Vis Onder de Toren

Meer informatie over restaurant Vis Onder de Toren

• Af te huren , Airconditioning , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Het eten was lekker en ruim voldoende.dat is wel eens anders met de albert heijn restaurant actie.hoewel het hoofdgerecht niet warm was werd dat meteen opgelost met een nieuw bord .al met al toch nog lekker gegeten.
Rian G.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Alles is erg wit en komt dus nogal steriel over. Omdat er, als wij gaan eten (18 uur), nog niet veel mensen in de zaak zitten valt dat wellicht nog meer op. Het eten daarentegen is voortreffelijk, we komen voor het AH-menuutje wat bestaat uit een heerlijke sushimi en een lekker visje als hoofdgerecht, ananas met ananasijs en slagroom als toetje. Kortom een aanrader en hier komen we zeker nog een keertje terug!
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Lekker gegeten.Minpunt de stank in het restaurant,open keuken.Al je kleding,haar,stinkt.
Erg vervelend.Geen goede ontluchting.Wij zaten tegenover de keuken.
E. M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Prettige service, aardig personeel wat met aandacht serveerde.
Eten was erg lekker, vooral de koningsbaars. Parelhoen was niet bijzonder. Dessert was klein, maar lekker.
Enkel jammer dat je verplicht wordt een donatie te doen aan 'eet met je hart' tijdens betalen, was ons vooraf ook niks over verteld. Eigenaar loopt veel rond in het restaurant, corrigeert personeel in bijzijn van klanten, valt erg op.
Al met al een hele fijne avond gehad!
Lindsay V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Leuk restaurant. Zorgde voor een ander voorgerecht ivm zwangerschap en het niet mogen van de keuze die ze aanboden bij het AH menu. Aardig personeel. Goed en zeer smakelijk menu!
Smaakvolbreda .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben hier gegeten met de ah-bon, wellicht had dat invloed op de avond. Het voorgerecht was saai, het hoofdgerecht was prima maar wel erg zout. Het nagerecht was ronduit teleurstellend. Beetje ijs met 3 stukjes ananas en waterige slagroom uit een spuitbus dat kan ik een restaurant echt niet. Ook stonden we in no-time weer buiten, terwijl wij er echt een avondje van hadden willen maken. Jammer dus.
Knehstims .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Leuk, fris ogend, restaurant. Jong personeel wat in een dergelijk restaurant thuis hoort. Prima bediening. Het menu was erg lekker, de gewone kaart niet gezien maar wil dit toch wel eens uitproberen.
Ben K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hadden het avondvullend diner genomen, complimenten voor de kok, erg goed en de smaken waren uitstekend van de gerechten. aanrader dus !
Sjengpeerboom .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening, Eten was matig, parelhoen erg droog. Toetje van ananas met harde stukken van de ananas. Opmaak was prima. Als AH klant zoek ik nieuwe plekjes voor de toekomst om lekker te gaan eten, aandacht besteden aan deze groep is dan ook aan te bevelen. Ik had nu het gevoel dat het niet overeenkomt met de normale kwaliteit.
Gemmy.gruijthuijsen .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
De sashimi van zalm was lekker. Zo ook de parelhoen. Het dessert van ananas was ook lekker. Kortom. Lekker gegeten, maar geen verrassende smaakcombinaties.
Moniquevanderhaven .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vriendelijke bediening. Snel en accuraat. Prijs kwaliteit verhouding met een AH restaurant kaart is goed. Anders is de prijs kwaliteit verhouding te hoog.
Deijn .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Goed restaurant, kan ik een ieder aanbevelen. Jammer dat het geluid slecht gedempt wordt waardoor het erg rumoerig is, wellicht vloerbedekking leggen zou veel schelen, maar eten is goed
Jmm R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
het was een leuke avond. ik had gevraagd of ze er iets feestelijks van wilden maken .dat hadden ze gedaan. met muziek en en vuurwerk. het was een beetje koud binnen en dat was jammer van de sfeer. Het eten was goed maar verder niks. Het was erg weinig . dat was jammer
Jos.horsten .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Was in alle opzichten een plezierige verrassing. Waren voor het eerst in dit restaurant, maar komen er beslist terug. Een aanrader.
Mathijs B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wij hadden het menu van de restaurant actie van AH, ik verwachtte er niet teveel van maar heerlijk gegeten, prima restaurant met super service! Wij komen zeker terug.
Gerrie K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
we hebben heerlijk gegeten, lekker licht / niet zwaar op de maag, zelfs bij 3 gangen menu, terwijl we normaal hooguit 2 gangen nemen.
Ehermink .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Lekker eten, maar slechte service tot twee keer toe werd het bord al onder mijn neus weggehaald terwijl ik nog aan het eten was en mijn bestek aangaf dat ik nog niet uitgegeten was. Daarnaast kwam het personeel geen een keer vragen of alles nog naar wens was en of wij nog wat wilde drinken.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Met het AH actiemenu is het eten prima maar karig. Met zo'n actie leer je een ander restaurant kennen dan zouden ze bij het hoofdgerecht iets meer stamp mogen serveren dit was duidelijk onder de maat wat zorgt dat je twijfelt of je nog een keer terug komt. Jammer gemiste kans. Kees
Schippers.dercksen1 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Zeeeeeeeeeeer kleine porties,maar van goede kwaliteit. Groente ontbrak. Klein bakje frites met 4 personen. Dessert was zeer teleurstellend; letterlijk 1 eetlepel ijs ( wel lekker ijs) met 3 stukjes ananas uit blik. En dat alles voor het bedrag van €32,50 met de AH-kaart.
Als je als restaurant nou mensen wil trekken, begrijp ik niet dat je ze op deze manier een menuutje voorschoteld. De prijs-kwaliteit- verhouding is volledig zoek daar. Maar de manier waarop dat hele kleine beetje eten klaar gemaakt was, was dan weer prima.
Cindy S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Goed eten en vriendelijke bediening. Porties wel klein, maar lekker. Interieur vrij kil. We waren met Albert Heijn restaurant actie.