Visrestaurant Gerard van Es

Industriestraat 59 1976 CT IJmuiden Nederland Kaart

Over het restaurant Visrestaurant Gerard van Es

Voor de echte visliefhebber

Geen begrip, maar een icoon in IJmuiden. Al sinds 1960 gevestigd in de haven en al bezig met duurzaamheid toen nog niet iedereen er de mond vol van had. De liefde voor vis en zeevruchten uit zich direct op het bord. Verser dan vers, je proeft het direct!

Meer informatie over restaurant Visrestaurant Gerard van Es

Jouw recensie over het restaurant Visrestaurant Gerard van Es

Eric D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Ik kan geen beter restaurant noemen om vis te eten, ons vaste adres! Ben je jarig, mag je gratis eten, top actie!! We hadden allemaal als voorgerecht de Piri Piri, ongelooflijk lekker en vol met gamba's, verse knoflook en verse chili's, we hebben het kommetje nog net niet uitgedronken zo lekker was het
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
bediening niet goed, eten niet speciaal voor een vis restaurant, koolsla was zuur, komen dus niet meer terug.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Het eten was weer vreselijk lekker. Zoals altijd was het ook voor een doordeweekse dag gewoon weer gezellig druk. Dat zegt wel iets.
André L.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Heel gezellig, goed en smakelijk gegeten, de haringf iets aan de lauwe kant maar wel mals en de tong zoals je de tong wilt eten.
Uitstekend adres voor de vis , deze keer de Noordzee tong.
André L.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Alhoewel in uw aanprijzing bij van Es zowel met korting als met de AH restaurantvoucher kan worden gegeten, is dit niet het geval.
Mbt het dineren bij van Es, kan ik slechts kort zijn een uitstekende Noordzee tong, perfekt bereid en dus heel gezellig en goed gegeten. Eigenlijk zoals altijd en de reden waarom ik daar terugkeer.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Heerlijk gegeten
T H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Het is de tweede keer dat ik met mijn familie tong ben wezen eten bij dit restaurant en de bediening en de tongen waren wederom superlekker.
Het is dat de zeetong 40 euro kost, en dat is hij waard, maar anders ging ik er elke zondag eten……………..
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijke gamba's, salade met verse tonijn subliem en de mosselen waren een genot om te eten: kortom we hebben genoten. En de hond mocht ook mee naar binnen
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Ben de afgelopen periode meermaals hier komen eten, kwaliteit is prima, personeel erg vriendelijk goede service en een aanrader om toch vaker te komen. Top zaak!
Bob L.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Van Es is al twintig jaar een restaurant waar we graag komen. Topkwaliteit vis, bijpassende wijnen. Prettige en oplettende bediening.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Uitstekend gegeten, ondanks de grote groep was de bediening prima in orde en alle gerechten kwamen op het zelfde moment door, Had kort geleden opnieuw een positieve ervaring opgedaan en zal zeker vaker met relaties het restaurant bezoeken , perfecte ongedwongen sfeer.
JL K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Na lange tijd weer eens gegeten bij Gerard van Es en dat viel aardig tegen. De hoofdgerechten (Dorade en een mosselpannetje) waren heerlijk, maar de inktvisringen vooraf waren wat mager en van het 2e mosselpannetje waren de meesten nog dicht. Verder ging er in de bediening van alles fout. Het was druk, oké, maar genoeg personeel. Het duurde al erg lang voor we überhaupt de kaart kregen. Allereerst bleken er veel meer soorten bier op de kaart te staan, dan werd gezegd, waardoor we eigenlijk een ander biertje zouden hebben genomen. De specialiteiten werden niet genoemd, pas bij navraag, omdat we op het bord iets hadden gezien. Men kwam na lang wachten met het hoofdgerecht, terwijl ik het voorgerecht nog niet had gehad. De witte wijn was niet goed koud. Serveerster vond het wel vervelend allemaal, maar weinig excuses. Kortom het viel tegen. Voorlopig even geen Gerard van es meer.
Joost L.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Viskenners en dat proef je!
Charmante inrichting, leuke bediening, humor, en geen moeite teveel.
Pareltje in IJmuidens industriegebied!
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Als wij vis willen eten is er voor ons maar een adres: Gerard van Es! Vis is heerlijk vers en precies goed toebereid, heerlijke patat en salade erbij, wat waren wij blij.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Gewoon zoals het moet zijn; de lekkerste vis aan tafel gebracht door vrolijke mensen die je alle service verlenen waar ze maar kunnen.
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijke verse vis. Ik vind de prijzen voor sommige gerechten wat aan de hoge kant. D bediening is oké en we komen hier zeker terug.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
te gek voor woorden ! wat een topkwaliteit . echt te gek en lekker gegeten , gouw weer een volgende keer !
kwaliteit en bediening top !!!

Ed van der Rest en Rob Sablerolle
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Prima restaurant met genoeg keuze, leuke kaart goede vlotte bediening ongedwongen sfeer. Was vergeten hoe goed de kwaliteit was, ben zeker van plan om binnenkort terug te komen
Eveline E.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Zoals altijd waren de oesters heerlijk een klein missertje bij 1 van de hoofdgerechten werd correct en hoffelijk rechtgezet kortom echt weer een feestje met complimenten voor de bediening.
Jopie M.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
leuke zaak. fijne bediening.
was wqt vergeten werd uitstekend opgelost. voor herhaling vatbaar