Over het restaurant Visrestaurant de Stroper

Voor de ware visliefhebber

Dit visrestaurant vind je aan een van de mooie grachten van Dordrecht! De basis is de klassiek Franse keuken, maar dan wel in een modern jasje. Hierbij wordt gebruik gemaakt van de beste seizoensproducten. De zorgzame bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt aan tafel. Voel je thuis en geniet!

Meer informatie over restaurant Visrestaurant de Stroper

Openbaar vervoer tot op de Wijnstraat

Lunch maandag t/m vrijdag:

9,1

Jouw recensie over het restaurant Visrestaurant de Stroper

Karin B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Lekker gegeten, 4 gangen menu. Prijs voor wijn vrij prijzig. Zaak zat vol, rumoerig. Zelf bij bar gaan afrekenen, na 21.30 uur geen personeel meer te zien. Juffrouw moest rekening nog opmaken terwijl ik stond te wachten. De koffie is niet berekend. Waren met 6 personen. Kosten € 60,00 pp, menu € 42,00 pp.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Het lijkt dat de eigenaar vooral veel winst wil maken. Weinig mensen in de keuken? Matig gevulde glazen! Het meest irritante is de suggestie dat wij als (betalende) klanten blij moeten zijn dat we er kunnen eten.
Laura R.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
prima 12 uurtje voor 12 euro. Lekker kreeftensoepje, zalm, tonijn en garnalenkroketje.
herman C.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Zeer lekkere en verzorgde lunchmenu.
Heel mooi gepresenteerd en vriendelijk personeel.
Een aanrader.
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Net zoals de vorige keer, heeeeeerlijk gegeten.
Leuke plek, attent personeel, gezellig ingericht.
Alle ingrediënten voor een perfecte avond uit!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Lekker gegeten, prima bediening. Komen er zeker nog een keer eten.
Peter F.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
specialiteiten menu van 4 gangen werd vanwege Pasen opgeplust met een gratis 5e gang. Keuken is in staat gebleken om hele menu voor de hele tafel lactosevrij te bereiden door gebruik te maken van lactosevrije room en boter producten waardoor mijn tafelgenoot exact het zelfde te eten kreeg als de anderen aan tafel. Bereidingen van tonijn, tongschar, kabeljauw en tarbot waren van hog niveau en verrassend van smaak. Zelfs dessert van speculaas taartje met mandarijn sorbet ijs was voor hele tafel lactosevrij ook hier geen uitzondering. Keukenbrigade is zeer creatief en een voorbeeld voor andere restaurants . Kortom topavond , enige puntje van aandacht is het tempo van uitserveren dat iets sneller had gemogen.
michael B.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
prettig restaurant met leuk personeel en lekkere,verse gerechten! een aanrader
Ron A.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Fijne gastvrouw
Nienke S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Gisteravond de eerste avond van de kreeftenweek 2018, en wat voor een week! Heerlijk 5- gangen menu gegeten in een compleet vol, en gezellig restaurant. De twee gangen die er echt uitsprongen waren het eerste voorgerecht; een soort Caesar salad, decomposee. Prachtig opgemaakt en het mini bolletje parmezaanijs, was een frisse toevoeging, wij hadden dat nog nooit eerder ergens gegeten bij een voorgerecht. Het tweede gerecht dat er qua smaak echt uitsprong was een bisque van kreeft. Bisque, soep, consomme, lijken vaak gewoontjes, maar een echt goede uitvoering geeft allure aan een diner. Deze bisque was geweldig! Twee gerechten daarna, inclusief de lekkere kreeft als hoofdgerecht waren prima, maar alleen al voor de eerste twee zou ik iedereen aanraden daar te gaan eten! Zelf houd ik niet zo van desserts, toch wil ik ook het dessert noemen, een heel kruidig, misschien wat speculaas of peperkoekachtig rondje met ijs, room en allerlei toevoegingen. Zeker niet te zoet, heerlijk! Bijzonder omdat het durf toont na het vrij zoetige van kreeft zo een nagerecht met pit neer te zetten. Heel vriendelijke bediening en allemaal vrolijke gasten. Wij komen zeker terug!
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Een prachtig stadje en een heerlijk restaurant, fantastisch!!
Diane J.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Lekker gegeten, bediening laat soms wat te wensen over.
De tafel van Ad K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Na een hartelijke ontvangst een mooi tafeltje aan het raam gekregen. Wij hebben gekozen voor het 4 gangen menu. Alle gerechten waren mooi opgemaakt en de combinatie van smaken was heerlijk. De bediening is zeer vriendelijk en attent. Wij hebben heerlijk gegeten en de goede naam maakt restaurant De Stroper nog steeds waar.
Foek V.
We hadden een fijne avond ,en het eten was geweldig .
michel V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Kort en bondig gezegd; geweldig gegeten. Prijs/kwaliteit is super
Winfred R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Voorgerecht tonijn... Heerlijk! Zie mijn andere recensies over dit restaurant. Blijven hoge kwaliteit leveren, ondanks dat er toch nieuw personeel bij komt. Dat wijst op een goede basis. Je moet hier een keer gaan eten.
Wendy W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Zeer goed visrestaurant. Niet voor de vleesliefhebber. Ze hebben wel 1 vleesgerecht, wat heel goed is, maar ga vooral met visliefhebbers hier eten.
Reserveer alleen niet via IENS. Want via IENS komen de reserveringen niet door bij het restaurant. Men vertelde daar al heel vaak contact over gehad te hebben, maar IENS schijnt er niets mee te doen.
Hoewel er eigenlijk geen plek was, konden we toch eten en zijn we uiteindelijk zeer gastvrij ontvangen. Complimenten voor De Stroper!
G. J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten!
Fré H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Houden zo , is prima
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Prima gegeten. Alleen was het restaurant niet op de hoogte van onze reservering!
Dus een nul voor uw service
Cecile D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Lekker eten, was voor ons de eerste keer. Een geheel vismenu was nieuw voor ons en is ons goed bevallen. Verrassend.
Er is goed rekening gehouden met het lactose- en glutenvrije dieet van eens van ons beiden