Meer informatie over restaurant Visrestaurant Hameeteman

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Visrestaurant Hameeteman

R. L.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Afgelopen dinsdag met tweeën wezen eten, wij werden vriendelijk ontvangen met de vraag of we liever binnen of buiten wilden zitten. Gezien het mooie weer kozen wij voor een tafeltje buiten in de schaduw.

Qua locatie misschien niet het meest mooie terras van Nederland, je kijkt uit over de parkeerplaats van de Jumbo, maar hier had men verder geen last van en ons stoorde dat in ieder geval helemaal niet.

Onder het genot van een lekkere witte wijn werd er een amuse voor ons gebracht, dit was een heerlijk stukje zalm, verder knapperig (nog warm) gebakken boerenbrood met boter, olijfolie en zout.

Als voorgerecht kozen wij het Taartje Hollandse garnalen en de Proeverij van voorgerechten, dit laatste bestond uit een glaasje met Hollandse garnalen, 3 verschillende stukjes zalm, 2 stukjes paling, een gamba en een garnalen bitterballetje. Uiteraard begeleid met de juiste sausjes.

Als hoofdgerecht een Gegrilde tonijn in rode wijnsaus en de Trilogie van gebakken vis, deze bestond uit een Griet, een kabeljauw met appeltijm dressing en een wilde zeebaars met gekonfijte uitjes. Dit alles uiteraard begeleid met gekookte worteltjes, gebakken aardappeltjes, zeekraal en natuurlijk een goed glas witte wijn.

Alle voor- en hoofdgerechten waren stuk voor stuk met zorg toebereid en wij kunnen niet anders zeggen dan dat deze werkelijk voortreffelijk smaakten.

Na afloop een heerlijke koffie en cappuccino waarbij ook nog eens een schaaltje met allerlei lekkernijen werd gepresenteerd.

Kort samengevat, een rustige gelegenheid, zeer vriendelijke en kundige bediening en heerlijk eten tegen een redelijk prijs. Wij hadden in ieder geval heel erg genoten en zullen hier zeker vaker terug komen.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Heerlijke verse vis, uiterst vriendelijke bediening. We voelden ons zeer welkom. Ook werd veel zorg besteed aan het inwerken van nieuw personeel.
Matthijs S.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Je wordt vriendelijk ontvangen.
Er wordt aandacht besteedt aan het eten en de opmaak is ook goed. Het eten is goed van smaak, geen overdreven sausen of veel zout.
Zeker een aanrader voor iedereen die van vis houdt
Elize H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Een geweldige ervaring. Bent u in de buurt dan echt hier naar toe gaan. Nog nooit zulke lekkere sliptongetjes gegeten wel reserveren
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Eten van een lekker stukje (gebakken) vis bij Hameeteman in Ouddorp is een waar genoegen. Uitstekende kwaliteit en ruime porties. Betrokken bediening, wat ons erg aanspreekt. De bijbehorende saus moet wel apart besteld (en betaald) worden. De frites mogen, wat ons betreft, iets meer worden doorgebakken. Niettemin, voor herhaling vatbaar.
Roger K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Ik twijfel wat het lekerste was.
De bitterbal van kreef, kreeftensaladetaartje, de halve kreeft, perfect gekookt 600 gram ! Zeekraal, verse frietes & mayonaise. Top. Maar het dessert gemaakt met passie en liefde zijn ware kunstwerken.
Wij komen zeker terug. Sfeervol, vriendelijk, (h)eerlijk eten. Tot snel Roger,Merian,&????Luna.
gooiland .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Met z'n vieren gegeten bij Hameeteman. Lekker gegeten, de huiswijnen waren ook prima.
Het 'decor' is niet heel smaakvol, maar het was rustig, zonder harde muziek en dat was erg prettig.
We werden geholpen door verschillende gastvrije, sympathieke dames.
Kort na binnenkomst werd ons een scroppino aangeboden als aperatiefje, wat wij als bijzonder gastvrij gebaar zagen. Helaas bleek aan het eind van de avond dat het geen mooie geste was: het stond voor 6,50pp op de rekening. Jammer, geeft een onplezierig gevoel.
We kregen overigens wel een amuse, on the house.
Vis was lekker, maar overall is de prijs/kwaliteit verhouding wat scheef.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Prijs/kwaliteitsverhouding is ver te zoeken. Let vooral op de prijs van de gerechten buiten de kaart om. Het eten, de ambiance en de bediening zijn van middelmatig niveau. Helaas is de prijs niet middelmatig.
Voorgerecht en een hoofdgerecht met een kopje koffie toe voor ruim €130 voor 2 personen is een prijs die bij een sterrenrestaurant hoort.
De gastvrouw had ons bediend, maar zodra er bekenden binnenkwamen was de toch al onvoldoende aandacht helemaal weg. Zeer onfatsoenlijk!
Wij gaan niet meer terug!
John B.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Op 13 Januari onbeperkt Gamba's gegeten.

De zaak was koud en heel rustig, na een eerste ronde met een mooie schaal gemengde gamba's duurde het heel lang voor er nog een bestelling opgenomen werd, de vraag of we nog zo'n schaal konden krijgen werd afgewezen en we kregen maar de helft.

