Visrestaurant Vis en Meer Woudsend

De Dyk 6 8551 PM Woudsend Nederland Kaart

Over het restaurant Visrestaurant Vis en Meer Woudsend

Als een vis in het water

Eigenaren Sjouke en Maya voelen zich hier helemaal op hun plek. Zij hebben volop aandacht voor hun gerechten en hun gasten, ook jij voelt je hier snel thuis. De grootste smaakmaker is natuurlijk de dagverse vis. Creatief bereid met respect voor de natuur. Ook vleesliefhebbers komen hier niet voor niets. De kleine vleeskaart is van hoog niveau. Wil jij nu wel eens weten hoe je jouw favoriete vis- of vleesgerecht het beste klaarmaakt? Geef je dan op voor de kookclub!

Meer informatie over restaurant Visrestaurant Vis en Meer Woudsend

Maandag gesloten. Woensdag t/m Zondag geopend voor diner vanaf 17.00 uur

Uitmuntend
9,5

Jouw recensie over het restaurant Visrestaurant Vis en Meer Woudsend

Klaus D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
We waren hier al meerdere malen (we wonen niet dichtbij dus het komt er niet zo vaak van als we zouden willen) maar we eten hier altijd zo heerlijk, in een prettige relaxte sfeer. Verheugen ons iedere keer weer als we er naartoe kunnen gaan. Constante uitstekende kwaliteit, vriendelijke sfeer, prima wijnen, betaalbaar, kortom: wat wil je nog meer!
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Goed, sympathiek, en zeker geen kleine porties. En attent dat de tafel was versierd ter ere van onze trouwdag. Aanrader!
Eric M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk eten, zorgvuldig. Mooie kaart. Prettige bediening. Gastvrij en hartelijk feestje.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Uitstekend gegeten en vriendelijke bediening.

Sommige producten kunnen ze beter zelf maken dan zo van de groothandel.

Restaurant kan wat logischer ingericht worden.
Jetske S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Super! Wat een mooie eerlijke producten
Wim F.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Gewoon goed vis eten in een prettig no-nonsense decor (geen muziek, geen echo’s van andere tafels) met fijne Friese mensen aan het roer van het restaurant. Puik!
Juliette L.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
We kozen voor een 3 gangen menu. Het was heel lekker en origineel! Onze vrienden waren er voor het eerst en waren ook blij verrast!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Fijne ingrediënten. Prima kok. Goeie bediening.
Een aanrader voor een avondje culinair genieten.
Han B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Het was één feest! En hoewel ik er toch al verscheidene keren gewweest ben, was het weer
Dit geldt ook voor degenen, die er voor de eerste keer meegingen.
Ellen Z.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
We waren vooral teleurgesteld over hetb vlees. De biefstruk was zeker geen runderhaas en de succade was gewoon niet lekker. Ze zouden meer aandacht moeten geven aan de kwaliteit van het vlees.
De tarbot waqs goed en de coquilles waren ook lekker.
De bediening was rommelig en gestrsst!
Kini W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Weer heerlijk gegeten
Vlotte leuke bediening
Een fantastische restaurant
Willem M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
We hadden via iens gevraagd of zeetong mogelijk was. Bij aankomst stond het niet op de kaart, maar wel voor ons ingekocht. Super klaargemaakt, met prima vooraf, lekker toetje, fles Sancerre, fles bubbel water en koffie toe. Waar krijg je dat voor 2 personen, incusief dikke fooi, voor 140E?
Lj N.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Buiten gezeten maar mag wel netter
Carin H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Bij Sjouke en Maya is het altijd fantastisch ! Heerlijk eten en enorme gastvrijheid! Aanrader!
Rick L.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Jammer dat ze niet mee dien met ah restaurant actie! Daar had Ok namelijk wel op gerekend en geboekt!
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
bij reservatie hadden we gevraagd om een verse, mooie grote tong of stuk tarbot te voorzien.
leuk terras, de ploeg van dienst zijn enthousiaste jonge mooie mensen voor wie geen moeite te veel is.
Meer dan tevreden met de mooi gepresenteerde vis, vergezeld van een zeer subtiel sausje en verfijnd tuinfris groentenslaatje en lekkere handgesneden frieten.

Als verwende Belgische Bourgondiërs waren wij mega-aangenaam verrast door de ontdekking van deze Friese Parel.

'Vis en meer' = Vis en MEER !!

We'll be back !!!
Michael W.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Heerlijke eten, ziet er mooi uit, proeft vers en is smaakvol. Erg vriendelijke bediening, en een paar -niet alle- erg attent en professioneel.

Verbeterpunt: we zaten vrij lang met lege borden op tafel nadat we klaar waren en de bediening liep 5, 6 keer langs met lege handen richting keuken. Maar dit is ook het enige en makkelijk op te letten ;)

Ik kom hier zeker terug!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk gegeten!!
Rik S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
heerlijk gegeten in mooie ambiance. leuke bediening die af en toe wat vergat. een echte aanrader. Alleen niet contactloos pinnen. niet handig met de betaal app