Vis Restaurant Landman

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Vis Restaurant Landman

Hanny B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Wat een buitengewoon slechte service en wat een onsmakelijke maaltijd hier. We moesten minstens een half uur wachten op onze wijn terwijl we later ontdekten dat het personeel naar een voetbalwedstrijd keek, dat was 1.
Het eten was gewoonweg slecht, niet gaar en op een rare manier, zonder bord, opgediend, ook daarop moesten we veel te lang wachten. De frites zat in een soort emaille koffiekop, leuk doen zonder doel. Bij het afrekenen geklaagd en domweg in mijn gezicht uitgelachen. Kortom: geen aanrader dit "restaurant". Links laten liggen dus.
Coby V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Van de mosselen was 25% dicht en dus niet eetbaar. De frites zat in een emaille kroes. We moesten vragen om fritessaus en de sausjes bij de mosselen zagen er onfris uit. Om de salade bij die erbij hoorde moesten we vragen en een karafje water was een glas. Na ons eerste glas chardonnay wilden we nog een tweede en toen werd een halfdroge wijn gebracht. Toen we bij het afrekenen ons beklag deden werden we keihard uitgelachen. Wij komen hier nooit meer en dat willen we iedereen aanbevelen. Deze mensen zijn niet trots op wat ze kunnen bieden.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Gewoon eenvoudig, maar heel erg lekkere vis,en daar kom je voor.
Service vriendelijk en attent, hier komen we terug, en zeer zeker betaalbaar
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Op een drukke eerste Pinksterdag zijn we met vier personen kibbeling gaan halen bij Landman. Door drukte waren alle tafels bezet en hebben we aan de overkant bij de 'snackbar' locatie van Landman plaatsgenomen. De bestelling; drie kibbeling met Vlaamse friet en één grote kibbeling. Uiteindelijk werd de grote kibbeling warm uitgeserveerd en bij de drie overige gerechten was de kibbeling lauw en de patat warm. Kortom, drie porties kibbeling die onnodig lang op de friet hebben staan wachten (bij toch echt warme buitentemperaturen). Gezien de wachtrij van 20 personen hebben we besloten niet te reclameren, maar de beleving van de kibbeling was een afknapper.
koospoelma .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Waar krijg je zo'n heerlijk stuk zalm met bijlagen als bij Landman voor 14.50......
Wederom weer klasse.!!!!
We komen speciaal uit Hoogezand voor deze zalm.....super gebakken en een mooie grote moot.
Voortreffelijke frietjes,aardappeltjes en dito verse boontjes...
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Hier 26 juli heerlijk vis gegeten.
Dit doen we wel vaker en dan gaat het ons om de vis, niet zozeer om de zaken die er bij komen.
Ook nu weer kozen we voor de slibtong. Dit werd met gebakken aardappelen en frites en groente en salade geserveerd.
De tongetjes waren subliem.
Jammer is het dat men de vis niet even op een warmhouder zet. Vooral als je 6 tongetjes neemt is de laatste koud.
Toch hier weer heerlijk gegeten. Dus gaan we echt wel weer naar Landman.
kh H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Vis was heerlijk. Goede kwaliteit en prijs. De boontjes welke we erbij kregen waren te ver doorgekookt en slap. Wijnkaart mist. Dat zou juist goed passen bij de verschillende soorten vis welke ze aanbieden.
sjaak K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
zaterdag geweest, het was druk maar hebben toch een plaats kunnen vinden op het terras. Eten was prima verzorgd, royale porties en erg lekker.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Teruggekeerd nasr nit fijne visrestaurant voor kabeljauw, schelvis en kibbeling. Alle drie er fijn van smaak en voor een prima prijs. Hier rijden we graag voor om.
J F.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Gelegen op de grens van Eems en Dollard in Termunten ligt dit visrestaurant. De bediening is correct en voorkomend. Op het gezellige terras genoten wij van de Termuntervisschotel (€12,95) , specialiteit van het huis. Maar liefst vier soorten vis in roomboter gebakken, heerlijk! Daarbij frites, gebakken aardappeltjes, groente en een salade, met royaal mayo, zo hoort het! Lekkere biertjes van de tap en een goede droge witte wijn daarbij! Genieten met volle teugen en dat voor die prijs!
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Niet duur, maar wel lekker! Goede prijs/kwaliteit verhouding, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. De bediening merkte ons laat op en het duurde deze keer allemaal heel lang. ( 3 kwartier op voorgerecht gewacht) meer dan genoeg, en alle vis was lekker vers en lekker gekruid. De bediening niet heel ervaren, maar ze doen erg hun best.
Feiko J.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Na een middag wandelen (o.a. lepelaars en zeehonden, incl. pasgeboren exemplaar, gezien) kwamen we toevallig uit bij het Visrestaurant Landman in Termunten. Vooraf een heerlijke vissoep en gebakken champignons met Ditzumer garnalen, overheerlijk! De Termunter schotel (4 verschillende vissoorten in boter gebakken) en de kabeljauw speciaal zijn allebei een aanrader. Wij hebben het afgesloten met koffie en cappuccino. De bediening was vriendelijk, maar alles duurde wel wat lang (het was ook wel druk). Je zit er lekker op het terras (naar keuze in de zon of in de schaduw), maar niet op een geweldige locatie.
