Visbar Beet

Dapperstraat 26 1093 BW Amsterdam Nederland Kaart
31-203348998

Over het restaurant Visbar Beet

Viskraam meets luxe restaurant

In Amsterdam eet je betaalbare, kwalitatief hoogstaande, duurzame vis bij Visbar Beet. Merendeel van de vis wordt gevangen voor de Europese kust. Gelijk meenemen of avondje rustig tafelen kan allebei want deze plek zit precies tussen de traditionele viskraam en de luxe visrestaurants in. 't Decor wordt gekenmerkt door de hangende planten, fluweel blauw en hout.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Visbar Beet

Bus 22, Tram 9, Metro 53

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We zaten de hele zondagmiddag op het terras. Dan zijn de banken wel erg houterig. Maar verder alles prima. Lekkere wijn en een leuk concept, zo lekker dat je scheermessen en kokkels etc. als een soort tapa kunt bestellen. Lekker wijntjes ook en veel keuze per glas. Salade met vis ook al zo lekker, net als de Japanse. Waarschijnlijk is het in de avond drukker.
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Super lekker gegeten voor een goeie prijs! Ontzettend leuk personeel. Vrijdag wezen eten met de familie. Ik was zo enthousiast dat ik meteen het personeelsfeestje voor de woensdag erop bij visbar beet kom regelen. Toptent!
Carollll .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
We hebben hier met z'n achten gegeten op een vrijdagavond om een verjaardag te vieren. Er was een leuke, hoge tafel voor ons gereserveerd, een super plek middenin het restaurant! De ontvangst was heel gastvrij en daarnaast werden we supergoed geadviseerd. Je merkte gelijk dat de medewerkers veel kennis hebben van zowel de drankjes als de gerechten. We hebben de kok de vrije hand gegeven en dit is echt een aanrader! We hebben zitten smikkelen van alles wat er geserveerd werd. Zelfs degenen die normaalgesproken niet zo snel voor vis zullen kiezen. We hebben echt een topavond gehad, hier komen we zeker nog een keer terug!
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Waanzinnig goede avond gehad bij Beet. De zaak doet niet pretentieus aan, maar zowel bediening als keuken halen een onamsterdams hoog niveau. Simpele en goeduitgevoerde gerechten samen met een leuke wijnkaart maken dat dit restaurant een mooie toevoeging is voor de buurt!
Hemmik L.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk eten en regelmatig nieuwe gerechten. Bediening is vriendelijk, ook tegen onze 3-jaar oude zoon. Komen hier vaak terug!
Saarein T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Leuke plek, lekker eten. Maar de service kan echt beter. Er staan een aantal jongens en meisjes in de zaak die erg vriendelijk zijn, maar als geheel nogal chaotisch overkomen. Zo moest ik drie keer de naam van mijn reservering doorgeven aan twee verschillende mensen, maar de reservering leek verdwenen.
De reden dat we naar Bar Beet gingen was onder andere om oesters te eten. Die waren op. Dagspecialiteit: op.
Glas wijn besteld: vergeten. Bij navraag kwam er iemand om bij te schenken maar die voerde bij in het inschenken een gesprek met een andere tafel, waarbij uiteindelijk ze nog een deel op onze tafel morste. Allemaal geen drama, maar het personeel komt wat onverschillig over ten opzichte van service, nogal studentikoos, vooral erg met elkaar bezig. Een bar als Visbar Beet verdient beter, want de gerechten waren prima!
Theo J.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Visbar Beet in zomertijd is...vakantie! Dat terras aan die heerlijke Dapperstraat, 's avonds zeg maar autovrij, geeft je het gevoel aan de mediterrane te zitten en dan ook nog die fantastische kaart, door Noud en Ruben op telkens weer heel originele wijze klaar gemaakte vis! En Floris blijft steeds in voor een persoonlijk praatje, al is het nog zo druk, top gastheer! Die drukte, daar merk je overigens op dat ruime terras nooit iets van.
