Vis Restaurant Basalt

Haventerrein 6 1779 GS Den Oever Nederland Kaart

Over het restaurant Vis Restaurant Basalt

Vis uit de Noordkop

Aan de haven van Den Oever met uitzicht op de Waddenzee. Daar ligt restaurant Basalt - en zo hoor je vis te eten. Op de kaart van dit sfeervolle visrestaurant staan onder meer in roomboter gebakken sliptong met remouladesaus en kabeljauw met mierikswortel. Alle vis wordt vers geleverd door de Wieringer viskoerier, maar ook de Oosterse ossenhaaspuntjes en de gevulde haasbiefstuk lonken overtuigend.

Meer informatie over restaurant Vis Restaurant Basalt

Woensdag GESLOTEN

Jouw recensie over het restaurant Vis Restaurant Basalt

Jennifer O.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Prima gegeten, bediening vriendelijk. Eten werd rap geserveerd wat met kinderen erg fijn is.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
We hebben heerlijk gegeten, we hadden de visschotel voor 2 personen, wat wij misten, was een doekje voor de handen, verder een gezellig en goed restaurant.
Lia van der Velde.
W.P. V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Heerlijk gegeten.
A. D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Heerlijk gegeten, echt een van de beste visrestaurant waar je eerlijk en heerlijk kan eten. Kwaliteit is fantastisch en goede bediening.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Goed verzorgt ze hadden alleen niets voor feestelijkheden ..trouwdag ...verjaardag geen sterretjes of iets anders ..party dingen helemaal niets
Mevr. J. S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
We hebben allemaal lekker gegeten. We komen zeker een keer terug.
Joke P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
wij waren zoals elk jaar met kinderen en kleinkinderen weer bij jullie en zoals elk jaar gaat iedereen voldaan en tevreden weer naar huis.
Stella O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Kwamen door omstandigheden een uur eerder dan de gereserveerde tijd wat totaal geen probleem gaf omdat het niet druk bezet was en wij gewoon aan ons gereserveerde tafeltje konden aanschuiven. Buitenom de kaart werd er een leuke visschotel aanbieding aangeboden waarvan wij gebruik hebben gemaakt. Was super goed en lekker klaargemaakt en hebben overheerlijk zitten smullen. voorafgaand een soepje van champignon en truffel genuttigd wat heerlijk van smaak was. Kortom een aanrader om hier nog eens te dineren en zeker als het niet donker is want dan kun je van het uitzicht op de Waddenzee genieten.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Gewoon goed!!!
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Goed visrestaurant op bijzondere locatie
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Ik was hier afgelopen vrijdagavond met mijn zoon en schoonzoon..ik was blij verrast...snelle bediening..heerlijke visgerechten...zeer klantvriendelijk en dan de porties...enorm..echt heel groot..maar toen we afrekenden mochten we het restant van het eten gewoon mee naar huis nemen...geweldig toch..ik woon ver van den Oever maar zou er meteen weer gaan eten als ik in de buurt was.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Voortreffelijk gegeten. Alles was super.
J Z.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Na een dramatisch slechte ervaring in Callantsoog met een sliptong diner - hier het dunnetjes overgedaan. Perfect gebakken sliptong, prima frites en heerlijk aangemaakte salade er bij. Zo hoort het. Wij kwamen hier met lunchtijd. Waarschijnlijk is het 's avonds gezelliger in deze (haven-) omgeving. Een aanrader voor verse vis met heel prettige bediening.
Linda W.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Heerlijk genieten van lekkere gerechten. Verse vis en perfect vlees. Vriendelijke bediening. Je gaat niet weg met honger.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
De plek s prima maar in de keuken wordt
maar wat gerommeld. De kok en gasten met nog niet ontwikkelde
smaakpapillen zullen er anders over denken. Een aantal jaren at ik
hier een paar soorten vis. Die kwamen met veel tamtam op het
bord. Nooit meer dacht ik. Er is niets veranderd op de kaart. De plek is leuk en het kwam
mij zo uit tussen de middag. Dus zeg nooit nooit meer. Een pannenkoek met spek en kaas
dan maar. Krokant aan de randen, erg slap binnen. Flauwe kaas. En zoals zo vaak in Nederland
mankeerde wat zout in het beslag. De huisgemaakte kroketten hadden beter niet
huisgemaakt kunnen zijn. Flauwe wat melige ragoiut. Wel goed krokant. Plukkie
onsmakelijke versiering erbij. Bediening prima.
Nui is het echt nooit meer.
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Goede en accurate bediening.
Gezellige sfeer.
Uitstekend verzorgde maaltijd.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Na lange wandeling hier neergestreken snel een lekker biertje en de kaart. Heerlijke oerverse vissoep en kibbeling besteld. Soep was heerlijk met veel verse inhoud. Kibbeling de beste die ik dit jaar at. Water loopt me weer in de mond. Duurde wellicht wel net te lang voor deze kwam, maar was het meer dan waard.
Emma B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk eten en voor de rest niks mis mee om op aan te merken
Chris .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Voedsel en bediening lieten niets te wensen over, op onze extra wensen werd royaal en adequaat ingespeeld! Ons bezoek krijgt zeker een vervolg, we hebben ons nu gefocust op vis maar het vlees komt ook aan de beurt!
Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Vis schotel was lauw/koud, veelste jonge mensen in de bediening met weinig ervaring, duurde erg lang voordat je eten er was. Gewoon niet goed!