Vis en Meer

Drieharingstraat 4 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart
31-302000188

Over het restaurant Vis en Meer

Het bourgondische van de mediterrane kuststreken

Gelegen aan de Drieharingstraat, kan het nog toepasselijker? Maar zoals de naam al doet vermoeden, hebben ze hier meer te bieden dan perfect bereide vis. Spannende combinaties van vlees en vis, een grote open keuken in een industriële, robuuste ruimte met uitmuntende, gastvrije service. Bij mooi weer is een plekje op het terras aan te raden!

Meer informatie over restaurant Vis en Meer

Maandag t/m zondag 17:00 - 22:00
Lunch: zaterdag-zondag 12:00

Jouw recensie over het restaurant Vis en Meer

Gijsje30 V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
19 Oktober 2017 in diverse opzichten een heerlijke avond gehad bij Vis&Meer in Utrecht.
We werden vriendelijk ontvangen en de rest van de avond werden we ook attent verder geholpen.
We genoten van de AH-restaurant-actie en dat betekende: het verrassingsmenu van de chef. We begonnen met gerookte heilbot en makreel en o.a. blokjes selderie en een sesamsausje, waarbij we beiden heel enthousiast waren over de heilbot. Het hoofdgerecht bleek dorade te zijn, met o.a. groene asperges, tuinboontjes en een gepoft tomaatje. Het nagerecht stelde ons in 1e instantie teleur: kruimelappeltaart met een bolletje mokka-ijs. Dit koop/bestel ik nooit voor mezelf (hoewel ik het wel lust) en ik had een ietwat spannender gerechtje verwacht. Maar ja…..het is nu eenmaal een verrassingsmenu en we hadden van te voren niet aangegeven dat we geen appeltaart lustten/wilden. Mijn tafelgenote was ‘iets’ resoluter en vroeg of we een ander dessert konden krijgen; desnoods met bijbetaling.
Wat bleek later? We kregen een ander dessert van de chef; chapeau!
Ditmaal bestond het uit een kleine crème brulée, een brownie met een canelle van mousse en een bolletje sorbetijs. En hier werden we blij van! We sloten de avond af met een ‘lekkere’ koffie.
Het was een heerlijke avond omdat we tot 23.00 uur op het terras in de gezellige Drieharingstraat konden genieten van gerechten die goed op smaak waren en mooi opgemaakt werden geserveerd door enthousiast personeel.
Henk N.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Jgjmta .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Rike R.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Gisteravond een heerlijk drie-gangen diner gegeten samen met een vriendin. Het eten is hier altijd erg lekker. Een perfect restaurant als je van goede vis houdt. Deze keer was ik hier met de AH-restaurant actie. Dat maakte wat betreft het eten en de service totaal geen verschil met de andere keren dat ik bij Vis en Meer ben wezen eten. Dus als je de kans hebt om bij Vis en Meer te gaan eten, moet je dat zeker doen.
Marjam V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Jammer dat er ditmaal geen zwaardvis was, maar de Proeverij van Vis maakte veel goed!
marianvanderpijl .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten.Het restaurant is sfeervol levendig en toch erg gezellig.
De bediening is vriendelijk.
Ons is het erg goed bevallen en wij komen zeker terug.
Marijke R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben hier een super lekkere lunch genoten via de albert heyn restaurant actie.
Zag er goed verzorgd uit, mooi opgemaakt.
Heerlijke wijn.
Kom zeker terug!
S V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Vanuit AH restaurant actie werd er een heerlijk 3 gangen diner geserveerd. Veel variatie, heerlijke smaken, prachtig opgemaakt en echt oog voor de detail. Vriendelijke bediening.
Larissa M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk avondje gehad! Vooraf makreel, hoofd de heilbot en als dessert een aardbeientaartje. De makreel was het lekkerste! Super mooi restaurant en vriendelijke bediening! Leuke avond gehad met behulp van de AH-bonnen voor een leuke prijs!
Ike J.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Erg prettige sfeer om een hapje te eten. Met de restaurantzegels van de Albert Heijn is het ook erg goedkoop voor wat je krijgt. Aandachtige en aardige obers en heerlijk eten. Zeker een aanrader voor de visliefhebbers.
Jorn E.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Goed gegeten, zoals altijd bij vis en meer. Lekkere wijnen ook. De bediening is soms wat lastig te bereiken, maar verder gewoon tevreden.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Gisteravond voor de eerste keer bij dit restaurant gegeten via de restaurantactie van Albert Heijn. Helaas een hele grote tegenvaller. We werden geholpen door een dame die alleen Engels sprak, wat verder geen probleem is maar ze was alweer weg bij de tafel voordat we begrepen wat ze had gezegd en ze was totaal niet vriendelijk.

Het menu stelde helaas ook niet veel voor ondanks dat het verassingmenu best prijzig is. Het voorgerecht was heel erg zout en de kabeljauw van het hoofdgerecht was heerlijk maar de bijgerechten waren niet heel bijzonder. Ik zou hier zeker niet terug gaan.

De bediening kan echt nog veel leren door meer aandacht te geven aan de gasten, verder is de aankleding en de sfeer in het restaurant wel erg leuk.
Inne B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Ik kom hier geregeld. Het blijft een favoriet. Service altijd even aardig en behulpzaam. En ook dit keer weer verrassend lekker gegeten. Zeebaars was subliem
Annika D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Gegeten met AHrestaurantactie en kregen een verrassingsmenu. We hebben van een heerlijk voorgerecht genoten, verfijnde smaken en mooie opmaak. Het hoofdgerecht viel wat minder in de smaak. Rare structuur en ook de smaak viel wat tegen. Nagerecht was lekker. De bediening was aardig en snel. Wel werden we af en toe vergeten, waaronder de uitleg van wat er op ons bord lag bij het hoofdgerecht.
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij waren vroeg aanwezig en mochten ons laten verrassen....na een korte aarzeling stemden wij hiermee in. Nou, wij werden bij elke gang echt compleet verrast! Zowel voor- als hoofd- als nagerecht waren fantastisch! Verfijnde smaken in combinatie met prachtige opmaak van de diverse gerechten. Inderdaad was het vis.....en veel meer!

Wij komen terug!

Ellen en Maureen
B_DeWolf .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Bediening wat gehaast, weinig aandacht voor de gast maar wel redelijk attent. Gerechtjes kwalitatief erg goed, opmaak van de borden voldoende en als geheel weinig verrassend. Je verwacht bij dit prijsniveau wel een amuse of ander verrassend element in het geheel, maar dat zit er niet bij. Al met al dus goed, maar een beetje sober.
Josefina G.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Prima, maar ik zou niet teruggaan. We hadden zo'n AHactie menu, dus misschien vandaar..,
Eten was wel goed hoor. toetje erg lekker zelfs
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening was vriendelijk en goed.
Ga hier zeker nog een keer terugkomen.
Het is een leuk straatje je waant je een beetje in het buitenland.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Wij kwamen voor de AH restaurantactie. Om eerlijk te zijn heb ik enige bedenking bij acties in restaurants. Maar wat hebben we on welkom en te gast gevoeld en wat was het eten lekker. En prachtig opgemaakte borden! Buutegenwoon vriendelijk en behulpzaam personeel. Echt, een van de beste restaurantervaringen ooit.
inezhusmann .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gegeten met verrassende gerechten! Uitstekende en fijne bediening! Ook speciale allergie wensen werden goed meegenomen in de bereiding van de gerechten. Het speciale mosselpannetje tussendoor maakte het helemaal af!
Kortom; wij komen terug!