Visser's Poffertjessalon

6,8
7,1
Helen Q.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Visser's heeft voor veel Dordtenaren een goede naam, puur omdat het nostalgie is. Bijna iedere Dordtenaar kwam er al als kind. Mogelijk dat dat de reden is voor veel mensen om zo nu en dan nog eens een portie poffertjes weg te prikken bij Visser's. Want de kwaliteit van de poffertjes is barslecht. Aangebrande poffertjes met een zure en zoute smaak. De service bij Visser's is ook niet om over naar huis te schrijven. Knorrige en humeurige man achter de bar en de bakplaat, maar misschien hoort dat bij het "gevoel bij Visser's". Vieze toiletten, smerige vloer. Om dat nu onder het mom van "zo leuk dat ze al 80 jaar hetzelfde zijn gebleven" te accepteren.... Ik gun deze tent een nieuwe eigenaar met verstand van lekkere poffertjes, die de zaak met respect voor het verleden, maar met oog op de huidige hygiëneregels, nieuw leven in blaast. Je kunt hier een gezellig biertje drinken, maar daar houdt het bij op.
Daphne B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Vandaag poffertjes besteld bij dit restaurant, omdat Pims poffertjes dicht is op ma en di. Onderweg naar huis roken de poffertjes al naar pindakaas en toen ik thuis de poffertjes uitpakte zag ik dat die dingen gewoon verbrand waren. Echt nog nooit zulke gore poffertjes op. Een overheersende zure smaak met daar boven op ook nog een lading zout en peper! Had twee grote poffertjes besteld en allemaal dus kunnen weggooien, zonde van mijn geld!
Martin Van L.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Een vriendin uit Amsterdam die opgegroeid is in Dordrecht gaf ons de hint om eens bij Visser's naar binnen te gaan. Een zaak die al sinds 1932 bestaat en door de jaren heen nauwelijks veranderd zou zijn.
De combinatie van bruine kroeg en poffertjessalon vonden we beslist verrassend en ik kan niet anders zeggen dat de poffertjes die door de vrouw des huizes bereid en vriendelijk geserveerd werden, gewoon prima smaakten!
En... de hond snuffelde er ook nog rond, leuk toch?
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
echt de beroerdste poffertjes die ik ooit heb gegeten. Geen servetje erbij. er liep zelfs een langharige hond door de zaak
Ellenvantil .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Vanmiddag rond 17.00 uur stapten wij binnen. We vroegen of het nog open was en dat was het geval. Snel bestelden we twee thee en twee porties poffertjes (iets grotere porties à €5,50). Er werd iemand van boven gehaald om de poffertjes te bakken. De thee werd gebracht en we zaten lekker. Een bijzondere locatie die erg bekend is in Dordrecht. Op een gegeven moment begon het stinken in de zaak. Net toen ik dat tegen mijn vriend wilde zeggen, werden de poffertjes gebracht. Ik wist niet wat me overkwam. Stinkende aangebrande poffertjes, die helemaal niet gegaard waren. Het waren eigenlijk aangebrande deegballetjes. Ze zagen er niet uit en ze stonken! Daar kwam ook die geur in de zaak vandaan. Het portie van mijn vriend was minder aangebrand. Van hem heb ik drie poffertjes gegeten. Ik vond ze smakeloos. Niet te vergelijken met de poffertjes van Pim, ook in Dordrecht een paar meter verderop. Ik ben het meteen gaan zeggen aan de bar en heb de poffertjes teruggegeven. Nieuwe hoefde ik niet. We hebben ze ook niet hoeven te betalen. Toen ik tegen de man aan de bar zei dat hij eens moest proeven, gaf hij aan dat hij niet van poffertjes hield. Was dit de eigenaar van de zaak? Ik weet het niet. De poffertjesbakker heb ik niet meer gesproken. Misschien is dit een aardig tentje om een biertje te drinken, maar poffertjes zou ik hier nooit bestellen. Ik snap er niks van. Dit bedrijf had echt een goede naam in Dordt.
MirtheM .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Allereerst wil ik zeggen dat we ook gewoon pech gehad kunnen hebben! Ik ben er maar één keer geweest, misschien hadden ze gewoon hun dag niet. Maar de poffertjes waren deze dag echt niet goed. Ze waren droog, aangebrand en smaakten heel erg zuur. Ik had er eentje op en kreeg meteen een vieze smaak ik mijn mond. Ik heb er nog één geprobeerd omdat ik dacht het kan aan mij liggen. Maar dat lag het niet. Ze roken ook raar. De boter smolt er ook niet goed op. We hebben ze laten liggen, en dat doe ik niet snel. We hoefden er niet voor te betalen dus dat was keurig. De mensen waren vriendelijk. Maar er was iets heel erg mis met de poffertjes, wellicht met het beslag.
Line A.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
Poffertjes to go besteld,bij thuiskomst me helemaal verheugd,helaas was het zo onsmakelijk en zuur dat ik het moest uitspugen.Heel jammer en dat voor een mini portie van 4 euro.Het restaurant nog geprobeerd te bellen om beklag te doen maar er werd na 3 keer bellen nog steeds niet opgenomen....beetje jammer...de volgende keer ga ik zeker te weten naar pims poffertjes:)
Oscar B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Heerlijke poffertjes gegeten. Traditionele sfeer en inrichting in deze tent.

Kom er al jaren. Goede sfeer en een leuke locatie.