Visbar Beet

Dapperstraat 26 1093 BW Amsterdam Nederland Kaart
31-203348998

Over het restaurant Visbar Beet

Viskraam meets luxe restaurant

In Amsterdam eet je betaalbare, kwalitatief hoogstaande, duurzame vis bij Visbar Beet. Merendeel van de vis wordt gevangen voor de Europese kust. Gelijk meenemen of avondje rustig tafelen kan allebei want deze plek zit precies tussen de traditionele viskraam en de luxe visrestaurants in. 't Decor wordt gekenmerkt door de hangende planten, fluweel blauw en hout.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Visbar Beet

Bus 22, Tram 9, Metro 53

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

Hinno P.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Ondanks alle goede bedoelingen ging vanavond Alles mis. Gereserveerde tafel vergeven, 45 min wachten aan de bar, goede garnalen kroketten, koude calamares, wel excuses voor tafel, vissoep koud, geen bestek , zelf gehaald, Jas aangehouden zo koud en tochtig was het, gratuity Wijn, wel aangeboden en vergeten, gelukkig de aangeboden koffie was top . Jammer er zit meer in, op herhaling ? Ik twijfel nog, ok voordeel van de twijfel .
Greta K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Gezellig onpretentieus en betaalbaar restaurant. Een aanrader. Originele wijnkaart.
Verrassend adres in een wat saaie buurt.
Zeer attente bediening.
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Lekker gegeten, leuke sfeervolle tent. Had wat ons betreft nog een bedieningsmedewerker bij gemogen, we moesten soms wat lang wachten. Wel vriendelijke bediening
Paul A.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Prettige sfeer
Olle T.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijke scheermessen, kokkels en garnalen! Super wijnen. Wij hebben met een groep van 12 man een top avond gehad. Tip: Na het eten lekker aan de bar de avond voortzetten.
Fleur D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Afgelopen zaterdag hebben wij ons met een groep van 12 man heerlijk laten verwennen in Visbar Beet! Ondanks de grote van de groep was het eten subliem en de bediening vlot. Visbar Beet heeft een leuke thematische hippe inrichting, waar veel oog voor details is (het kraantje bij de toiletten is een kikkertje en de vasen met bloemen hebben de vorm van een vis).

Wij hebben ervoor gekozen om de chef zelf het menu te laten samen stellen, dit resulteerden in een aftrap met oesters met bearnaissesaus, een veloute van langoustines(heerlijk!), kokkels, scheermessen en garnalen met als hoofdgerecht een witvisje en als een nagerechtjes twee opties om te delen: creme brulee en apple cruble. wij vonden dit 'delen' concept heel erg leuk en gaf wat ons betreft een extra dementie aan het eten. De wijnen werden ons geadviseerd door de eigenaar, welke goed betaalbaar en heerlijk waren. Door de manier hoe de eigenaar over de wijnen sprak konden wij duidelijk merken dat hij hier veel tijd, energie en liefde in heeft gestoken.

Al met al een echte aanwist voor de buurt en wij kunnen niet wachten om in de zomer terug te komen om het zonterras te testen!
Olle T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk met een groep gegeten. Verrassingsbezoek van de chef. Creatieve gerechten geserveerd op plateaus. Heerlijke vissoep, scheermessen, kokkels en super wijnkaart. Prijs kwaliteit dik in orde. Gastheer heeft verstand van lekker eten!
lindaschaap .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Leuke plek in de buurt. Voor de film een snelle hap gegeten, verse vis, leuke combinaties en erg lekker! Soft shell crab was heerlijk!
Peer C.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wanneer je de kok zijn gang laat gaan dan krijg je een keur aan heerlijke visgerechten voorgeschoteld met daarbij een lekkere Castelli di Jesu. Dit alles in een prettige ambiance tegen een zeer betaalbare prijs.
janneke D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Verborgen parel op de Dapperstraat! Ze zitten overdag tijdens de lunch wat verscholen achter de Dappermarkt maar zoek ze op! Ik ben er nu voor lunch en diner geweest en was telkens weer verrast. Leuke bediening, lekkere wijn (de Portugees is heerlijk en betaalbaar) en fantastisch eten wat je lekker kunt delen. Erg vernieuwend. Absolute aanrader dus!

