Visbar Beet

Dapperstraat 26 1093 BW Amsterdam Nederland Kaart
31-203348998

Over het restaurant Visbar Beet

Viskraam meets luxe restaurant

In Amsterdam eet je betaalbare, kwalitatief hoogstaande, duurzame vis bij Visbar Beet. Merendeel van de vis wordt gevangen voor de Europese kust. Gelijk meenemen of avondje rustig tafelen kan allebei want deze plek zit precies tussen de traditionele viskraam en de luxe visrestaurants in. 't Decor wordt gekenmerkt door de hangende planten, fluweel blauw en hout.

Halve fles mineraalwater

Zondag vanaf 14:00

Jouw recensie over het restaurant Visbar Beet

Daniela R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk vers eten en leuke en goede bediening. Prima prijs- kwaliteitverhouding. Zullen zeker nog eens terugkomen hier!
Emmy W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Top eten! En hele aardige bediening. Bijzondere gerechten met een eigen touch. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader voor visliefhebbers
Evie J.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Toevallig tijdens een wandeling in dit restaurant aangekomen.
Leuke bediening. Kregen uitleg over het concept van het restaurant.
We hebben genoten van een aantal verschillende vistapa's.
Nerob .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Het eten en de bediening was prima. Als je niet in de buurt woont, vonden wij het helaas niet bijzonder genoeg om weer terug te gaan. Aan de hand van alle goeie recenties hebben iets meer van verwacht.
Diana A.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving en een fantastische serveerster!
Luna S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Het eten was heel lekker en ook een goede prijs kwaliteit verhouding voor een visrestaurant. Inrichting heel mooi en sfeervol passend bij het eten wat geserveerd werd. Daarbij was de bediening ook heel aardig en moesten we nooit te lang wachten, maar hadden we ook niet het idee dat we moesten opschieten. Het is niet een goedkoop restaurant, maar dat kun je eigenlijk ook niet verwachten van visgerechten met deze kwaliteit. Alles bij elkaar was het een perfect avondje uiteten.
Tecla B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Fijne bediening, goed eten voor een prima prijs. Je kunt er kibbeling en vis met patat krijgen maar ook vis op een bijzondere manier klaargemaakt.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
ik kom vanaf het begin bij Visbar Beet en het blijft echt super. Bijzonder vriendelijke bediening, sfeer, eg lekkere vis, super wijn. Geschikt voor zakelijk, vrienden en familie. Plus: je kunt ook zalig buiten zitten!
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Hier werkelijk voortreffelijk gegeten. De octopus carpaccio en makreel zijn geweldig. Fijne locatie en heel vriendelijk personeel. Aanrader!
Charlotte .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Aardige service en een interessante kaart, maar in de scheermessen zat veel zand en de grote garnalen smaakten niet vers.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Gezellig restaurant en attente bediening
Pierre M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heb hier vorige week gegeten met vier personen. Kwaliteit van het eten en de bediening is echt uitstekend. Echt heel erg lekker gegeten en genoten van het lekkers. Een aanrader dus! Enige wat echttegenviel was het geluidsniveau in het restaurant. Het was een volle bak op zaterdagavond en de inrichting van het pand (kale muren en veel ramen) zorgden voor enorm veel herrie. Wij zijn echt geen zeikerds maar de herrie was niet te harden. Pas later op de avond werd het dragelijker maar we verlieten het pand uiteindelijk met letterlijk fluitende oren.
Sharon K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Heerlijk geluncht bij Visbar Beet afgelopen zondag. Echt een aanrader. Geweldige service en heerlijk gegeten. Wij komen zeker terug.
Daniella G.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Prettig restaurant met leuke bediening en fijn eten. Wij hebben vooral gerechten van de borrelkaart geprobeerd, vrijwel allemaal even lekker.
Doesjka T.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Gezellig en heerlijk gegeten hier! Originele combinaties met vis en heerlijke friet. Vriendelijke en enthousiaste service, we'll be back.
jhmiddag .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Vriendelijke en efficiënte bediening. Heerlijke verse vis gegeten. Leuke ongedwongen sfeer. Echt een big city eettent. De moeite waard voor de visliefhebber.
Eveline S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Hier gegeten met Valentijnsdag, dus het was drukker dan normaal begreep ik van de bediening. Ze hadden niet een speciaal menu (waren wij ook niet naar op zoek), maar wel een aperitief. De sfeer is heel leuk, je kunt aan de bar zitten uitkijkend op de keuken of uitkijkend naar buiten. Achterin de zaak zijn er lage tafels met stoelen. Het concept is erg leuk, je besteld samen wat hapjes. Erg lekkere hapjes, waarbij de vis smaakvol, eerlijk en goed gecombineerd is met andere smaken zoals vlees en groenten. Het enige gerecht wat tegenviel was "Beet Wellington", maar dat was een kwestie van smaak.
Goede bediening, lekkere wijnen, gezellige sfeer. Echt een aanrader! Wij komen nog een keer terug!
Bastiaan H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Bij binnenkomst bleek onze reservering te bestaan uit 2 gamele barkrukken aan de bar bij het raam onder een heater. Voldeed niet echt aan een romantisch avondje uiteten. Het aangeboden tafeltje zat zo dicht op de buren dat we die optie vriendelijk afwezen. Shared dining is het concept, maar in de snelheid en volgorde waarin het werd gebracht stonden we binnen een uur al weer buiten. Eten was redelijk tot goed, maar niet bijzonder of uitzonderlijk. Zullen ons daarom bij een volgende keer er anders op instellen.
hj S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Volgens mij de eerste dag van de nieuwe kaart hier gegeten. Werden de hele avond 'bestookt' met allerlei lekkers uit de keuken, waarbij de hoge mate van creativiteit en variatie opvielen. Tegelijkertijd volledig in de waten gelegd door de warme en vriendelijke bediening, die verschillende wijnen - op glas - heeft geschonken, dit alles voor een goede en eerlijke prijs. Wij komen zeker terug en snel ook om de rest van de kaart te proberen.
Hilde S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Zeer smakelijke borrelkaart maar ook bijzondere visgerechten met uitstekende wijnen en zeer vriendelijke bediening! Aanrader!