Visbar Beet

Dapperstraat 26 1093 BW Amsterdam Nederland Kaart
31-203348998

Over het restaurant Visbar Beet

Viskraam meets luxe restaurant

In Amsterdam eet je betaalbare, kwalitatief hoogstaande, duurzame vis bij Visbar Beet. Merendeel van de vis wordt gevangen voor de Europese kust. Gelijk meenemen of avondje rustig tafelen kan allebei want deze plek zit precies tussen de traditionele viskraam en de luxe visrestaurants in. 't Decor wordt gekenmerkt door de hangende planten, fluweel blauw en hout.

Halve fles mineraalwater

Zondag vanaf 14:00

Jouw recensie over het restaurant Visbar Beet

Jerome J.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
de Marokkaanse visschotel is super. vol van smaak en toch fris.
Max T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Vriendelijke bediening, sfeervolle inrichting & dagverse vis.
Door de halfopen keuken keuken zie je de passie van de chefs voor hun vak en deze deze proef je terug in de kwaliteit op je bord!
Jette D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We werden warm ontvangen in een zeer gezellige zaak. We hebben heerlijk gegeten en dat geldt ook voor de kinderen. Het is zeker een aanrader.
Stijn M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Aardig personeel en het eten was redelijk, maar niet heel goed. De wachttijd was erg lang (1 uur tussen gerechten). De kwaliteit woog niet op tegen het lange wachten. Het was ook vrij prijzig voor beperkte hoeveelheid eten.
Beste Stijn,

Wat ontzettend jammer om te horen dat je ervaring niet helemaal naar wens is geweest. Wij bieden dan ook onze excuses aan voor het wachten. Dat is absoluut niet wat je als gast van ons kunt verwachten. Gelukkig blijft een groot deel van het werk in de horeca mensen werk en gaat er soms iets mis. Echter is het niet de bedoeling dat jullie daar als gast de dupe van worden. Nogmaals onze excuses. Wij hopen jullie snel nog een keer te mogen ontvangen zodat wij jullie kunnen laten zien hoe het bij ons hoort te gaan.

Met hartelijke groet,

Team Beet
Bas J.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijk gegeten in gezellige ambiance. Bediening was goed en vriendelijk met uitgebreide uitleg van de kaart. De scheermesje en regenboogforel zijn allebei aanraders!
Sara T.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Wat een toptent! Heerlijke gerechten met bijpassende wijnen en ook nog eens een super leuke bediening. Aanrader voor iedereen!!
Dien L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk eten. Aardige ontvangst & bediening. Fantastische wijn (Pinot Grigio). Enige minpuntje was te sterke donkere chocolade in Hemelse modder
Jonas V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zeer leuke en originele verechten. We hadden het geniegen de nieuwe kaart te treffen die sinds 1 dag in gebruik was. Wat mij betreft houden ze deze zo. We hadden eerst een plaat vers gefrituurd fingerfood. Dat was goed qua garing en lekker op smaak, maar niet hetgene waar het m.i. echt om gaat. We hebben daarna de 4 voorgerecht portie specials gehad, die echt lekker waren allemaal, met originele smaken. Gepekelde heek met in zuur gelegde paddestoelen, coquille met truffel ik meen bloemkool en tomaat, ceviche, etc. Zeker heengaan!
Dick G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima gegeten voor een redelijke prijs. Leuke embiance relaxte ontvangst en bediening. Een aanrader!
Suzanne O.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Leuke tent, sfeervol ingericht. Zéér vriendelijke en behulpzame bediening. Heb hier echt heel leuk en gezellig gezeten. Bij thuiskomst was ik echter niet laaiend enthousiast toen ik mijn vriend vertelde over visbar beet en ik kon niet direct zeggen waar het nu aan lag...Maar toen kwam het: het eten was wel lekker, maar niet superfantastisch. Terwijl je wel redelijk wat geld betaalt voor dat heerlijks uit de zee.
De viskoekjes heb ik elders (ook zelf thuis) lekkerder gehad, in de garnalenbitterballen zat alleen ragout, geen echte garnaaltjes, de fish and chips bevatte helaas erg weinig fish. Kortom: de goede ingrediënten zijn er wel voor een hele geslaagde avond, alleen dat eten nog naar een iets hoger niveau en dan stuur ik iedereen direct naar visbar beet!
Erwin D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij Visbar Beet. Ik bestel zelf nauwelijks vis als ik uit eten ben, maar omdat mijn vriendin een visliefhebber is zijn we hier voor haar verjaardag wezen eten. Met succes. De gerechten waren erg lekker en divers. De sfeer en het personeel was ook top.
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten!
Nick B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Top tent, heerlijk gegeten. Leuke sfeer, goed personeel. Vroeg om de specials en de tafel werd vol gezet met heerlijke gerechten. kom vaker terug.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Visbar BEET is een zalige plek: ergvaardige bediening, zalige vis, erg originele en ook onbekendere wijnen per glas en een super relaxte ambiance. We komen er vaak en graag!
Theo J.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
heb het eerder laten weten: perfect eten en heel plezierige ambiance
Marijke P.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten, alles vers en origineel, goede bediening, fijne sfeer. Heerlijke schelpdieren.
Wij komen gauw weer terug.
Ewan T.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Met afstand het leukste restaurant in de Dapperbuurt. Goed eten voor een goede prijs. In een informele setting genieten van heerlijke vis. Hier kom ik zeker terug!
Eva J.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijke dagspecials gegeten; dit keer langoustine en coquille terwijl ik vorige week nog heb genoten van de gemarineerde makreel. Hoewel het regende droog en gezellig buiten gegeten. Om de avond af te toppen een lekkere espresso martini en hatsa het weekend in,..
Ulrich B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Erg lekker eten dat niet zou misstaan op een duurdere kaart, in een ontspannen en informele bar-sfeer. Deskundig en vriendelijk personeel. Een aanrader voor alle visliefhebbers!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We zaten de hele zondagmiddag op het terras. Dan zijn de banken wel erg houterig. Maar verder alles prima. Lekkere wijn en een leuk concept, zo lekker dat je scheermessen en kokkels etc. als een soort tapa kunt bestellen. Lekker wijntjes ook en veel keuze per glas. Salade met vis ook al zo lekker, net als de Japanse. Waarschijnlijk is het in de avond drukker.