Vischwinkel Spaarndam

Spaarndammerdijk 97A 2063 JX Spaarndam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Vischwinkel Spaarndam

FransWB .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
We hebben in dit restaurant met 15 personen werkelijk fantastisch gegeten.
Zeer ruime keuze uit verse en heerlijk
klaargemaakte visgerechten tegen een redelijke prijs. Ze hebben ons echt weer kunnen verrassen , hoewel wij als 2 dorpgenoten al vaak hier hebben gegeten. Het is elke keer weer genieten. Als er iets te vieren is met meer personen ....dan kunnen ze hier er echt iets leuks van maken . Niets anders dan lof !! Oh ja , ook de wijn was heel erg lekker en redelijk geprijsd.
Hulde aan dit enthousiaste stel en 'aanhang' Namens De Tennisclub uit Groenendaal. (Frans & Carla)
JMoes .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Bij toeval ontdekt: een perfect visrestaurantje met iedere zondag een speciaal lunchmenu. Paling om je vingers bij af te likken en heerlijke tongetjes. Ook de tonijn is niet te versmaden! Lieve bediening en dat alles in een beeldig dorpje. Wij komen zeker terug!!
Wendywester .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2013
Perfecte plateservice met heerlijke vis, salade en goede frieten. Een absolute aanrader. Let op; wo do en vrijdag tot 19,00 uur eten. Een absolute aanrader.
Paulus D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Lekker eten in dit verborgen pareltje, gevestigd in de viswinkel van het dorp aan de Spaarndammerdijk. Wij halen regelmatig een lekkerbekje bij de viswinkel maar hebben ook twee keer recentelijk in het restaurant gegeten met familie uit het buitenland. Een heerlijk restaurant in een pittoreske omgeving.
Fijnproefkonijn .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Voor lekkere verse vis, zonder poespas! Leuk, klein restaurant in Spaarndam! Grote porties, verse vis, vriendelijke bediening & goede prijs! Top, wij komen hier zeker terug! (Op doordeweekse dagen voor het plate-menu (Kibbeling, lekkerbek, garnalenkroketjes etc) en op zaterdag en zondag "a la carte").