Vishandel Piet Korf

Bentheimerstraat 18 7741 JK Coevorden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Vishandel Piet Korf

Rowanne V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2013
heel lang moeten wachten tot we geholpen werden terwijl het niet eens druk was, we hadden een gezinszak kibbeling besteld toen we thuis kwamen zaten er maar 10 kleine stukjes kibbeling in zonde van het geld ! ik ving op in de winkel dat iemand nog 1 grote kibbeling bestelde en dat de man die aan het bakken was toen tegen zijn collega zij dat de kibbeling op was vermoed dat de gezinszak verdeeld is met de persoon die nog bestelde. vis was ook doorweekt met vet absoluut NIET tevreden.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2013
Vandaag even een "snelle lunch" bij Piet Korf. Tja..wat moet je nu zeggen over het "decor"? Dat was gewoon hartstikke schoon en netjes, zoals elke vis-zaak. Het eten was heerlijk, zelfs van een simpele Fish-&-Chips (kibbeling en patat in gewone-mensen-taal) weten ze iets heel lekkers te maken. En de beide dames zijn beiden het "zoonetje in huis" en dat is een heleboel waard. Kortom..geen restaurant, maar een perfecte plek om even snel iets lekkers te lunchen.
Hfk K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
perfect gebakken vis. schol-rondgebakken-lekkerbekken-kibbeling. Ook hele brede keuze aan. Sliptongetonges meegenomen. Super vers en redelijk gerpijsd.