Over het restaurant Visbar Beet

Viskraam meets luxe restaurant

In Amsterdam eet je betaalbare, kwalitatief hoogstaande, duurzame vis bij Visbar Beet. Merendeel van de vis wordt gevangen voor de Europese kust. Gelijk meenemen of avondje rustig tafelen kan allebei want deze plek zit precies tussen de traditionele viskraam en de luxe visrestaurants in. 't Decor wordt gekenmerkt door de hangende planten, fluweel blauw en hout.

Halve fles mineraalwater

9,1

Jouw recensie over het restaurant Visbar Beet

Naat L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
De beste vistoko van heel Amsterdam Oost! En ook nog lekkere wijn. De gelakte zalm is een aanrader. Wij komen graag weer terug!
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Wij hebben genoten van heerlijke verse visgerechtjes in combinatie met goede wijn. Heerlijk om verschillende gerechten te delen. Goede service met uitstekende kennis over de verschillende gerechten en bijpassende wijnen.
Sebastien S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Heel vrisse producten, lekker wijn selectie, relatief goedkoop overal. Dienst heel vriendelijk. Alleen dessert was geen topper (fondant niet echt “fondant”). We komen zeker terug!
Antoinette S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
een heerlijke tent om een scala van verschillende gerechten te proeven. Uitstekende kwaliteit, relaxte bediening, heel aardig. Echt smakelijke gerechten, goed prijs/klalieitverhouding
Guido K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Kibbeling viel tegen (vond beslag naar oliebol ruiken en smaken), maar 't zalmgerecht was heerlijk! Friet ook heel lekker, maar echt te zout. Leuke entourage.
Fleur V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heel erg lekker! Wijn was vrij duur, en de wachttijden een tikje lang terwijl we er vroeg waren. Verder fijne sfeer & aardig personeel.
Emma B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Wij hebben met z'n tweeën op dinsdag avond gegeten, we waren bijna de enige in het restaurant maar door de leuke, gezellige inrichting was dit helemaal niet erg! Ook heel leuk dat het personeel goed kon vertellen wat er allemaal in de gerechtjes zaten, aanbevelingen kon geven, en extra informatie over de wijnen kon vertellen.
Roland W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Het blijft een feest om hier te eten ! De nieuwe kaart met opnieuw verrassende combinaties met vis en zeebeesten, een fijne en attente bediening en goede viswijnen staan garant voor een heerlijke avond tafelen. Aanrader !
Marlies B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
We aten hier voor de vierde keer en het was weer super!
Er was net een nieuwe kaart en we hebben alle gerechtjes gedeeld zodat we alles konden proeven. Het was allemaal heerlijk! Heel vers, met zorg opgemaakt, verrassende smaakcombinaties die zo lekker zijn! Vooral de coquilles met sinasappel: zo lekker! Maar ook de andere - super! Heerlijke wijn hadden we ook, een Petit Chablis. Heel prettig bediend, er is een prettige ongedwongen sfeer. En de hele avond buiten gezeten onder een luifel.
We hadden een top avond!
Super dat julie direct onze nieuwe kaart kwamen uit proberen Marlies! En uiteraard nog mooier dat hij ook nog eens in de smaak is gevallen. Dank voor de complimenten en graag tot ziens weer!
Moos E.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Vooral de brandade croketjes waren top evenals de dorade. De tempuragarnalen hadden in een wat verser frituurvet gekund kwa smaak maar jasje was crocant :)
Minpuntje was dat Beet niet bleek deel te nemen aan de restaurantbonnenaktie van AH waar wij voor gingen. Bij mijn reservering (on-line) bij opmerkingen gevraagd of ze idd wel meededen en heb daar geen reactie op gekregen. Bij aankomst bleek Beet geen deelnemend restaurant te zijn.. uitbater Floris heeft zich uitgebreid verontschuldigd en compenseerde de fout met 2 oesters. Dank nog daarvoor.
leo W.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Het zijn allemaal de hedendaagse muizenhapjes die voor veel geld aan de man worden gebracht. Kennelijk is dit in Amsterdam normaal aan het worden
Beste Leo, Leuk dat wij jullie gedrieen hebben mogen ontvangen op ons terras bij Beet. En veel dank voor de review. Fijn dat jullie ondanks de voor u kleinere hapjes wel genoten hebben.

Wij serveren inderdaad kleinere hapjes om te delen bij Visbar Beet. Waar een voorgerecht in een traditioneel restaurant tussen de 8 en 15 euro kost en een hoofdgerecht tussen de 16 en 22 proberen wij middels deelgerechtjes de zelfde prijs range aan te houden. dus voor gemiddeld 27.50 per persoon heeft u bij ons drie gerechtjes per persoon om te delen. Die staan dan weer gelijk staan aan een voorgerecht en hoofdgerecht. Dit maakt dat u veel meer verschillende dingen kunt proeven bij ons.

