Vis en Meer

Drieharingstraat 4 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart
31-302000188

Over het restaurant Vis en Meer

Het bourgondische van de mediterrane kuststreken

Gelegen aan de Drieharingstraat, kan het nog toepasselijker? Maar zoals de naam al doet vermoeden, hebben ze hier meer te bieden dan perfect bereide vis. Spannende combinaties van vlees en vis, een grote open keuken in een industriële, robuuste ruimte met uitmuntende, gastvrije service. Bij mooi weer is een plekje op het terras aan te raden!

Meer informatie over restaurant Vis en Meer

Maandag t/m zondag 17:00 - 22:00
Lunch: zaterdag-zondag 12:00

Josje V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst, goede uitleg over de gerechten. Sfeervol restaurant, de gerechten waren smaakvol en mooi klaar gemaakt. Een aanrader!
Arati Z.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Geen fijn ontvangst, koel en afstandelijk!
Het eten was matig ! De Makreel was niet vers heel droog en zout van smaak!
Kreeg later een toast met verse makreel was lekker.
Wij eten daar vaker! Al jaren vaste klant Maar het eten is wisselend kekker Jammer????
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Super netjes ontvangen en heer-lijk-e gerechten van het verrassingsmenu van de chef! Echt geen minpuntje kunnen bedenken. Ik ga hier zeker weten nog een keer eten!
Clementine T.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Verrukkelijke visgerechten, en bediend door opgewekte, snelle medewerkers! Goed dat onze tafel binnen was, het terras was overvol, nat en rokerig
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Wederom erg lekker gegeten bij Vis en Meer. Gerechten worden met zorg gemaakt en zijn perfect op smaak. Dank ook voor de vriendelijke ontvangst!
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Super gezellig en lekker. prettige bediening! Eten van hoge kwaliteit.
De sfeer is ontspannen, maar je merkt ook heel goed dat er goed wordt rondgekeken of je nog iets nodig hebt. Als je van vis houdt, ben je bij Vis &Meer zeker op je plek!
patrickenmadelon .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Helaas de laatste oesters waren flink bedorven. En uitgespuugd. En dat kon je ruiken ook. Ze zou het doorgeven aan de keuken. Dat was niet de reactie die we verwachtten. De hele avond verder echt last van gehad. Komen we hier weer. Nee dat geloof ik niet. Rosé en bouillabaisse waren op zich aardig
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
De recensies op de site deden ons besluiten om Vis en Meer eens uit te proberen. Nou is het lastig om te zien waar die hoge cijfers op gebaseerd zijn, maar ik ging toch uit van een restaurant met aspiraties. Helaas moet ik zeggen dat die verwachting niet is waargemaakt. De kwaliteit van het eten was zeker niet verkeerd, maar verrast werden we niet. De bediening was gehaast en nauwelijks gericht op de behoefte van de gast. Een karaf water werd tot twee maal toe geleverd als fles. Een derde fles werd zelfs ongevraagd neergezet. Jammer, maar dat blijft een eenmalig bezoek.
Edy V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Mooi opgemaakte borden. Prima porties. Gezellige bediening. We komen nog eens terug.
Jelle H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Mijn vriendin en ik zijn hier goed ontvangen en we hebben heerlijk gegeten. Zeer gezellige locatie en vriendelijke bediening. Hier kom ik zeker weer terug.
JWE .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Met onze AH actiekaart heerlijk gegeten voor een scherpe prijs.
Voor de visliefhebber een aanrader, de vleesliefhebber kan misschien
beter naar een steakhouse gaan.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Alle gerechten waren van prima kwaliteit.
Glas water met citroen werd gelijk op tafel neergezet.
We hebben op het terras gezeten.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Lekker gegeten bij Vis en Meer. Verrassingsmenu, maar je kan wel aangegeven wat je echt niet lust. En dat lossen goed op.
Derk B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Voor Hoofd en Na gerecht waren goed en de borden mooi opgemaakt
Goede en deskundige bediening.
Zeker een aanrader als je van vis houd
Marijn V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk 3 gangen verrassingsmenu gegeten met de AH restaurant actie. De rauwe tonijn als voorgerecht was verrukkelijk. Ik kom hier zeker nog eens terug!
Fijnproever__ .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Super service! Kregen een kleine wijnproeverij toen ze zagen dat het bij het voorproeven van een wijn deze niet helemaal naar mijn smaak was. Ook heel flexibel en creatief toen we een voorgerecht vroegen buiten de standaard AH actie. Eten was top, aanrader!
tejavdh .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Geweldige avond, buiten kunnen eten. De ontvangst, het eten, alles was geweldig. Mede door het prachtige weer waanden we ons in mediterrane sfeer op vakantie.
viergever-kooiman .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
AH Menu was prima verzorgd en geen lange wachttijd tussen de 3 gangen. Bediening vriendelijk. Dit restaurant is een aanrader als we weer in Utrecht zouden komen gaan wij er indien mogelijk zeker weer naar toe.
Willeke D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Heerlijk menu met de ah restaurant-actie. Prachtig opgemaakte borden, lekkere wijn erbij. leuke en attente bediening. heerlijk op het terras gezeten. Aanrader!
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Lekker gegeten! Leuke locatie, goede kaart en mooie inrichting. Wel jammer dat richting het einde van de avond we een beetje vergeten leken te worden door de bediening, die aan het begin juist zo voortvarend van start ging.