Vis en Meer

Drieharingstraat 4 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart
31-302000188

Over het restaurant Vis en Meer

Het bourgondische van de mediterrane kuststreken

Gelegen aan de Drieharingstraat, kan het nog toepasselijker? Maar zoals de naam al doet vermoeden, hebben ze hier meer te bieden dan perfect bereide vis. Spannende combinaties van vlees en vis, een grote open keuken in een industriële, robuuste ruimte met uitmuntende, gastvrije service. Bij mooi weer is een plekje op het terras aan te raden!

Meer informatie over restaurant Vis en Meer

Maandag t/m zondag 17:00 - 22:00
Lunch: zaterdag-zondag 12:00

Veddah V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Zoals altijd lekker gegeten. Maar vooral de oudere bediening komt vaak wat onaardig/ arrogant over (de dame in het zwart rolt met haar ogen zodra ze bij klanten wegloopt, dat ziet de desbetreffende klant misschien niet, maar anderen wel). Daar kan amper een lach of vriendelijk woord af. De jonge meiden zijn altijd vriendelijk.
Iason O.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Menu van de chef genomen. Alle drie de gerechten waren heerlijk. De wijnsuggesties bij voor- en hoofdgerecht waren geen standaardwijnen en pasten goed bij de gerechten. Leuke ambiance, helemaal vol maar voldoende personeel om snel te kunnen bedienen. Alweer 3e keer, en we komen zeker weer.
Milou V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Hoofdgerecht wat droog, tempo van uitserveren redelijk hoog, maar verder alles perfect. Fijne bediening, lekker voor, tussen en nagerecht welke verrassend waren, hoge kwaliteit! Op basis hiervan zullen wij zeker nog eens terug komen.
Ulrich P.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Mijn vrouw en ik werden zeer vriendelijke ontvangen. Het AH restaurantaktie menu van de chef en de extra gang die we genomen hebben waren prima van smaak en de hoeveelheid meer dan voldoende. Ook de wijnen waren van goede kwaliteit. Ondanks dat het restaurant een volle bezetting heeft, hebben we elkaar goed kunnen verstaan. De prijs kwaliteitsverhouding is gunstig. We komen zeker nog een keer terug.
Jorane R.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten met de Albert Heijn actie: er was keuze tussen een een vlees of vis driegangenmenu, beiden zijn we voor de vis gegaan en het was heerlijk! De service was ook heel goed. Zeker aan te raden om hier een keer te eten!
Nicole F.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Gegeten met mijn vriend bij Vis en Meer met de AH actie. Top service: personeel was vriendelijk en voelde precies aan wat we nodig hadden zonder te hoeven vragen. Eten kwam snel en was prima in verhouding met de prijs van de AH actie. Hier komen we zeker nog terug.
prnilsson .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Via AH actie in bij Vis en Meer gegeten. We kregen een vast menu. Iedere gang was een aangename verrassing, Gewoon jammer dat we tijdens het opeten niet even konden nalezen wat er voor moois op ons bordje lag. Voor visliefhebbers een aanrader.
Harrie B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Wij zijn via de Albert Heijn actie bij Vis en Meer geweest. Vanwege de hoge recensies, hadden wij ook grote verwachtingen van dit restaurant maar helaas bleek het een beetje tegen te vallen. Omdat het een verrassingsmenu was werd ons van te voren gevraagd of we iets niet lekker vonden. Wij gaven aan dat we liever geen rauwe vis aten. Helaas bleek dit bij het voorgerecht wel het geval te zijn. Bij het hoofdgerecht kregen we een witte vis. Weer erg mooi geserveerd, maar echt veel smaak had het niet. Het nagerecht bestond o.a. uit ijs van gecarameliseerde peer. Een erg specifieke smaak en naar onze mening niet heel erg lekker. Al met al hebben we prima gegeten. Maar als je ziet dat je normaal voor dit menu €38,50 betaald, dan hadden wel wel iets meer verwacht.
