Visrestaurant Hameeteman

Zondag Gesloten

• MasterCard , Pin , Visa card
Elize H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Een geweldige ervaring. Bent u in de buurt dan echt hier naar toe gaan. Nog nooit zulke lekkere sliptongetjes gegeten wel reserveren
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Eten van een lekker stukje (gebakken) vis bij Hameeteman in Ouddorp is een waar genoegen. Uitstekende kwaliteit en ruime porties. Betrokken bediening, wat ons erg aanspreekt. De bijbehorende saus moet wel apart besteld (en betaald) worden. De frites mogen, wat ons betreft, iets meer worden doorgebakken. Niettemin, voor herhaling vatbaar.
Roger K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Ik twijfel wat het lekerste was.
De bitterbal van kreef, kreeftensaladetaartje, de halve kreeft, perfect gekookt 600 gram ! Zeekraal, verse frietes & mayonaise. Top. Maar het dessert gemaakt met passie en liefde zijn ware kunstwerken.
Wij komen zeker terug. Sfeervol, vriendelijk, (h)eerlijk eten. Tot snel Roger,Merian,&????Luna.
gooiland .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Met z'n vieren gegeten bij Hameeteman. Lekker gegeten, de huiswijnen waren ook prima.
Het 'decor' is niet heel smaakvol, maar het was rustig, zonder harde muziek en dat was erg prettig.
We werden geholpen door verschillende gastvrije, sympathieke dames.
Kort na binnenkomst werd ons een scroppino aangeboden als aperatiefje, wat wij als bijzonder gastvrij gebaar zagen. Helaas bleek aan het eind van de avond dat het geen mooie geste was: het stond voor 6,50pp op de rekening. Jammer, geeft een onplezierig gevoel.
We kregen overigens wel een amuse, on the house.
Vis was lekker, maar overall is de prijs/kwaliteit verhouding wat scheef.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Prijs/kwaliteitsverhouding is ver te zoeken. Let vooral op de prijs van de gerechten buiten de kaart om. Het eten, de ambiance en de bediening zijn van middelmatig niveau. Helaas is de prijs niet middelmatig.
Voorgerecht en een hoofdgerecht met een kopje koffie toe voor ruim €130 voor 2 personen is een prijs die bij een sterrenrestaurant hoort.
De gastvrouw had ons bediend, maar zodra er bekenden binnenkwamen was de toch al onvoldoende aandacht helemaal weg. Zeer onfatsoenlijk!
Wij gaan niet meer terug!
John B.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Op 13 Januari onbeperkt Gamba's gegeten.

De zaak was koud en heel rustig, na een eerste ronde met een mooie schaal gemengde gamba's duurde het heel lang voor er nog een bestelling opgenomen werd, de vraag of we nog zo'n schaal konden krijgen werd afgewezen en we kregen maar de helft.

