Vis op de dijk

Oudedijk 235A 3061 AH Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Vis op de dijk

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag

9,2
yhuisco .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Vanwege de goede recensies bewust deze nieuwe zaak bezocht. Kleine, frisse en gezellige eetgelegenheid met leuke bediening. Zeer redelijke prijzen voor kwalitatief goede producten die zonder veel poespas worden geserveerd. Nieuw bij de voorgerechten: garnalenkroketten. Een aanrader.
Ook de hoofdgerechten zoals zeetong en een schol van 500 gram waren heerlijk. Gewoon goed gebakken in de boter, meer is er niet nodig. Een aanwinst voor Rotterdam en Kralingen in het bijzonder.
Harm M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Toevallig belandde ik in dit - voor mij nieuwe - restaurant. Eigenlijk waren zij niet eens open, maar ik was toch welkom. Een leuke, kleine en frisse zaak, maar voor mij het belangrijkste, voortreffelijke bediening, die zonder enige aarzeling en heel constructief hielp om een gerecht te kiezen dat ik zelfs met ernstige eetproblemen prima kon eten. Speciaal gemaakte zalm die zo goed van smaak was, dat ik nog een portie heb besteld.

Dit is een uitstekende zaak met goede ingrediënten, prima bediening en heel vriendelijk. Hier kom ik zeker terug. Chapeau!
Suave .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Gisteren met zijn drietjes gegeten bij Vis op de Dijk....
Alle drie grote visliefhebbers en behoorlijk verwend op gebied van verse vis met Portugese en Kaapverdische roots.
We waren blij verrast! De pelgarnalen vooraf waren kakelvers, en heerlijk puur.
Het visplateau was verukkelijk en een grote reden om terug te komen!
De tonijn met sesam als hoofgerecht was heel smakelijk en van mooie kwaliteit.
Er is aandacht besteed aan de kleine details, zelf bij de koffie: een mini Tony Choconelly (fairtrade) en een heerlijk koekje van kwaliteit. Toen de ober zag dat mijn vriend mijn koekje pikte, kwam hij nog een schoteltje brengen. Bediening is top, met veel aandacht voor de gasten.
Hier komen wij zeker terug!
Een klein minpuntje is de afzuiging, wij zaten boven en roken bij thuiskomst enorm naar frietjes, die overigens ook lekker waren ;-)
Pam V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Gewoon in de buurt een mooi visje eten, en niet de hoofdprijs betalen. Fish en chips, fruits de mer, tong, mosselen. Zowel voor de lekkerbek als de doemaargewoon-eters helemaal goed. Vriendelijke gastheer, vriendelijke rekening. Alleen de deserts zijn zo vlak na de opening nog een beetje saai. Wordt aan gewerkt. Wel even reserveren als je zeker wil zijn van een plekje. Kralingen houdt van vis kennelijk!
Ilse-Remco .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Heerlijk gegeten in een lekker Rotterdams sfeertje. Wat is de zaak mooi geworden! Wij hebben onder meer een Vis op de dijk plateau (aanrader om als voorgerecht te eten) en uiteraard de zeetong gegeten. Alles smaakte even goed. We komen dan ook zeker snel weer een keer terug.
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Heerlijke no nonsens tent met echt lekkere en goede vis tegen hele schappelijke prijzen. Goede en vriendelijke bediening met hart voor de zaak en veel betrokkenheid. Plateau op de dijk en de bretonse vissoep zijn zeker aanraders! Vers gesneden frites ook erg lekker. Kortom een aanvulling voor Kralingen, ik verheug me op het terras met oesters komende zomer!
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Sinds dinsdag 22 september geopend zonder tamtam, vooral vis.
Heb voor de Zeetong à € 19,50 gekozen heerlijk in de roomboter gebakken, gewoon zoals een tong bereid moet worden zonder flauwekul.
De bediening is er vriendelijk en de zaak ziet er strak en fris uit.
Dit is zeker een toegevoegde waarde op de Oudedijk in Kralingen.