Over het restaurant Visrestaurant de Stroper

Voor de ware visliefhebber

Dit visrestaurant vind je aan een van de mooie grachten van Dordrecht! De basis is de klassiek Franse keuken, maar dan wel in een modern jasje. Hierbij wordt gebruik gemaakt van de beste seizoensproducten. De zorgzame bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt aan tafel. Voel je thuis en geniet!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Visrestaurant de Stroper

Maandag t/m zondag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras

Jouw recensie over het restaurant Visrestaurant de Stroper

Wendy W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Zeer goed visrestaurant. Niet voor de vleesliefhebber. Ze hebben wel 1 vleesgerecht, wat heel goed is, maar ga vooral met visliefhebbers hier eten.
Reserveer alleen niet via IENS. Want via IENS komen de reserveringen niet door bij het restaurant. Men vertelde daar al heel vaak contact over gehad te hebben, maar IENS schijnt er niets mee te doen.
Hoewel er eigenlijk geen plek was, konden we toch eten en zijn we uiteindelijk zeer gastvrij ontvangen. Complimenten voor De Stroper!
G. J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten!
Fré H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Houden zo , is prima
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Prima gegeten. Alleen was het restaurant niet op de hoogte van onze reservering!
Dus een nul voor uw service
Cecile D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Lekker eten, was voor ons de eerste keer. Een geheel vismenu was nieuw voor ons en is ons goed bevallen. Verrassend.
Er is goed rekening gehouden met het lactose- en glutenvrije dieet van eens van ons beiden
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zeer lekker 4 gangen menu, met heerlijk ZA chenic blanc. Plus is duurzaam waterbeleid. Bedankt voor de mooie avond
carry B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Alles was goed.
jurgen M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Was druk dus erg rumoerig, dit was het enige minpunt
Vincent W.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Heerlijke visgerechten, niet over de top geraffineerd maar wel bijzonder. Bijzonder goede smaak. Gegeten: garnalenkroketten, zalmtartaar en bouillabaisse.
Meriora S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Na een vaart met de Dordtevaer heerlijk gegeten bij de Stroper. Genoten van het vier gangen specialiteiten menu! Een aanrader voor eenieder!
Arie F.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk eten en fantastische bediening
Margot C.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Eten goed, maar alles duurde veel te lang. De bediening en de keuken konden de drukte duidelijk niet aan. Hiervoor werden helaas geen excuses gemaakt (pas bij afrekenen nadat we hier iets van gezegd hadden).
Ook aan ons verzoek bij reservering voor een tafel buiten of binnen aan het raam, werd geen rekening gehouden.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Niets op het eten aan te merken maar de service is te traag. Bijna 3 uur binnen voor een 3 gangen resto bezoek is echt te lang. 20 minuten wachten na het dessert om dan zelf de rekening te gaan vragen omdat er niemand te zien is, is beneden het niveau van een dergelijke zaak. Dan nog 15 minuten moeten wachten op de rekening was echt teleurstellend. De dames in de zaal lopen vaak met een fles wijn rond maar bij retour naar de keuken merken ze niet dat er meerdere tafels al 15 minuten of langer met lege borden zitten... Efficientie is zoek. Het menu in detail aan de tafel uitleggen bij het presenteren van de kaart is prima maar dan moet je er ook het personeel voor hebben zodat de rest efficient blijft verlopen. Als je om 21:30 meerdere mensen zelf naar de bar ziet gaan om de rekening te vragen klopt er iets niet in de zaal... Spijtig want was romantisch etentje met mijn vrouw maar vergalde de sfeer op het einde helemaal... Hopelijk grijpt men in en komt er een "maitre" die de boel gaat sturen en bijsturen...
AJW234 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Wat een teleurstelling. Hier in het verleden al een paar keer geweest,
was altijd goed. Deze avond ging alles fout. We moesten een kwartier wachten voordat er eindelijk iemand kwam vragen wat we wilden drinken. Zonder kaart en suggesties lastig. Vervolgens een kwartier wachten op het menu. Blijkbaar is er maar één persoon die dat mag brengen. De andere staan je dan aan te kijken en ondernemen niets. Uiteindelijk is mijn partner het menu maar gaan vragen.
Het meisje wat ons vervolgens het menu kwam brengen legde uit wat het 4 gangen dagmenu was. Tonijn, Kabeljauw, Heilbot. Dat vonden wij niks en we gingen voor het 5 gangen specialiteiten menu. Dit was een verassingsmenu vertelde ze ons, we moesten alleen kiezen uit langoustines of oesters. Er werd keurig gevraagd of er iets was wat we niet lustten.
Vervolgens bijna drie kwartier wachten op het eerste gerecht. Dat was een teleurstelling. Tonijn, echter hadden we beide een stuk Tonijn waar erg veel zeem in zat, waar je met je mes niet doorheen kon komen. Daarnaast lagen enorme hoeveelheden saus met een overheersende mayonaise smaak, veel te veel voor het gerecht..
Het tweede gerecht waren de langoustines en de oesters, nou ja oesters, 1 oester. De functie van het enorme zout bed onder de oester ontging mij. Smaak was wel goed met gin tonic dressing. Tot nu toe niets verrassends in het menu. Het volgende gerecht was Kabeljauw. Dit was precies het dagmenu en niet het specialiteiten menu.
Toen maar eens gevraagd of we wel het goede menu hadden? Helaas de discussie die hier uit voortkwam eindigde in een soort welles nietes spelletje, waarin de serveerster alles ontkende. Gezien de smaak van de sausjes bij de kabeljauw, één met een scherpe zure smaak en de ander die bestond uit een geroosterde mousse van bloemkool met een zeer aangebrande smaak. had ons de lust om verder te eten ontnomen. Gezien de houding van de serveerster hebben we besloten iets te doen wat we nog nooit gedaan hebben. Voortijdig afrekenen en het restaurant verlaten. Voor een verpeste avond moesten we nog wel €72,50 betalen en hoe je het wendt of keert, dat was dit zeker niet waard. Vervolgens konden we gelukkig nog elders terecht, waar we een heerlijk hoofdmenu genuttigd hebben.
AJW234 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Wat een teleurstelling. Hier in het verleden al een paar keer geweest,
Edward D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Behoudens het voorgerecht, wat goed was maar met een ietwat vlakke smaak, waren de gerechten (4-gangen) heerlijk met bijzondere combinaties in smaak en ingrediënten. Chapeau!
Ook de inrichting was smaakvol met voldoende ruimte en heerlijke stoelen en de bediening was vriendelijk met een goede timing van het serveren van alle gerechten
Wij komen hier gauw weer terug!
Sulaiman S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heel vriendelijk en behulpzame medewerkers. Lekker gegeten. Goed service. ????
Ella E.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten
Rosalia Z.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten
Fons V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Een fantastische avond gehad, heerlijk eten, huiswijn is prima, leuke vlotte bediening. Een echte aanrader als je van vis houdt.