Vislokaal Kaap

Woensdag t/m Zaterdag vanaf 17:30
Zondag vanaf 12:00

Adri K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Als visliefhebber had me erg op een lekkere vismaaltijd verheugd. Viel allemaal een beetje tegen. Witte wijn -Entre Deux Mer - vrij karakterloos, evenals de witte Italiaan. Wel flink glas. Mul en sardines op tijm was flauw met een overmaat aan tijm. Sardines niet goed ontschubt. Boontjes/bloemkool salade werd sterk overheerst door olijfsmaak. Boontjes smaakten wat vreemd. Friet ok. Chocolademousse had weinig smaak en te boterig. Kan allemaal beter.
Pingrid .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Vriendelijke bediening, we hebben op het terras gezeten aan een ietwat gammele tafel.
De mosselen met friet waren bereid met een flinke scheut olie ,iets wat niet iedereen kon waarderen. De mosselen waren erg klein.
De friet smaakte erg goed maar een bord voor 4 personen is niet veel,jammer dat er niemand langs kwam om te vragen of we genoeg hadden.
De mul en sardines van de gril smaakten goed.
Hierbij hadden we een bietensalade die iets te zout maar goed van smaak was.
Als dessert kaas( inderdaad zonder uitleg) en een frisse bosbessen sorbet.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk gegeten, vers stokbrood uit de oven was het begin van een avond met heerlijke visgerechten. Fruits de mer super, kreeft, oesters, reuzengamba's echt smullen. In de volle zaak had de serveerster toch genoeg tijd om ons te helpen en te verzorgen. De hoofdgerechten tarbot en bonito echt zalig. Echt een superavond voor een zeer schappelijke prijs. Kom snel terug.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Op zoek naar een broodje liepen we op zonnige zondagmiddag over het sfeervolle Deliplein. Het gezellige terras trok de aandacht, net als de kreeft en krab op het krijtbord. Beiden waren heerlijk net als de coquilles. Ben zeer benieuwd naar de andere gerechten op de kaart, ik kom hier zeker nog eens.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Wij kwamen met zijn drieën en, hoewel we redelijk laat waren, werden we enthousiast ontvangen. Het krijtbord met de Vis van de Dag trok vrijwel gelijk onze aandacht. Omdat we altijd alles willen proeven, bestellen we de Bonito met paksoi, sobanoodles en Japanse dressing, Fruits de Mer KAAP en de mosselen. Want wie houdt er nu niet van mosselen?

De Bonito was, zonder twijfel, de absolute favoriet van de avond. De licht rokerige smaak van de tonijn, de noodles die omgeven zijn met de heerlijke dressing. Ja hoor, onze avond was perfect. Ook de mosselen vielen in de smaak, evenals de Fruits de Mer. Alleen de garnalen op het plateau waren iets te gaar, maar dat is muggenziften.