Mastenbroek .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Met 3 man genoten van het mei maandmenu. Prima proeverij van 4 soorten garnalen. Vervolgens een op de plaat gebakken moot heerlijke kabeljauw met uitgebreide garnering (zelfs de mayonaise wordt al standaard bij geserveerd).
Als dessert ijs met slagroom en aardbeien. Afgesloten met koffie.
Eerlijke smaken, no-nonsense opgediend voor een betaalbare prijs.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Op een zaterdag middag zijn we met drie personen richting Landman gegaan om voor een leuk prijsje een lekker visje weg te happen. Daar aangekomen konden we regelen dat naast ons drieën een aansluitende tafel geregeld kon worden voor nog een deel van de familie, welke als verrassing op kwamen dagen. Maar eerst met z'n drieën, om te wachten, begonnen met een proeverij van vis, waarbij met name de gerookte vis (type mij onbekend) erg lekker was. Daarna konden we met z'n zevenen voor de hoofdgerechten gaan, waarbij de kibbeling (wederom goudbruin gebakken), de zalmmoot (prachtig stuk voor die prijs) en de schol (twee, heerlijk in boter gebakken) allemaal in de smaak vielen. De bijgerechten van patat (friet /aardappels) waren zeer ok en van tevoren weet je eigenlijk al dat je hier niet voor een smaakbeleving van groenten of sla hoeft te komen. Wel prettig was dat mijn Hertog-Jan biertjes goed getapt waren en dat de koffie om af te sluiten zeker geen dooddoener blijkt. Zeer tevreden verlieten we dit visrestaurant en ja, hier gaan we zeker terugkomen als we later dit jaar, er een wandeling op de dijk aan vast kunnen plakken.
renamastenbroek .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Op een stille vrijdagavond voor het eerst sinds jaren weer eens bij Landman gegeten en daar geen spijt van gekregen. Het was gewoon weer ouderwets heerlijk. Met drie man het maandmenu besteld, de Termunter visschotel: vooraf heerlijke Groninger mosterdsoep, vervolgens 4 soorten prima gebakken (niet te lang, niet te kort) vis, salade en warme sperzieboontjes plus gebakken aardappeltjes en friet mayonaise. Daarna een goede dame blanche en vervolgens koffie naar keuze. Alles ook nog vriendelijk geserveerd!
Dat dit nog kan voor een klein prijsje
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Vanmiddag hier geluncht.
Wij kwamen hier om datgene te eten waarin men goed is, nl. voor de verse vis.
We aten hier zeer verse garnalen en de overheerlijke sliptong. Dit is werkelijk uitstekend. De rest en met name de bijgeserveerde groenten, sperzieboontjes en sla, waren eetbaar maar ook niet meer dan dat. Daarbij komt nog dat de op zich goede frietjes en gebakken aardappeltjes zeer snel afkoelden waardoor ze niet meer smaakten. Waarom niet even een warmhouder op de tafel? Hierdoor gaat de waardering van het eten omlaag.
De bediening was goed en vriendelijk.
Knarf E.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Na een ochtend zeehondjes kijken kwamen we toevallig uit bij het Visrestaurant in Termunten. Voor de kinderen is er een kinderhoek aanwezig. De Termunter schotel (4 verschillende vissoorten in boter gebakken) is een aanrader. Daarnaast is de kibbeling mooi van kleur en perfect gefrituurd. De bediening en locatie zijn prima. Voor de mensen die geen vis lusten staan er vegetarische of vleesgerechten op de kaart.
hendrikrenkema .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Ik had het maandmenu, vooraf garnalen, hoofdgerecht 4 soorten vis in boter gebakken, en als toetje boerenijs met aardbeien en slagroom, koffie na.
Vlotte en vriendelijke bediening, lekker eten, netjes restaurant en zeer belangrijk nette en schone toiletten.
dit alles voor een zeer redelijke prijs.
Hendrik Renkema
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Vandaag weer eens gegeten bij Visrestaurant Landman.Al jaren onze favoriet.Een heerlijk maandmenu voor slechts 15.95.lekkere tomatensoep vooraf met vers afgebakken stokbrood.Daarna de befaamde termunterschotel met 4 soorten verse vis,goed gebakken friet en gebakken aardappeltjes,rauwkost en warme groente.Een dame blanche als toetje met warme chocoladesaus en slagroom.En tot slot een heerlijke cappuchino.Waar anders vind je nog zoiets als dit.Het personeel is er ook nog heel vriendelijk.Echt geweldig!Graag tot een volgende keer.
KETTING .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Zaterdagmiddag weer eens bij Landman een visje gegeten. Lekkerbekje met Friet .
De Friet was van matige kwaliteit en het lekkerbekje heb ik half opgegeten omreden dat er veel bot in zat en veel te lang gebakken ,maar of nog erger dat de vis opgewarmd leek. Dit zet je je gasten echt niet voor . Het decor is niet belangrijk ,daar ga je niet voor. Komen er wel eens vaker maar de laatste tijd wordt de kwaliteit van het gebodene hard achteruit. Eigenlijk jammer want je kon er altijd een lekker visje eten .