Vislokaal Kaap

7,2

Jouw recensie over het restaurant Vislokaal Kaap

l.roosenburg .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Wij mijn man en ik zijn zondag J.l bij vislokaal wezen eten. Het was nog rustig. De menu kaart (een sovort email met menu’s erop stonden door elkaar het voor en hoofd gerecht en nagerecht. Ik kon de menukaart niet volgen. Het eten vond ik niet zo goed. Mijn man had mosselen in pan. De mosselen zaten los onderin en waren niet lekker.een bakje sla ( grote bladeren en een sausje eroverheen gegooid.) de bediening niet goed. Vroegen niet na het eten heeft het gesmaakt. Totaal geen interesse. Er kwamen wel wat mensen binnen. Wij komen er niet meer. Hoopt dat U hier meer aan hebt.
l.roosenburg .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Slechte ervaring, eten niet zo goed. Totaal niet geïnteresseerd in
Klanten. Bijvoorbeeld grote bladeren sla in een bakje, even een sausje erover klaar. Mosselen lagen los in de pan en waren niet lekker. Personeel vraagt niet bij het ophalen van de borden ( heeft het gesmaakt] geen interesse zoals ik al zei.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Wilde graag vis eten dus waar ga je dan naartoe het vislokaal natuurlijk.
Werden netjes ontvangen in het engels de gast heer en vrouw spraken weinig nederlands.
Wel netjes en beleeft geprobeerd om het menu uit te keggen. Hebben verse oesters erg lekker. Drinken is wel beperkt hebben niet veel frisdrank smaken, maar je moet hier dan ook niet heen als je van standaard houd. Is een out of the box restaurant.
Kregen standaard karaf met tap water en brood met boter van het huis heel gastvrij! Voorbeeld voor menig restaurant.
Eten was simpel gewoon back to basic maar lekker.
Een aanrader als je eens iets apart wilt.
josien D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
met zes personen heerlijk gegeten bij Kaaps. Erg leuke bediening. Ik kon niet kiezen tussen twee gerechten en liet mij adviseren. Het werd de schelvis en niet de grote garnalen. Blij verrast was ik toen mijn bord voor mij werd gezet. Naast de overheerlijke vis lag ook een grote garnaal. Omdat ik de keuze zo moeilijk vond. Kijk, dat maakt dat je je thuis voelt! De frietjes zijn heel erg lekker. Met een schilletje er om en versgebakken. Verrukkelijke zelfgemaakte mayonaise. Ontzettend lekkere gegrilde groenten. En een gezellige inrichting. Wij komen zeker terug
mm-proever H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Eenvoudig maar.gezellig ingericht restaurant. Wij hadden oesters en krabpoten vooraf, daarna tongschar e,portie frietjes en wat biertjes in het zuur. Alles smaakte prima en het was niet erg duur. Leuke zaak.
Elizabet78 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Zaterdag ongepland in Vislokaal Kaap terecht gekomen, heerlijk gegeten! We namen het Captain's menu zonder het nagerecht en aten dus ceviche van kabeljauw, vissoep en een fikse rode poon-filet op een stamppotje met spekbokking en een citrusolie daar omheen. Allemaal echt heel lekker.
De wijn was lekker en de bediening lief, we hadden niks te zeuren.
frank D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Met toch wel enige verwachting plaatsgenomen, maar het viel me eerlijk gezegd een beetje tegen. Het is met mooi weer zeer gezellig zitten op het Deliplein, dat maakt veel goed. Hetgeen op tafel werd gezet was oké, maar eigenlijk niet écht goed. De jongedames in de bediening daarentegen deden hun werk goed en vriendelijk. Grootste verbaaspunt waren de frietjes: een bestelde dubbele portie leek bij aflevering slechts een enkele portie, maar navraag bij de dames leerde dat het toch echt een dubbele portie betrof. 7 euro voor zo'n klein beetje friet kan echt niet.
Ton H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Erg leuk, no nonsens restaurant. Je zit lekker te eten in een met ongedwongen flair ingerichte ruimte, met recht een lokaal. De sfeer past goed bij de Rotterdamse instelling van 'niet lullen maar poetsen', geen kapsones, down to earth. Het bedienend personeel, leuke jonge meiden, had het zichtbaar druk met al die volle tafels. Maar was desondanks alert en vriendelijk. Het eten is er vooral erg lekker! Verwacht geen enorm geraffineerde gerechten, maar het eten is met liefde gemaakt van mooie, verse en biologische producten. Ik kom er zeker terug.
Michael R.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Vislokaal de Kaap is mijn favoriete spot voor lekkere en betaalbare vis. Mijn tactiek is om gewoon veel verschillende kleine visgerechten te nemen. Persoonlijke favoriet zijn de scheermessen. Maar ik wil ook lof uiten voor de mosselen, de krab en toch stiekem wat oesters vooraf. Laat je adviseren voor een wijn erbij, wij hadden een Gruner Veltliner die super fijn met alle gerechten ging. Ik kom snel weer langs!
Boj D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Vislokaal Kaap is toch wel een van mijn favoriete plekjes van Rotterdam. Van de leuke lokatie op Katendrecht tot het super enthousiaste en altijd vriendelijke personeel. Ook niet geheel onbelangrijk is het heerlijke eten. Dit keer had ik de pan mosselen en calamaris, maar ook de fruits de mer zou ik zeker aanbevelen. Mocht je nog een plekje overhebben na het hoofdgerecht is de huisgemaakte chocolademousse mijn persoonlijke favoriet. Hou je van vis en een ongedwongen sfeer dan moet je zeker een keertje naar Kaap!
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
een eerlijk visrestaurant, met een mooie kaart, en kratten van Schmidt waar je erachter naar de WC kan. De bediening is lief, de uitleg groot genoeg. Je zit wat met en bij elkaar, maar niet ongemakkelijk.
Wij hadden de grote fruits de mer, wat een luxe! En wat een prijs kwaliteit verhouding.
Alles vers, lekker wijntje erbij en meer dan genoeg voor een geheel diner. Vislokaal Kaap is uitstekend. Een aanrader in dit upcoming stukje Rotterdam. Lekker!
Lijne .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Topplek in Rotterdam! Altijd een vriendelijke bediening, leuke inrichting (tikkie industrieel), toffe locatie (Katendrecht) en vooral lekker eten en goede wijn. We gaan er graag en regelmatig heen.
Adri K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Als visliefhebber had me erg op een lekkere vismaaltijd verheugd. Viel allemaal een beetje tegen. Witte wijn -Entre Deux Mer - vrij karakterloos, evenals de witte Italiaan. Wel flink glas. Mul en sardines op tijm was flauw met een overmaat aan tijm. Sardines niet goed ontschubt. Boontjes/bloemkool salade werd sterk overheerst door olijfsmaak. Boontjes smaakten wat vreemd. Friet ok. Chocolademousse had weinig smaak en te boterig. Kan allemaal beter.
Pingrid V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Vriendelijke bediening, we hebben op het terras gezeten aan een ietwat gammele tafel.
De mosselen met friet waren bereid met een flinke scheut olie ,iets wat niet iedereen kon waarderen. De mosselen waren erg klein.
De friet smaakte erg goed maar een bord voor 4 personen is niet veel,jammer dat er niemand langs kwam om te vragen of we genoeg hadden.
De mul en sardines van de gril smaakten goed.
Hierbij hadden we een bietensalade die iets te zout maar goed van smaak was.
Als dessert kaas( inderdaad zonder uitleg) en een frisse bosbessen sorbet.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk gegeten, vers stokbrood uit de oven was het begin van een avond met heerlijke visgerechten. Fruits de mer super, kreeft, oesters, reuzengamba's echt smullen. In de volle zaak had de serveerster toch genoeg tijd om ons te helpen en te verzorgen. De hoofdgerechten tarbot en bonito echt zalig. Echt een superavond voor een zeer schappelijke prijs. Kom snel terug.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Op zoek naar een broodje liepen we op zonnige zondagmiddag over het sfeervolle Deliplein. Het gezellige terras trok de aandacht, net als de kreeft en krab op het krijtbord. Beiden waren heerlijk net als de coquilles. Ben zeer benieuwd naar de andere gerechten op de kaart, ik kom hier zeker nog eens.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Wij kwamen met zijn drieën en, hoewel we redelijk laat waren, werden we enthousiast ontvangen. Het krijtbord met de Vis van de Dag trok vrijwel gelijk onze aandacht. Omdat we altijd alles willen proeven, bestellen we de Bonito met paksoi, sobanoodles en Japanse dressing, Fruits de Mer KAAP en de mosselen. Want wie houdt er nu niet van mosselen?