Morena B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk eten, prettige sfeer, vriendelijk personeel, leuke eigenaar en een nette zaak. De charcuterie is een aanrader. Hier kom ik zeker terug.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
14 juli - 2017
Met familie een hapje wezen eten, was erg druk en rumoerig maar dat mocht de pret niet drukken.
Bediening was vriendelijk en attent, ook het eten was top.We komen niet uit de buurt maar komen zeker nog een keer.
Sharon U.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We hebben wederom heerlijk gegeten bij de uiterst vriendelijke mensen van Visbar Beet. Niet alleen het eten is heerlijk, ook de wijnkaart is erg plezierig bij alle gerechten. Zowel binnen als buiten op het (zonnige!) terras kun je heerlijk zitten.
Hanne I.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Lekker gegeten, helaas waren de dagaanbiedingen al op, de porties zijn tapasachtig, maar delen en telkens weer bestellen kan ook. Goede en vlotte bediening.
Wynanda Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk eten, lief tegemoetkomend personeel en heb genoten!
Dr_FeelFood .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Verse producten, vriendelijke en attente bediening, okay prijzen voor Amsterdam, leuke moderne inrichting.. je kunt niet verkeerd gaan bij Visbar Beet.
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Erg lekker gegeten in heerlijk relaxte Visbar. Bediening fijn enthousiast en met kennis van producten. Wij komen terug!!
loesvhulst .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
We waren te vroeg en het personeel zat te eten, maar werden warm ontvangen en konden gaan zitten. We werden goed voorgelicht over de gerechten, met name de "Catch of the day". Dit gerecht was uitmuntend. Alleen had men erbij kunnen vertellen dat er aardappeltjes of frietjes bij hadden gekund. Maar daar kun je ook zelf aan denken, even vragen dus. Verder een dikke vette 10 voor restaurant en bediening!
Catheleyne W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Ik ben nu 2x geweest. eerste keer was er een soort over eager bediening. tweede keer werd ik met een tafel voor 2 naast een luidruchtige tafel van 10 geplaatst. Niet fijn dus ik kreeg een ander tafeltje. Er was 1 meisje die echt alles vergat en zo druk was het nou ook weer niet. Ze vergat dingen als glazen, bestek, bestellingen. ik ben het bestek op een gegeven moment zelf gaan pakken. Er was een ander meisje wat wel echt heel goed was en die deed daarna ook echt haar best. maar ik had het wel leuk gevonden als ze een drankje hadden aangeboden vanwege alle ongemakken. Als ze dat hadden gedaan had ik wel een beter cijfer gegeven. Ik vind het idee namelijk heel erg leuk!
-Natalie .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Erg lekkere gerechten van zeer goede kwaliteit. De medewerkers van visbar Beet zijn vriendelijk en kundig en geven goede adviezen.
Zazie W.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Prima service heerlijk eten
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Leuk concept: gerechten om te delen. Hier wordt wordt gewerkt met verse ingrediënten. Gerechten zijn goed bereid al was de fish & chips iets aan de zoute kant. Ruime keuze aan goede wijnen in diverse prijsklassen. De bediening is jong, aardig en betrokken. De inrrichting is gezellig. Kortom, Beet is een heel prettig restaurant, waar ik best nog wel eens terug wil komen.
olma B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
wij hebben heerlijk gegeten in een mooi vormgegeven industriële ruimte dus met een stoere uitstraling. Nout, de kok, heeft ons verrast met kleine hapjes, zoals kokkels, scheermessen, calamares en een heerlijke bisque met garnaaltjes en ten slotte zijn beroemde 'Fish and Chips'. Bij de kokkels werd een heerlijke saus geserveerd en de 'Fish and chips' was perfect.
Ook de Portugese huiswijn was prima in orde.
Een plek om regelmatig te bezoeken.

Olma Bakker