Visrestaurant Vis en Meer Woudsend

De Dyk 6 8551 PM Woudsend Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Visrestaurant Vis en Meer Woudsend

Als een vis in het water

Eigenaren Sjouke en Maya voelen zich hier helemaal op hun plek. Zij hebben volop aandacht voor hun gerechten en hun gasten, ook jij voelt je hier snel thuis. De grootste smaakmaker is natuurlijk de dagverse vis. Creatief bereid met respect voor de natuur. Ook vleesliefhebbers komen hier niet voor niets. De kleine vleeskaart is van hoog niveau. Wil jij nu wel eens weten hoe je jouw favoriete vis- of vleesgerecht het beste klaarmaakt? Geef je dan op voor de kookclub!

Meer informatie over restaurant Visrestaurant Vis en Meer Woudsend

• Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Gewoon gezellig en goed
Maeike H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Fantastisch smaakvol gegeten! Komen hier zeer zeker weer eten! In een woord super!
frits A.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Prachtig sfeervol restaurant. We werden ontvangen door de gastvrouw en naar onze tafel gebracht. Het diner was super lekker. Oesters vooraf. Daarna coquilles van de plaat. Vervolgens snoekbaarsfilet en mijn partner Kabeljauw rugstuk. Alles smaakte voortreffelijk. Als nagerecht een kaasplankje. Bij de koffie heerlijke unieke bonbon. Al met al een heerlijke avond en zeker een restaurant waar jet terug komt.
Bianca A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuk restaurant gerund door jonge mensen. Vriendelijke ontvangst keuze uit menu van de dag of a la carte . We namen het 4 gangen menu heerlijke vissoep vervolgens school lfile met ricotto heerlijk klaargemaakt echt een topper. Komen zeker nog een keer terug.
Anna J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Restaurant straalt klasse uit; dit komt terug in de gerechten, bediening en sfeer.
Dan is het teleurstellend dat er honden zijn toegestaan; past niet bij dit 5 sterren restaurant.
Riemer R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vanavond wederom heerlijk gegeten in een prima ambiance. Bij toeval waren we in Woudsend aanwezig met de kortingsactie van IENS. Geen gezeur.. maar gewoon de rekening door de helft! We komen zeker terug.. Het is dbbel en dwars waard
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten en een super vlotte bediening. Je verwacht niet dat er achter de eenvoudige voorgevel zo'n heerlijk restaurant zit.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een zeer gastvrije omgeving. Veel ruimte om de tafeltjes en een zeer goede akoestiek.
Ook altijd even een vriendelijk woord van de Chef.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Verse vis, veel groente in mooie porties. Attente en vriendelijke bediening. Het was weer een fijne avond!
Bernfried W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Uitstekend
Tineke T.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Garnituur bij het eten was wat weinig. Kan wel wat uitgebreider met andere groentesoorten en gebakken aardappeltjes. Mag wel voor die prijs.
Martin F.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
het was er g lekker.De sfeer was goed.Het personeel was alert, vriendelijk.We hebben in de tuin heerlijk gegeten.
Komen zeker weer.
Rinny K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Gewoon lekker gegeten, prima porties, heerlijke wijnen, zeer gastvrije bediening
Riemer R.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Prima gelegenheid om even met vrienden te relaxen en te genieten. Prima bediening en niet te vergeten heerlijke gerechten
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Prachtige zeetong! Niet goedkoop maar uitstekend klaar gemaakt en van een zeer fors formaat. De scampi's en gambas van het voorgerecht waren heerlijk en de bonbon van hangop verrassend. Wederom een diner van klasse verzorgd door een attent en aardig team
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Lekkere, verse vis.

Advies: doe iets aan de afzuiging van de bak lucht.

............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Fred W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Aanrader voor de regio. Super lekker gegeten. Vis op zijn best. Wij kozen voor het 4-gangen menu en dat was erg goed. Prima witte wijn er bij gedronken. De bediening is uitstekend!
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk gegeten!
Lieke B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Lekker gegeten met mijn jarige partner afgelopen zaterdag. Heel attente bediening die de tafel had versierd. Heerlijk gegeten: de coquilles waren verrukkelijk, de ossenhaas heel mals en zacht. Alle gerechten waren met zorg bereid en het zag er mooi uit. Rustige sfeer. Het was er alleen bloedheet, gelukkig zaten we bij een raam dat open kon. Van harte aanbevolen!