Visbar Fyrre

Javastraat 40 1094 HW Amsterdam Nederland Kaart
31-207372795

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Visbar Fyrre

Visbar Fyrre (Deens voor ‘veertig’, wat het huisnummer van het restaurant is) in de Javastraat is de plek voor iedereen die in een ontspannen setting wil genieten van bijzondere visgerechten, oesters en lekkere wijn of een cocktail! We werken altijd met de beste producten: kraakverse vis uit IJmuiden, oesters uit Zeeland en Normandië, alles duurzaam gevangen en zoveel mogelijk biologische groente. Het menu wisselt doorlopend om altijd te kunnen werken met wat op dat moment in het seizoen is. Chef en eigenaar Folkert Scheper is geïnspireerd geraakt door de Scandinavische Keuken, die hij weet te combineren met de Hollandse en Franse keuken. Maar ook schroomt hij niet om Japanse azijnen en dergelijke te gebruiken om verrassende gerechten te maken.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Visbar Fyrre

Treinstation muiderpoort op loopafstand, tram en bus stoppen om de hoek op het javaplein
  • : Parkeren voor de deur

Dinsdag t/m zondag vanaf 17:00

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Wi-Fi
Uitmuntend

• Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Heel erg lekker gegeten!
B. L.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Prima visrestaurant. Lekker gegeten in een leuk, gezellig en informeel restaurant.
Ger W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
vriendelijke bediening/ goed eten/ aan te bevelen!
Claire H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Echt een aanwinst voor de Javastraat, deze hidden gem. We hebben er heerlijk gegeten, de dorade en de zelfgemaakte pasta met schelpen waren top. Dat gold ook voor de voor- en nagerechten. Visbar Fynne heeft een verassende wijnkaart, met voor ieder wat wils. Leuke bediening, alleen de inrichting kan nog wat aankleding gebruiken.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Leuk visrestaurantje in Oost. We waren hier met de AH-bon en mochten alles kiezen. Heerlijk gegeten. En de natuurwijn uit Tourraine was verrassend.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Bediening super leuk , eten fantastisch !
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten bij Fyrre vandaag. We hebben 4 gangen genomen, waarvan 3 mee mochten onder het AH actie menu. We komen zeker nog een keer terug!
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Voorgerechten de makreel en octopus. Vooral de octopus was uitstekend bereid. Als hoofdgerecht de dorade en daar geniet ik nu nog van na. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug!
Roos P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Fijne en knusse sfeer in de zaak. Zeer vriendelijk, hartelijk en persoonlijk geholpen. Eten was subliem, heb zelden zulke heerlijke vis gegeten.
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Voor de tweede keer bij Fyrre gegeten en wederom ontzettend genoten. Leuke service en top gerechtjes.
Gekozen voor oester / zeebaars met creme fraiche, de schelpjes met bloemkool en als hoofd de pasta. Hoewel ik de pasta wat aan de zoute kant vond, was het in combinatie met de schelpdieren erg lekker!
De inktvis (mn vriend gekozen) is een aanrader!

Ook vond ik het fijn dat er wat langer tussen de gerechten zat. (Vorige keer ging het erg snel)

De enige opmerking was de hoeveelheid. Na oesters, 2x voorgerecht en 1 x hoofdgerecht zat ik nog niet heeelemaal vol. Volgende keer dan maar een extra bijgerechtje.
Sian C.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
We hebben onwijs lekker gegeten en de wijn was heerlijk!
Ralph B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijk visrestaurant in Amsterdam Oost. Laura geweldige gastvrouw. Hier komen we zeker terug.
Karsten D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Lekker vis gegeten. Zeker de oesters waren heerlijk en leuke uitleg erbij (en verschil uitgelegd gekregen tussen verschillende soorten oesters).
Nel M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Lekker 3 gangen gegeten. Vooraf nog heeeeerlijke oesters genomen. Vriendelijke bediening, gangen niet te snel achter elkaar. Een beetje jammer van erg schel luidruchtig tafeltje vlak bij. Kan het restaurant in principe niets aan doen, maar misschien kunnen wat aanpassingen zoals gordijnen of wat (wand)kleden de akoestiek verbeteren, waardoor de overlast minder is.
Henri S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
nog geen jaar open en nu al een zeer goed op elkaar ingespeeld team : zeer vlotte en vriendelijke bediening vooral ook zeer efficiënt, smaakvolle leuk geserveerde gerechten
Annika W.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Gemoedelijk, klein restaurant, rustige sfeer, attente service en vooral: heerlijk eten. Ik eet vaak dorade maar weet niet of ik ze ooit lekkerder heb gegeten. Wij komen zeker terug!
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Wat een leuke plek om waanzinnig verse lekkere vis te eten dat met liefde bereid is. Bediening is super vriendelijk. T is casual wat betreft aankleding. Heel fijn! Oh ja.. ze hebben lekkere wijn en weten er veel van.
Chiron W.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Zeer vriendelijk en netjes behandeld. Eten smaakte goed en ze hebben een mooie wijnkaart.

Als ik weer in de buurt ben zal ik hier zo weer gaan eten.
Ilona O.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Goed verzorgd
Nathalie M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten en wat een vriendelijke en behulpzame bediening. Ik werd heel goed geholpen met mn specifieke dieetwensen. Vooral de ceviche en de Aziatische mosselen sprongen er boven uit. We komen zeker nog een keer eten.