Visbrasserie de Poort

Haven 100 2312 ML Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Visbrasserie de Poort

Visbrasserie de Poort is gevestigd in één van de twee stadspoorten van Leiden. Geniet van een smakelijke lunch of diner op het terras aan het water met zonnig weer of ervaar de goede sfeer in de brasserie zelf. Ook kun je de gezellige borrelen met heerlijke fingerfoodgerechten die de hele dag door zijn te bestellen.

Ben je niet zo'n grote fan van vis? Geen zorgen! Visbrasserie de Poort heeft ook aan de echte vleeseters gedacht door smakelijke vleesgerechten op het menu te zetten. Zo is er voor ieder wat wils.

Proef nu de smakelijk vis- en vleesgerechten bij Visbrasserie de poort in Leiden!

Meer informatie over restaurant Visbrasserie de Poort

Jouw recensie over het restaurant Visbrasserie de Poort

Vinko K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Super.
Marjolein F.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Eten was redelijk tot goed, wel erg aan de prijs! Tegenvaller was dat we het ijsje dat op het kindermenu staat niet mochten omdat we niet onder de 12 waren.... geeft toch een domper op de gezellige avond.
Martina P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Ondanks reservering wist men van niks gelukkig was er nog een tafel beschikbaar. Het concept van kleinere gerechten beviel uitstekend! 2 rondes besteld, alles even vers, smaakvol en gewoon weg erg lekker! Absoluut een aanrader!
Anna L.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Gezellige sfeer en lekker eten.
Antoinet V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
We kregen een spies met rode poon, erg weinig poon en daaromheen een hele verse peper..
dat is niet in verhouding met het gerecht en veel te spicy.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Samen met een goede vriendin gegeten. Wat een onvergetelijke avond! Grandioos smaak spijs beleving. 5 gangen genomen met vrijheid door de chef. Een dikke 9, kost wat maar je hebt zeker wat.
Tieske K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Kwaliteit visgerechten en heerlijke wijnen, bediening attent, top!
Marco J.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Goed visrestaurant met een mooi buitenterras aan het water,
Je kunt je eventueel met de boot komen, die kun je bij de aanlegsteiger kwijt
De gerechten zijn kleine gerechtjes die je met elkaar kunt delen , 2 a 3 gerechten per persoon geeft een gevarieerde tafel. De fruit de mer die wij genomen hebben was zeer uitgebreid en genoeg voor 2 personen
Het jammer was ook hier weer het personeel , 2 keer moeten vragen om iets te mogen drinken , ni et het juiste bestek krijgen en de gerechtjes niet op tijd door sturen waardoor sommige lang moesten wachten om verder te kunnen eten.
Ondanks dit toch een restaurant om nog een keer naar terug te gaan
Marcelle R.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Het vegetarische hoofdgerecht was een aanfluiting. Een paar droge wortels op het bord met wat kruimels van nootjes en twee dadels. In totaal lag er voor niet meer dan 150 calorieën op het bord en qua waarde niet meer dan 50 cent inkoop.

De fantastische locatie, goede wijn en goed gezelschap maakte de avond wel geslaagd.
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Vanavond heerlijk gegeten met 4 personen.. het was een grote proeverij van allemaal lekkere gerechtjes. Voor herhaling vatbaar!
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Heerlijk gegeten. Fingerfood van de chef. Verassend lekker en zeer vriendelijke bediening.
Jasper B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Wat een top restaurant, het eten was heerlijk met een soort van tapas deel gerechten. De porties waren uitstekend en de prijs was naar verhouding echt in orde. De gerechten waren vol van uitgesproken smaken en daarbij vind ik het persoonlijk belangrijk dat een menu kaart gevarieerd is. Dat heeft de poort zeker. Waarbij er niet de hele tijd dezelfde ingrediënten voorkomen.
Onze baby dochter had wat ravage veroorzaakt met een bier glas. Maar dat werd uitmuntend opgelost, ze kwamen zelfs ongevraagd een nieuw biertje brengen die niet op de rekening terug te vinden was. We komen zeker een keer terug (regelen wel ff een oppas hoor ;) ) om echt uitgebreid te kunnen genieten van een door en door kloppend restaurant!
Janny Korshuize K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Goed en lekker gegeten. Vriendelijke bediening!
Laurien M.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Zelf hou ik erg van vis dus dit kon haast niet mis gaan. Heerlijke verschillende vis gerechten van goede kwaliteit, kon amper kiezen. Kom dan ook zeker nog eens terug om wat andere dingen van de menukaart te proberen.
David D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Zeer lekker gegeten in een gezellig los kader.
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Prima eten, hele vriendelijke en goede bediening! Het geld meer dan waard.
Hester V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vooral de desserts (sticky toffee pudding, peer met ijs en bananenmoes) waren erg lekker. De mixed grill vis was goed maar niet bijzonder, evenals de huiswijn.
Marijke W.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
We hebben tijdens de Leidse Restaurant week gegeten bij De Poort. Het eten was lekker, hoewel niet heel bijzonder (maar dat kwam wellicht ook doordat wij het goedkopere menu van de restaurantweek hadden), maar de sfeer maakt alles goed. Wat een prachtige plek!
Rory D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Prachtige locatie! En gelukkig is het eten ook prima. Wij hadden de zeer goed bereidde fish en chips en de risotto. De risotto werd vreemd genoeg wel geserveerd met frites, bij navraag bleek dat de bediening klachten kreeg als dit niet zou gebeuren. Het enig minpunt was de overdadige hoeveelheid dressing op de salade.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Wat een tegenvaller! Wij begrijpen niets van de hoge cijfers... Vetter worst bij het voorgerecht terwijl ons was verteld dat er alleen vis bij zou zijn, kraanwater voor €3,30 per fles en een haperende bediening. We vonden het eten niet bijzonder dus voor ons niet nog een keer.