Vis Restaurant Basalt

Haventerrein 6 1779 GS Den Oever Nederland Kaart

Over het restaurant Vis Restaurant Basalt

Vis uit de Noordkop

Aan de haven van Den Oever met uitzicht op de Waddenzee. Daar ligt restaurant Basalt - en zo hoor je vis te eten. Op de kaart van dit sfeervolle visrestaurant staan onder meer in roomboter gebakken sliptong met remouladesaus en kabeljauw met mierikswortel. Alle vis wordt vers geleverd door de Wieringer viskoerier, maar ook de Oosterse ossenhaaspuntjes en de gevulde haasbiefstuk lonken overtuigend.

Meer informatie over restaurant Vis Restaurant Basalt

Woensdag GESLOTEN

Jouw recensie over het restaurant Vis Restaurant Basalt

Leny D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Weer heerlijk gegeten bij Basalt. Heerlijke kabeljauw en ruim voldoende!
Co D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
All tijd prima
Bartho V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Met 2 personen lekker op het terras. De verantwoordelijke gastvrouw had alles onder controle en hield haar tafels attent in de gaten. Wij hadden de 5 soorten vis die uitstekend gebakken waren. We kregen een volwassen tong in plaats van de gebruikelijke sliptongen. Salade en frietjes waren lekker, bord goed opgemaakt, lekkere fles witte wijn erbij en het resultaat was een heerlijk diner. Misschien niet de mooiste romantische plek om te gaan eten, maar wel aan de haven aan het water met uitzicht op vissersboten. Prima tent. Een aanrader!
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Geweldig gegeten, zeker komen we weer terug
Jan F.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
je kunt bij de kabeljauw beter geen bijlage op het bord geven, nu kun je de vis nog net zien liggen.
Ik kom voor een Tarbot, hebben ze niet meer........dan moet ik maar kabeljauwfile nemen, niet een blokje vis van 15 cm, een gul is nog groter. Dat was een teleurstelling.
Goedemiddag Jan,

Helaas is de tarbot momenteel erg duur om in te kopen, we werken met verse vis als de prijs in een keer omhoog schiet of kwaliteit niet goed is dan kan het dus zijn dat het tijdelijk niet bij ons aanwezig is hiervoor mijn excuses.

Wat betreft de bijlage andere gasten waarderen dit wel hier zijn de meningen over verdeeld....
De kabeljauw is geportioneerd op 200-220 gram, ze kunnen inderdaad 15 cm zijn maar hoe dikker de rug hoe korter ze gesneden worden.

Mvg,

Sandor Dijkstra
R. B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Mooie ambiance aan de Waddenzee, ondanks locatie industrieterrein, de vis zwemt als het ware op je bord, niks dan lof en dat geldt ook voor bediening
Patrick G.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Superb
dirk T.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Tijdens de rit Groningen Amsterdam wilden we ergens bij de afsluitdijk eten. Onze keuze viel op dit restaurant. Geen sekonde spijt van gehad. Hoewel de buitenkant eerder aan een strandtent dan aan een restaurant doet deken, is het eten en de bediening van hoog nivo. Na 2 goede voorgerechten, en als hoofdgericht slibtong voor de partner en zeetong voor mij, zaten we zo vol, dat er geen ruimte was voor een toetje. Niet alleen de gerechten waren super, ook de dingetjes eromheen zoals de amuse en het extraatje bij de koffie waren super, en een nette, gezellige en oprecht vriendelijke bediening maakte het een zeer geslaagde avond
Joke P.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
wij waren met kinderen/kleinkinderen. Erg gezellig! Nu komen wij elk jaar, dus dat zegt al genoeg.
jenny D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
viel zwaar tegen. hoofdgerecht gebakken zeetong teruggestuurd naar keuken. was niet vers en taai
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Goed gegeten voor een mooie prijs.
Antje M.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
De bediening was perfect, heten overheerlijk en de ambiance met het uitzicht op de vissersboten heel goed. Topper om heerlijk verse vis te eten!
Marjan T.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk visgerecht gegeten op een prima lokatie na ons bezoek aan het Project Afsluitdijk. Echt een aanrader. Beslist verse vis met grote porties!
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Prima eten en fijne bediening.
Kees Z.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gewoon goed..
menne V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Van zee zo op je bord! Hoe vers wil je het hebben. Een reuze tong tegen een dag prijs van 37,50 lijkt aan de prijs maar valt reuze mee. Lekker gekruid met alleen peper en zout. Schaaltje grove frites een gemengde sla en appelmoes als bijgerecht. Meer hoeft niet. Smakelijk een bezoek waard als je toch naar de Afsluitdijk moet.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heel lekker gegeten....de schotel met 5 soorten vis o.a zeetong en langoustines. Leuke bediening en tot slot koffie Basalt.
Cornel V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Zondag, lunch, gereserveerd. Prima plek als buiten het water met bakken uit de hemel valt. Mosterdsoep vooraf, lekker brood erbij, de plate varia met slibtong, kabeljauw en een stukje zalm. Allemaal smakelijk, portie friet erbij. Met vier mensen, rustige ambiance.
Alexander M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Lekkere vis, top service
peter O.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Vooraf het heerlijke brood als hoofdgerecht een heerlijke visschotel voor 2 en een heerlijk toetje na in 1 woord heerlujk gegeten.