Visrestaurant Vis en Meer Woudsend

De Dyk 6 8551 PM Woudsend Nederland Kaart

Over het restaurant Visrestaurant Vis en Meer Woudsend

Als een vis in het water

Eigenaren Sjouke en Maya voelen zich hier helemaal op hun plek. Zij hebben volop aandacht voor hun gerechten en hun gasten, ook jij voelt je hier snel thuis. De grootste smaakmaker is natuurlijk de dagverse vis. Creatief bereid met respect voor de natuur. Ook vleesliefhebbers komen hier niet voor niets. De kleine vleeskaart is van hoog niveau. Wil jij nu wel eens weten hoe je jouw favoriete vis- of vleesgerecht het beste klaarmaakt? Geef je dan op voor de kookclub!

Meer informatie over restaurant Visrestaurant Vis en Meer Woudsend

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag 17:00 - 21:00
Donderdag t/m Zondag 16:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Lieke B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Lekker gegeten met mijn jarige partner afgelopen zaterdag. Heel attente bediening die de tafel had versierd. Heerlijk gegeten: de coquilles waren verrukkelijk, de ossenhaas heel mals en zacht. Alle gerechten waren met zorg bereid en het zag er mooi uit. Rustige sfeer. Het was er alleen bloedheet, gelukkig zaten we bij een raam dat open kon. Van harte aanbevolen!
Janieke V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Wat een heerlijk, persoonlijk, lekker en knus restaurant. Je krijgt een persoonlijke groet van de kok en krijgt een mooie uitleg bij het eten en de bijpassende wijnen. Zeker een aanrader.
Rudolf G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Ondanks dat ik geen grote liefhebber ben van visgerechten, toch verrassend lekker gegeten, goed publiek, leuke tent, kom er terug.
Anja M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Je voelt je helemaal welkom. Er is aandacht voor de gasten, de sfeer, het eten en de locatie is heel fijn.
Adrianus L.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Na een jaar opnieuw terug bij Vis & Meer en opnieuw enthousiast naar buiten. Ongedwongen bediening, uitstekende huiswijn, geweldig eten en heel betaalbaar.
Durk en Clara B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Gereserveerd met vrienden. Zou niet door gaan omdat er 1 persoon ziek werd. Met andere vrienden gegaan! Heerlijk gegeten! Hartelijke bediening en Sjouke de kok had voortreffelijk gekookt. Wij hebben nu nog een heerlijk etentje met de andere vrienden in het verschiet dus kunnen we nog een keer !!! Kijken er nu al naar uit!!!!
caroline R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten.Lang niet zulke lekkere vis gehad. Komen hier zeker vaker terug
Hedy N.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten na goed advies van de bediening.
cor102 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk restaurant met ontspannen sfeer, uitstekende akoestiek maar vooral aardige gastvrije mensen en heerlijke (vis)gerechten. Een oase van rust, gezelligheid en heerlijk eten. Een aanrader dus!
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Mijn vriendin en ik hebben heerlijk gegeten bij Vis en Meer. De bediening was geweldig. Wanneer we weer een keer in Woudsend verblijven komen we zeker weer bij Vis en Meer!
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk en puur eten! Verrassende combinatie en een goede prijs kwaliteit! Bediening is erg vriendelijk en leggen je in de watten. Een van onze favorieten in Friesland.
Roel190347 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Vandaag gegeten bij Visrestaurant Vis en Meer te Woudsend. Een leuk restaurant gerund door jonge mensen die er iets van willen maken. Wij hebben het menu genomen. De vissoep viel iets tegen, had van mij meer vis mogen bevatten. Het hoofdgerecht bestond juit zeebaars op een bedje van groente. Als verbeterpunt hierbij is de kwanteit aan groente. De kwaliteit was goed, alleen erg weinig en dit zeker wanneer de huidige voedingsmaatstaven hierop van toepassing zouden zijn. Het dessert was top evenals de wijn. De vriendelijkheid van de bediening maakte kleine foutjes volledig goed. Ga zo door, maar neem wel de verbeterpunten in acht en groei verder naar de top.
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Genoten van het dagmenu, lekker, leuk gepresenteerd, smaakvol, gewoon goed.
Bediening vlot en attent. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Karaf water geen probleem.
Alleen jammer dat de akoestiek matig is als het restaurant vol is.
hwvankooten .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Gisteren met vrienden goed gegeten bij Vis en Meer. Helaas was de vis van het hoofdgerecht net iets te ver doorgebakken waardoor hij een beetje droog werd. Er waren veel wijnen per glas, de kwaliteit hiervan stelde ons wat teleur. De bediening was erg vriendelijk.
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
De oesters zijn super vers, mijn gambas met kreeft voorgerecht had ik graag 2x zo groot gezien (zo lekker!) En de tarbot was perfect klaargemaakt. Een uitstekende maaltijd met lekkere wijn en heerlijke desserts. We zijn nog nooit teleurgesteld in dit restaurant!
Witlof .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Heerlijk gegeten in dit visrestaurant. Ontvangst hartelijk ondanks dat wij niet hadden geserveerd. Amuse van het huis. Gekozen voor de zalm met geitenkaas om je vingers bij af te likken partner had de paling welke ook voortreffelijk was. Als hoofdgerecht de zeeduivel met rauwe ham overheerlijk ook de snoekbaars was voortreffelijk. Nagerecht onvervalste vanille ijs met advocaat en chocolade saus zelf gekozen voor rood fruit met citroenijs. Dit restaurant is zeker aan te bevelen. Top!!
Aad H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij Vis en Meer na een bezoek aan de kunsttentoonstelling Kunst aan de Ee in Woudsend. Wij aten deels het 3 gangen menu en deels a la carte. Uitstekende vissoep en heerlijk vlees en vis met smakelijke nagerechten. Bediening was erg voorkomend, zij het wat formeel. Het prijs/kwaliteit niveau was dik in orde en we zaten in een fraaie en rustige omgeving. Zeker de moeite van het terugkomen waard !
Kaatje-ja .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Altijd verse vis die op zich simpel maar erg goed bereid is, ook een kunst op zich. Ik kom hier met veel plezier als we in Friesland zijn (als watersporter). In de omgeving zijn er weinig restaurants van dit niveau. En voor de prijs hoef je het niet te laten, zeker ten opzichte van de eetcafés is het bijna laag te noemen voor deze kwaliteit.

Als het er is, is de tarbot fantastisch. Verse oesters, en het aantal kan je zelf bepalen, ook fijn. De menu's zijn altijd goed en aantrekkelijk.
De wijnkeuze is wat beperkt, wat er is is zeker goed.

De bediening is erg hartelijk en we voelen ons hier altijd erg welkom. Oprechte aandacht en heerlijk eten, een fijne combinatie.
Hansdezoveelste .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
De belangrijkse kwaliteit van Vis en Meer is de versheid van hun vis. Eigenlijk heeft verse vis niet heel veel meer nodig dan een traditionele bereiding en die combinatie is er!

Een aanrader voor de visliefhebber.

Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Na 2 jaar weer teruggekeerd en wederom aangenaam verrast. Het is gewoon een feestje bij Vis en Meer. Geweldige bediening, prachtige presentatie van de gerechten, kortom een echte aanrader. Als we dichter in de buurt zouden wonen zou dit ons vaste adres worden. Tot snel!