Vis Restaurant Landman

Erg voordelig
Lang
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Teruggekeerd nasr nit fijne visrestaurant voor kabeljauw, schelvis en kibbeling. Alle drie er fijn van smaak en voor een prima prijs. Hier rijden we graag voor om.
J F.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Gelegen op de grens van Eems en Dollard in Termunten ligt dit visrestaurant. De bediening is correct en voorkomend. Op het gezellige terras genoten wij van de Termuntervisschotel (€12,95) , specialiteit van het huis. Maar liefst vier soorten vis in roomboter gebakken, heerlijk! Daarbij frites, gebakken aardappeltjes, groente en een salade, met royaal mayo, zo hoort het! Lekkere biertjes van de tap en een goede droge witte wijn daarbij! Genieten met volle teugen en dat voor die prijs!
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Niet duur, maar wel lekker! Goede prijs/kwaliteit verhouding, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. De bediening merkte ons laat op en het duurde deze keer allemaal heel lang. ( 3 kwartier op voorgerecht gewacht) meer dan genoeg, en alle vis was lekker vers en lekker gekruid. De bediening niet heel ervaren, maar ze doen erg hun best.
Feiko J.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Na een middag wandelen (o.a. lepelaars en zeehonden, incl. pasgeboren exemplaar, gezien) kwamen we toevallig uit bij het Visrestaurant Landman in Termunten. Vooraf een heerlijke vissoep en gebakken champignons met Ditzumer garnalen, overheerlijk! De Termunter schotel (4 verschillende vissoorten in boter gebakken) en de kabeljauw speciaal zijn allebei een aanrader. Wij hebben het afgesloten met koffie en cappuccino. De bediening was vriendelijk, maar alles duurde wel wat lang (het was ook wel druk). Je zit er lekker op het terras (naar keuze in de zon of in de schaduw), maar niet op een geweldige locatie.
Mastenbroek .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Met 3 man genoten van het mei maandmenu. Prima proeverij van 4 soorten garnalen. Vervolgens een op de plaat gebakken moot heerlijke kabeljauw met uitgebreide garnering (zelfs de mayonaise wordt al standaard bij geserveerd).
Als dessert ijs met slagroom en aardbeien. Afgesloten met koffie.
Eerlijke smaken, no-nonsense opgediend voor een betaalbare prijs.
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Op een zaterdag middag zijn we met drie personen richting Landman gegaan om voor een leuk prijsje een lekker visje weg te happen. Daar aangekomen konden we regelen dat naast ons drieën een aansluitende tafel geregeld kon worden voor nog een deel van de familie, welke als verrassing op kwamen dagen. Maar eerst met z'n drieën, om te wachten, begonnen met een proeverij van vis, waarbij met name de gerookte vis (type mij onbekend) erg lekker was. Daarna konden we met z'n zevenen voor de hoofdgerechten gaan, waarbij de kibbeling (wederom goudbruin gebakken), de zalmmoot (prachtig stuk voor die prijs) en de schol (twee, heerlijk in boter gebakken) allemaal in de smaak vielen. De bijgerechten van patat (friet /aardappels) waren zeer ok en van tevoren weet je eigenlijk al dat je hier niet voor een smaakbeleving van groenten of sla hoeft te komen. Wel prettig was dat mijn Hertog-Jan biertjes goed getapt waren en dat de koffie om af te sluiten zeker geen dooddoener blijkt. Zeer tevreden verlieten we dit visrestaurant en ja, hier gaan we zeker terugkomen als we later dit jaar, er een wandeling op de dijk aan vast kunnen plakken.
Renamastenbroek .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Op een stille vrijdagavond voor het eerst sinds jaren weer eens bij Landman gegeten en daar geen spijt van gekregen. Het was gewoon weer ouderwets heerlijk. Met drie man het maandmenu besteld, de Termunter visschotel: vooraf heerlijke Groninger mosterdsoep, vervolgens 4 soorten prima gebakken (niet te lang, niet te kort) vis, salade en warme sperzieboontjes plus gebakken aardappeltjes en friet mayonaise. Daarna een goede dame blanche en vervolgens koffie naar keuze. Alles ook nog vriendelijk geserveerd!
Dat dit nog kan voor een klein prijsje
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Vanmiddag hier geluncht.
Wij kwamen hier om datgene te eten waarin men goed is, nl. voor de verse vis.
We aten hier zeer verse garnalen en de overheerlijke sliptong. Dit is werkelijk uitstekend. De rest en met name de bijgeserveerde groenten, sperzieboontjes en sla, waren eetbaar maar ook niet meer dan dat. Daarbij komt nog dat de op zich goede frietjes en gebakken aardappeltjes zeer snel afkoelden waardoor ze niet meer smaakten. Waarom niet even een warmhouder op de tafel? Hierdoor gaat de waardering van het eten omlaag.
De bediening was goed en vriendelijk.
