Vis Onder de Toren

4811 XV 4811 XV Breda Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Vis Onder de Toren

Dagelijks geopend vanaf 16.00. Op vrijdag, zaterdag en zondag zijn wij ook geopend voor de lunch.
Wij zijn op eerste kerstdag (25 december) en oud & nieuw (31 december en 1 januari) gesloten. Kerstavond en tweede kerstdag zijn wij 's avonds geopend.

• Af te huren , Airconditioning , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
E G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Het viel op: bij gasten met een 'gewone' reservering werd de jas bij binnenkomst aangenomen. Maar als je met de AH-restaurantactie had gereserveerd, dan mocht je jas lekker zelf op je stoel hangen. Een slechte binnenkomer. Het visvoorgrecht was ook al teleurstellend: 3 kleine plakjes zalmsashimi, waar bovendien nog een bruinvetrandje aan zat; een absolute misser bij sashimi! Het hoofdgerecht was aardig, het toetje weer zo-zo: lekker ananassorbet, maar de ananasstukjes erbij kwamen uit blijk. Dan de service: de jongedame was top, een en al vriendelijkheid en gastvrijheid. Haar mannelijke collega stond vooral veel aan de counter bij de open keuken te hangen en te vogelen met z'n smartphone. De kok in de open keuken mag er trouwens wel wat meer rekening mee houden dat de gasten hem kunnen zien. Zelf eten en drinken wegklokken uit een grote spafles is niet zo done als je achter de pannen staat. Aardig en gezellig gegeten, maar het personeel mag wat beter z'n best doen en er mag voor 32,50 p.p. ook best een beter menuutje worden geleverd. Vorige week hebben we bij het Zeeuws Mosselhuis in Westkapelle veel beter gegeten, voor minder geld!
Cees G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Vis onder de Toren is een leuk en goed restaurant om lekker er even tussenuit te zijn met lekkere gerechten in een sfeer vol restaurant
Is ons zeer goed bevallen.
f.farl .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Mooie frisse zaak met zeer vriendelijke bediening. Het eten was voortreffelijk en de wijn heerlijk. Een aanrader voor een gezellige avond met vrienden of met z'n tweetjes.
Max B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Het enige minpunt van deze avond was dat het erg tochtte en dat wij alle drie last hadden van de kou. Een opmerking onzerzijds veranderde niets aan de situatie. Ik zou om die reden in de winter niet meer naar Vis Onder De Toren gaan. Het smaakvolle diner was zeer voordelig door AH dinerbon. De bediening was prettig.
Jarvin V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Lekker gegeten! Vond de service de wensen toe laten. Had vele malen beter verwacht!
Vond het onpersoonlijk en niet op niveau van wat het restaurant uitstraalt.
Rian G.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Ik heb hier echt heerlijk gegeten. Een zeer positieve verrassing. Als er een wijnarrangement en een dessertwijn aan de kaart toegevoegd zou kunnen worden zou dat het plaatje compleet maken.
Dana V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een fijne ambiance! Zeker een aanrader voor anderen. En ook komen mijn vriendinnen en ik hier graag nog eens terug!
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Het eten was lekker en ruim voldoende.dat is wel eens anders met de albert heijn restaurant actie.hoewel het hoofdgerecht niet warm was werd dat meteen opgelost met een nieuw bord .al met al toch nog lekker gegeten.
Rian G.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Alles is erg wit en komt dus nogal steriel over. Omdat er, als wij gaan eten (18 uur), nog niet veel mensen in de zaak zitten valt dat wellicht nog meer op. Het eten daarentegen is voortreffelijk, we komen voor het AH-menuutje wat bestaat uit een heerlijke sushimi en een lekker visje als hoofdgerecht, ananas met ananasijs en slagroom als toetje. Kortom een aanrader en hier komen we zeker nog een keertje terug!
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Lekker gegeten.Minpunt de stank in het restaurant,open keuken.Al je kleding,haar,stinkt.
Erg vervelend.Geen goede ontluchting.Wij zaten tegenover de keuken.
E. M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Prettige service, aardig personeel wat met aandacht serveerde.
Eten was erg lekker, vooral de koningsbaars. Parelhoen was niet bijzonder. Dessert was klein, maar lekker.
Enkel jammer dat je verplicht wordt een donatie te doen aan 'eet met je hart' tijdens betalen, was ons vooraf ook niks over verteld. Eigenaar loopt veel rond in het restaurant, corrigeert personeel in bijzijn van klanten, valt erg op.
Al met al een hele fijne avond gehad!
Lindsay V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Leuk restaurant. Zorgde voor een ander voorgerecht ivm zwangerschap en het niet mogen van de keuze die ze aanboden bij het AH menu. Aardig personeel. Goed en zeer smakelijk menu!
Smaakvolbreda .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben hier gegeten met de ah-bon, wellicht had dat invloed op de avond. Het voorgerecht was saai, het hoofdgerecht was prima maar wel erg zout. Het nagerecht was ronduit teleurstellend. Beetje ijs met 3 stukjes ananas en waterige slagroom uit een spuitbus dat kan ik een restaurant echt niet. Ook stonden we in no-time weer buiten, terwijl wij er echt een avondje van hadden willen maken. Jammer dus.
knehstims .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Leuk, fris ogend, restaurant. Jong personeel wat in een dergelijk restaurant thuis hoort. Prima bediening. Het menu was erg lekker, de gewone kaart niet gezien maar wil dit toch wel eens uitproberen.
Ben K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hadden het avondvullend diner genomen, complimenten voor de kok, erg goed en de smaken waren uitstekend van de gerechten. aanrader dus !
sjengpeerboom .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening, Eten was matig, parelhoen erg droog. Toetje van ananas met harde stukken van de ananas. Opmaak was prima. Als AH klant zoek ik nieuwe plekjes voor de toekomst om lekker te gaan eten, aandacht besteden aan deze groep is dan ook aan te bevelen. Ik had nu het gevoel dat het niet overeenkomt met de normale kwaliteit.
gemmy.gruijthuijsen .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
De sashimi van zalm was lekker. Zo ook de parelhoen. Het dessert van ananas was ook lekker. Kortom. Lekker gegeten, maar geen verrassende smaakcombinaties.
Moniquevanderhaven .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vriendelijke bediening. Snel en accuraat. Prijs kwaliteit verhouding met een AH restaurant kaart is goed. Anders is de prijs kwaliteit verhouding te hoog.
Deijn .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Goed restaurant, kan ik een ieder aanbevelen. Jammer dat het geluid slecht gedempt wordt waardoor het erg rumoerig is, wellicht vloerbedekking leggen zou veel schelen, maar eten is goed