Over het restaurant Visbar Beet

Viskraam meets luxe restaurant

In Amsterdam eet je betaalbare, kwalitatief hoogstaande, duurzame vis bij Visbar Beet. Merendeel van de vis wordt gevangen voor de Europese kust. Gelijk meenemen of avondje rustig tafelen kan allebei want deze plek zit precies tussen de traditionele viskraam en de luxe visrestaurants in. 't Decor wordt gekenmerkt door de hangende planten, fluweel blauw en hout.

Halve fles mineraalwater

Zondag vanaf 14:00

Jouw recensie over het restaurant Visbar Beet

Moos E.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Vooral de brandade croketjes waren top evenals de dorade. De tempuragarnalen hadden in een wat verser frituurvet gekund kwa smaak maar jasje was crocant :)
Minpuntje was dat Beet niet bleek deel te nemen aan de restaurantbonnenaktie van AH waar wij voor gingen. Bij mijn reservering (on-line) bij opmerkingen gevraagd of ze idd wel meededen en heb daar geen reactie op gekregen. Bij aankomst bleek Beet geen deelnemend restaurant te zijn.. uitbater Floris heeft zich uitgebreid verontschuldigd en compenseerde de fout met 2 oesters. Dank nog daarvoor.
leo W.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Het zijn allemaal de hedendaagse muizenhapjes die voor veel geld aan de man worden gebracht. Kennelijk is dit in Amsterdam normaal aan het worden
Beste Leo, Leuk dat wij jullie gedrieen hebben mogen ontvangen op ons terras bij Beet. En veel dank voor de review. Fijn dat jullie ondanks de voor u kleinere hapjes wel genoten hebben.

Wij serveren inderdaad kleinere hapjes om te delen bij Visbar Beet. Waar een voorgerecht in een traditioneel restaurant tussen de 8 en 15 euro kost en een hoofdgerecht tussen de 16 en 22 proberen wij middels deelgerechtjes de zelfde prijs range aan te houden. dus voor gemiddeld 27.50 per persoon heeft u bij ons drie gerechtjes per persoon om te delen. Die staan dan weer gelijk staan aan een voorgerecht en hoofdgerecht. Dit maakt dat u veel meer verschillende dingen kunt proeven bij ons.

Hopelijk heb ik het met mijn uitleg een klein beetje kunnen verduidelijken waarom wij voor kleine gerechtjes hebben gekozen op onze menukaart. Nogmaals hartelijk dank voor jullie komst!
Frederique N.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten, super aardige service. Het eten duurde dit keer wel erg lang!
Dank voor de review Frederique! En goed om door de regels heen te lezen dat het niet de eerste keer was bij Beet. Wel vervelend dat het dit keer langer duurde voor jullie. In het vervolg kunnen we altijd even samen overleggen hoeveel tijd jullie hebben en hoe snel jullie het eten opgediend willen krijgen. Dan houden wij daar natuurlijk rekening mee! Hartelijke groet en hopelijk tot snel weer!
Reivilo .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Vrolijke en vriendelijke service, diverse, originele en lekkere visgerechtjes. Een gezellig terras in de zon. Super fijn restaurantje aan de Dappermarkt. Visbar Beet zeker een aanrader!
Wat een leuke review Reivilo! Fijn om te horen dat jullie hebben genoten op ons terras en ons aanraden bovendien! :)
Hellen R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Via zoekfunctie van Iens bij dit restaurant uitgekomen. Het hoge cijfer op de site is het restaurant zeker waard.We hebben ontzettend lekker gegeten. De kleine gerechtjes waren allen verassend en erg lekker. Het niveau van de keuken is eerder dat van een luxe visrestaurant dan van een viskraam. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam en de sfeer is ongedwongen. Het was prachtig weer dus we konden lekker buiten zitten, onder de parasol waanden we ons in Zuid-Europa. Zeker een tent om terug te komen.
Wat wij wel jammer vonden was dat er geen brood bij het eten geserveerd werd , nu moesten we de bordjes met restjes saus terug naar de keuken laten gaan. Het zou de keuken een berg afwas schelen als jullie wel brood erbij zouden geven .
Wow Hellen! wat een mooie woorden! Precies de ervaring die wij jullie mee willen geven wordt hier omschreven. Echt leuk om te horen. Het puntje van het brood nemen we mee! De volgende keer hebben wij zeker brood er bij voor jullie zodat jullie lekker kunnen dopen en optimaal van de sausjes kunnen genieten.
Deniz S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
We love to try new concepts, restaurants with my partner. The reason why I chose you during our short trip to Amsterdam was your concept of seasonality and sustainability. This may still be the case, however, as a customer I do expect not only the right concept, but also the right quality price ratio and informative suggestions on the part of the service personnel. Although service was very friendly, I did not get the right information regarding the composition of the dishes except for the fact that they should be tapas sized. We ordered 2 dishes from the borrel menu, 1 from the avond menu and 1 desert and wine. The borrel dishes were a bigger portion than the avond menu- Jacobs muscheln. Nicely presented but not satisfactory was the latter. The dessert- creme brûlée with a Middle Eastern touch- i would say- was not cold, crusty and exciting. Moreover, i find the wine way too expensive for a glass, not even 0,2 cc we got at the beginning. This is why we changed the glass order to a bottle. As a customer you feel yourself comfortable in a restaurant if you do not feel pulled by your leg in some way. We felt it this way. This is why I would not be willing to visit or recommend you again.
Thank you for the review Deniz, what a shame we did not give you the right experience at Visbar Beet. our staff should have told you the sizes are smal, some slightly bigger then others on both menu's.

