Visrestaurant Gerard van Es

Industriestraat 59 1976 CT IJmuiden Nederland Kaart

Over het restaurant Visrestaurant Gerard van Es

Voor de echte visliefhebber

Geen begrip, maar een icoon in IJmuiden. Al sinds 1960 gevestigd in de haven en al bezig met duurzaamheid toen nog niet iedereen er de mond vol van had. De liefde voor vis en zeevruchten uit zich direct op het bord. Verser dan vers, je proeft het direct!

Meer informatie over restaurant Visrestaurant Gerard van Es

ank N.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
het was weer als van ouds. heel goed
Sophie-D .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk en vooral eerlijk visrestaurant. Na een dagje strand met hond en kids hier geweest. Ik koos voor de zeebaars in zoutkorst. Erg lekkere vis, grote portie. Wat je besteld krijg je, geen poespas erbij. Het is een eerlijk stuk vis wat je op je bord krijgt. Wat ik jammer vond is dat wij buiten zaten en ons niet gewezen werd op het weekmenu. Toen ik even naar het toilet ging zag ik binnen op de krijtborden staan dat ze zeewolf hadden, als ik dat geweten had.. Gemiste kans! Ook stonden de kindermenu's niet op de menu kaart die we buiten kregen. Zo wilde ik eerst een normaal menu slibtong bestellen met 2 extra bordjes erbij voor mijn 3 kinderen toen de serveerster mij vertelde dat er ook een kindermenu was met slibtong. Was misschien handig geweest als ik dat had geweten, dan hadden de kinderen misschien kunnen kiezen uit meer menu's. Vriendelijke bediening, mooi restaurant.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Lekker gegeten en zeer vriendelijk personeel.
Corrie M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten.!muu
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Restaurant aangeraden door iemand die bij Tata werkt, en was zeer de moeite waard. Als vooraf hors d'oeuvre genomen (haring, Hollandse garnalen, zalm en helaas ook paling, dat was beetje jammer ivm zijn bedreigde status) , sashimi en oesters. Alles even heerlijk. Hoofd vissoep en visschotel. Ruime porties en je proefde hoe vers alles was. Aanrader dus.
Fried G.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Was weer een geweldige avond en zeer lekker gegeten! Het meest bijzondere was wel dat de jarige een gratis menu kreeg aangeboden en als afsluiter een dikke toet met vuurwerk! Heerlijk allemaal, wij komen snel weer terug en hartelijk dank namens de jarige , was een leuke verrassing !!!!!????????
Lies H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Eten was heerlijk prima geholpen
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We waren er al een tijd niet geweest want het eten viel toen erg tegen en het personeel was zeer onvriendelijk. Maar we dachten we geven het nog een kans en dat is prima bevallen, het eten was lekker en het personeel erg vriendelijk.
Fried G.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Wij hebben uitmuntend gegeten leuke bediening alleen reservering per mail werd niet herkent maar alles kwam goed en we hadden een tafel aan het raam zoals de wens was, een vis restaurant zoals het bedoeld is informeel , verse producten en zeer huiselijk ! Een dikke 9 !!!!!!
Siem S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Gastvrije ontvangst, gezellige sfeer, goede plezierige bediening, maar vooral erg lekkere gerechten. Zomerschol is een echte aanrader!
ron C.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Een fijn, informeel restaurant, waar prima visgerechten worden geserveerd. Verwacht geen overbodige liflafjes, maar wel een op juiste wijze bereide variëteit aan vissen en schaaldieren.
Berthy J.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijke verse dan verse tong gegeten.. bediening vriendelijk en voorkomend. We gaan beslist nog eens eten en zullen restaurant aanbevelen.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Gewoon goed mooie borden rijkelijk voorzien van vis ,want daar kom je voor.erg lekker en compleet met frite en sausjes.kort om een adres om te onthouden mochten wij weer in de buurt zijn !
Kayleigh S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
vooraf de groentensoep & crispy tuba, als hoofdgerecht de zalm en langoustines. Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant, gaan we zeker vaker doen!
Ayke K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Altijd een feest om bij G. Van Es te eten!!
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Bediening was zeer matig lieten ons eerst even wachten op een collega werden toen na een tafel begeleid en moesten daar heel lang wachten ondanks een paar keer je hand opsteken voor dat er iemand kwam om te vragen willen jullie wat drinken families die later binnen kwamen werden nog voor ons bedient service was niet best maar het eten maakte dit weer goed
mschmidt1 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
We konden niet kiezen tussen alle lekkere vissoorten, maar hebben uiteindelijk heerlijk genoten van de coquilles en sashimi als voorgerecht en zeebaars in zoutkorst en tonijnsteak met een goed fles witte wijn als hoofdgerecht. We komen binnenkort weer graag langs.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
We komen hier al jaren, meestal met familie, heerlijk vis eten. Gemoedelijke sfeer en bediening, hartelijke ontvangst. De vis is onovertroffen!
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
De skrei was voortreffelijk, maar voor de prijs ( €24,50) was het lekker geweest als er wat verse groente bij geserveerd was. Het kleine bakje selleriesalade was wat karig.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Buiten lijkt het een kroegje, eenmaal binnen verrast de ruimte je. Het personeel is buitengewoon aardig.

vlotte bediening. Iets te vlot? Zeetong absolute aanrader. Verrukkelijk!!