Visrestaurant de Stroper

Wijnbrug 1 3311 EV Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Visrestaurant de Stroper

Voor de ware visliefhebber

Dit visrestaurant vind je aan een van de mooie grachten van Dordrecht! De basis is de klassiek Franse keuken, maar dan wel in een modern jasje. Hierbij wordt gebruik gemaakt van de beste seizoensproducten. De zorgzame bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt aan tafel. Voel je thuis en geniet!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Visrestaurant de Stroper

Maandag t/m zondag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Edward D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Behoudens het voorgerecht, wat goed was maar met een ietwat vlakke smaak, waren de gerechten (4-gangen) heerlijk met bijzondere combinaties in smaak en ingrediënten. Chapeau!
Ook de inrichting was smaakvol met voldoende ruimte en heerlijke stoelen en de bediening was vriendelijk met een goede timing van het serveren van alle gerechten
Wij komen hier gauw weer terug!
Sulaiman S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten
Fons V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Een fantastische avond gehad, heerlijk eten, huiswijn is prima, leuke vlotte bediening. Een echte aanrader als je van vis houdt.
Marja E.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten bij de Stroper. Het enige minpuntje was dat de crème brulee niet goed op temperatuur was gebracht.
Anja P.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We kenden dit restaurant niet. O.b.v. recensies ter afsluiting. van ons vriendendagje dit restaurant gekozen. In alle opzichten een goede keuze. Op de dag zelf werden we gebeld of we misschien buiten wilden eten. De ontvangst was aller hartelijks. De bediening voelde de sfeer van ons gezelschap goed aan en ging daar vrolijk in mee. Gekozen voor het
4 -gangen specialiteiten menu. Alle gangen waren qua smaak-sensatie geweldig. Het tempo tussen verschillende gangen was ook heel goed.
Johan P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Helemaal wat we verwacht hadden. We kozen het 4-gangen delicatessenmenu. Heel lekker. De service was perfect.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten in een aangename ambiance met vriendelijk bediening. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
loyer006 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Met mijn broer en 2 zussen ons jaarlijks dagje uit afgelopen donderdag geweldig afgesloten in restaurant De Stroper. Heerlijk gegeten, heel vriendelijke bediening. Kortom Voor herhaling vatbaar!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Met 4 personen, ter gelegenheid van moeerdag, op zondagavond gegeten, alles was prima in orde, voor herhaling vatbaar.
Lely S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten al duurde het soms even wat langer tussen de gerechten door. Leuk restaurant gezellig aan het water. Alleen wel wat rumoerig en het was ook erg warm. Weet niet of het op een zomerse dag lekker is. Maar dan zou je ook buiten kunnen zitten denk ik.
Lianne D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Met moederdag een 4-gangen verrassingsmenu gegeten. De locatie is mooi om te zien, maar we hadden beiden erg veel last van het rumoer. Als de serveerster aan tafel een gerecht uitlegde, konden we het haast niet verstaan. Als we dan zeiden: 'Ik versta je niet.' werd het verhaal op dezelfde toon verteld, waardoor we het nog niet wisten. Zo werd het een écht verrassingsmenu. Geen idee wat er op het bord lag. Het eten wordt mooi geserveerd, maar de smaken waren flauw en niet onderscheidend. Soms zelfs smakeloos. Om als tweede gerecht kabeljauw en als derde heilbot te serveren, getuigt niet echt van creativiteit. Die vissen lijkt erg veel op elkaar. Verder waren we bijna een uur en 3 kwartier binnen voordat we het hoofdgerecht kregen. Dat vonden wij écht te lang. Tussen het tweede gerecht en het hoofdgerecht zaten we ook nog eens zonder drinken en niemand die langs kwam. Tenslotte maar gaan vragen hoe lang het nog ging duren Al met al teleurstellend.
nico T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
zeer lekkere verrassingsmenu gegeten , een echte aanrader
Mieke R.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Mooi opgemaakte gerechten. Een prettige bediening
Rachel S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
bediening was verschrikkelijk: oudste gastvrouw beroepsmatig beleefd maar zeker niet meer zeggen dan hoogst noodzakelijk en al moeten vragen naar de menukaart die lang op zich liet wachten. Bediening ons verdere bezoek zeer onsympathiek geweest. Ook duurde het na de eerste gang extreem lang voordat de tweede gang kwam (tafel achter ons kwamen na ons binnen zaten ondertussen aan hun derde gang), waarop ik op een gegeven moment vriendelijk heb opgemerkt dat er echt veel kortere tijd tussen de gangen mag zitten, hierop kreeg ik wederom alleen maar weer een onsympathieke blik. Later diende ik weer te verzoeken dat het dessert door kon komen.Bij afrekenen was de kans voor het restaurant geweest om feedback te vragen waar ze iets mee hadden kunnen doen maar dat werd niet gedaan: de ook niet al te sympathieke collega van de ander, rekende af en vroeg of alles gesmaakt had wat er verplicht beroepsmatig uitkwam. Hierop antwoordde ik: "gesmaakt wel ja" waar vervolgens niet op in werd gegaan.
Timo H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Gekozen voor een viergangen menu met oa Heilbot en zalm. Stuk voor stuk heerlijke gerechten, met zorg klaargemaakt en prettige bediening. Wat ook opviel was de goede onderlinge sfeer tussen koks en personeel. Iedereen had zichtbaar plezier in het werk en straalde dat uit. Elk gerecht was helemaal "af", smaakte voortreffelijk en ook de bijpassende wijnen waren uitstekend.
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
De antwoorden in de wachttijd geven niet weer. De wachttijden waren precise goed!
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Perfect verzorgd. Heerlijk gegeten. Wijnarrangement met halve glazen was prima.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Supererlekker 4 gangen paasmenu met originele smaken. Als je wil kan je bij elke gang bijpassende wijnen vragen die stuk voor stuk zeer lekker waren. De bediening was vlot en zeer vriendelijk. Kortom een aanrader en zeker en vast voor herhaling vatbaar.