An A.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Een driegangenmenu berekend terwijl we een voor en hoofdgerecht hadden gehad! Ook wordt niet het 2e menu gratis maar 25 euro in mindering gebracht voor een diner van 33.50!
Lizzy D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
heerlijk gegeten! lunch menu met de AH actie was niet duur en meer dan waard!
personeel is heel aardig en behulpzaam
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zoals gewoonlijk erg gastvrij. Het personeel,neemt ondanks de drukte,toch veel tijd voor de gasten.
Je wordt op een heel vriendelijke manier geholpen.
Het eten was weer geweldig. We hadden een verrassings,3 gangenmenu.
Het was ook een verrassing.De vrienden die wij hadden meegenomen,gaan zeker terug naar Vis en Meer.
De indeling van het restaurant,vinden wij heel gastvrij.
Ook wij gaan zeker weer terug.
26081967 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten goede keuken! Prima kwaliteit heerlijk avondje!!
Prijs kwaliteit is goed, smaak staat voorop, voortreffelijk!
Han B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk met z'n drietjes genoten van schitterende verassingsmenu! Het tonijnstukje smolt op de tong en de combinatie van smaken bij de heilbot was verfijnd. Een aanbeveler!
Kees Jan W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Vooraf 3 variaties van zalm, waarbij de gebakken zalm botermals was. Als hoofdgerecht een heilbot, wederom botermals. Voorzien van lekkere groente. Toetje een warm soort appelgebakje. Echt goed!
Wouter W.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
We hadden het verrassingsmenu dat inderdaad verrassend was en vooral heerlijk. Mooie inrichting ook en uitstekende bediening. Niet het goedkoopste restaurant, maar dat is het zeker waard.
Hannie D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk gegeten, we hebben ons laten verrassen!
Als voorgerecht kregen we drie verschillende zalmbereidingen. Erg lekker!
Het hoofdgerecht was heilbot en als dessert appel/rozijnencrumble met ijs.
De ontvangt was heel prettig. We kregen zoals gevraagd een tafel in een rustig hoekje.
We komen vast terug!
Koela C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Hier afgelopen vrijdag gegeten met de AH actiebonnen en ik moet u zeggen dat het werkelijk voortreffelijk was!
Voorgerecht een trio van diverse koude bereiding van Vis, zalmtartaartje, een mouse van zalm (en het derde ben ik even kwijt, sorry). Dan als hoofdgerecht hadden we Heilbot met daar bovenop een soort van Pesto-prutje, super goed klaargemaakt !! gewokte groenten erbij.. heerlijk was het. Als dessert een appel-crumble die ook voortreffelijk was!
Dit is echt een aanrader hoor!
Mivonha .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met AH restaurantactiebon gereserveerd, hierdoor kan je niet kiezen van de menukaart. Je krijgt een 3gangen-verrassingsmenu geserveerd. Er wordt gevraagd of je ergens allergisch voor bent of iets niet lust, supergoed. Het menu verdient zeer zeker de naam verrassing. Zalmtartaar, geroosterde tonijn (perfect) en zalmmousse was het voorgerecht. Heilbot met een plak (ja een plak, geen idee hoe het bewerkt is maar het was heerlijk) groene pesto op een bedje van o.a. zeekraal. Mangoijs met warme appelcrumble het dessert. Alles was superlekker, we hebben genoten, zeker een aanrader **** De bediening vriendelijk, alert en geruisloos. Mariska bedankt voor het meedenken en het vertrouwen waardoor we toch naar huis mochten ????
Jennifer Y.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten en gezellige avond gehad
floor F.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Erg lekker gegeten met het verrassingsmenu van de AH en vriendelijk geholpen ook. Er zijn glazen kraanwater wat altijd een pluspunt is. De gerechten lieten wel even op zich wachten maar ik vond dat eigenlijk wel fijn dat gaf gelegenheid om ook even bij te kletsen. Ze houden ook goed rekening met allergien.