Knarf E.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Na een ochtend zeehondjes kijken kwamen we toevallig uit bij het Visrestaurant in Termunten. Voor de kinderen is er een kinderhoek aanwezig. De Termunter schotel (4 verschillende vissoorten in boter gebakken) is een aanrader. Daarnaast is de kibbeling mooi van kleur en perfect gefrituurd. De bediening en locatie zijn prima. Voor de mensen die geen vis lusten staan er vegetarische of vleesgerechten op de kaart.
Hendrikrenkema .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Ik had het maandmenu, vooraf garnalen, hoofdgerecht 4 soorten vis in boter gebakken, en als toetje boerenijs met aardbeien en slagroom, koffie na.
Vlotte en vriendelijke bediening, lekker eten, netjes restaurant en zeer belangrijk nette en schone toiletten.
dit alles voor een zeer redelijke prijs.
Hendrik Renkema
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Vandaag weer eens gegeten bij Visrestaurant Landman.Al jaren onze favoriet.Een heerlijk maandmenu voor slechts 15.95.lekkere tomatensoep vooraf met vers afgebakken stokbrood.Daarna de befaamde termunterschotel met 4 soorten verse vis,goed gebakken friet en gebakken aardappeltjes,rauwkost en warme groente.Een dame blanche als toetje met warme chocoladesaus en slagroom.En tot slot een heerlijke cappuchino.Waar anders vind je nog zoiets als dit.Het personeel is er ook nog heel vriendelijk.Echt geweldig!Graag tot een volgende keer.
KETTING .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Zaterdagmiddag weer eens bij Landman een visje gegeten. Lekkerbekje met Friet .
De Friet was van matige kwaliteit en het lekkerbekje heb ik half opgegeten omreden dat er veel bot in zat en veel te lang gebakken ,maar of nog erger dat de vis opgewarmd leek. Dit zet je je gasten echt niet voor . Het decor is niet belangrijk ,daar ga je niet voor. Komen er wel eens vaker maar de laatste tijd wordt de kwaliteit van het gebodene hard achteruit. Eigenlijk jammer want je kon er altijd een lekker visje eten .
Noordercolonie .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Afgelopen zondag gegeten bij visrestaurant Landman. In tegenstelling tot een eerdere keer, was het deze keer bar slecht gesteld. De schol plate speciaal was voorzien van een ondermaats visje en de bijgerechten waren schamel. Heel erg jammer.
Trixgillissen .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Het is al eerder geschreven: voor het uitzicht moet je er niet heen. Ook pretendeert het restaurant niet op culinair topniveau te koken. Maar wij zijn verwende eters en hebben gewoon genoten van superverse vis. Daar hoef je ook geen bijzondere dingen mee te doen om heerlijk te eten. Alles op de juiste temperatuur, vriendelijke mensen en zulke schappelijke prijzen .....zo kan het dus ook!
Be S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Lekker gegeten, lekkerbekmenu.
Ondanks de drukte werden we snel bediend door zeer vriendelijk personeel'.
Is zeker voor herhaling vatbaar
Bmartena .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2013
Gisteren met twee personen gelunchd bij Landman.
De plate met een lekkerbekje + frites en salade was aardig. Prima visje, maar helaas oude sla.
Ik koos voor een broodje paling dat voor een kleine vijf euro netjes was geprijsd. Lekkere paling op een simpel, maar gelukkig vers, stokbroodje.
Wat erg jammer is aan deze zaak is dat men hier ook al Japanse kweekvis aangrijpt voor kibbeling. Die kibbeling hebben we dus lekker laten varen.
Eufonium .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Het decor springt er zeker niet uit.
Over de kwaliteit van de vis uitermate tevreden.
Het verbaasde mij hoe snel de bestelling werd opgediend door vriendelijk personeel.
De serveerster kwam terug om te vragen of alles naar wens was en of er gerechten aangevuld moesten worden, dit hebben wij bij sterrenrestaurants wel een anders meegemaakt .
Wij komen zeker nog eens terug als we in de buurt zijn.
Anuschka R.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Het terras van Landman heeft geen indrukwekkend uitzicht, maar daarvoor ga je ook niet. Bij Landman eet je vis en daaraan hadden wij goede herinneringen. Helaas viel het wat tegen. De vijf soorten gebakken vis smaakte allemaal hetzelfde en de kibbeling was aan de vette kant. De patat, salade en gekookte worteltjes waren middelmatig. Wel werden we gelukkig van de lekker ijscoupes die we als nagerecht namen. De bediening was overigens attent en vriendelijk, met oog voor de gasten.
Joke G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
we hebben hier vaker gegeten en altijd valt het weer tegen.
dit keer was het stokbrood bij de salade nog niet goed afgebakken.
mijn vriend had een lekkerbekje wat zo hard gebakken was en daardoor helemaal droog was moeilijk te verwerken.
daarbij krijg je een glas wijn die niet eens voor de helft gevuld is.
nu weet ik het zeker we gaan niet weer.
Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2012
Dit is echt een adres waar wij nooit meer heen gaan. De vis was vreselijk hard gebakken en smaakte naar oliebollen. Er zat geen fatsoenlijke vis smaak meer aan. Bij beklag werden we ongeveer de zaak uitgegooid, want van klachten houden ze niet. Erg onsportief om zo met je klanten om te gaan.