Wij komen hier gewoon weer terug, zonder twijfel!
Sjaak1957 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Gisteren bij Vislokaal gegeten! Wat een teleurstelling . 2 minicoquilles als voorgerecht is best weinig. Friet alleen maar kruim, nieuwe gevraagd, werd ons verteld dat het zo hoort. Kaasplank geen uitleg en alleen maar stukken dikke korst. Heel jammer nooit meer.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
In een decor van een pop up tent echt heerlijk gegeten. Bediening met een brede gemeende glimlach. Echt een aanrader voor mensen die van vis houden!
Kees W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Het is een leuke plek, maar ik vond het verder erg tegenvallen. Had er veel meer van verwacht. ik kreeg een Marokkaanse vissoep, groot voor 14 euro. kwaliteit was niet best, enorme overheersing van de koriander (op zich vind ik dit kruid lekker, maar het leek wel korinader soep met een paar stukjes vis en 2 grote garnalen, die ikzelf nog moest pellen. Daarna de mosselen, met drie volwassenen 1 pan met daarbij voor vieren 1 bordje frites. Nog navraag gedaan omtrent de mosselen, dit bleek het echt te zijn. Een lekkere wijn doch ook veel te duur. Brood was oud. Tafel op het terras brak deels, toen ik er op steunde. De teneur van deze avond, minimaal / zeer basis food, torenhoge prijs. Helaas eens, maar nooit meer ... Verdere opmerkingen1 aardige dame in de bediening, 1 dame die zeer gebrekkig Engels sprak, maar verder geen Nederlands begreep en een kok / gastheer (?) die eten op stoïcijnse wijze op tafel zette. Heel Jammer, 200 euro armer. eind Conclusie een zeer, zeer, zeer, mager zesje.
Beste Kees198,
dank voor de leerzame reactie, dit houdt ons toch weer scherp. U had die avond echt geen geluk: het was veel te druk voor de bezetting (onze kok hielp ondanks drukte ook met gerechten uitlopen) en dat heeft de kwaliteit van zowel keuken als bediening zeker geen goed gedaan. Torenhoge prijs begrijpen we niet helemaal: onze mosselen zijn 16,00 pp. Hopelijk is het afrekenen wel goed gegaan.
Kom het toch nog eens proberen: zullen we u heeeel lekker te eten geven!
met zeer vriendelijke groet,
de dames van Kaap
Gabrie M.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Ik ben hier met Moederdag geweest en heb met 5 mensen zitten smullen, alles was even lekker! Vissoep, zalm met asperges en bokking, gamba's en coquilles: alles vers en lekker gekruid. Rode poon bij gebrek aan skreijkabeljauw bleek een schot in de roos: nog nooit zo'n lekkere malse rode poon gegeten. De kreeft en de zalm als hoofdgerecht vielen bij de anderen goed in de smaak. Frietjes met zelfgemaakte mayo, geroosterde groenten en de groene salade: allemaal vers en lekker. Ik heb geproefd van iedereen en het was echt goed! Lekker op het terras in de zon, bediening was gezellig en lette goed op....ik ga zeker terugkomen!
Grevelink .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Zondagavond in zwoele temperatuur buiten bij Vislokaal de Kaap gegeten. Coquilles vooraf waren heerlijk. Aantal hoofgerechten met elkaar gedeeld, o.a. rode poon, gamba's, stuk voor stuk erg lekker. De bediening was attent en aardig. Kortom, een verrijking voor de het Deliplein en een absolute aanrader!
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Lekker gegeten, maar erg weinig. Met honger naar huis. Weinig groente, was meer garnering en waarom geen schaaltje verse friet bij een 4 gangen menu. En waarom niet vragen of het heeft gesmaakt? En geen uitleg bij kaasplankje. met 4 man gegeten en met honger/treek naar huis.
De vorige recensies kloppen, waarom leren ze hier te van???
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Heerlijk gegeten in Vislokaal Kaap. Wij waren met drie personen en hebben diverse gerechten geprobeerd. De voorgerechten waren heerlijk: ceviche van schelvis, coquille met aardpeer en Marokkaanse vissoep. Daarna een halve kreeft (wat weinig maar lekker vlees, heerlijke citroenmayonaise. De cocktailsaus was niet bijzonder). Mijn twee tafelgenoten hadden een voortreffelijke tarbot. De huisgemaakte patatjes waren redelijk, de mayonaise en de salade prima. Tip voor de kok: snij de patatjes wat grover - het komt de smaak ten goede. Vriendelijke en prettige bediening. Royale glazen wijn en lekkere koffie met citroentaart toe. Kortom: leuke zaak met lekker eten.
Bappa .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Vooraf de grote wilde gamba's met look. hele goede gamba's en heerlijke lookbotersausje. Ook lekker turks brood en gratis water erbij. Daarna kabeljauw met boletensaus paddestoelen en puree van knolselderij. Ook dit was een perfecte combinatie. Kabeljauw was een meer dan flinke filet. Tot slot citroentaart. Wel lekker maar naar mijn smaak wat te zoet. Hele mooie wijnen. De viognier was helaas net op, maar de semilion-sauvignon was eveneens prima. Kortom restaurant voor gewoon lekker eten zonder poespas.
Lekka .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Het was er veelbelovend druk. Een klein plekje achteraf leek acceptabel maar pakte verkeerd uit: we werden vergeten, gedurende het hele diner geen servicevragen. Het voorgerecht viel tegen, één minicoquille die taai was. Hoofdgerecht, tong, was oké maar matig van garnituur voorzien. Er werd niet gevraagd of aanvullende garnituur wenselijk was (service -). Toetje, mwah. Van begin tot eind geen toelichting over het geserveerde gerecht. Wij wilden ook nog wel koffie maar dat vroeg niemand zich af. Betalen wilden we ook wel, toe, dan maar zelf naar de kassa lopen. Informele inrichting is oké maar kwaliteit service en voedsel moet beter voor die prijs.
Niels D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2015
Prima gegeten. Lekkere kreeft, goede friet en prima wijn.
Precies wat je verwacht van een vislokaal. En dat alles voor een redelijke prijs.
Guy V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Leuk restaurant op drukke deliplein. Goede sfeer, service kan wat beter. Personeel vertelt niks over wat er op je bord ligt noch of het gesmaakt heeft. Dat vonden wij wat vreemd.

