Visbar Beet

Dapperstraat 26 1093 BW Amsterdam Nederland Kaart
31-203348998

Over het restaurant Visbar Beet

Viskraam meets luxe restaurant

In Amsterdam eet je betaalbare, kwalitatief hoogstaande, duurzame vis bij Visbar Beet. Merendeel van de vis wordt gevangen voor de Europese kust. Gelijk meenemen of avondje rustig tafelen kan allebei want deze plek zit precies tussen de traditionele viskraam en de luxe visrestaurants in. 't Decor wordt gekenmerkt door de hangende planten, fluweel blauw en hout.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Visbar Beet

Bus 22, Tram 9, Metro 53

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Erg lekker gegeten in heerlijk relaxte Visbar. Bediening fijn enthousiast en met kennis van producten. Wij komen terug!!
loesvhulst .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
We waren te vroeg en het personeel zat te eten, maar werden warm ontvangen en konden gaan zitten. We werden goed voorgelicht over de gerechten, met name de "Catch of the day". Dit gerecht was uitmuntend. Alleen had men erbij kunnen vertellen dat er aardappeltjes of frietjes bij hadden gekund. Maar daar kun je ook zelf aan denken, even vragen dus. Verder een dikke vette 10 voor restaurant en bediening!
Catheleyne W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Ik ben nu 2x geweest. eerste keer was er een soort over eager bediening. tweede keer werd ik met een tafel voor 2 naast een luidruchtige tafel van 10 geplaatst. Niet fijn dus ik kreeg een ander tafeltje. Er was 1 meisje die echt alles vergat en zo druk was het nou ook weer niet. Ze vergat dingen als glazen, bestek, bestellingen. ik ben het bestek op een gegeven moment zelf gaan pakken. Er was een ander meisje wat wel echt heel goed was en die deed daarna ook echt haar best. maar ik had het wel leuk gevonden als ze een drankje hadden aangeboden vanwege alle ongemakken. Als ze dat hadden gedaan had ik wel een beter cijfer gegeven. Ik vind het idee namelijk heel erg leuk!
-Natalie .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Erg lekkere gerechten van zeer goede kwaliteit. De medewerkers van visbar Beet zijn vriendelijk en kundig en geven goede adviezen.
Zazie W.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Prima service heerlijk eten
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Leuk concept: gerechten om te delen. Hier wordt wordt gewerkt met verse ingrediënten. Gerechten zijn goed bereid al was de fish & chips iets aan de zoute kant. Ruime keuze aan goede wijnen in diverse prijsklassen. De bediening is jong, aardig en betrokken. De inrrichting is gezellig. Kortom, Beet is een heel prettig restaurant, waar ik best nog wel eens terug wil komen.
olma B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
wij hebben heerlijk gegeten in een mooi vormgegeven industriële ruimte dus met een stoere uitstraling. Nout, de kok, heeft ons verrast met kleine hapjes, zoals kokkels, scheermessen, calamares en een heerlijke bisque met garnaaltjes en ten slotte zijn beroemde 'Fish and Chips'. Bij de kokkels werd een heerlijke saus geserveerd en de 'Fish and chips' was perfect.
Ook de Portugese huiswijn was prima in orde.
Een plek om regelmatig te bezoeken.

Olma Bakker
Bob S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
De hoge verwachtingen door vrienden gewekt worden geheel waargemaakt. De "gegrilde" kokkels en scheermessen zijn precies goed gegaard en smaken nog naar de zee. Ook de gamba's zijn lekker sappig. Er mag een vingerkommetje met water bij op tafel, ipv die onhandige sachetjes met een tissuetje. De catch-of-the-day-heilbot is net uitverkocht. Het alternatief, malse inktvis met pittige chorizo, is een verrassende smaaksensatie. De wijnkeuze (ook per glas) is ruim, de prijzen redelijk, wij missen alleen wijnen uit de nieuwe wereld. Echt een aanrader, wij komen zeker terug!
Debby H.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Garnalen kroketten Waren klein maar 3 en half leeg. Smaak was redelijk ok.

