Visrestaurant Residentie Slenaeken

Dorpsstraat 34 6277 NE Slenaken Nederland Kaart

Over restaurant Visrestaurant Residentie Slenaeken

Prachtige natuur in Limburg

Slenaken, zegt het je iets? Velen misschien niet. Slenaken is een klein plaatsje in het prachtige heuvellandschap van Limburg. Hier ben je even helemaal weg van het drukke stadsleven. Een ideale plek om een weekendje tot rust te komen. En waar kan dat beter dan bij vis- en vleesrestaurant - tevens hotel residentie - Slenaeken? Met een drankje genieten van de heerlijke natuur en maar aan 1 ding denken: ontspannen.

Meer informatie over restaurant Visrestaurant Residentie Slenaeken

- Ontbijt 08:00 - 10:00

Raymond B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Lange tot zeer lange wachttijd eer we maar iets maar dan ook iets kregen. De kwaliteit van het 4 gangenmenu was redelijk maar compleet fantasieloos. U kent het wel eerst een kipsalade dan tomatensoep daarna te droge varkenshaas. Wij hadden geen dessert genomen maar tegen bijbetaling een plankje met 4 stukjes kaas. Nee alles was "te simpel"
Er zijn veel betere maar vooral ook gezelligere Hotel/Restaurants in de omgeving.
Jimmy B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2013
Vandaag gegeten via social deal,

Reserveren ging moeizaam ( op maandagavond??? ) aankomst redelijk wat te doen, jas werd aangenomen, lekkere rode Italiaanse wijn ( bordelino ) Menu werd voorgelegd en keuze werd door ons bepaald alleen gek dat er maar 3 gangen op stond terwijl we een voucher hadden voor 4 gangen maja zo gaat dat bij sociale deal de amuse tellen zij ook als gang terwijl dit een ( hapje ) van t huis is en je niet als gang mag beschouwen. Amuse, gevulde bladerdeegstegel met sesam en chillisaus ( lekker heet als amuse ) voorgerecht salade bauershinken ( ofwel gewoon schwarzwalderham ) met meloen 2 parten geschilde meloen en wat plakjes ham saai neergelegd met een glazen potje waar de sla in zit met dressing erop gespoten en wat kk chips van truffelaardappel. Eerder een gerecht voor als t buiten 30 graden is maargoed. Hoofdgerecht varkensrack ( mooi gegaard ) met rodewijnsaus met wat zuurkool, bol puree, ratatouille en wat gekookt/ gebakken kriel met schil, smaak was goed maar niks bijzonder. Desert tsjah lekker wat kant en klare spekkoek ect met wat fruitcoulis kortom inspiratieloos!!
Jammer dat toen de zaak leeg was om 21:00 ons de rekening klakkeloos op de tafel werd gelegd we hadden graag nog wat gedronken!!! Als horecaondernemer eet ik vaak buiten de deur. Voor 30 euro heb ik beter gegeten!!!!
Smullerdesmul .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2013
Ondanks dat wij gebruik maakten van een "social deal" hebben wij hier heerlijk gegeten. Alles smaakte prima en was goed verzorgd!
De hele entourage was netjes en straalde rust uit. Prima restaurant. Een aanrader!