Over het restaurant Visrestaurant de Stroper

Voor de ware visliefhebber

Dit visrestaurant vind je aan een van de mooie grachten van Dordrecht! De basis is de klassiek Franse keuken, maar dan wel in een modern jasje. Hierbij wordt gebruik gemaakt van de beste seizoensproducten. De zorgzame bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt aan tafel. Voel je thuis en geniet!

Meer informatie over restaurant Visrestaurant de Stroper

Openbaar vervoer tot op de Wijnstraat

Lunch maandag t/m vrijdag:

• Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Zeer lekkere 4-gangen menu. Echt een aanrader
Mario M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Een sympathieke zaak met sympathieke bediening op een mooi punt in het centrum van Dordt. Uitstekende Franse oestertjes vooraf (zes voor €18,50), maar hier en daar mogen er wat puntjes op de i. Geen amuse bij het aperitief, wél een gul brood & boter beleid. De bouillabaisse (€19) bleek wel heel zout, en de ijzige temperatuur van de dragonmayonaise deed een beetje afbreuk aan de lekkere garnalenkroketjes. Te prijzen valt dan weer het aardige aanbod aan wijnen per glas.
Gerben Z.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
We hebben hier met een groep van 14 personen gegeten, en ik heb als niet vis eter in dit restaurant een geweldige ervaring gehad. Ontzettend lekkere en goede alternatieven voor mij uitgezocht en gekookt. Klasse! Dank voor de fijne avond en goede bediening.
Phoebe A.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Verzorgd! Zeer leuk interieur, vriendelijke bediening, lekker gegeten! Best wel betaalbaar ook!
Machiel V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Helaas! We gingen met z’n vieren zitten er was verder nog 1!! Tafeltje met 2 personen, maar 2 mensen in de bediening liepen met lege handen langs. Er kon geen welkom vanaf laat staan dat ons gevraagd werd wat we wilde.n drinken of eten. Na 10 minuten maar opgestapt. Dat kan nooit een goed restaurant zijn
Berry H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Geweldige ambiance, leuk personeel
Heerlijk verzorgd eten
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Kennen het restaurant al heel lang, steeds goed ontvangen geweest!!!
Vorige keer was het wel meer onze smaak.
VanBasten B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Leuke gerechten
Joke R.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
We hebben het 4-gangen Stropermenu genomen, alle gerechten waren mooi opgemaakt op het bord en heerlijk van smaak. Een korte uitleg bij ieder gerecht. Buitengewoon vriendelijke bediening. Wij hebben uitstekend gegeten en komen zeker weer terug !
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
De start was weinig belovend: een klein tafeltje op een onplezierige plek direct tegen de keuken en de uitgifte van de gerechten.
Gelukkig was het specialiteitenmenu zo goed als alle recensies beloven. Prachtig opgemaakte gerechten en zeer smaakvolle combinaties. Wij kozen ook voor het wijnarrangement. Dit zijn wijnen die je zelf niet kent of niet zo snel zou kiezen, maar ze passen goed bij de 4 gangen van het menu.
Al met al een geslaagde avond en dat mag ook wel voor een stevige rekening!
Janette K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Wat een smakelijke visgerechten.
Het Heerlijk menu was met een lekker nagerecht helemaal af????
Heel gezellige avond gehad.
Philip D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Mooie visgerechten met mooie smaakcombinaties, wel wat aan de zoute kant, alle gerechten zeer smaakvol gepresenteerd, leuke menu’s, aardige wijnkaart.
Zeker aan te bevelen.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Lekker gegeten, 4 gangen menu. Prijs voor wijn vrij prijzig. Zaak zat vol, rumoerig. Zelf bij bar gaan afrekenen, na 21.30 uur geen personeel meer te zien. Juffrouw moest rekening nog opmaken terwijl ik stond te wachten. De koffie is niet berekend. Waren met 6 personen. Kosten € 60,00 pp, menu € 42,00 pp.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Het lijkt dat de eigenaar vooral veel winst wil maken. Weinig mensen in de keuken? Matig gevulde glazen! Het meest irritante is de suggestie dat wij als (betalende) klanten blij moeten zijn dat we er kunnen eten.
Laura R.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
prima 12 uurtje voor 12 euro. Lekker kreeftensoepje, zalm, tonijn en garnalenkroketje.
Herman C.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Zeer lekkere en verzorgde lunchmenu.
Heel mooi gepresenteerd en vriendelijk personeel.
Een aanrader.
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Net zoals de vorige keer, heeeeeerlijk gegeten.
Leuke plek, attent personeel, gezellig ingericht.
Alle ingrediënten voor een perfecte avond uit!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Lekker gegeten, prima bediening. Komen er zeker nog een keer eten.
Peter F.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
specialiteiten menu van 4 gangen werd vanwege Pasen opgeplust met een gratis 5e gang. Keuken is in staat gebleken om hele menu voor de hele tafel lactosevrij te bereiden door gebruik te maken van lactosevrije room en boter producten waardoor mijn tafelgenoot exact het zelfde te eten kreeg als de anderen aan tafel. Bereidingen van tonijn, tongschar, kabeljauw en tarbot waren van hog niveau en verrassend van smaak. Zelfs dessert van speculaas taartje met mandarijn sorbet ijs was voor hele tafel lactosevrij ook hier geen uitzondering. Keukenbrigade is zeer creatief en een voorbeeld voor andere restaurants . Kortom topavond , enige puntje van aandacht is het tempo van uitserveren dat iets sneller had gemogen.
michael B.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
prettig restaurant met leuk personeel en lekkere,verse gerechten! een aanrader