Visrestaurant Vis en Meer Woudsend

De Dyk 6 8551 PM Woudsend Nederland Kaart

Over het restaurant Visrestaurant Vis en Meer Woudsend

Als een vis in het water

Eigenaren Sjouke en Maya voelen zich hier helemaal op hun plek. Zij hebben volop aandacht voor hun gerechten en hun gasten, ook jij voelt je hier snel thuis. De grootste smaakmaker is natuurlijk de dagverse vis. Creatief bereid met respect voor de natuur. Ook vleesliefhebbers komen hier niet voor niets. De kleine vleeskaart is van hoog niveau. Wil jij nu wel eens weten hoe je jouw favoriete vis- of vleesgerecht het beste klaarmaakt? Geef je dan op voor de kookclub!

Meer informatie over restaurant Visrestaurant Vis en Meer Woudsend

Maandag gesloten. Dinsdag t/m Zondag geopend voor diner vanaf 17.00 uur

9,1

Jouw recensie over het restaurant Visrestaurant Vis en Meer Woudsend

Martin F.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
het was er g lekker.De sfeer was goed.Het personeel was alert, vriendelijk.We hebben in de tuin heerlijk gegeten.
Komen zeker weer.
Rinny K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Gewoon lekker gegeten, prima porties, heerlijke wijnen, zeer gastvrije bediening
Riemer R.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Prima gelegenheid om even met vrienden te relaxen en te genieten. Prima bediening en niet te vergeten heerlijke gerechten
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Prachtige zeetong! Niet goedkoop maar uitstekend klaar gemaakt en van een zeer fors formaat. De scampi's en gambas van het voorgerecht waren heerlijk en de bonbon van hangop verrassend. Wederom een diner van klasse verzorgd door een attent en aardig team
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Lekkere, verse vis.

Advies: doe iets aan de afzuiging van de bak lucht.

............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Fred W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Aanrader voor de regio. Super lekker gegeten. Vis op zijn best. Wij kozen voor het 4-gangen menu en dat was erg goed. Prima witte wijn er bij gedronken. De bediening is uitstekend!
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk gegeten!
Lieke B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Lekker gegeten met mijn jarige partner afgelopen zaterdag. Heel attente bediening die de tafel had versierd. Heerlijk gegeten: de coquilles waren verrukkelijk, de ossenhaas heel mals en zacht. Alle gerechten waren met zorg bereid en het zag er mooi uit. Rustige sfeer. Het was er alleen bloedheet, gelukkig zaten we bij een raam dat open kon. Van harte aanbevolen!
Janieke V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Wat een heerlijk, persoonlijk, lekker en knus restaurant. Je krijgt een persoonlijke groet van de kok en krijgt een mooie uitleg bij het eten en de bijpassende wijnen. Zeker een aanrader.
Rudolf G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Ondanks dat ik geen grote liefhebber ben van visgerechten, toch verrassend lekker gegeten, goed publiek, leuke tent, kom er terug.
Anja M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Je voelt je helemaal welkom. Er is aandacht voor de gasten, de sfeer, het eten en de locatie is heel fijn.
Adrianus L.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Na een jaar opnieuw terug bij Vis & Meer en opnieuw enthousiast naar buiten. Ongedwongen bediening, uitstekende huiswijn, geweldig eten en heel betaalbaar.
Durk en Clara B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Gereserveerd met vrienden. Zou niet door gaan omdat er 1 persoon ziek werd. Met andere vrienden gegaan! Heerlijk gegeten! Hartelijke bediening en Sjouke de kok had voortreffelijk gekookt. Wij hebben nu nog een heerlijk etentje met de andere vrienden in het verschiet dus kunnen we nog een keer !!! Kijken er nu al naar uit!!!!
caroline R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten.Lang niet zulke lekkere vis gehad. Komen hier zeker vaker terug
Hedy N.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten na goed advies van de bediening.
cor102 M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk restaurant met ontspannen sfeer, uitstekende akoestiek maar vooral aardige gastvrije mensen en heerlijke (vis)gerechten. Een oase van rust, gezelligheid en heerlijk eten. Een aanrader dus!
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Mijn vriendin en ik hebben heerlijk gegeten bij Vis en Meer. De bediening was geweldig. Wanneer we weer een keer in Woudsend verblijven komen we zeker weer bij Vis en Meer!
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk en puur eten! Verrassende combinatie en een goede prijs kwaliteit! Bediening is erg vriendelijk en leggen je in de watten. Een van onze favorieten in Friesland.
Roel190347 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Vandaag gegeten bij Visrestaurant Vis en Meer te Woudsend. Een leuk restaurant gerund door jonge mensen die er iets van willen maken. Wij hebben het menu genomen. De vissoep viel iets tegen, had van mij meer vis mogen bevatten. Het hoofdgerecht bestond juit zeebaars op een bedje van groente. Als verbeterpunt hierbij is de kwanteit aan groente. De kwaliteit was goed, alleen erg weinig en dit zeker wanneer de huidige voedingsmaatstaven hierop van toepassing zouden zijn. Het dessert was top evenals de wijn. De vriendelijkheid van de bediening maakte kleine foutjes volledig goed. Ga zo door, maar neem wel de verbeterpunten in acht en groei verder naar de top.
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Genoten van het dagmenu, lekker, leuk gepresenteerd, smaakvol, gewoon goed.
Bediening vlot en attent. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Karaf water geen probleem.
Alleen jammer dat de akoestiek matig is als het restaurant vol is.