Visrestaurant 't Pakhuus

Haven 8 1792 AE Oudeschild Nederland Kaart

Over het restaurant Visrestaurant 't Pakhuus

Op de haven van Oudeschild, in een monumentaal pakhuis, vind je het enige gespecialiseerde visrestaurant van Texel. De nadruk ligt op verse vis uit de Noord- en Waddenzee én op een mooie selectie van schaal- en schelpdieren, kraakvers uit het homarium. Bijzonder zijn de verrassingsmenu's: een culinaire wandeltocht langs al het moois dat chef Boy Schuiling en zijn team te bieden hebben.

Meer informatie over restaurant Visrestaurant 't Pakhuus

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant Visrestaurant 't Pakhuus

Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten, bordjes waren schilderijtjes. Voorgerecht paling met eendenlever was onze favoriet. Bijpassende wijn was erg lekker. We hadden 3 gangen, volgende de kaart 'binnen een uur geserveerd'. Binnen het uur is niet gelukt, gelukkig hielden onze kinderen (die hebben ook heerlijk gegeten) het goed uit.
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Afgelopen zondag hier gegeten. Het voorgerecht was goed, het hoofdgerecht was prima (niet speciaal of verrassend). Het kaas assortiment is uitstekend met goede aanbevelingen. Helaas, niet vaak gebeurt het dat er zo veel mis gaat met de bediening. Ik vind het niet erg als er wat mis gaat, we zijn ten slotte allemaal mensen. Een foutje is zelf nog wel charmant. Bediening en keuken afstemming was niet op orde. Elke gang ging het mis. Zo moest ik aan de bar gaan vragen of we twee maal ijs desserts nog kregen als na lang de kaas geserveerd was. Ijs kwam dan ook te zacht op tafel. Ik zag dat de eigenaar het door had en in niet geringe woorden dit deelde met de chef. En nee, een opmerking dat het dessert er juist aankwam toen ik er om vroeg, is niet op z’n plaats Een kleine sorry was beter geweest
Elsemieke D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Per toeval hier terecht gekomen! Wij waren zeer verrast en hebben heerlijk gegeten naast de kreeften, oesters, kokkels etc.
Siebe V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijke lunch buiten aan het haventje genoten. Prima salade met garnalen rep met zalm. Uitstekende wijn. Goede espresso na. Fijn!!
jan1946 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
In een oud pakhuis bevindt zich een zeer mooi up to date restaurant. Aan alle kanten zicht op de oude haven. Zeer goede bediening en de menu kaart wordt overhandigd middels een Ipad voor iedere disgenoot. Heerlijk visplateau met kreeft vooraf. In alle opzichten een aanrader. Wij waren er op Maandagavond, ijskoude oosten wind. De haven bevroren, schitterende ambiance.
Adebruin .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Hier samen met echtgenote genoten van een half dozijn oesters. Deze worden opgediend op een grote schaal. Oesters liggen in het ijs met een kommetje bevroren stikstof wat een schitterend effect sorteert als er een beetje water over wordt gegoten. Met een goed wijnadvies en het schaaltje met vers brood incl. olijfolie, roomboter, zeezout en Griekse yoghurt hebben we hier prima geluncht. Men heeft de keuze uit vier verschillende oesters. Wij hadden de Gold Beach.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Uitstekende bediening en goede wijnadviezen. Voorgerecht 2 gestoomde oesters goed, maar te stevig aan de prijs. Hoofdgerecht Zeebaars perfect, proeverij dessert hemels. Zeer geslaagd.
Marloes A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten, perfecte smaakcombinaties. Smaakvolle bijpassende wijnen. Avondvullend diner. Zeker een aanrader! Wij komen zeker terug.
Esmeralda L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Hier in februari heerlijk gegeten. prachtige verse producten en mooie smaak balans. Het was genieten. Wij komen zeker terug.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Vanavond gegeten bij Catch Simonis in Scheveningen. Nu denkt u, waarom schrijft hij een recensie bij Pakhuus. Lange tijd twijfelden wij aan wie de beste Fruits de mer van Nederland heeft. En ja Catch is nr 2. Superverse vis en zeker de lekkerste Noordzeekrab. Maar... de Fruits de mer van Pakhuus vinden wij absoluut de nr 1 van Nederland. Een prachtige selectie schelpdieren. Top oesters. En een mooie presentatie van het geheel. Als een prijs van de beste Fruits de mer van Nederland zou bestaan, zou Pakhuus hem winnen!
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Tijdens een weekend Texel hebben we hier geluncht. Chique restaurant, met een mooie inrichting. Kozen voor een broodje garnalen en een broodje met mini garnalenkroketjes. Dat was met recht mini te noemen. Dat was wel erg weinig kroket voor EUR13. Smaak was verder wel uitstekend.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
2 x Heerlijk gegeten hier. We zijn voor de 2e maal hier geweest omdat we het de 1e keer al zo leuk vonden. Goed gastheerschap met verstand van zaken en een passie voor het vak. En niet te vergeten, wat een mooie inrichting ! Dit adres komt absoluut op ons lijstje te staan voor een volgend bezoek aan Texel !!!
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Heerlijk gegeten! En een fijne bediening door Joyce. Hier komen we zeker terug. We hadden verteld dat we er waren vanwege onze 20e trouwdag. Bij vertrek ontvingen we daarom een lekker flesje wijn. Een dikke pluim voor de gastvrijheid!
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Geweldige lunch genoten. Prachtig gelegen restaurant aan de haven met zeer gastvrije bediening en erg professioneel . De gerechten waren stuk voor stuk erg fraai klaargemaakt en van goede kwaliteit. Wij komen hier zeker terug ook voor het diner. Een absolute aanrader die je in eerste instantie niet in Oudeschild verwacht.
Kevin Z.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Genoten van een lunch in de zonnige serre van dit restaurant. Begonnen met een dozijn oesters met een flesje grillio. Oesters waren heerlijk vers en de wijn fris en goed op temperatuur.

