Visrestaurant Vis en Meer Woudsend

De Dyk 6 8551 PM Woudsend Nederland Kaart

Over het restaurant Visrestaurant Vis en Meer Woudsend

Als een vis in het water

Eigenaren Sjouke en Maya voelen zich hier helemaal op hun plek. Zij hebben volop aandacht voor hun gerechten en hun gasten, ook jij voelt je hier snel thuis. De grootste smaakmaker is natuurlijk de dagverse vis. Creatief bereid met respect voor de natuur. Ook vleesliefhebbers komen hier niet voor niets. De kleine vleeskaart is van hoog niveau. Wil jij nu wel eens weten hoe je jouw favoriete vis- of vleesgerecht het beste klaarmaakt? Geef je dan op voor de kookclub!

Meer informatie over restaurant Visrestaurant Vis en Meer Woudsend

Maandag gesloten. Woensdag t/m Zondag geopend voor diner vanaf 17.00 uur

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Visrestaurant Vis en Meer Woudsend

Laureen M.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk vis restaurant met super oesters en tarbot. Goed advies tav sliptong die in deze tijd van het jaar niet openhing best zijn.
Baukje M.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Het was echt heerlijk en gezellig!
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk gegeten in prettige sfeer en met goede bediening. Wat wil je nog meer?
Carsten H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Uitstekend van A tot Z. We komen graag terug
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
De stoelen hadden een behoorlijk doorgezakte zitting.
Het eten was geweldig!!
Robin B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijke avond, start met scampi’s en voortreffelijke zeetong als hoofdgerechr en een goede sancerre in het glas. Mooie culinaire afsluiting van 2017 !
Riemer R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Voor ons al een vast stekje aan het worden! Prima vis in een mooi restaurant met prima bediening.
Albert G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prima en plezierig.
Simon W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Als je naar een restaurant gaat, verwacht je dat ze verstand zullen hebben van smaak en van de kwaliteit van ingrediënten. En uiteraard dat ze kunnen koken. Helaas, was dat niet het geval bij 'Vis en Meer' in Woudsend. Onze snoekbaars had helemaal geen smaak. Zelfs de frites waren niet lekker. Het toetje was een belediging voor tiramisu: een beetje roomachtig spul op stukjes droge, oude cake.
E.V. S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Gewoon gezellig en goed
Maeike H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Fantastisch smaakvol gegeten! Komen hier zeer zeker weer eten! In een woord super!
frits A.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Prachtig sfeervol restaurant. We werden ontvangen door de gastvrouw en naar onze tafel gebracht. Het diner was super lekker. Oesters vooraf. Daarna coquilles van de plaat. Vervolgens snoekbaarsfilet en mijn partner Kabeljauw rugstuk. Alles smaakte voortreffelijk. Als nagerecht een kaasplankje. Bij de koffie heerlijke unieke bonbon. Al met al een heerlijke avond en zeker een restaurant waar jet terug komt.
Bianca A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuk restaurant gerund door jonge mensen. Vriendelijke ontvangst keuze uit menu van de dag of a la carte . We namen het 4 gangen menu heerlijke vissoep vervolgens school lfile met ricotto heerlijk klaargemaakt echt een topper. Komen zeker nog een keer terug.
Anna J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Restaurant straalt klasse uit; dit komt terug in de gerechten, bediening en sfeer.
Dan is het teleurstellend dat er honden zijn toegestaan; past niet bij dit 5 sterren restaurant.
Riemer R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vanavond wederom heerlijk gegeten in een prima ambiance. Bij toeval waren we in Woudsend aanwezig met de kortingsactie van IENS. Geen gezeur.. maar gewoon de rekening door de helft! We komen zeker terug.. Het is dbbel en dwars waard
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten en een super vlotte bediening. Je verwacht niet dat er achter de eenvoudige voorgevel zo'n heerlijk restaurant zit.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een zeer gastvrije omgeving. Veel ruimte om de tafeltjes en een zeer goede akoestiek.
Ook altijd even een vriendelijk woord van de Chef.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Verse vis, veel groente in mooie porties. Attente en vriendelijke bediening. Het was weer een fijne avond!
Bernfried W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Uitstekend
Tineke T.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Garnituur bij het eten was wat weinig. Kan wel wat uitgebreider met andere groentesoorten en gebakken aardappeltjes. Mag wel voor die prijs.