Meer informatie over restaurant Visrestaurant Hameeteman

Maandag t/m Zaterdag 16:00 - 00:00
Zondag Gesloten

aimee G.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Na binnenkomst kregen we een amuse; garnalen in gazpacho. Beetje passé, maar niettemin een amuse is altijd een gastvrij gebaar. De slibtong was echt overheerlijk. De bediening was heel vriendelijk. Enkele opmerkingen. We moesten zelf om de kaart vragen, dat duurde wat lang. En we kregen voor drie porties friet, 1 klein cupje mayonaise. We moesten zelf vragen om extra. Verder bestond het toetje voor de kinderen uit vooral slagroom en maar een klein beetje ijs. Wel heel leuk dat ze de beker mochten houden waar het toetje in zat. Pluspunt was ook dat we het lekkers bij de koffie er zomaar bijkregen. De sfeer in het restaurant is oudbollig. Klassiek gedekt in een typisch jaren '80 interieur (restylingronde gemist?). Gemiddelde leeftijd boven de 70. Maar al met al goed eten in een keurig restaurant en gastvrije bediening, dat is toch het belangrijkste.
Brigitte R.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Wat een verrassing in Ouddorp, een goed visrestaurant.

We komen al jaren in Ouddorp maar door Iens zochten en vonden we dit restaurant.
We konden gelukkig buiten zitten, dat maakt de ambiance (buiten en binnen) een beetje goed.

Ondanks dat mijn man plande om vlees te eten is hij toch voor de scampi's gegaan en daar had hij geen spijt van. Voor mij de paling, wat ik iedereen kan aanbevelen.
Als toetje het kaasplankje met wisselende, smaakvolle kaasjes. En voor mij koffie met snoeperijtjes.
Heerlijk gegeten en zeker nog eens voor herhaling vatbaar.
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2014
Voor een gezellig avondje en heerlijk dineren moet je bij Visrestaurant Hameeteman zijn. De voorgerechten zien er allemaal heel mooi uit, je kan bijna geen keuze maken, mijn man die geen vis lief hebber is ging voor de tampoer garnalen ik zelf nam een garnalen taartje, toppie.het hoofdgerecht voor mijn man een tournados met champignons,hij heeft gesmuld. Voor me zelf gebakken sliptongetjes heerlijk krokant gebakken, frietjes,zeekraal en Parijse worteltjes worden er bij geserveerd prima! Het dessert voor mij aangepast geen room ijs maar heerlijk bosvruchten sorbetijs met vers fruit mmm. En dan nog lekkere koffie gemalen van verse koffie bonen en heerlijke snoeperijen erbij alle huisgemaakt.We hebben genoten. Zeer zeker een Aanrader
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
Enthousiast geworden door de recensies hier op Iens zijn we tijdens een weekje Zeeland op onze laatste avond wezen eten bij Hameeteman. Helaas werd het een teleurstelling, en waren de gerechten niet wat we verwachtten. De amuse was heerlijk en dat gaf goede moed. Maar het garnalentaartje was zanderig, de paling kapot gebakken. Daarbij werd bij het uitserveren tot 2x toe het verkeerde gebracht, waardoor we niet gedrieën gelijktijdig het hoofdgerecht hadden. Bij de voordeur stond een vacature voor de bediening aangeplakt, en die is inderdaad hard nodig. Het restaurant is onderbezet, wat voor trage service zorgde. We hebben voor 2 gangen en koffie in totaal 3 uur vooral moeten wachten; zelfs de rekening duurde bijna een kwartier....
Sorry, voor ons geen Hameeteman meer.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Wij hadden geboekt voor een weekendje Ouddorp, toen op Iens gekeken voor een restaurant in Ouddorp en omdat mijn vrouw van vis houd werd dit Hameeteman dit is een geweldig visrestaurant met fantastisch personeel.

Wij hadden het voorgerecht:
Coquilles op een bedje van prei met sinaasappel saus geweldig lekker.

Het hoofdgerecht :
Trio van vis met Griet, Kabeljauw met appeltijmdressing en Zeebaars met gekonfijte uitjes, hierbij werd gebakken aardappels, zeekraal en worteltjes geserveerd.

Het nagerecht:
Kaasplankje 6 soorten kaas met kletsenbrood gewoon geweldig,o.a. Oud Rotterdam ,geitenkaas met truffel ,Stilton,schapenkaas,en een kaas met Abrikozen en krenten van de streek.
Mijn vrouw een koffie met huisgemaakte snoeperijtjes volgen haar was dit mooi en een lekker totaal.
De wijn die wij hebben gedronken was een Sauvignoun,lekker.

Als wij nog terug gaan naar Ouddorp (wat gebeurd)gaan wij zeker weer hier terug eten, waarschijnlijk in de Mossel tijd.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2013
Eten paar keer per jaar in dit visrestaurant. Dat is overigens hun specialiteit !
Vlees menu's wat minder keus, maar wel goed en voldoende.
Alle vis menu's inmiddels uitgeprobeerd en alleen maar goede beoordelingen.
Drie gangen menu voor een "redeljke prijs" zijn niet verkeerd.
Jan-Derk H.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2013
Wie van vis houdt, moet naar dit restaurant komen! Altijd verse vis, weten hoe dit goed bereid moet worden. De keuken maakt de gerechten alsof je thuis bij moeder/oma zou zijn, zonder overdadige opmaak en met verse groenten. Alleen al voor de zeekraal en de gebakken aardappelen willen we hier al eten! Bediening neemt zeker de tijd voor de gasten, wees wel bewust dat het even kan duren voordat u aan de beurt bent (zeker als het uitserveren der hoofdgerechten afgerond is). Goedkoop is dit restaurant niet, maar is voor ons geen reden om af te zien op regelmatig bezoek. Weet wel dat dit restaurant elke zondag gesloten is.
Ariealida .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
Dinsdag weer heerlijk onbeperkt slibtong gegeten , ondanks dat wij met z,n zessen alleen waren branden toch overal de kaarsjes en waren de tongetjes weer geweldig !!
Hanny M.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
Hebben hier een dinsdag met 6 personen onbeperkt sliptong gegeten.Voortreffelijk,je kon zoveel eten als je wilde.Ze waren ook erg goed gebakken,lekkere gebakken aardappels,patat,worteltjes en zeekraal erbij.Het is een mooi restaurant met vriendelijke en attente mensen die ons bediende.Het interieur is ook gezellig.Zeker voor herhaling vatbaar.
Pollux123 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2012
Heerlijk gegeten. Echter: Ik bestelde een zeetong van 500 gr. Kosten: 38 euro. Mijn ouders bestelden zeetong 2x 250 gr. Kosten 29 euro. Mijn zgn. 500 gr. zeetong was even groot als de 2 zeetongen bij mijn ouders op het bord. Volgens de bediening waren de zeetongen van mijn ouders eigenlijk te groot. Vandaar het vertekende beeld.
Ik ben zelf 2 dagen later in de winkel van Hameeteman 2 zeetongen gaan kopen van 300 gr. per stuk. Daarna wist ik zeker dat de zgn. 500 gr. zeetong van 38 euro absoluut geen 500 gr. is geweest. Door dit soort 'domme' acties zorg je voor hele slechte publicititeit. En dat heeft Hameeteman echt niet nodig, want het eten is er gewoon heerlijk en de bediening attent. Heel erg Jammer.