Voor de lunch hadden wij een visplateau, wat bestond uit kabeljauw, griet, heek en zeebaars. Allen goed gebakken. Enige minpuntje is misschien dat het allen witvis is en er geen saus bij geserveerd werd. De friet, groente en salade was echter wel erg smaakvol.

Na de lunch bij de openhaard genoten van koffie en een mooi glas highland park.

Bediening is proffesioneel, attent en aller vriendelijkst. Helaas hadden wij al dinerplannen maar we komen zeker nog eens terug.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben hier geluncht met een wat groter gezelschap. Heerlijke oesters en heerlijke salades met vis gegeten. Opvallend attente bediening. Mijn ouders kregen flesje wijn mee, mijn man kreeg een nieuwe koffie omdat die koud was geworden. Zou hier graag nog een keer terugkomen.
G B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Toppie, voelden ons erg welkom, eten was heerlijk. Behoeft geen toetje als je merkt wat voor lekkers je bij de koffie krijgt.
D V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Tijdens onze zomervakantie hier geluncht. Prachtig plekje aan de haven. Wij zaten op het terras en dat was heerlijk. De kinderportie pasta was erg klein en onze zoon ging helaas met trek weer van tafel. Binnen zag het er ook heel erg mooi uit. Prijzen vonden wij aan de hoge kant.
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Prachtig gelegen. Leuk visrestaurant met een gevarieerde kaart op de iPad. Mooi uitzicht op de haven. Het eten is redelijk, mist de finesse, op de borden veel garnituur. Bediening is vriendelijk. Wel jammer dat de bediening niet scherp is. Men loopt diverse keren langs, ziet lege glazen, maar vergeet te vragen of we (nog) wat willen drinken. Zelfs als men het hoofdgerecht brengt, vergeet men (ondanks de lege glazen) te vragen of we nog een wijntje of drankje willen... Dus vragen we er steeds zelf maar om.
Gilbert K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
11-09-2016 bezocht. Na bijna twintig minuten wachten op terras naar binnen gelopen en om service gevraagd. Enkele minuten later verscheen iemand die in plaats van behoorlijk de bestelling op te nemen misplaatste grappen stond te verkopen. Voedsel matig. wij komen er niet meer.