Viscafé De Gouden Hoek

Van Limburg Stirumstraat 10A 1051 BE Amsterdam Nederland Kaart
31-202299009

Over het restaurant Viscafé De Gouden Hoek

Viscafé De Gouden Hoek is sinds 2015 gevestigd aan het Van Limburg Stirumplein in Amsterdam-West. Het viscafé werkt voornamelijk met bijvangst en zet de vissen die vergeten worden weer terug op de kaart. Of het nu gaat om fish & chips, Noordzee krab, rivierkreeftjes, viskroketjes van bijvangst of spiering, De Gouden Hoek bereidt het.

Dagelijks wisselende vissen, een goede wijnkaart, Nederlandse bieren, vlotte bediening en simpele gerechten, dat is waar het bij De Gouden Hoek om gaat. Of je nu op pad bent voor een snelle stop aan de stamtafel, een borrel op het terras met kibbeling en spiering, of juist uitgebreid wilt tafelen in het restaurant met een goede fles wijn, je kunt alle kanten op.

Meer informatie over restaurant Viscafé De Gouden Hoek

Dinsdag t/m Zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Viscafé De Gouden Hoek

D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Terwijl we nog aan het eten waren kwam een grote groep studenten/jongeren binnen die luidruchtig een verjaardag gingen vieren, waarbij allerlei mensen vlak bij onze tafel gingen staan. De muziek werd hard gezet en er werd slechte dance muziek gedraaid. Dit was een zeer hinderlijke toestand, die we eerder in een kroeg dan in een restaurant hadden verwacht. Ik denk dat de andere etende gasten het ook niet fijn vonden. Het restaurant had ons minstens kunnen waarschuwen dat er die avond een verjaardag door luidruchtige studenten gevierd zou worden, dan hadden we kunnen besluiten elders te gaan eten.
An A.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijke variaties aan vis! Snelle service & gezellige sfeer.

Het enige minpuntje: de koriander in de visburger. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Thea D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Net weer nieuw open en fijne plek in de buurt om hapje te eten. Goed dat ze met bijvangst werken.
Ronald P.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Buitengewoon relaxed eetcafe dat een eenvoudige viskaart heeft (en voor de vleeseters een angus burger :-)).
Prima bediening, geen fratsen. Ik at fish-and-chips in tempura voor 12,50. Goede witte wijn erbij voor 25 euro.
Lars R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Bediening had er weinig zin in. Eten veelal erg vet gefrituurd. Kan je ook in elke viskraam halen.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Keurig vis restaurant , met jeudige, doch correcte bediening,. Men heeft verstand van de gerechten en ingredienten. Zomaar 2 x deze week gegeten , een keer alleen met mn vrouw, de andere keer met de. Bonus dochters, beider momenten goed gegeten en bediend. Prijs kwalieit goed, betaalbaar.Harry
Schwab .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Wat een heerlijk comfert/troostfood alle gerechten zijn top bereidt en precies zoals ze moeten smaken. Geen poespas. Lekkere wijnen
Ellen C.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Er werd groot geadverteerd op Zeeuwe Oesters dus daar gingen we voor. De oesters waren lekker, buiten stond een bord met happy hour, maar "nee dat gold vandaag niet". Heel raar!

De kibbeling was donkerbruin, we dachten misschien hoort het zo, keer wat anders dan op een marktkraam. Achteraf zagen we dat anderen goudbruine kibbeling aten. Heel slecht!

Eigenlijk is overdag alles uit de frituur. De wijn was wel lekker. Absoluut geen must om hier je vis te komen eten.

Zonde!
diatimmermans .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We zijn heel gastvrij ontvangen, mochten de wijn eerst proeven (we bestelden een glas) en de vis was heerlijk. Een plek om snel eens terug te komen!
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Alles was lekker. Prima prijs/ kwaliteitverhouding. Leuke frisse tent, ongedwongen sfeer. We komen zeker terug
Emily L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Goed eten, fijne bediening, goede prijs- kwaliteit verhouding. We gaan altijd tussen 18:00 en 18:30 uur, dan is het nog rustig en heb ik niet zo'n last van het geluidsniveau.
Dyon B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten tijdens de mosselmiddag. Gezellige sfeer, goede bediening en heerlijke bijpassende wijn bij de mosselen!
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De gouden hoek is inmiddels onze vaste stek. Het eten is altijd goed en super vers. En niet onbelangrijk: fantastische bediening!
Eveline B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Ik eet hier regelmatig en het is altijd lekker en de bediening is top. De sfeer is zo goed omdat hier buurtbewoners en bezoekers van buitenaf door elkaar heen zitten.
Josje B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Lekkerste fish and chips in Amsterdam! Zowel tempura als bierbeslag zijn heerlijk.

Restaurant is smaakvol ingericht en de bediening was vriendelijk en snel.
Catheleyne W.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Met Meesterlijk gegeten in januari, maar vond het echt geweldig, dat ik denk ja daar moet ik nog een recensie voor schrijven. Aankleding is heel erg mooi, niet geresreveerd op een zaterdag, maar er werd direct plaats gemaakt. Eten was fantastisch. Ik had de fish en chips superlekker
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Gisteravond hier gegeten met z'n vieren en dat is goed bevallen. Vooraf lekkere viskroketjes. Zelf had ik daarna de gefrituurde spiering, garnalen en inktvisringen, wat erg lekker was. M'n tafelgenoten hadden de vis vd dag en dat was een mooi stuk snoekbaars. Dit alles vergezeld van dunne frietjes en een zeekraalsalade. Vriendelijke bediening.
Luc T.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Leuk lekker viseetcafé bij ons om de hoek. Het menu bestaat uit een aantal kleinere gerechtjes waar je er een aantal van besteld. Wij namen de gefrituurde spiering (lekkere vingerfood), de kroketjes (prima, maar niet echt opvallend) en de kokkels (jammie!). De apple crumble en de hangop waren de toetjes en vormden een prima afsluiting.

Prima gegeten, voor een prima prijs en het was nog gezellig ook.
drewmeister .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Wij wilden al geruime tijd naar dit restaurant, want het is in de buurt van ons huis. Er stonden wat lekkere gerechten op de kaart, maar helaas waren een paar gerechten uiteindelijk niet zo smakelijk. De zeewierburger had bijna geen smaak, het had drie nietszeggende onderdelen: de zeewier, de zeekraal en sla. De visterrine was ook flauw, een rauwe wortel voegt niets toe. De visterrine proefde enkel naar spinazie, niet naar vis, garnalen, noch inktvis. Ook waren de mosselen en makreel uitverkocht. Maar de positieve punten waren dat de bediening vriendelijk was; de fish and chips waren de lekkerste die ik ooit at; de bisque was echt heerlijk. Het was alleen jammer dat de tafel naast ons bestond uit een stelletje luidruchtige medelanders die moeilijk te negeren waren. Over het algemeen was het echter een gezellige avond.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Leuk restaurant en leuk concept. Je kunt gemakkelijk 2 tot 3 gerechten per persoon nemen en mem elkaar delen. Wij hadden o.a. de zeewierburger, die erg lekker was. Is een echte aanrader. De salade met gerookte makreel was lekker fris, maar niet echt bijzonder. Zou wat meer kruiden aan toegevoegd kunnen worden. De gefrituurde spiering was oké. Op de wijnkaart staan aardige wijnen, maar een wijn van 55 euro vind ik niet zo passen bij het concept. Het eten is daarvoor niet exclusief genoeg. De bediening is uiterst vriendelijk en informeert goed over de gerechten en de wijn. Zullen er zeker vaker gaan eten. Een prima prijs-/kwaliteitsverhouding