Zalmburger erg droog en zit weinig op en bij.voor 10 € voor een burger mag het wel wat meer aangekleed. De smaak vond ik ook niet echt lekker van de burger. Het is weinig zalm .
-Natalie .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Zeer prettig en fijn restaurant. Mooie en heerlijke visgerechten van zeer goede kwaliteit. Medewerkers zijn vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Een echte aanrader en een aanwinst in Adam Oost!
Roos S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Leuk restaurant, gerechtjes zijn om te delen. Vis is van goede kwaliteit, bisque was heerlijk en de de inktvis met chorizo hebben we maar 2x besteld :) Bediening is vriendelijk. De tafeltjes staan wat dicht op elkaar, maar daar komen we wel overheen, wij komen zeker terug.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Naar aanleiding van Hiske's wekelijkse recensie in het Parool ben ik naar Oost getogen voor een bezoek aan Visbar Beet, en ik heb er geen spijt van. Een leuke zaak met leuk personeel en een kaart die uitnodigt om van alles wat te combineren al heb ik me voor een lunch beperkt tot de fish-and-chips van kabeljauw en de panzanella als bijgerecht. De vis, de friet, de remoulade en de salade: alles smaakte uitstekend. En met de prijzen is niets mis. Het enige dat tegenviel was de muntthee: de hoeveelheid groen in het glas was minimaal.
Dieke V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wij hebben op een zaterdag-avond bij Visbar Beet gegeten. Goede en vriendelijke bediening. Heerlijk en origineel eten. Een aanrader voor de visliefhebber!
Style65 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Iedereen dol op vis. Vol verwachting ruim van tevoren gereserveerd. Uur van tevoren gebeld door Beet of we het erg vonden om met 3 personen aan een 2-persoonstafel te zitten. Bij aankomst toch wel weer voldoende plek.
Informele, gezellige sfeer. Scheermessen waren op maar kokkels, garnalen en oesters heerlijk. Ook het fried fesh vingerfood gerecht van de chef was lekker. We hadden een heerlijke en zeer betaalbare wijn (tons de douro)
Wel echt te lang wachten, te weinig personeel of slechte communicatie met keuken? Het personeel dat er wel is, is supervriendelijk. Ik neem ze niets kwalijk. Compensatie met gratis koffie.
Voor de sfeer en het eten dus voor herhaling vatbaar, maar de bedrijfsvoering heeft misschien wat verbetering nodig.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Nou wij hadden ook beet! wat een aangename verrassing! heerlijk gelunched gisteren. relaxte sfeer. fijn muziekje. trotse kok en gepassioneerde eigenaar overtroffen onze verwachtingen. als je houdt van verse vis. puur geserveerd icm heerlijke chablis dan Moet je Beet zeker eens proberen.
Hinno P.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Ondanks alle goede bedoelingen ging vanavond Alles mis. Gereserveerde tafel vergeven, 45 min wachten aan de bar, goede garnalen kroketten, koude calamares, wel excuses voor tafel, vissoep koud, geen bestek , zelf gehaald, Jas aangehouden zo koud en tochtig was het, gratuity Wijn, wel aangeboden en vergeten, gelukkig de aangeboden koffie was top . Jammer er zit meer in, op herhaling ? Ik twijfel nog, ok voordeel van de twijfel .
Greta K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Gezellig onpretentieus en betaalbaar restaurant. Een aanrader. Originele wijnkaart.
Verrassend adres in een wat saaie buurt.
Zeer attente bediening.
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Lekker gegeten, leuke sfeervolle tent. Had wat ons betreft nog een bedieningsmedewerker bij gemogen, we moesten soms wat lang wachten. Wel vriendelijke bediening
Paul A.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Prettige sfeer
Olle T.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijke scheermessen, kokkels en garnalen! Super wijnen. Wij hebben met een groep van 12 man een top avond gehad. Tip: Na het eten lekker aan de bar de avond voortzetten.