Visbar Beet

Dapperstraat 26 1093 BW Amsterdam Nederland Kaart
31-203348998

Over het restaurant Visbar Beet

Viskraam meets luxe restaurant

In Amsterdam eet je betaalbare, kwalitatief hoogstaande, duurzame vis bij Visbar Beet. Merendeel van de vis wordt gevangen voor de Europese kust. Gelijk meenemen of avondje rustig tafelen kan allebei want deze plek zit precies tussen de traditionele viskraam en de luxe visrestaurants in. 't Decor wordt gekenmerkt door de hangende planten, fluweel blauw en hout.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Visbar Beet

Bus 22, Tram 9, Metro 53

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Visbar Beet

Suzanne O.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Leuke tent, sfeervol ingericht. Zéér vriendelijke en behulpzame bediening. Heb hier echt heel leuk en gezellig gezeten. Bij thuiskomst was ik echter niet laaiend enthousiast toen ik mijn vriend vertelde over visbar beet en ik kon niet direct zeggen waar het nu aan lag...Maar toen kwam het: het eten was wel lekker, maar niet superfantastisch. Terwijl je wel redelijk wat geld betaalt voor dat heerlijks uit de zee.
De viskoekjes heb ik elders (ook zelf thuis) lekkerder gehad, in de garnalenbitterballen zat alleen ragout, geen echte garnaaltjes, de fish and chips bevatte helaas erg weinig fish. Kortom: de goede ingrediënten zijn er wel voor een hele geslaagde avond, alleen dat eten nog naar een iets hoger niveau en dan stuur ik iedereen direct naar visbar beet!
Erwin D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij Visbar Beet. Ik bestel zelf nauwelijks vis als ik uit eten ben, maar omdat mijn vriendin een visliefhebber is zijn we hier voor haar verjaardag wezen eten. Met succes. De gerechten waren erg lekker en divers. De sfeer en het personeel was ook top.
Nick B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Top tent, heerlijk gegeten. Leuke sfeer, goed personeel. Vroeg om de specials en de tafel werd vol gezet met heerlijke gerechten. kom vaker terug.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Visbar BEET is een zalige plek: ergvaardige bediening, zalige vis, erg originele en ook onbekendere wijnen per glas en een super relaxte ambiance. We komen er vaak en graag!
Theo J.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
heb het eerder laten weten: perfect eten en heel plezierige ambiance
Marijke P.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten, alles vers en origineel, goede bediening, fijne sfeer. Heerlijke schelpdieren.
Wij komen gauw weer terug.
Ewan T.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Met afstand het leukste restaurant in de Dapperbuurt. Goed eten voor een goede prijs. In een informele setting genieten van heerlijke vis. Hier kom ik zeker terug!
Eva J.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijke dagspecials gegeten; dit keer langoustine en coquille terwijl ik vorige week nog heb genoten van de gemarineerde makreel. Hoewel het regende droog en gezellig buiten gegeten. Om de avond af te toppen een lekkere espresso martini en hatsa het weekend in,..
Ulrich B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Erg lekker eten dat niet zou misstaan op een duurdere kaart, in een ontspannen en informele bar-sfeer. Deskundig en vriendelijk personeel. Een aanrader voor alle visliefhebbers!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We zaten de hele zondagmiddag op het terras. Dan zijn de banken wel erg houterig. Maar verder alles prima. Lekkere wijn en een leuk concept, zo lekker dat je scheermessen en kokkels etc. als een soort tapa kunt bestellen. Lekker wijntjes ook en veel keuze per glas. Salade met vis ook al zo lekker, net als de Japanse. Waarschijnlijk is het in de avond drukker.
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Super lekker gegeten voor een goeie prijs! Ontzettend leuk personeel. Vrijdag wezen eten met de familie. Ik was zo enthousiast dat ik meteen het personeelsfeestje voor de woensdag erop bij visbar beet kom regelen. Toptent!
Carollll .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
We hebben hier met z'n achten gegeten op een vrijdagavond om een verjaardag te vieren. Er was een leuke, hoge tafel voor ons gereserveerd, een super plek middenin het restaurant! De ontvangst was heel gastvrij en daarnaast werden we supergoed geadviseerd. Je merkte gelijk dat de medewerkers veel kennis hebben van zowel de drankjes als de gerechten. We hebben de kok de vrije hand gegeven en dit is echt een aanrader! We hebben zitten smikkelen van alles wat er geserveerd werd. Zelfs degenen die normaalgesproken niet zo snel voor vis zullen kiezen. We hebben echt een topavond gehad, hier komen we zeker nog een keer terug!
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Waanzinnig goede avond gehad bij Beet. De zaak doet niet pretentieus aan, maar zowel bediening als keuken halen een onamsterdams hoog niveau. Simpele en goeduitgevoerde gerechten samen met een leuke wijnkaart maken dat dit restaurant een mooie toevoeging is voor de buurt!
Hemmik L.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk eten en regelmatig nieuwe gerechten. Bediening is vriendelijk, ook tegen onze 3-jaar oude zoon. Komen hier vaak terug!
Saarein T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Leuke plek, lekker eten. Maar de service kan echt beter. Er staan een aantal jongens en meisjes in de zaak die erg vriendelijk zijn, maar als geheel nogal chaotisch overkomen. Zo moest ik drie keer de naam van mijn reservering doorgeven aan twee verschillende mensen, maar de reservering leek verdwenen.
De reden dat we naar Bar Beet gingen was onder andere om oesters te eten. Die waren op. Dagspecialiteit: op.
Glas wijn besteld: vergeten. Bij navraag kwam er iemand om bij te schenken maar die voerde bij in het inschenken een gesprek met een andere tafel, waarbij uiteindelijk ze nog een deel op onze tafel morste. Allemaal geen drama, maar het personeel komt wat onverschillig over ten opzichte van service, nogal studentikoos, vooral erg met elkaar bezig. Een bar als Visbar Beet verdient beter, want de gerechten waren prima!
Theo J.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Visbar Beet in zomertijd is...vakantie! Dat terras aan die heerlijke Dapperstraat, 's avonds zeg maar autovrij, geeft je het gevoel aan de mediterrane te zitten en dan ook nog die fantastische kaart, door Noud en Ruben op telkens weer heel originele wijze klaar gemaakte vis! En Floris blijft steeds in voor een persoonlijk praatje, al is het nog zo druk, top gastheer! Die drukte, daar merk je overigens op dat ruime terras nooit iets van.
Morena B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk eten, prettige sfeer, vriendelijk personeel, leuke eigenaar en een nette zaak. De charcuterie is een aanrader. Hier kom ik zeker terug.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
14 juli - 2017
Met familie een hapje wezen eten, was erg druk en rumoerig maar dat mocht de pret niet drukken.
Bediening was vriendelijk en attent, ook het eten was top.We komen niet uit de buurt maar komen zeker nog een keer.
Sharon U.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We hebben wederom heerlijk gegeten bij de uiterst vriendelijke mensen van Visbar Beet. Niet alleen het eten is heerlijk, ook de wijnkaart is erg plezierig bij alle gerechten. Zowel binnen als buiten op het (zonnige!) terras kun je heerlijk zitten.
Hanne I.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Lekker gegeten, helaas waren de dagaanbiedingen al op, de porties zijn tapasachtig, maar delen en telkens weer bestellen kan ook. Goede en vlotte bediening.