Het eten viel ons wat tegen. Voorgerecht was niet handig. Limabonenpuree met gamba en bisquesaus. Puree heel zout wat het effect van de bisquesaus weghaalde. Garnaal moest nog gepeld worden. Ik vond dat bij dit gerecht niet echt handig. Er was geen bakje voor resten of bakje met water.

Hoofdgerecht was lekker. Kabeljauw mooi gegaard met cantharellen en boletensaus. Wel wederom met puree. Dit keer knolselderij.

Dessert viel tegen in creativiteit. Hangop met aardbeien en wat frambozensaus.

Carla H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Heerlijk kreeft gegeten, de prijs-kwaliteit verhouding is echt goed! Zeer vriendelijk personeel, ongedwongen sfeertje. Ik kom zeker nog eens terug
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Leuk klein, sfeervol restaurant. Topbediening en erg lekker gegeten. We hebben de tarbot, kabeljauw en mosselen gegeten. Echt allemaal helemaal goed. Lekker zelfgemaakte friet en verse lekker gekruide groenten. Wat mij betreft een aanrader dus.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Schelvis met sla, limoen en grapefruit op. Erg smakelijk. Ook de mosselen smaakten erg goed. Het leuke gastvrije personeel maakte de avond compleet. Aanrader dit restaurant op het gezellig ogende Deliplein.
Postumaa .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Heb je interesse om bij dit restaurant te gaan eten? Vergeet dan niet te reserveren, dat is namelijk een echte must. Tijdens mijn bezoek bij Vislokaal Kaap hebben ze namelijk meerdere mensen moeten ‘weigeren’ omdat het restaurant te vol zat. Voor mij natuurlijk erg prettig want een leeg restaurant is natuurlijk ook niets. Het restaurant is erg knus en straalt een hele relaxte sfeer uit. Dit is dan ook zeker terug te zien in het interieur. Naast de fijne uitstraling heeft Vislokaal Kaap een grote maar eenvoudige kaart. Het eten smaakt erg lekker en je proeft dat de vis ontzettend vers is. Het lijkt wel alsof ze hem net voor je gevangen hebben. Naast de vis vond ik de frieten ook van goede kwaliteit. Ze smaakte heel anders dan de ‘normale’ frieten. Ik zou alleen daarvoor al teruggaan naar het restaurant. Ook de kwaliteit van de wijn maakte onze avond tot een succes. De wijn vond ik erg lekker en de keuze was enorm. Achteraf had ik liever verschillende wijnen gedronken in plaats van één en dezelfde fles. Vislokaal Kaap, een echte aanrader.