Vis Restaurant Basalt

Haventerrein 6 1779 GS Den Oever Nederland Kaart

Over het restaurant Vis Restaurant Basalt

Vis uit de Noordkop

Aan de haven van Den Oever met uitzicht op de Waddenzee. Daar ligt restaurant Basalt - en zo hoor je vis te eten. Op de kaart van dit sfeervolle visrestaurant staan onder meer in roomboter gebakken sliptong met remouladesaus en kabeljauw met mierikswortel. Alle vis wordt vers geleverd door de Wieringer viskoerier, maar ook de Oosterse ossenhaaspuntjes en de gevulde haasbiefstuk lonken overtuigend.

Meer informatie over restaurant Vis Restaurant Basalt

Woensdag GESLOTEN

Jouw recensie over het restaurant Vis Restaurant Basalt

Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Ik was hier afgelopen vrijdagavond met mijn zoon en schoonzoon..ik was blij verrast...snelle bediening..heerlijke visgerechten...zeer klantvriendelijk en dan de porties...enorm..echt heel groot..maar toen we afrekenden mochten we het restant van het eten gewoon mee naar huis nemen...geweldig toch..ik woon ver van den Oever maar zou er meteen weer gaan eten als ik in de buurt was.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Voortreffelijk gegeten. Alles was super.
J Z.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Na een dramatisch slechte ervaring in Callantsoog met een sliptong diner - hier het dunnetjes overgedaan. Perfect gebakken sliptong, prima frites en heerlijk aangemaakte salade er bij. Zo hoort het. Wij kwamen hier met lunchtijd. Waarschijnlijk is het 's avonds gezelliger in deze (haven-) omgeving. Een aanrader voor verse vis met heel prettige bediening.
Linda W.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Heerlijk genieten van lekkere gerechten. Verse vis en perfect vlees. Vriendelijke bediening. Je gaat niet weg met honger.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
De plek s prima maar in de keuken wordt
maar wat gerommeld. De kok en gasten met nog niet ontwikkelde
smaakpapillen zullen er anders over denken. Een aantal jaren at ik
hier een paar soorten vis. Die kwamen met veel tamtam op het
bord. Nooit meer dacht ik. Er is niets veranderd op de kaart. De plek is leuk en het kwam
mij zo uit tussen de middag. Dus zeg nooit nooit meer. Een pannenkoek met spek en kaas
dan maar. Krokant aan de randen, erg slap binnen. Flauwe kaas. En zoals zo vaak in Nederland
mankeerde wat zout in het beslag. De huisgemaakte kroketten hadden beter niet
huisgemaakt kunnen zijn. Flauwe wat melige ragoiut. Wel goed krokant. Plukkie
onsmakelijke versiering erbij. Bediening prima.
Nui is het echt nooit meer.
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Goede en accurate bediening.
Gezellige sfeer.
Uitstekend verzorgde maaltijd.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Na lange wandeling hier neergestreken snel een lekker biertje en de kaart. Heerlijke oerverse vissoep en kibbeling besteld. Soep was heerlijk met veel verse inhoud. Kibbeling de beste die ik dit jaar at. Water loopt me weer in de mond. Duurde wellicht wel net te lang voor deze kwam, maar was het meer dan waard.
Emma B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk eten en voor de rest niks mis mee om op aan te merken
Chris .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Voedsel en bediening lieten niets te wensen over, op onze extra wensen werd royaal en adequaat ingespeeld! Ons bezoek krijgt zeker een vervolg, we hebben ons nu gefocust op vis maar het vlees komt ook aan de beurt!
Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Vis schotel was lauw/koud, veelste jonge mensen in de bediening met weinig ervaring, duurde erg lang voordat je eten er was. Gewoon niet goed!
Ann B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heerlijke visschotel gegeten! Verschillende soorten gebakken vis waaronder zeetong. Een aanrader voor een redelijke prijs.
Leny D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Weer heerlijk gegeten bij Basalt. Heerlijke kabeljauw en ruim voldoende!
Co D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
All tijd prima
Bartho V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Met 2 personen lekker op het terras. De verantwoordelijke gastvrouw had alles onder controle en hield haar tafels attent in de gaten. Wij hadden de 5 soorten vis die uitstekend gebakken waren. We kregen een volwassen tong in plaats van de gebruikelijke sliptongen. Salade en frietjes waren lekker, bord goed opgemaakt, lekkere fles witte wijn erbij en het resultaat was een heerlijk diner. Misschien niet de mooiste romantische plek om te gaan eten, maar wel aan de haven aan het water met uitzicht op vissersboten. Prima tent. Een aanrader!
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Geweldig gegeten, zeker komen we weer terug
Jan F.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
je kunt bij de kabeljauw beter geen bijlage op het bord geven, nu kun je de vis nog net zien liggen.
Ik kom voor een Tarbot, hebben ze niet meer........dan moet ik maar kabeljauwfile nemen, niet een blokje vis van 15 cm, een gul is nog groter. Dat was een teleurstelling.
Goedemiddag Jan,

Helaas is de tarbot momenteel erg duur om in te kopen, we werken met verse vis als de prijs in een keer omhoog schiet of kwaliteit niet goed is dan kan het dus zijn dat het tijdelijk niet bij ons aanwezig is hiervoor mijn excuses.

Wat betreft de bijlage andere gasten waarderen dit wel hier zijn de meningen over verdeeld....
De kabeljauw is geportioneerd op 200-220 gram, ze kunnen inderdaad 15 cm zijn maar hoe dikker de rug hoe korter ze gesneden worden.

Mvg,

Sandor Dijkstra
R. B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Mooie ambiance aan de Waddenzee, ondanks locatie industrieterrein, de vis zwemt als het ware op je bord, niks dan lof en dat geldt ook voor bediening
Patrick G.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Superb
Dirk T.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Tijdens de rit Groningen Amsterdam wilden we ergens bij de afsluitdijk eten. Onze keuze viel op dit restaurant. Geen sekonde spijt van gehad. Hoewel de buitenkant eerder aan een strandtent dan aan een restaurant doet deken, is het eten en de bediening van hoog nivo. Na 2 goede voorgerechten, en als hoofdgericht slibtong voor de partner en zeetong voor mij, zaten we zo vol, dat er geen ruimte was voor een toetje. Niet alleen de gerechten waren super, ook de dingetjes eromheen zoals de amuse en het extraatje bij de koffie waren super, en een nette, gezellige en oprecht vriendelijke bediening maakte het een zeer geslaagde avond
Joke P.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
wij waren met kinderen/kleinkinderen. Erg gezellig! Nu komen wij elk jaar, dus dat zegt al genoeg.