Het is onbeperkt maar na de derde ronde ook met een halve schaal wilde de dame de tafel afruimen.
het is onbeperkt en we hadden alle 5 nog gewoon trek en het koste moeite om nog een halve schaal te krijgen.
Ruben W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Na een dagje strand neergestreken bij Hameeteman voor een pannetje mosselen. Het restaurant ligt wat verscholen achter de gelijknamige viswinkel. Het interieur ziet er verzorgd uit. Vriendelijke en correcte bediening. Ter verwelkoming een amuse van het huis. De mosselen werden geserveerd met een aantal sausjes, frites en zeekraal. De smaak was goed in balans. Afsluitend een heerlijke cappuccino gedronken. Al met al een geslaagde avond.
Willemijn K.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken. Een tip: de gerechten buiten de kaart om graag vermelden (inclusief de prijs), omdat we schrokken van de prijs van de kingkrab cocktail.
Joost O.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
We hebben, om te beginnen, heerlijke oesters gegeten (een creuse, niet nader genoemd of gekwalificeerd) met klassieke garnituur. De prijs van 40 euro voor een douzaine was wel flink. De 500 gr tong gefileerd aan tafel was wel minder. We hadden geen weegschaal, maar 1 kg was het echt niet samen. Jammer was dat dat de tongen ofwel overgaar waren, ofwel uit de vriezer kwamen. De wijn, pinot, was 'vetter' dan de tong.
Marion G.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
We hebben heerlijk gegeten het menu met zalm, tong en zalig toetje met irish coffee variaties. Bij de tong lekkere zoete worteltjes en zeekraal met gebakken uitje erdoor. Lekkere wijn en goede ambiance binnen, geen lawaai, mooi gedekt. Echt heel lekker gegeten.
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
heerlijk gegeten, ik zou niet weten wat er beter kan. echte visliefhebbers komen hier aan hun trekken. sympathieke en attente bediening. prima huiswijnen.
arm .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Het restaurant zit achter de viswinkel, waar je ook kunt eten.dus zaten we even verkeerd..
Aardig restaurant, stoffen tafelkleden en servetten, verse bloemen en een kaarsje. Vriendelijke bediening.Als ik het raam liever dicht wilde moest ik het maar zeggen. Uitgebreide kaart met apart vermeld een kreeften menu plus de opm. Dat er geen zeebaars was. Een heerlijke amuse van het huis. Partner koos de paling in het groen en hij heeft gesmuld. Ik ging voor de trilogie.kabeljauw/zeebaars en griet. We hebben heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.
Jitka B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Na een recensie op deze site te hebben gelezen, zijn we wezen eten bij restaurant Hameeteman. Eerst kregen we een amuse van zalm met mierikswortelmayo. We hebben gekozen voor de vissoep en daarna de coquilles en de proeverij! Ik heb nog nooit z'n gevulde smaakvolle vissoep gegeten. Dus heerlijk gegeten. En ook het personeel was zeer attent en wist precies welke wijn lekker was. Echt een aanrader! We komen zeker nog een keer terug!
Ariealida .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Een valentijn arrangement bij Hameeteman gegeten met 7 personen en het was voortreffelijk.
Er is zoveel zorg aan besteed , zowel aan het eten als aan de opmaak van de borden .Ook het tussen gerecht van een grote ravioli met garnaal en de vis bouillon werd er aan tafel overheen geschonken, was geweldig. Vanaf het hartje dat op her servet gespeld was tot de roos die we na afloop kregen. top.
Annet W.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Met enige regelmaat eten we bij het visrestaurant. Ook nu weer voortreffelijk gegeten. De bediening is ook altijd erg vriendelijk en vlot. Eerst kregen we de amuse van het huis, garnalen met surimi is altijd een mooie start van een lekkere avond.
Voor: gebakken scampi's in knoflook, wel zelf pellen.
Hoofd: gepocheerde tongfilet in Hollandaise saus met zoetzure sliertjes komkommer, daarbij frietjes, zeekraal, gekarameliseerde witlof en gebakken aardappeltjes.
Nagerecht: trio van crème Brulee. We dronken gratis gekoeld water.
Koffie en/of thee met snoeperijen, deels zelfgemaakt is ook een aanrader.
Alles was echt heerlijk bereidt en daarbij een fantastische Chileense Chardonnay.......toppie!!!
Marinke V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
kerstavond speciaal verrassingsmenu.
Voorgerecht veel verschillende smaken op een bord waardoor de smaak van o.a. de coquille wegviel.
Tong met hollandaise saus was lekker net als het hoofdgerecht met iberico varken.
Timing van serveren wat ongelukkig. Meer dan een uur wachten op de soep na het voorgerecht was echt erg lang.
Gratis kraanwater.
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Als je t terrein oploopt, kom jeerst langs Vis(groot-?)handel Hameeteman en hun viswinkel t Vispaleis. Dat belooft wat, qua assortiment en versheid!
Vriendelijke ontvangst en langs de open keuken naar n ruime tafel voor 2 begeleid. Dames van de "onschatbare leeftijd" doen de bediening: vriendelijk, gastvrij, kundig, behulpzaam en geen "spatjes": erg aangenaam.
Heerlijke witlofsoep met gerookte paling. Daarna kabeljauw met "zooi" van venkel, aardappelen en chorizo, met een jus van visbouillon. Verrassend, pure smaken en lekker. Speculaas-crème brulée met speculaasijs tot slot. De wijnkaart is overzichtelijk met goede wijnen tegen een redelijke prijs.
De aankleding vonden we niet geweldig, maar da's puur persoonlijk.