Visrestaurant Gerard van Es

Industriestraat 59 1976 CT IJmuiden Nederland Kaart

Over het restaurant Visrestaurant Gerard van Es

Voor de echte visliefhebber

Geen begrip, maar een icoon in IJmuiden. Al sinds 1960 gevestigd in de haven en al bezig met duurzaamheid toen nog niet iedereen er de mond vol van had. De liefde voor vis en zeevruchten uit zich direct op het bord. Verser dan vers, je proeft het direct!

Meer informatie over restaurant Visrestaurant Gerard van Es

Jouw recensie over het restaurant Visrestaurant Gerard van Es

Jan K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten met onze vrienden. Was weer prima verzorgd.
Tanja M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijke sliptongetjes gegeten. Altijd een heerlijke en gezellige avond of lunch.
Kom hier zeer regelmatig.
john-leine .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Altijd vriendelijk,en een constante kwaliteit.Jammer dat ik dit schrijf,want het word steeds moeilijker een plaatsje te krijgen(haha)
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Hartelijke ontvangst en heerlijk eten. Om terug te komen.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
vriendelijke bediening, aardig en attent, een luisterend oor voor mjjn vader, die hier in de jaren 60 altijd kwam. Het eten was heerlijk en supervers! Zeker voor herhaling vatbaar.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was heerlijk, maar iets aan de dure kant.
marjan V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was echt heel goed! Bediening was vriendelijk maar wel lange wachttijden, tot 3x toe, drankjes vergeten de bijgerechten kwamen pas toen er om gevraagd werd. Tafeltjes erg dicht op elkaar er kon niet achter langs gelopen worden waardoor we een paar keer op moesten staan om mensen te laten passeren. Het was erg levendig op zich gezellig maar " ietsje te rommelig.....We hebben wel een hele leuke avond gehad.
Johanna G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We wisten niet dat jarigen getracteerd worden op een maaltijd, dus dat was echt een heel leuke verrassing. Dank jullie wel!
Selma R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Er zat een stukje plastic in mijn vis. Er werd gelijk aan de chef kok gevraagd wat dit kon zijn. Ze gaan het nader onderzoeken en wij kregen een dessert van het huis. Zeer goed geholpen en een prima oplossing.
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten en allerhartelijkst en vlot bediend. We aten fish and chips met kabeljauw, en in roomboter gebakken scholfilet. Kindermenu met scholfilet ging er lekker in!
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht was goed te eten de bediening was correct en goed maar we kwamen hier ook niet voor de 1e keer en zal ook zeker niet de laatste keer geweest zijn echt smakelijk gegeten voor en redelijke goede prijs aanrader waard
J K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het eten was zeer goed, en daarvoor kwamen wij ook .
Karen K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk eten en een superleuk gezellig tentje!
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Wij kwamen heel lang geleden bij Van Es. Zoals zo vele mensen uit IJmuiden e.o. De sfeer is aangenaam. Het personeel is prima.
jdegroot68 D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Met mijn vrouw weer lekker gegeten, maar het lijkt alsof de porties steeds wat kleiner worden. Bovendien vonden wij de heerlijke smaken die we gewend zijn een beetje ontbreken. Desondanks blijft het eten hier lekker.
Carla P.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Voor de zoveelste keer hier gegeten, 15 augustus. Weer heerlijk!
Verbetering: in het verleden roken kleding etc. erg naar vis-baklucht, dat is niet meer. Het lijkt erop dat de keuken anders is ingericht waardoor je hier geen last meer van hebt.
Keurige bediening, maar we misten wel de dames die er voorheen bedienden.
Absolute aanrader voor verse en goed bereide vis!
ank N.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
het was weer als van ouds. heel goed
Els D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk en vooral eerlijk visrestaurant. Na een dagje strand met hond en kids hier geweest. Ik koos voor de zeebaars in zoutkorst. Erg lekkere vis, grote portie. Wat je besteld krijg je, geen poespas erbij. Het is een eerlijk stuk vis wat je op je bord krijgt. Wat ik jammer vond is dat wij buiten zaten en ons niet gewezen werd op het weekmenu. Toen ik even naar het toilet ging zag ik binnen op de krijtborden staan dat ze zeewolf hadden, als ik dat geweten had.. Gemiste kans! Ook stonden de kindermenu's niet op de menu kaart die we buiten kregen. Zo wilde ik eerst een normaal menu slibtong bestellen met 2 extra bordjes erbij voor mijn 3 kinderen toen de serveerster mij vertelde dat er ook een kindermenu was met slibtong. Was misschien handig geweest als ik dat had geweten, dan hadden de kinderen misschien kunnen kiezen uit meer menu's. Vriendelijke bediening, mooi restaurant.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Lekker gegeten en zeer vriendelijk personeel.
Corrie M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017