VISCH

Dinsdag t/m Vrijdag 08:00 - 18:30
Zaterdag 08:00 - 17:00

Janf .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Inmiddels een aantal keren bij dit zeer gastvrije restaurant gegeten. Iedere keer opnieuw een feest!
Deze keer keer (lunch) diverse keuzes uit de kaart, met de heerlijke, prima betaalbare wijnen.
Je wordt hier continu verleid om nieuwe gerechten te proberen en dat doen we daarom graag.
Ons vaste vis stekkie in Den Bosch!
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Wat een geweldige viswinkel en restaurant. Doet Belgisch of Frans aan. Verse vis, kreeft, crab, oesters en mooie kaart met aandacht voor individuele wensen. Zelf had ik de opengemaakte poten van de Kings Crab, een lekkernij! Mijn disgenote een krab en garnalenkroket. Ook weer van uitstekende kwaliteit. Goede en persoonlijke aandacht van de chef en het personeel met uitstekende voorlichting over het eten. Een aanrader en morgen op het nieuws bij de NOS.
Beste strandwachter. bedankt voor je positieve recensie. We hopen je snel weer terug te zien. Met vriendelijke groet, VISCH.

Reactie van proever:

Dat doe ik zeker graag! De volgende keer ga ik voor de Oosterschelde kreeft!
Yk1951 K.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Visch is een zaak zoals ik die tot nu toe slechts in Parijs aantrof. Viszaak, met een lange bar en een paar tafeltjes waar je de vis direct uit de keuken geserveerd krijgt. Helder, schoon en druk, zowel met viskopers als met eters. De vis is van topkwaliteit, en de bediening ook: vriendelijk, snel en zeer terzake kundig. Wat het verschil is tussen koudgerookt en warmgerookt werd gedetailleerd uitgelegd aan de buren, en ook de finesses van graved laks werden piekfijn toegelicht. Wij aten -net als bijna iedereen aan de bar- het vischplankje, wat overigens per plankje verschillend is gevuld, en allemaal lekker, nee: heerlijk! Zalm in drie soorten, garnalen, krab, een kleine kibbeling en zo maar door. Lekkere chablis erbij. Duur? absoluut niet. Kortom: wij rijden er in het vervolg voor om.