Viscentre 't Wad

Haventerrein 4 1779 GS Den Oever Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Viscentre 't Wad

Irene E.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We gaan regelmatig naar het Wad. Vandaag hebben we voor het eerst op het terras gezeten. Over de vis hoeven we het niet te hebben, want die is altijd uitstekend. Het personeel werkt hard en is vriendelijk. De zaak is schoon.
Het terras; bijna allemaal tafeltjes voor vier personen, terwijl de meeste mensen met z'n tweeen zijn, dat neemt ruimte in beslag en veel mensen die binnen zaten, hadden buiten willen zijn. Ik zou zeggen, maak een hele lange tafel waar je zo aan kan schuiven, of meer tafeltjes voor twee personen. Aan de andere kant van het bedrijf, kijk je uit op de haven. Dat zou ook wel een fijne plaats zijn om te zitten.
Merel B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
De kibbeling was heerlijk. Eigenlijk geen sausje nodig. Over de patat waren de meningen verdeeld van prima tot teveel naar vis smakend. De sla bestond uit een bakje stugge sla bladen. Voor een bakje kibbeling moet je hier zéker naar toe. Omrijden is het ook waard. Maar een plate bestellen wij niet gauw weer. De remouladesaus bevat erg grote brokken rauwe ui. Maar zoals gezegd, eigenlijk had je die niet nodig. En oja. Trek een warme trui aan, want het is erg fris binnen.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Wat is die tent mooi geworden, echt een aanwinst voor Den Oever. Het aanbod is uigebreid en het decor is echt schitterend. Er is een goed systeem met een waarschuwingsysteem als je bestelling klaar is. Je pakt zelf je saus om die lekker bij de prima vis te nemen. Toptent voor een goed stukje vis.
FishingnicoS .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Na terugkomst van de vakantie caravan aan de kant en eten in Den Oever. trek in vis en dat moet daar te krijgen zijn.

Zonnige zomeravond, druk in de zaak en op het terras. Gelukkig kwam er een tafeltje voor vier vrij. Voor je bestelling dien je naar binnen te gaan, je ontvangt een meldapparaatje welk aangeeft wanneer je bestelling gereed is.

Alle vier gekozen voor het menu met kibbeling. Sausjes kan je zelf pakken, diverse smaken volop keus en gezeur over ik heb te kort of te veel saus.

Ondanks de grote drukte kwam het eten vrij voorspoedig. Drankjes zijn uit blik. De kibbeling was uitstekend op smaak, de patatten voortreffelijk, de salade wat gewoontjes. Maar je komt hier om vis te eten die was top.

Service zou beter kunnen door bijvoorbeeld de bestelde vis aan tafel te bezorgen. Ook begon het personeel rond kwart over zes al opzichtig op te ruimen. Op woensdagavond is de zaak maar tot 18.30 uur open. Zeker in de zomervakantie kan ik meegeven doe de zaak wat langer open.

Zag nog vele lekkere visgerechten, kom hier zeker een keer terug. Ga er niet vanuit dat dit een restaurant is, meer een keurig ingerichte snack(vis)bar.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Prima plekje voor een goed stukje vis, mooie tent met vrolijk personeel. Haring was prima en vers gesneden. zorgvuldig gebakken vis en goede olie. Ik werd er blij van
ArjanKlokker .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Plate kibbeling besteld en mijn vrouw plate lekkerbek! Alles was veel te lang in het frituur gebakken het zag er niet lekker en donkerbruin uit! Was niet de eerste keer dat dit gebeurde. Veel te jong personeel dat daar de vis bakt! Het smaakte ook niet! Nooit meer!
Wick1953 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2013
In de haven met zicht op de kotters of aan de andere kant de dijk heerlijke zeeverse vis vers gebakken met zelfgemaakte frietjes, heerlijk!
Peterspr .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2013
Prachtige verse vis (tong) gegeten nadat we vooraf een heerlijke haring hebben gehapt. Leuke vriendelijke bediening en een mooi assortiment ook om mee te nemen! Als we uit richting A.dam komen,moeten altijd even langs. Makkelijk te vinden en zo weer door naar Friesland. Aanrader!