Visbar Fyrre

Javastraat 40 1094 HW Amsterdam Nederland Kaart
31-207372795

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Visbar Fyrre

Visbar Fyrre (Deens voor ‘veertig’, wat het huisnummer van het restaurant is) in de Javastraat is de plek voor iedereen die in een ontspannen setting wil genieten van bijzondere visgerechten, oesters en lekkere wijn of een cocktail! We werken altijd met de beste producten: kraakverse vis uit IJmuiden, oesters uit Zeeland en Normandië, alles duurzaam gevangen en zoveel mogelijk biologische groente. Het menu wisselt doorlopend om altijd te kunnen werken met wat op dat moment in het seizoen is. Chef en eigenaar Folkert Scheper is geïnspireerd geraakt door de Scandinavische Keuken, die hij weet te combineren met de Hollandse en Franse keuken. Maar ook schroomt hij niet om Japanse azijnen en dergelijke te gebruiken om verrassende gerechten te maken.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Visbar Fyrre

Treinstation muiderpoort op loopafstand, tram en bus stoppen om de hoek op het javaplein
  • : Parkeren voor de deur

Dinsdag t/m zondag vanaf 17:00

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Wi-Fi
9,1
9,3

Jouw recensie over het restaurant Visbar Fyrre

Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Wederom heerlijk gegeten bij Fyrre. De kaart was veranderd sinds de laatste keer dat we er waren. Helaas was de heerlijke calamaris verdwenen. De viskroketjes waren nog steeds heerlijk, maar we misten de calamaris.
De indeling qua warme/koude gerechten vonden we wat verwarrend, je moet nu naar de prijs van een warm gerecht kijken om te bepalen hoe groot het gerecht zal zijn, nu de indeling tussen kleinere gerechten en hoofdgerechten niet meer bestaat.
De dagvangst (heek) was heerlijk.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Erg lekkere oesters en een heerlijk drie gangen menu gegeten. Het enige wat jammer was, was dat het relatief rustig was in het restaurant. Maar dit komt waarschijnlijk doordat het begin januari is en iedereen het even gehad heeft met eten en drinken.
Roeland K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
In alle opzichten een uitstekend restaurant. Lekker eten en een vriendelijke bediening voor een goede prijs.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Een restaurant wat vol hoort te zitten op zaterdagavond! Heerlijk gegeten en zeker een aanrader!
1 tipje ik zou ook een iets goedkopere wijn aanbieden. Va 30,- is best pittig.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Wederom heerlijk gegeten, alles vers! Lekkere oesters en verse dorade. Smaakvol
Famke V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Heerlijk gegeten, goede sfeer. Fijne bediening. Kom zeker terug!
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Top!
Mélanie D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Super lekker gegeten bij Fyrre, erg verrassende en mooie kleine gerechten en aardige bediening, echt een aanrader!
Mariet B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Leuke plek in de Javastraat. Lekkere schelpjes en viskroketjes. Dagschotel (kabeljauw) heerlijk met pompoen. Attente bediening. Zeker een plek om vaker naartoe te gaan.
Wil W.
Oké
Jasminka R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Eten waas goed en verassend. Vriendelijk en behulupzaam bediening .Ik kom zeker nog terug .
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Prima visrestaurant in een omgeving waar je dit niet direct verwacht.
Alles was goed verzorgd en er was aandacht besteed aan de opmaak van de gerechten!
Gerard L.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Heerlijk no nonsens restaurant met aangename bediening en uitstekend eten.
Lenneke H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Mooie gerechten met veel smaak: Erg lekkere ceviche met precies de goede zuurte en pittigheid, bouillabaisse vol van smaak met veel vis en schelpdieren, en een fantastische baked cheesecake. Zeer aan te raden adresje!
Heleen T.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Lekker gegeten, leuk restaurant met aardige bediening. Eten is heerlijk!
A.pocornie P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Vriendelijk personeel. Prettige ontvangst. Eten was royaal en goed klaargemaakt. We waren met zes personen en gebruikten de zegelkaarten van de ah-restaurantaktie. We konden zelf een driegangenmenu samenstellen van de kaart en zelfs de kieskeurige kleuter die bij ons was kon smakelijk mee-eten. We konden in rustig tempo eten en de muziek was aangenaam en voldoende zacht om gewoon met elkaar te kunnen praten. Alles prima!
Rina B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Netjes en vriendelijk, toilet kan schoner.
Ligt op een verkeerde plaats, naast een groot terras waardoor het wegvalt en weinig klandizie
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Met AH restaurantweken gegeten, super goede, verse vis. Heerlijke kabeljauw ceviche als voor gerecht, mijn man had een verrukkelijk gegrilde octopus. Als hoofdgerecht hadden we de dagvangst, koolvis met 3 verschillende bereidde poempoen. En warme chocoladetaartjes met kokosijs toe. Voortreffelijke wijnen.
Een toppertje en aanwinst in Amsterdam Oost.
Hier komen we vaker terug!
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Erg lekker gegeten!
Sarah T.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Wij hebben hier met een AH actie gegeten, en wij konden van alles op de kaart kiezen. Alle gerechtjes waren lekker, en ik vond vooral de mosselen met kokos, gember en chili heerlijk - ik heb mosselen nooit eerder op die manier gegeten - erg lekker! Maar alles was dus lekker en vers. Bediening ook aardig en ik vond de sfeer prettig. Wij moesten wel iets te lang op ons eten wachten, maar niet zo lang dat het irritant werd.