Hopelijk heb ik het met mijn uitleg een klein beetje kunnen verduidelijken waarom wij voor kleine gerechtjes hebben gekozen op onze menukaart. Nogmaals hartelijk dank voor jullie komst!
Frederique N.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten, super aardige service. Het eten duurde dit keer wel erg lang!
Dank voor de review Frederique! En goed om door de regels heen te lezen dat het niet de eerste keer was bij Beet. Wel vervelend dat het dit keer langer duurde voor jullie. In het vervolg kunnen we altijd even samen overleggen hoeveel tijd jullie hebben en hoe snel jullie het eten opgediend willen krijgen. Dan houden wij daar natuurlijk rekening mee! Hartelijke groet en hopelijk tot snel weer!
Reivilo .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Vrolijke en vriendelijke service, diverse, originele en lekkere visgerechtjes. Een gezellig terras in de zon. Super fijn restaurantje aan de Dappermarkt. Visbar Beet zeker een aanrader!
Wat een leuke review Reivilo! Fijn om te horen dat jullie hebben genoten op ons terras en ons aanraden bovendien! :)
Hellen R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Via zoekfunctie van Iens bij dit restaurant uitgekomen. Het hoge cijfer op de site is het restaurant zeker waard.We hebben ontzettend lekker gegeten. De kleine gerechtjes waren allen verassend en erg lekker. Het niveau van de keuken is eerder dat van een luxe visrestaurant dan van een viskraam. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam en de sfeer is ongedwongen. Het was prachtig weer dus we konden lekker buiten zitten, onder de parasol waanden we ons in Zuid-Europa. Zeker een tent om terug te komen.
Wat wij wel jammer vonden was dat er geen brood bij het eten geserveerd werd , nu moesten we de bordjes met restjes saus terug naar de keuken laten gaan. Het zou de keuken een berg afwas schelen als jullie wel brood erbij zouden geven .
Wow Hellen! wat een mooie woorden! Precies de ervaring die wij jullie mee willen geven wordt hier omschreven. Echt leuk om te horen. Het puntje van het brood nemen we mee! De volgende keer hebben wij zeker brood er bij voor jullie zodat jullie lekker kunnen dopen en optimaal van de sausjes kunnen genieten.
Deniz S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
We love to try new concepts, restaurants with my partner. The reason why I chose you during our short trip to Amsterdam was your concept of seasonality and sustainability. This may still be the case, however, as a customer I do expect not only the right concept, but also the right quality price ratio and informative suggestions on the part of the service personnel. Although service was very friendly, I did not get the right information regarding the composition of the dishes except for the fact that they should be tapas sized. We ordered 2 dishes from the borrel menu, 1 from the avond menu and 1 desert and wine. The borrel dishes were a bigger portion than the avond menu- Jacobs muscheln. Nicely presented but not satisfactory was the latter. The dessert- creme brûlée with a Middle Eastern touch- i would say- was not cold, crusty and exciting. Moreover, i find the wine way too expensive for a glass, not even 0,2 cc we got at the beginning. This is why we changed the glass order to a bottle. As a customer you feel yourself comfortable in a restaurant if you do not feel pulled by your leg in some way. We felt it this way. This is why I would not be willing to visit or recommend you again.
Thank you for the review Deniz, what a shame we did not give you the right experience at Visbar Beet. our staff should have told you the sizes are smal, some slightly bigger then others on both menu's.

Our wines by the glas costs between 3,90 en 6,75, a wide price range so we hope there is a right price for everyone. We are verry sorry to hear you felt like you pulled by your leg. This is abslutly not the feeling we would like to give ours guests.
Janiek G.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Wat een lieve bediening! Heerlijk gegeten. Uiteindelijk toch nog wel flinke rekening (die kleine gerechtjes smaken naar meer) maar was t meer dan waard. Neem de ceviche!
Wat een leuke review om te krijgen Janiek! Dank voor de positieve woorden en hopelijk tot snel weer.

Groetjes van team Beet!
Albert Z.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
In ongedwongen sfeer hier heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Leuke inrichting van het restaurant. Een aanwinst voor de Dapperstraat.
Dank Albert! Leuk te horen dat alles naar wens was bij jullie!

Groet,

Floris van team Beet!
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Superlekker bereide vis, vooral de rauwe op de kaart. Leuke inrichting en gezellig terras.
Dank Esther voor de complimenten!

Groet,

Floris van Team Beet
Gusta C.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Heerlijke visgerechtjes, bijzondere smaakvolle combinaties en lekkere wijnen, een ongedwongen sfeer, zowel buiten op het terras als binnen in het restaurant, zeer vriendelijke bediening. Een aanrader!
Marieke T.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Heerlijke, verse vis. Fantastische, vriendelijke, maar ook lekker relaxte bediening. Een geweldig terras. Kortom, what’s not to love? Zo snel mogelijk weer!