Visrestaurant Gerard van Es

Industriestraat 59 1976 CT IJmuiden Nederland Kaart

Over het restaurant Visrestaurant Gerard van Es

Voor de echte visliefhebber

Geen begrip, maar een icoon in IJmuiden. Al sinds 1960 gevestigd in de haven en al bezig met duurzaamheid toen nog niet iedereen er de mond vol van had. De liefde voor vis en zeevruchten uit zich direct op het bord. Verser dan vers, je proeft het direct!

Meer informatie over restaurant Visrestaurant Gerard van Es

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
mschmidt1 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
We komen hier al jaren, meestal met familie, heerlijk vis eten. Gemoedelijke sfeer en bediening, hartelijke ontvangst. De vis is onovertroffen!
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
De skrei was voortreffelijk, maar voor de prijs ( €24,50) was het lekker geweest als er wat verse groente bij geserveerd was. Het kleine bakje selleriesalade was wat karig.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Buiten lijkt het een kroegje, eenmaal binnen verrast de ruimte je. Het personeel is buitengewoon aardig.

vlotte bediening. Iets te vlot? Zeetong absolute aanrader. Verrukkelijk!!
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Mijn vrouw had in boter gebakken scholfilet besteld kreeg harde in de olie gebakken filet de serveerster zei dat dit normaal was .
Kwam er later achter dat dit niet besteld was deze was voor een ander tafel.
In de salade ontbrak de appel was wel gemeld maar had beter niet geserveerd moeten worden. De gebakken zeetong was prima wel duur met zo,n simpel garnituurtje van 2 citroenpartjes, patat en 2 sausjes. Bediening niet profesioneel.
Zusterjet .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Uitstekende vis gegeten samen met familie, vers en smaakvol bereid. Onwijs vriendelijk personeel, niets is teveel en je voelt je daardoor erg welkom. Gezellige inrichting zonder opsmuk en is ook niet nodig als je goed eten serveert. Wij komen terug!
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten in het restaurant. Bediening super vriendelijk. De droge witte wijn was prima en de visgerechten super. Vooral de gekookte Thaise mosselen
Marjon W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De Zalm uit oven was heerlijk alleen jammer dat de salade uit zo grote bak komt kanten klaar. Zo beter zijn gewoon lekkere salade er bij . Of lekkere groente. Moesten wel lang op de koffie wachten was vergeten. En jammer dat personeel niet langs komt als je nog wat te drinken wil.
Lucretia V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Het eten was weer supperlekker we hadden de gambas op portugese wijze bereid en de slibtongetjes alleen .het toetje apfelstrudel was niet zo lekker .. leek wel opgepiept in de oven.. smaakte oud en droog. Het ijs daarentegen was wel lekker.. die erbij geserveerd werd
Margaretha55 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Wij vonden het etentje TOP!
Het restaurant zag er sfeervol uit, volop kerst!
De kaart biedt een ruime keus. Bediening is altijd vriendelijk.
Het eten zag er heerlijk uit en smaakte prima.
De bediening kwam geregeld vragen of alles naar wens was.
Dit etentje was voor ons, de afsluiting van 2016.
In 2017 komen wij graag weer terug.
Culy .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Dit was een uiterst onprettige ervaring. De medewerkers lijken meer oog te hebben voor hun eigen belang dan voor het zorgen voor hun klant. Kwalitatief ook erg onder de maat.
howisthat .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Na lange tijd weer gegeten bij van Es. De pil,pil en de vissoep waren heerlijk, iets aan de te zoute kant. De vis was uitstekend gebakken, de frietjes iets te vet. De sfeer is gezellig en zeer verzorgd.
We komen zeker nog eens terug.
Nico O.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Weer prima gegeten bij Van Es, in verband met filmbezoek namen wij alleen een hoofdmaaltijd.
Supervers en goede porties vis.
De patat erbij was erg vet en kan beter!
Wij komen zeker weer terug
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Wij zijn hier op 22.10.16 geweest na een lange tijd geen bezoek meer gebracht te hebben aan dit restaurant kwamen we hier weer terecht.
Kwaliteit van het eten was net als in het verleden zeer goed bediening vlot en geen lange wachttijden ondanks dat er 2 familiefeestjes werden gevierd verliep alles toch wel snel en vlekkeloos.
Het was weer een aanrader waard om hier in de toekomst nog eens te reserveren en de prijs was voor wat wij gegeten hebben en gedronken zeer redelijk
mschmidt1 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Mijn schoonzus uit Frankrijk en ik hebben heerlijke tonijn gegeten en wijn gedronken. De service van de medewerkerster was zeer vriendelijk en lekker snel (op ons verzoek omdat we beperkt tijd hadden). We komen zeker weer terug.
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
De vissoep was goddellijk! Mijn man houdt van soep en vis, en had nooit een lekkerder vissoep gegeten. Ikzelf hou helemaal niet van vissoep, maar dit was geweldig.
Overige gerechten waren ook heerlijk. De kreeftkroketjes waren heel lekker,de sliptongen heerlijk van smaal (en meer dan genoeg) ... Het 1960 menu (vergeten vissen)een fonds.
Bediening zeer vriendelijke en zeer prompt.
Enige kritiekpunt (en reden dat we er niet nog eens gegeten hebben) - geen groente.Ja, een beetje rauwkost in saus. Het lijkt er op dat dat typische vissers- of IJmuidens is. Maar zonder groente is het eten, hoe heerljk ook, echt erg zwaar.
J. D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben met vijf personen heerlijk gegeten bij visrestaurant Gerard van Es, de gevraagde tafel was beschikbaar en de bediening vriendelijk en de geserveerd gerechten smaakte uitstekend.

Dit restaurant is zeker aan te bevelen.
John D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Uitstekende maaltijd, erg lekker en redelijk geprijsd. Een aanrader voor iedereen die van vis houdt en wil genieten. De oesters waren voortrefflijk en de zeetong om van te smullen
Heidi F.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het was heel rustig, toen werden plotseling de tafels dn stoelen verschoven met veel lawaai.
Beetje onnodig achteraf. Verder top gegeten, alles is supervers!
Karel H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
In de omgeving waar het restaurant zich bevindt verwacht je eigenlijk niet zo'n sfeervolle eetgelegenheid.
Direct bij binnenkomst waren we verrast door het ontvangst en de sfeer die er hing.
Ondanks de drukte zat je niet op elkaar.
Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs.
Voor ons ik het een aanrader en zullen het zeker aan vrienden en bekenden aanbevelen.