Visgilde Foppen

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Visgilde Foppen

Yvette J.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Wij zijn hier gaan zitten vanwege oplaadpunt maar geen volgende keer.
We hebben de menuschotel genomen, een lekkerbekmenu van kabeljauw. Niet gaar van binnen maar enorm hard gebakken van buiten, veel paneer gebruikt. Frites waren smakeloos. Salade was niet lekker, wat rauwe kool met wat wortels. De sauzen bleken later apart berekend te zijn. Niet klantvriendelijk. Vooraf vermelden. De muntthee was daarentegen wel verrassend. We zaten buiten op het terras. Terras kan beter worden schoongehouden.
pebbles .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
Een maaltijdsalade met tonijn besteld bij Foppen. Om triest van te worden. Het werd geserveerd op een bordje met slablaadjes, 3 olijven, wat zongedroogde tomaatjes en een paar dunne plakjes tonijn. Prijs € 10,95. Schandalig.
In het verleden hier een paar keer gegeten; toen was het lekker en voldoende.
Deze keer thuis nog maar een boterham genomen.

lexolivier .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
Soms heb je niet zo'n honger en wil je toch een lichte maaltijd nuttigen.
Centraal in Putten gelegen en je kan er een heerlijk broodje vis eten als lunch