Vishandel Bos

Heemraadsplein 23 3023 BD Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Vishandel Bos

JanUitRotterdam .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Altijd vriendelijk ontvangst zowel aan het loket als in de kantine. Rotterdamse bediening, snel, zonder kapsones. Ik eet er altijd kibbeling en/of haring. Kibbeling wordt ter stond door beslag gehaald en gefrituurd. Uitstekende kwaliteit. Ga er zitten, buiten of binnen en geniet van alles wat er voor bij komt of luister naar de smeuïge verhalen van Rotterdammers van allerlei komaf.
Ik hoop dat jullie nog vele jaren blijven bestaan.
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Bos is een gezellig familievistentje. Moeder en zoon staan vaak samen broodjes te maken. Er is een kleine selectie aan vis en broodjes met vis te koop en verder nog wat patat en snacks. Er staan wat tafeltjes buiten om te zitten en binnen kan ook, behalve kinderwagens die mogen niet naar binnen vanwege plaatsgebrek. Ook niet als het rustig is. Het is met regen wel mogelijk om droog buiten onder het afdakje te zitten.
H V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Afgelopen zaterdag weer eens heerlijk op het terras Bij Bos gezeten. De hele wereld trekt er aan je voorbij! En de haring! Zalig! Goed schoon, koud en rood op de graat. Veruit het beste visadres in Rotterdam, ook volgens de vele vaste klanten en haringkenners die van heinde en ver komen om hier hun harinkje te happen.
Cor S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2013
Beste viszaak van Rotterdam , goede verse vis en als Richard er zin in heb dan zijn er gebakken ( niet gefrituurd ) mosselen te krijgen.

De Haring wordt altijd vers op bestelling gesneden door moeders met 60 jaar ervaring.

In de winter verse erwten bonen soep en in de zomer een geweldig terras.

Kwaliteit kwaliteit en geen kapsones.