Visrestaurant Gerard van Es

Industriestraat 59 1976 CT IJmuiden Nederland Kaart

Over het restaurant Visrestaurant Gerard van Es

Voor de echte visliefhebber

Geen begrip, maar een icoon in IJmuiden. Al sinds 1960 gevestigd in de haven en al bezig met duurzaamheid toen nog niet iedereen er de mond vol van had. De liefde voor vis en zeevruchten uit zich direct op het bord. Verser dan vers, je proeft het direct!

Meer informatie over restaurant Visrestaurant Gerard van Es

Jouw recensie over het restaurant Visrestaurant Gerard van Es

desiree V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Kwaliteit was goed en de prijs was aan de hoge kant. Jammer dat onze jarige niets naar zijn keuze vond in het verjaardag menu.
B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Relaxte zaak, heerlijk verse vis, geweldige bediening. We wonen helaas te ver om er vaker te eten. Maar als we in de buurt zijn komen we graag langs.
Ineke C.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Wij hebben er heerlijk gegeten, er hangt een gemoedelijke sfeer en het is een gezellige ambiance.
We waren verrast door het speciale verjaardags-- menu!
Komen zeer zeker weer terug.
Pieta B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Hartelijke ontvangst, goede voorlichting gerechten en heerlijk eten!
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Perfect visje gegeten, het restaurant oogt wat rommelig uit door de niet geordende tafels weinig ruimte.
Personeel is erg vriendelijk
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten iets langer moeten wachten dan anders maar het was ook erg druk en zeer vriendelijk personeel.
Het enigste wat ik zou waarderen is een kussentje op de stoelen.
Ben L.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Zonder meer een goede keuk
T H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Ik wil vandaag wel weer daar eten, zo goed was het.
De tong, die wij alle drie hadden, was perfect gebakken en erg lekker.
André L.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Zowel het reserveren alsmede het telefonisch contact was zeer vriendelijk en aangenaam. Van Es is voor ons het adres om Tong te eten, gezellig te verblijven en in de handen te zijn van een heel attente en zeer vriendelijke gastvrouwen/heer. Was eigenlijk best weer eens een verademing om op deze wijze uit eten te gaan. Dank voor een gezellige en heel aangename avond, waar we graag binnen afzienbare tijd naar terugkeren.
Met vriendelijke groet
André Lassing
Marcel O.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Wederom hier fish & chips (met kabeljauw) gegeten. Gewoon prima (vis)eten met een hele vriendelijke bediening! De (bijzondere) ligging is voor mij als IJmuidenaar volkomen vertrouwd!
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gezellige zaak , heerlijk gegeten en top bediening. Voor herhaling vatbaar!
John S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Altijd weer een feest om hier te mogen aanschuiven. Fijn personeel een ongedwongen sfeer. Een van de beste plekken om een visje te mogen eten.
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
We kwamen wat laat maar hadden wel gebeld, voelden ons echter niet welkom en opgejaagd. de mosselen waren half rauw en er zat een foute mossel bij die ik gelukkig op tijd kon uitspugen. We komen niet terug
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
We waren laat maar hadden wel gebeld. Toen is ons niet verteld dat
de keuken maar tot 21u open is. De sfeer was er één van 'gauw ophoepelen' en het mossel potje was half gaar. Jammer maar na jaren en een stuk of tien bezoeken is duidelijk dat we hier niet meer terug hoeven komen. Het is flink achteruit gegaan.
Martijn J.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening. Absoluut waard om vanuit Nijmegen de trip te maken. Komen zeker terug
ejmgroenendijk .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Prima gegeten . Vis van uitstekende kwaliteit . Zeer prettige bediening. Iedereen was dezelfde mening toegedaan. Zeker Voor herhaling vatbaar.
Sijbrand S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Oprecht jammer dat er besloten is de prijzen te verhogen en de porties te verkleinen!! Wij komen “kwamen” meerdere malen per maand, maar €28,00 voor drie stukjes vis (bijvangst)is echt belachelijk. Het voorgerecht Hors d’ouvre is in hoeveelheid gehalveerd en in prijs gestegen. De prima bediening was het direct met ons eens, en heeft dit ook diverse keren aan de eigenaar gemeld. Op deze manier zal Gerard van Es weinig klanten overhouden
h.e. C.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Smaak van de vis erg goed. Behalve van de schaaldieren. Vlees van kokkels was niet te eten, taai....gelijk oud kauwgum. De kabeljauw in spek gewikkeld maar maar net aan gaar...nog doorschijnend.
De frites waren smakelijk, maar de vorm, aan elkaar gekleefde stukjes aardappel, was niet aantrekkelijk.
De prijs voor de schaal van gemengde vis van EUR 28,00 p.p. is teleurstellend voor de kleine hoeveelheid vis.
De bediening is zeer goed en vriendelijk.
Maar...we zullen er niet meer terugkomen. Van Es is van Es niet meer.
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Zijn hier al vaker geweest dus dat zegt al wat maar nu weer een keer want ze hebben een nieuwe menuplank in gebruik genomen met diverse nieuwe gerechten een aanrader waard
han D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018