Visrestaurant Lucius

Spuistraat 247 1012 VP Amsterdam Nederland Kaart
31-206241831

Meer informatie over restaurant Visrestaurant Lucius

Restaurant Lucius ligt in de Spuistraat in Amsterdam. Als u met de tram komt, kunt u lijn 1, 2 of 5 nemen en uitstappen op de halte Dam of halte Spui. Vanaf die haltes is het ongeveer vijf minuten lopen naar het restaurant.
  • Kom je met de auto?
    Volg de Centrumring, bij het Centraal Station slaat u af richting de Martelaarsgracht om meteen rechts de Spuistraat in te gaan. Steek de Raadhuisstraat over, na ongeveer 150 meter treft u restaurant Lucius aan uw linkerhand.

Jouw recensie over het restaurant Visrestaurant Lucius

Carola M.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Het eten was zonder meer goed. Alleen werden we heel snel de deur weer uitgewerkt. Het leek wel alsof onze tafel die avond 3 keer verkocht werd. We kwamen 6 uur binnen en stonden om kwart over 7 alweer buiten na voor- hoofd- en nagerecht. Het was eigenlijk niet mogelijk om rustig te zitten en van je eten te genieten. Ik vond het een behoorlijke tegenvaller.
Marietta A.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Voor bewoners van Amsterdam is dit geen place to be meer maar een toeristen restaurant. Erg veel tafels, daardoor zeer lawaaiig. Lucht uit open keuken door hele restaurant overheersend en vlak bij de keuken niet te hebben. Het eten, zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten, is ver onder de maat en niet in verhouding tot de forse prijzen. Voor Euro 300 met vier personen (met inbegrip van 2 flessen water voor Euro 8,- en een fles wijn van Euro 52,50 moet je meer kunnen verwachten., Het personeel werkt hard en is vriendelijk maar lijkt ook wel te zien dat het gebodene daarmee niet gecompenseerd kan worden. Jammer.
yuting L.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
not bad
Catherine D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
heel lekkere scheermesjes/couteaus gegeten voor de eerste maal
Danielle L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gedineerd! Gerechten waren echt super goed opgediend en lekker! Vers en van super kwaliteit. Vind de bediening (personeel) wel een minpuntje. Het mag dan druk zijn, iedere klant behoeft wel aandacht. Liever alles iets rustiger, misschien een couvert minder per avond maar dan wel iets meer aandacht. Bij sommige kon er geen enkele glimlach vanaf. Jammer, maar wel de moeite waard om te verbeteren!
Anna R.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Molto bono! Personale gentile e simpatico.
Don B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Great!
Armando S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Piatto Lucius è strepitoso.
Molto gradevole il tutto.
Hayato J.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
比較的人通りの少ない、落ち着いた通りにあるお店です。
現地の人も食事されているようで、料理も美味しく、アットホームな雰囲気を感じました。
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
10 jaar niet geweest, nog even goed en gezellig!
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Toen we binnenkwamen werden, tot onze verrassing, meteen onze jassen aangenomen. Na genoten te hebben van een glaasje prosecco hebben we besteld. We hebben met z'n vieren gekozen voor de Fruits de Mer en een heerlijk wijntje erbij. Het was werkelijk verrukkelijk! Niets dan lof voor keuken en bediening. Al met al een heerlijke avond daar. Paul, Marga, Rogier en Linda Vizée
Jacomine K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Met een aantal vriendinnen hier overheerlijk gegeten en genoten van de professionele en vriendelijke bediening. Prachtig aquarium
Auke V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben heerlijk met z'n vijven zitten eten. We namen het menu waarbij vooral het voorgerecht er uitsprong als heel erg speciaal. Echt lekker gegeten we komen terug.
Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Heerlijk gegeten in een mooi restaurant. De vissen waren uitstekend bereid en de bediening was vlekkeloos. We komen hier de volgende keer zeker terug.
Halowo H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Lucius is al jaren ons favoriete visrestaurant waar we graag met gasten naar toe gaan. Rond kwart voor acht kwamen we binnen, het restaurant zal bomvol en er stonden mensen in de rij, maar daar, naast het aquarium, stond onze gereserveerde tafel op ons te wachten.
Echt een brasserie-achtige sfeer, snelle obers, klassiekers op de kaart (tip: oesters vooraf (of natuurlijk een nieuwe haring met een korenwijntje), een overheerlijke verse gebakken zeetong en een lekkere chablis erbij, genieten!
Morena55 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Fijn binnenkomen. We werden direct verwelkomt, onze jassen werden aangenomen en er stond heel snel een fles water en heerlijke warme broodjes op tafel. Het advies en bediening was prima zonder opdringerig te zijn. De mosselen en sliptong waren heerlijk. Ook de blini werd aan tafel bereid en de zalm smaakte heerlijk. Aanrader!!
Arjansz .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
De bediening was Amsterdams vriendelijk:het hield niet over. Qua sfeer viel vooral op dat de zaak vol zat met voor een groot deel Aziatische toeristen. Toen er een groep was uitgegeten en de zaak verliet ontstond er een opruim sfeer die niet meer veranderde. Op het menu oa verschillende soorten schelpen die allen naar water smaakten :erg jammer. De clam chowder had iets weg van een tomatensoep uit blik met een paar schelpen erin. Te zout en verder niet erg smakelijk. Als hoofdgerecht gekozen voor zwarte heilbot .interessante combinatie met pittige smaken maar de vis was helaas te gaar.
Al met al voor een visrestaurant een onvoldoende.
John V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Na een typisch Amsterdam's welkom, wat niet altijd zo vriendelijk is, wel een vlotte bediening, snel gevolgd door het voorgerecht (taco met garnaal), lekker maar niet echt bijzonder. De schol voor hoofdgerecht was echt goed, maar wat erbij zit, was sla en wat puree, ietwat erg simpel. Als dessert kaas genomen, was goed. Bediening is goed, maar om echt vriendelijkheid houd niet over, het gaat om snel, op naar volgende gasten aan dezelfde tafel.
Al met al, goed, maar niet bijzonder, zijn betere visrestaurants in Amsterdam.
edwindb .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Beste visrestaurant in Amsterdam ondanks de wat gedateerde inrichting van het restaurant. Het eten is echt heel goed en super vers. Attente bediening die voldoende langskomt om te vragen of alles naar wens is. De side orders die je bij kunt bestelllen zijn tevens goed en lekker en meer dan voldoende. Wij komen hier graag en zijn regelmatig gast.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Dit jaar mijn verjaardag gevierd bij Lucius, wat een geweldige beleving..!
Een mooi glas Champagne om de avond te beginnen, vervolgens een heerlijk voorgerecht met oa paling, Hollandse garnalen en prachtige gerookte zalm.
Maar het hoofdgerecht was een echte eyecatcher; 2 etages met de lekkerste schaal en schelpdieren.....! Wij hebben echt genoten van de goede sfeer en de prima service....! Een echte aanrader...