Wendy P.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Een keer eerder geweest, toen was het rommelig in de bediening maar ook heel druk, dus best begrijpelijk. Vanavond nieuwe poging. Nu niet druk, wel weer aardige bediening, maar nog steeds erg lang wachten op het eten. Het was binnen bovendien ijskoud ('kachel staat al op 25, het is niet warm te krijgen') en het eten was echt niet best. Lauw waar je het liever warm hebt (tempura van softshell krab), heel zout, de caponata (gekookte groenten salade) juist weer super zoet. Echt een teleurstelling. Jammer want leuke zaak en mooi idee. Hoop dat het eten beter wordt!
Thomas H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Dit is echt dé plek waar je de beste fish & chips van Amsterdam kan krijgen!! Inrichting van de tent is super. We werden echt zó gastvrij ontvangen echt een top bediening, het was is een culinaire beleving, echt een aanrader!!
anna K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
een ontdekking, heerlijk eten!!! Ieder gerecht was een feest en een verassing. We vroegen een bijpassend wijn arrangement, dat had spannender gekund.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijke ervaring! super lekker eten, goed geadviseerd door zeer enthousiaste gastvrouw en geen enkel probleem voor mijn mede tafelgenoot om ook heerlijk te eten met een gluten allergie. Wij komen zeker terug, gaan er ook dit jaar met Kerst eten, verheug me er nu al op!
Eterman .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Heerlijk eten met bijzondere smaken en toch heel toegankelijk. Persoonlijke, vriendelijke en vlotte bediening. Zowel voor de voordelige, eenvoudige fish and chips met onovertroffen frietjes als voor de onbekendere vis en schaaldieren. Uitgebreide keus van de kaart en dagspecials. Lekker toetje na.
Daan B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Een aanwinst voor Oost! Lekker eten en zeer vriendelijk personeel. Heerlijke wijn.
Erg leuk om met het gezin te bezoeken.
Joey V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Onlangs hier komen eten. Hoewel het er veelbelovend uit ziet, met een leuke inrichting een leuke kaart en een leuke ontvangst/bediening was het eigenlijk toch teleurstellend en zou ik hier niet nog een keer gaan eten.

Ze profileren zich als goedkoop, maar dat vond ik best meevallen. De gerechtjes zelf zijn niet duur, maar de porties zijn zo klein dat je uiteindelijk nog veel heel veel geld eten besteld wil je een beetje vol zitten.

Daarnaast zijn het allemaal kleine gerechtjes en het is leuk om te delen maar wat een beetje mis ging is dat elke ronde die wij bestelde niet om ste beurt op tafel kwamen maar allemaal tegelijk, wat resulteerde in dat de helft koud was. We zaten namelijk aan de bar dus zagen dan al 10 minuten onze dingen staan en eenmaal op tafel was het koud. Dat zou ik anders doen.

Maar het aller treurigste was "de steamed bun" wat echt niks met een gestoomd broodje te maken had maar meer een kei harde onafgebakken keizerbol was.

Al met al heel jammer want de zaak zelf, de dames die aan het werk waren en de wijn waren heel lekker maar het eten vond ik echt niks.
Nina R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekkere vis, super mooi ingericht en fijne wijn! Wel zijn de tussengerechten redelijk prijzig.
Andreas B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Alle verwachtingen overtroffen!!! Heerlijk eten, inrichting sfeervol en bediening precies zoals je hoopt (attent, kennis van de kaart en spontaan waarvoor dank Julie) Uitdaging wordt niet te vaak per week eten hier ;)
maximes .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Restaurant ziet er heel gezellig uit. Lekker gegeten aan de bar, visplateau gedeeld waar je een variatie van vis op kreeg. Komen zeker terug!