Visrestaurant De Oesterbar

Leidseplein 10 1017 PT Amsterdam Nederland Kaart
31-206232988

Over het restaurant Visrestaurant De Oesterbar

Lekkers uit het water

Waan je in een Franse brasserie in het bruisende hart van Amsterdam. Zoals de naam doet vermoeden, staat alle pracht en praal uit de zee centraal. Laat de kundige bediening je een heerlijk glas wijn inschenken bij al dat lekkers en je avond kan niet meer stuk. Je middag trouwens ook niet, want met een paar zilte oesters achter de kiezen kun je er ongetwijfeld weer een paar uurtjes tegenaan.

Meer informatie over restaurant Visrestaurant De Oesterbar

- Lunch vanaf 12:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
7,1
7,2
Knutje .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2012
Het eten was weer heerlijk, en mooi opgediend.
De sfeer is goed in het restaurant. Bediening open en zorgvuldig.
De inrichting van het restaurant vind ik prima, de trap vraagt nu toch wel om een nieuwe loper.
De wijnen (bij elke gang gepast) waren verrukkelijk!
jeroen___ .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Het was weer eens tijd voor mosselen! Heerlijk gegeten, een lekker voorgerecht, en geweldig leuke oude echte amsterdamse dame in de bediening, niet op haar mondje gevallen.
proeverw .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Ik was hier lang niet geweest, vanwege een slechte ervaring bij de vorige eigenaar. Maar ben verheugd en blij dat de oesterbar weer in z'n oude glorie hersteld is. Heerlijk gegeten, het eten werd door de chef aan tafel gebracht en de droge witte wijn bij de perfect klaargemaakte vis, lust ik elke dag wel. Een geweldige middag!