Viscafé De Gouden Hoek

Van Limburg Stirumstraat 10A 1051 BE Amsterdam Nederland Kaart
31-202299009

Over het restaurant Viscafé De Gouden Hoek

Viscafé De Gouden Hoek is sinds 2015 gevestigd aan het Van Limburg Stirumplein in Amsterdam-West. Het viscafé werkt voornamelijk met bijvangst en zet de vissen die vergeten worden weer terug op de kaart. Of het nu gaat om fish & chips, Noordzee krab, rivierkreeftjes, viskroketjes van bijvangst of spiering, De Gouden Hoek bereidt het.

Dagelijks wisselende vissen, een goede wijnkaart, Nederlandse bieren, vlotte bediening en simpele gerechten, dat is waar het bij De Gouden Hoek om gaat. Of je nu op pad bent voor een snelle stop aan de stamtafel, een borrel op het terras met kibbeling en spiering, of juist uitgebreid wilt tafelen in het restaurant met een goede fles wijn, je kunt alle kanten op.

Meer informatie over restaurant Viscafé De Gouden Hoek

Dinsdag t/m Zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Viscafé De Gouden Hoek

Angela A.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Vind het er altijd lekker. En zo fijn dat je je hondje gewoon mee mag nemen
Patrick W.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Gesitueerd op het levendige Amsterdamse v. Limburgstirumplein, een doorgangssituatie van en naar het Westergasfabriek terrein, prettig gevarieerd publiek. Viscafé De Gouden Vishoek is perfect gebaseerd op bijvangst. Alles wordt met zorg en smaak puur bereid (de keueken is via de glaswand gewoon in te zien), goed opgemaakt en prettig uitgeserveerd. Bekwaam personeel. Prettig wijnkaart tegen aantrekkelijke flesprijzen! Voor ons opnieuw een bevestiging hier zeker naartoe terug te gaan.
Patrick W.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Het levendige van Limburgstirumplein (met de oudste tramhalte van Nederland!) is natuurlijk niet echt rustig, in de loop van en naar het Westergasfabriek-terrein. Gevarieerd publiek wat de sfeer zeker ten goede komt. Het Viscafé De Gouden Hoek is gebaseerd op perfecte bijvangst, de zeebaars welke wij gegeten hebben was opnieuw zeer smaakvol, mooi opgediend en erg goed van smaak. (Iedereen kan via de glazen wand in de keuken kijken.) Wijnen goed en prettig geprijsd. Heerlijk op het (straat)terras gegeten. De rekening was opnieuw bescheiden! Opnieuw vastgesteld dat wij hier graag zullen terug komen
Mariska R.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening die verstand van zaken hebben..Begonnen met de gefrituurde spiering, Hollandse garnalen en inktvis kommetje vol en niet te vet. De wijn was ronduit voortreffelijk de Hugel&Fils krachtig,complex, kruidig!Toen een portie gebakken schelpen (kokkels,scheermessenn, mosselen) begeleid met brood...zo'n heerlijk voorgerecht dat we daarna gevraagde hebben of we twee porties in een mosselpan konden krijgen we hebben gesmuld..de saus is om je vingers bij af te likken!!Toe hangop (karamel met zeezout) een romige hangop met karamel zeezout saua, simpel maar erg lekker, de cheesecake was lekker maar niet bijzonder. Het was wel rumoerig met huilende kinderen...maar dat heeft niks met het eten te maken. Een aanrader , een echte aanwinst op het Limburg van Stirumplein!!!
Eva J.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
De bediening is uitstekend en het eten is met liefde klaargemaakt. Deze jongens lijk hun werk erg leuk te vinden en bieden een zeer goede service!
VG J.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Leuke tent gespecialiseerd in vis al was de keuze in vis wel wat beperkt. Bediening duurde wat lang. De vis was van goede kwaliteit maar het beslag wat klef en vettig.
D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Terwijl we nog aan het eten waren kwam een grote groep studenten/jongeren binnen die luidruchtig een verjaardag gingen vieren, waarbij allerlei mensen vlak bij onze tafel gingen staan. De muziek werd hard gezet en er werd slechte dance muziek gedraaid. Dit was een zeer hinderlijke toestand, die we eerder in een kroeg dan in een restaurant hadden verwacht. Ik denk dat de andere etende gasten het ook niet fijn vonden. Het restaurant had ons minstens kunnen waarschuwen dat er die avond een verjaardag door luidruchtige studenten gevierd zou worden, dan hadden we kunnen besluiten elders te gaan eten.
An A.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijke variaties aan vis! Snelle service & gezellige sfeer.

Het enige minpuntje: de koriander in de visburger. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Thea D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Net weer nieuw open en fijne plek in de buurt om hapje te eten. Goed dat ze met bijvangst werken.
Ronald P.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Buitengewoon relaxed eetcafe dat een eenvoudige viskaart heeft (en voor de vleeseters een angus burger :-)).
Prima bediening, geen fratsen. Ik at fish-and-chips in tempura voor 12,50. Goede witte wijn erbij voor 25 euro.
Lars R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Bediening had er weinig zin in. Eten veelal erg vet gefrituurd. Kan je ook in elke viskraam halen.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Keurig vis restaurant , met jeudige, doch correcte bediening,. Men heeft verstand van de gerechten en ingredienten. Zomaar 2 x deze week gegeten , een keer alleen met mn vrouw, de andere keer met de. Bonus dochters, beider momenten goed gegeten en bediend. Prijs kwalieit goed, betaalbaar.Harry
Schwab .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Wat een heerlijk comfert/troostfood alle gerechten zijn top bereidt en precies zoals ze moeten smaken. Geen poespas. Lekkere wijnen
Ellen C.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Er werd groot geadverteerd op Zeeuwe Oesters dus daar gingen we voor. De oesters waren lekker, buiten stond een bord met happy hour, maar "nee dat gold vandaag niet". Heel raar!

De kibbeling was donkerbruin, we dachten misschien hoort het zo, keer wat anders dan op een marktkraam. Achteraf zagen we dat anderen goudbruine kibbeling aten. Heel slecht!

Eigenlijk is overdag alles uit de frituur. De wijn was wel lekker. Absoluut geen must om hier je vis te komen eten.

Zonde!
diatimmermans .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We zijn heel gastvrij ontvangen, mochten de wijn eerst proeven (we bestelden een glas) en de vis was heerlijk. Een plek om snel eens terug te komen!
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Alles was lekker. Prima prijs/ kwaliteitverhouding. Leuke frisse tent, ongedwongen sfeer. We komen zeker terug
Emily L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Goed eten, fijne bediening, goede prijs- kwaliteit verhouding. We gaan altijd tussen 18:00 en 18:30 uur, dan is het nog rustig en heb ik niet zo'n last van het geluidsniveau.
Dyon B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten tijdens de mosselmiddag. Gezellige sfeer, goede bediening en heerlijke bijpassende wijn bij de mosselen!
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De gouden hoek is inmiddels onze vaste stek. Het eten is altijd goed en super vers. En niet onbelangrijk: fantastische bediening!
Eveline B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Ik eet hier regelmatig en het is altijd lekker en de bediening is top. De sfeer is zo goed omdat hier buurtbewoners en bezoekers van buitenaf door elkaar heen zitten.