Visrestaurant Jan Keulen

Meer informatie over restaurant Visrestaurant Jan Keulen

Erg rustig
Wil F.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
De als extra bestelde zeetong bestond voor 30% uit kuit, buiten het met meel bestrooide vel en de graten was er dan ook niet veel Tong te proeven. Heel jammer want de andere gerechten waren prima en voldeden aan de verwachting. (volgens ons is het niet gebruikelijk dat zeetong met kuit geserveerd wordt) Gezien de meerprijs zou je verwachten dat de bediening hierover vooraf melding naar de gasten maakt. Een gemiste kans zeker in een gespecialiseerd visrestaurant.
roelm .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Via social deal hier terecht gekomen. We werden hartelijk ontvangen.
Het viel ons op dat het niet druk was voor een vrijdag avond (3 tafeltjes). Maar we konden vrij kiezen van de kaart (3 gangen menu) en de gerechten waren heerlijk. Ook lekker stokbrood met boter erbij.
Alle visgerechten waren gewoon goed klaar gemaakt en smaakvol.

Daarna maakten we een rondje door Valkenburg centrum waar alle terrassen bomvol zaten en menu-aanbiedingen voor 20 euro op de borden stonden. We kunnen ons niet voorstellen dat die mensen op de terrassen lekkerder gegeten hadden dan wij !
dick W.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Vooraf Hollandse garnaaltjes met appel. Helaas was dit appel met garnaaltjes (ze waren te tellen) en teveel saus, waardoor deze delicate garnaaltjes in het niets vielen. Mijn tong was prima en goed gebakken, maar dat mag ook wel (extra supplement € 20,00). Dus dit visje kostte € 45,00. Als dessert had ik kaas. Deze was goed, maar wel aan de zeer zuinige kant (4 stukjes van het formaat van een 2 euro munt) gelijk als de glazen wijn (hier moeten ze toch eens een minimum inhoud voor invoeren, zoals in Duitsland). Er stond verder net hoorbaar een radio aan, dus een hoop ge...oh (heel irritant als je lekker ontspannen zit). Ik heb getracht de bediening hier op te wijzen, maar dit drong helaas niet door. Ik was waarschijnlijk de enige die dit opviel, maar een prettig stukje achtergrond muziek past beter in deze zaak.