Het is onbeperkt maar na de derde ronde ook met een halve schaal wilde de dame de tafel afruimen.
het is onbeperkt en we hadden alle 5 nog gewoon trek en het koste moeite om nog een halve schaal te krijgen.
Ruben W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Na een dagje strand neergestreken bij Hameeteman voor een pannetje mosselen. Het restaurant ligt wat verscholen achter de gelijknamige viswinkel. Het interieur ziet er verzorgd uit. Vriendelijke en correcte bediening. Ter verwelkoming een amuse van het huis. De mosselen werden geserveerd met een aantal sausjes, frites en zeekraal. De smaak was goed in balans. Afsluitend een heerlijke cappuccino gedronken. Al met al een geslaagde avond.
Willemijn K.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken. Een tip: de gerechten buiten de kaart om graag vermelden (inclusief de prijs), omdat we schrokken van de prijs van de kingkrab cocktail.
Joost O.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
We hebben, om te beginnen, heerlijke oesters gegeten (een creuse, niet nader genoemd of gekwalificeerd) met klassieke garnituur. De prijs van 40 euro voor een douzaine was wel flink. De 500 gr tong gefileerd aan tafel was wel minder. We hadden geen weegschaal, maar 1 kg was het echt niet samen. Jammer was dat dat de tongen ofwel overgaar waren, ofwel uit de vriezer kwamen. De wijn, pinot, was 'vetter' dan de tong.
Marion G.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
We hebben heerlijk gegeten het menu met zalm, tong en zalig toetje met irish coffee variaties. Bij de tong lekkere zoete worteltjes en zeekraal met gebakken uitje erdoor. Lekkere wijn en goede ambiance binnen, geen lawaai, mooi gedekt. Echt heel lekker gegeten.
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
heerlijk gegeten, ik zou niet weten wat er beter kan. echte visliefhebbers komen hier aan hun trekken. sympathieke en attente bediening. prima huiswijnen.
graafwiz .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Uitstekende voorgerechten (gerookte paling&garnalentaartje).
Hoofdgerecht tong: meer dan prima
Bediening rustig en zeer bekwaam
Gaan zeker terugkomen als we in de buurt zijn.
arm .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Het restaurant zit achter de viswinkel, waar je ook kunt eten.dus zaten we even verkeerd..
Aardig restaurant, stoffen tafelkleden en servetten, verse bloemen en een kaarsje. Vriendelijke bediening.Als ik het raam liever dicht wilde moest ik het maar zeggen. Uitgebreide kaart met apart vermeld een kreeften menu plus de opm. Dat er geen zeebaars was. Een heerlijke amuse van het huis. Partner koos de paling in het groen en hij heeft gesmuld. Ik ging voor de trilogie.kabeljauw/zeebaars en griet. We hebben heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.
Jitka B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Na een recensie op deze site te hebben gelezen, zijn we wezen eten bij restaurant Hameeteman. Eerst kregen we een amuse van zalm met mierikswortelmayo. We hebben gekozen voor de vissoep en daarna de coquilles en de proeverij! Ik heb nog nooit z'n gevulde smaakvolle vissoep gegeten. Dus heerlijk gegeten. En ook het personeel was zeer attent en wist precies welke wijn lekker was. Echt een aanrader! We komen zeker nog een keer terug!
Ariealida .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Een valentijn arrangement bij Hameeteman gegeten met 7 personen en het was voortreffelijk.
Er is zoveel zorg aan besteed , zowel aan het eten als aan de opmaak van de borden .Ook het tussen gerecht van een grote ravioli met garnaal en de vis bouillon werd er aan tafel overheen geschonken, was geweldig. Vanaf het hartje dat op her servet gespeld was tot de roos die we na afloop kregen. top.
Annet W.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Met enige regelmaat eten we bij het visrestaurant. Ook nu weer voortreffelijk gegeten. De bediening is ook altijd erg vriendelijk en vlot. Eerst kregen we de amuse van het huis, garnalen met surimi is altijd een mooie start van een lekkere avond.
Voor: gebakken scampi's in knoflook, wel zelf pellen.
Hoofd: gepocheerde tongfilet in Hollandaise saus met zoetzure sliertjes komkommer, daarbij frietjes, zeekraal, gekarameliseerde witlof en gebakken aardappeltjes.
Nagerecht: trio van crème Brulee. We dronken gratis gekoeld water.
Koffie en/of thee met snoeperijen, deels zelfgemaakt is ook een aanrader.
Alles was echt heerlijk bereidt en daarbij een fantastische Chileense Chardonnay.......toppie!!!
R&M. .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
kerstavond speciaal verrassingsmenu.
Voorgerecht veel verschillende smaken op een bord waardoor de smaak van o.a. de coquille wegviel.
Tong met hollandaise saus was lekker net als het hoofdgerecht met iberico varken.
Timing van serveren wat ongelukkig. Meer dan een uur wachten op de soep na het voorgerecht was echt erg lang.
Gratis kraanwater.
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Als je t terrein oploopt, kom jeerst langs Vis(groot-?)handel Hameeteman en hun viswinkel t Vispaleis. Dat belooft wat, qua assortiment en versheid!
Vriendelijke ontvangst en langs de open keuken naar n ruime tafel voor 2 begeleid. Dames van de "onschatbare leeftijd" doen de bediening: vriendelijk, gastvrij, kundig, behulpzaam en geen "spatjes": erg aangenaam.
Heerlijke witlofsoep met gerookte paling. Daarna kabeljauw met "zooi" van venkel, aardappelen en chorizo, met een jus van visbouillon. Verrassend, pure smaken en lekker. Speculaas-crème brulée met speculaasijs tot slot. De wijnkaart is overzichtelijk met goede wijnen tegen een redelijke prijs.
De aankleding vonden we niet geweldig, maar da's puur persoonlijk.
AimeeG .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Na binnenkomst kregen we een amuse; garnalen in gazpacho. Beetje passé, maar niettemin een amuse is altijd een gastvrij gebaar. De slibtong was echt overheerlijk. De bediening was heel vriendelijk. Enkele opmerkingen. We moesten zelf om de kaart vragen, dat duurde wat lang. En we kregen voor drie porties friet, 1 klein cupje mayonaise. We moesten zelf vragen om extra. Verder bestond het toetje voor de kinderen uit vooral slagroom en maar een klein beetje ijs. Wel heel leuk dat ze de beker mochten houden waar het toetje in zat. Pluspunt was ook dat we het lekkers bij de koffie er zomaar bijkregen. De sfeer in het restaurant is oudbollig. Klassiek gedekt in een typisch jaren '80 interieur (restylingronde gemist?). Gemiddelde leeftijd boven de 70. Maar al met al goed eten in een keurig restaurant en gastvrije bediening, dat is toch het belangrijkste.
Brigitte22 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Wat een verrassing in Ouddorp, een goed visrestaurant.

We komen al jaren in Ouddorp maar door Iens zochten en vonden we dit restaurant.
We konden gelukkig buiten zitten, dat maakt de ambiance (buiten en binnen) een beetje goed.

Ondanks dat mijn man plande om vlees te eten is hij toch voor de scampi's gegaan en daar had hij geen spijt van. Voor mij de paling, wat ik iedereen kan aanbevelen.
Als toetje het kaasplankje met wisselende, smaakvolle kaasjes. En voor mij koffie met snoeperijtjes.
Heerlijk gegeten en zeker nog eens voor herhaling vatbaar.