Visrestaurant Gerard van Es

Industriestraat 59 1976 CT IJmuiden Nederland Kaart

Over het restaurant Visrestaurant Gerard van Es

Voor de echte visliefhebber

Geen begrip, maar een icoon in IJmuiden. Al sinds 1960 gevestigd in de haven en al bezig met duurzaamheid toen nog niet iedereen er de mond vol van had. De liefde voor vis en zeevruchten uit zich direct op het bord. Verser dan vers, je proeft het direct!

Meer informatie over restaurant Visrestaurant Gerard van Es

Jouw recensie over het restaurant Visrestaurant Gerard van Es

Selma R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Er zat een stukje plastic in mijn vis. Er werd gelijk aan de chef kok gevraagd wat dit kon zijn. Ze gaan het nader onderzoeken en wij kregen een dessert van het huis. Zeer goed geholpen en een prima oplossing.
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten en allerhartelijkst en vlot bediend. We aten fish and chips met kabeljauw, en in roomboter gebakken scholfilet. Kindermenu met scholfilet ging er lekker in!
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht was goed te eten de bediening was correct en goed maar we kwamen hier ook niet voor de 1e keer en zal ook zeker niet de laatste keer geweest zijn echt smakelijk gegeten voor en redelijke goede prijs aanrader waard
J K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het eten was zeer goed, en daarvoor kwamen wij ook .
Karen K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk eten en een superleuk gezellig tentje!
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Wij kwamen heel lang geleden bij Van Es. Zoals zo vele mensen uit IJmuiden e.o. De sfeer is aangenaam. Het personeel is prima.
jdegroot68 D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Met mijn vrouw weer lekker gegeten, maar het lijkt alsof de porties steeds wat kleiner worden. Bovendien vonden wij de heerlijke smaken die we gewend zijn een beetje ontbreken. Desondanks blijft het eten hier lekker.
Carla P.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Voor de zoveelste keer hier gegeten, 15 augustus. Weer heerlijk!
Verbetering: in het verleden roken kleding etc. erg naar vis-baklucht, dat is niet meer. Het lijkt erop dat de keuken anders is ingericht waardoor je hier geen last meer van hebt.
Keurige bediening, maar we misten wel de dames die er voorheen bedienden.
Absolute aanrader voor verse en goed bereide vis!
ank N.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
het was weer als van ouds. heel goed
Sophie-D .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk en vooral eerlijk visrestaurant. Na een dagje strand met hond en kids hier geweest. Ik koos voor de zeebaars in zoutkorst. Erg lekkere vis, grote portie. Wat je besteld krijg je, geen poespas erbij. Het is een eerlijk stuk vis wat je op je bord krijgt. Wat ik jammer vond is dat wij buiten zaten en ons niet gewezen werd op het weekmenu. Toen ik even naar het toilet ging zag ik binnen op de krijtborden staan dat ze zeewolf hadden, als ik dat geweten had.. Gemiste kans! Ook stonden de kindermenu's niet op de menu kaart die we buiten kregen. Zo wilde ik eerst een normaal menu slibtong bestellen met 2 extra bordjes erbij voor mijn 3 kinderen toen de serveerster mij vertelde dat er ook een kindermenu was met slibtong. Was misschien handig geweest als ik dat had geweten, dan hadden de kinderen misschien kunnen kiezen uit meer menu's. Vriendelijke bediening, mooi restaurant.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Lekker gegeten en zeer vriendelijk personeel.
Corrie M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten.!muu
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Restaurant aangeraden door iemand die bij Tata werkt, en was zeer de moeite waard. Als vooraf hors d'oeuvre genomen (haring, Hollandse garnalen, zalm en helaas ook paling, dat was beetje jammer ivm zijn bedreigde status) , sashimi en oesters. Alles even heerlijk. Hoofd vissoep en visschotel. Ruime porties en je proefde hoe vers alles was. Aanrader dus.
Fried G.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Was weer een geweldige avond en zeer lekker gegeten! Het meest bijzondere was wel dat de jarige een gratis menu kreeg aangeboden en als afsluiter een dikke toet met vuurwerk! Heerlijk allemaal, wij komen snel weer terug en hartelijk dank namens de jarige , was een leuke verrassing !!!!!????????
Lies H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Eten was heerlijk prima geholpen
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We waren er al een tijd niet geweest want het eten viel toen erg tegen en het personeel was zeer onvriendelijk. Maar we dachten we geven het nog een kans en dat is prima bevallen, het eten was lekker en het personeel erg vriendelijk.
Fried G.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Wij hebben uitmuntend gegeten leuke bediening alleen reservering per mail werd niet herkent maar alles kwam goed en we hadden een tafel aan het raam zoals de wens was, een vis restaurant zoals het bedoeld is informeel , verse producten en zeer huiselijk ! Een dikke 9 !!!!!!
Siem S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Gastvrije ontvangst, gezellige sfeer, goede plezierige bediening, maar vooral erg lekkere gerechten. Zomerschol is een echte aanrader!
ron C.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Een fijn, informeel restaurant, waar prima visgerechten worden geserveerd. Verwacht geen overbodige liflafjes, maar wel een op juiste wijze bereide variëteit aan vissen en schaaldieren.
Berthy J.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijke verse dan verse tong gegeten.. bediening vriendelijk en voorkomend. We gaan beslist nog eens eten en zullen restaurant aanbevelen.