Visrestaurant Gerard van Es

Industriestraat 59 1976 CT IJmuiden Nederland Kaart

Over het restaurant Visrestaurant Gerard van Es

Voor de echte visliefhebber

Geen begrip, maar een icoon in IJmuiden. Al sinds 1960 gevestigd in de haven en al bezig met duurzaamheid toen nog niet iedereen er de mond vol van had. De liefde voor vis en zeevruchten uit zich direct op het bord. Verser dan vers, je proeft het direct!

Meer informatie over restaurant Visrestaurant Gerard van Es

Jouw recensie over het restaurant Visrestaurant Gerard van Es

John V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Charmante bediening en heerlijk eten voor een eerlijke prijs. Een gevestigde naam in de regio en een adres om vaker terug te komen.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Heerlijk gegeten, door leuke meiden bediend en je wordt niet weg gekeken. Super!!!
M. V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
lunch bij Van Es. Kabeljauw gortdroog gefrituurd. Smakeloze erwtenpuree erbij. Geen echte frites. Inktvisringen nog dunner dan mijn trouwring en taai. Slecht, komen niet meer terug.
John P.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Prima ontvangen, heerlijk eten en goede muziek in dit restaurant.
Piet P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Verkeerde bestelling gehad maar moest wel voor duurdere betalen niet netjes
Truus L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Zeer goed en prima en gezellige bediening.
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Sliptong was een beetje droog. Het toetje van de sjef teleurstellend. Maar ja, je komt ervoor de vis en die is goed.
Miriam S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Lekker gegeten en gedronken ivm mijn verjaardag. Vriendelijke bediening. Enige minpuntje is dat ik bij de reservering wel had geschreven dat ik jarig was, maar ik niet goed had gelezen dat dit een bepaald menu betrof, en ik dus achteraf helaas niet in aanmerking kwam voor het gratis menu.
Helga S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
De sauzen bij ons kabeljauw gerecht ( mosterd, en biet?! Zat weinig smaak aan) zou dit gerecht niet een 2 e keer uitkiezen. Kabeljauw had de juiste gearing en heerlijk.
Oesters waren fantastisch en vers.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Dit keer keurig het reserverings- nummer meegenomen maar dat was niet nodig Lisa herkende ons meteen. Weer heerlijk gegeten, vlotte bediening en een goede plek gekregen. Meteen bij de viswinkel ernaast lekkere hapjes en vis meegenomen. Echt een aanrader.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
De mosselen gamba's en de spies waren heerlijk en smakelijk. Ik miste alleen bij aankomst een kleine amuse ( broodje of zo ) om de wachttijd een beetje te beperken Ook bij de gamba's en de mosselen zou dit lekker zijn geweest . . Kwaliteit van de gerechten was perfect . Gezellige avond gehad prettige ontvangst ,Het personeel was zeer behulpzaam en de entourage prima ,,, Door de akoestiek leek het wat rumoerig te zijn ,,,,, We komen graag terug !
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Geen
Mariska Z.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Erg lang ( 1,5 uur) zitten wachten op het hoofdgerecht, bij navraag bleek dat onze bestelling “even zoek” was, dat kan gebeuren, geen probleem,maar fijn als de bediening dat dan even laat weten, ik stelde voor dat er wellicht een drankje van het huis inzat voor ons, en dat verzoek is ook ingewilligd. Maar nogmaals dat is eigenlijk een taak van de bediening om zoiets te melden en voor te stellen. Verder vraag ik mij af of de bediening wel blij zijn met wat ze aan het doen zijn, voelde geen hartelijkheid oid als gast zijnde. Wel dikke fooi uiteraard achter gelaten.
CAROLINE V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Eten was ok, maar niet echt bijzonder en daarom vonden wij het wat aan de dure kant. Er was wel een gezellige sfeer in het restaurant en de ontvangst was ook goed.
Herman O.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijk gegeten,lekker rustig en we komen zeker terug
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Allereerst, heerlijke friet. Wij hadden mosselen en de fish & chips, beide goed bereid en lekker. Qua witte wijn vonden wij de Pinot Grigio het beste, maar dat is natuurlijk smaken verschillen. De ruimte is prima, maar in de avond een beetje donker.
Menno T.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Er zijn nog weinig (te weinig) plekken in IJmuiden waar je een 'ouderwets' visje kunt eten zonder al teveel poespas, waar de porties mooi zijn en de prijs/kwaliteit verhouding prima is en een sfeer die hoort bij een havenplaats. We vinden de Meerplaats en Kop van de Haven daar niet meer aan voldoen. Na wat mindere berichten uit de directe kring over van Es hebben wij zelf de proef maar zelf weer eens op de som genomen. We kunnen alleen maar constateren dat we hier terug zullen komen om alle eerder genoemde redenen.
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Omdat ik jarig was kreeg ik een gratis 3-gangenvismenu. Dat was een leuke verrassing.
Prima visrestaurant alleen de locatie (bedrijventerrein) is iets minder maar past wel bij een vissershaven.
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Duurde aardig lang voordat het eten geserveerd werd (terwijl het niet echt druk was) en de hoeveelheid vonden we te wensen over laten. Helaas, zagen er zó naar uit omdat we daar een tijd geleden nog oma hebben mogen eten. Helaas. Een beetje teleurstellend voor de vrienden die we me uit eten hadden genomen.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Ik kan geen beter restaurant noemen om vis te eten, ons vaste adres! Ben je jarig, mag je gratis eten, top actie!! We hadden allemaal als voorgerecht de Piri Piri, ongelooflijk lekker en vol met gamba's, verse knoflook en verse chili's, we hebben het kommetje nog net niet uitgedronken zo lekker was het