Visrestaurant Pier

Meer informatie over restaurant Visrestaurant Pier

7,2
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Dagje pier verwachting was niet heel hoog.
Hierdoor toch een voldoende mede dankzij het Reuzenrad.
Eten in het restaurant was niet spectaculair
Bediening was slecht.
Tonnie60 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Waarom eet je in een restaurant? Omdat je dan zelf niet in de keuken hoeft te staan. Ik was dan ook nogal verbaasd dat de paling die ik als voorgerecht bestelde in zijn geheel op het bord kwam. Zelf ontvellen en fileren, alsjeblieft. "Ja, dat hoort erbij", lacht de bediening. Ik vraag me af waar precies bij... Prima paling hoor, maar kun je als kok nou niks anders verzinnen dan hem op een bord leggen? De zeetong is wat mager (maar ja, dat zal het seizoen wel zijn) en hij wordt geserveerd met de kuit, wat voor mij bepaald geen aanbeveling is. Garnituur: de worteltjes met bosui zijn lekker, maar de salade is echt niet te verteren: de dressing is mierzoet.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Sinds 1 Mei 2015 is dit visrestaurant geopend. Wij toeval ontdekten wij het. Het is erg leuk ingericht. Uiteraard met als thema: VIS. Grappig om te zien. Wij hadden een heerlijk lunch gerecht bestaande uit Hollandse garnalen, Rivierkreeftjes ( deze waren niet te vochtig....) makreel, olijven, paling uit het Pikmeer ( uiteraard van Ale, de palingvisser van Grou e.o.).....alles was vers en mooi van smaak.
Deze zaak is een aanwinst voor Harlingen. Nu maar hopen dat de Friezen ook van lekkere vis kunnen genieten. Een punt van kritiek: de muziek past totaal niet bij het type restaurant en het geluid is veel te hard. Het is geen kroeg!
Dat irriteert en leidt af van de mooie visgerechten.