Our wines by the glas costs between 3,90 en 6,75, a wide price range so we hope there is a right price for everyone. We are verry sorry to hear you felt like you pulled by your leg. This is abslutly not the feeling we would like to give ours guests.
Janiek G.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Wat een lieve bediening! Heerlijk gegeten. Uiteindelijk toch nog wel flinke rekening (die kleine gerechtjes smaken naar meer) maar was t meer dan waard. Neem de ceviche!
Wat een leuke review om te krijgen Janiek! Dank voor de positieve woorden en hopelijk tot snel weer.

Groetjes van team Beet!
Albert Z.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
In ongedwongen sfeer hier heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Leuke inrichting van het restaurant. Een aanwinst voor de Dapperstraat.
Dank Albert! Leuk te horen dat alles naar wens was bij jullie!

Groet,

Floris van team Beet!
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Superlekker bereide vis, vooral de rauwe op de kaart. Leuke inrichting en gezellig terras.
Dank Esther voor de complimenten!

Groet,

Floris van Team Beet
Gusta C.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Heerlijke visgerechtjes, bijzondere smaakvolle combinaties en lekkere wijnen, een ongedwongen sfeer, zowel buiten op het terras als binnen in het restaurant, zeer vriendelijke bediening. Een aanrader!
Marieke T.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Heerlijke, verse vis. Fantastische, vriendelijke, maar ook lekker relaxte bediening. Een geweldig terras. Kortom, what’s not to love? Zo snel mogelijk weer!
Daniela R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk vers eten en leuke en goede bediening. Prima prijs- kwaliteitverhouding. Zullen zeker nog eens terugkomen hier!
Emmy W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Top eten! En hele aardige bediening. Bijzondere gerechten met een eigen touch. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader voor visliefhebbers
Evie J.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Toevallig tijdens een wandeling in dit restaurant aangekomen.
Leuke bediening. Kregen uitleg over het concept van het restaurant.
We hebben genoten van een aantal verschillende vistapa's.
Nerob .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Het eten en de bediening was prima. Als je niet in de buurt woont, vonden wij het helaas niet bijzonder genoeg om weer terug te gaan. Aan de hand van alle goeie recenties hebben iets meer van verwacht.
Diana A.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving en een fantastische serveerster!
Luna S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Het eten was heel lekker en ook een goede prijs kwaliteit verhouding voor een visrestaurant. Inrichting heel mooi en sfeervol passend bij het eten wat geserveerd werd. Daarbij was de bediening ook heel aardig en moesten we nooit te lang wachten, maar hadden we ook niet het idee dat we moesten opschieten. Het is niet een goedkoop restaurant, maar dat kun je eigenlijk ook niet verwachten van visgerechten met deze kwaliteit. Alles bij elkaar was het een perfect avondje uiteten.
Tecla B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Fijne bediening, goed eten voor een prima prijs. Je kunt er kibbeling en vis met patat krijgen maar ook vis op een bijzondere manier klaargemaakt.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
ik kom vanaf het begin bij Visbar Beet en het blijft echt super. Bijzonder vriendelijke bediening, sfeer, eg lekkere vis, super wijn. Geschikt voor zakelijk, vrienden en familie. Plus: je kunt ook zalig buiten zitten!
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Hier werkelijk voortreffelijk gegeten. De octopus carpaccio en makreel zijn geweldig. Fijne locatie en heel vriendelijk personeel. Aanrader!