De Bonito was, zonder twijfel, de absolute favoriet van de avond. De licht rokerige smaak van de tonijn, de noodles die omgeven zijn met de heerlijke dressing. Ja hoor, onze avond was perfect. Ook de mosselen vielen in de smaak, evenals de Fruits de Mer. Alleen de garnalen op het plateau waren iets te gaar, maar dat is muggenziften.

Wij komen hier gewoon weer terug, zonder twijfel!
Sjaak1957 V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Gisteren bij Vislokaal gegeten! Wat een teleurstelling . 2 minicoquilles als voorgerecht is best weinig. Friet alleen maar kruim, nieuwe gevraagd, werd ons verteld dat het zo hoort. Kaasplank geen uitleg en alleen maar stukken dikke korst. Heel jammer nooit meer.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
In een decor van een pop up tent echt heerlijk gegeten. Bediening met een brede gemeende glimlach. Echt een aanrader voor mensen die van vis houden!
Kees W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Het is een leuke plek, maar ik vond het verder erg tegenvallen. Had er veel meer van verwacht. ik kreeg een Marokkaanse vissoep, groot voor 14 euro. kwaliteit was niet best, enorme overheersing van de koriander (op zich vind ik dit kruid lekker, maar het leek wel korinader soep met een paar stukjes vis en 2 grote garnalen, die ikzelf nog moest pellen. Daarna de mosselen, met drie volwassenen 1 pan met daarbij voor vieren 1 bordje frites. Nog navraag gedaan omtrent de mosselen, dit bleek het echt te zijn. Een lekkere wijn doch ook veel te duur. Brood was oud. Tafel op het terras brak deels, toen ik er op steunde. De teneur van deze avond, minimaal / zeer basis food, torenhoge prijs. Helaas eens, maar nooit meer ... Verdere opmerkingen1 aardige dame in de bediening, 1 dame die zeer gebrekkig Engels sprak, maar verder geen Nederlands begreep en een kok / gastheer (?) die eten op stoïcijnse wijze op tafel zette. Heel Jammer, 200 euro armer. eind Conclusie een zeer, zeer, zeer, mager zesje.
Beste Kees198,
dank voor de leerzame reactie, dit houdt ons toch weer scherp. U had die avond echt geen geluk: het was veel te druk voor de bezetting (onze kok hielp ondanks drukte ook met gerechten uitlopen) en dat heeft de kwaliteit van zowel keuken als bediening zeker geen goed gedaan. Torenhoge prijs begrijpen we niet helemaal: onze mosselen zijn 16,00 pp. Hopelijk is het afrekenen wel goed gegaan.
Kom het toch nog eens proberen: zullen we u heeeel lekker te eten geven!
met zeer vriendelijke groet,
de dames van Kaap