Vis en Meer

Drieharingstraat 4 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart
31-302000188

Over het restaurant Vis en Meer

Het bourgondische van de mediterrane kuststreken

Gelegen aan de Drieharingstraat, kan het nog toepasselijker? Maar zoals de naam al doet vermoeden, hebben ze hier meer te bieden dan perfect bereide vis. Spannende combinaties van vlees en vis, een grote open keuken in een industriële, robuuste ruimte met uitmuntende, gastvrije service. Bij mooi weer is een plekje op het terras aan te raden!

Meer informatie over restaurant Vis en Meer

Maandag t/m zondag 17:00 - 22:00
Lunch: zaterdag-zondag 12:00

Inez K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Volkert M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het eten was weer heerlijk bij Vis & Meer. Bij voorgerecht vonden we scampiburger heel verrassend, bij hoofdgerecht was de vis ronduit heerlijk, een licht knapperig buitenkant en supermals van binnen en het nagericht bestond uit drie verschillende componenten die ook allemaal heel lekker waren.
Ik heb eigenlijk maar een punt van kritiek en dat is dat de zalm bij voorgerecht te koud was (gaat ten koste van de smaak) en hetzelfde geldt voor de tapenade bij het hoofdgerecht. Deze koude gerechten serveren op kamertemperatuur zou het helmaal af maken.
Mijn-zoon-is-kok .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
De gerechten zijn een goede mix van traditioneel en vernieuwend. De bediening weet wat ze serveren en inschenken. Probeer op zomerse avonden een plekje op het terras te vinden. De Drieharingenstraat vertoont dan een Romeinse allure
w.botermans8 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het was een feest bij Vis & Meer. Prima maaltijden, goede bediening. Vis & Meer zit in een leuk straatje met allemaal terassen. Gelukkig goed weer dus lekker buiten gezeten. Aanrader !!!!!!!
Gabrielle V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten.
wim H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
De bediening was vlot en vriendelijk !! en het eten was smakelijk .
De inrichting van het restaurant was modern en smaakvol ingericht het is een restaurant in de oude binnen stad van Utrecht dus het was een oud pand modern ingericht !
gaby.denharing .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Vanavond (weer) heerlijk gegeten bij Vis & Meer. De gastheer is echt een Pro: weet na een maand nog wat de wijn bij je 1e bezoek was.. Dit is echt een warm 'thuiskomen', met heerlijke gerechten, professionele en zeer vriendelijke bediening en een super gezellige omgeving. We komen heel graag (weer) terug!
Bart C.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Goed eten, leuke sfeer. Een aanrader. Groot restaurant met veel ruimte, desalniettemin niet te lawaaierig. Wel aan de prijs maar naar mijn mening wel waar voor je geld.
Maks K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We hebben heerlijk buiten gezeten tijdens het eten. Bediening was uiterst vriendelijk en behulpzaam en het eten, twee gangen lunch, was voortreffelijk! Alle lof.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Voortreffelijke 'verrassingsmenu' gehad. Heerlijk bereid en erg vers. Is echt een aanrader en één van de betere restaurants in Utrecht voor een hele redelijke prijs. Aanrader dus.
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Net als vorig jaar hier gegeten met AH restaurantactie.
Supersfeer en heerlijk menu. Ongedwongen wat rommelige maar gastvrije bediening.
Aanrader!
Lucie K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Verrassend en smakelijk. De vis (heilbot) was een beetje te gaar, voor de rest alleen maar lof!!
Eugene W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Voor de verandering via de AH-restaurant actie bij Vis & Meer gegeten. Een heerlijk driegangen menu gehad (Gazpacho soep vooraf, Dorade en aardbeien cheese cake toe) met een goede prijs- kwaliteitsverhouding. Vlotte, zeer vriendelijke en alerte bediening. Wij hebben heerlijke bijpassende wijn erbij gedronken van het wijngoed van de beroemde film regisseur Francis Ford Coppola. Wij komen zeker weer terug!
jnijboer1 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Een aanrader in de drieharingendwarsstraat. Top hoofdgerecht en een fantastisch soepje met een prettige bediening. We komen echt binnen zeer korte tijd terug met andere vrienden of gewoon alleen, want we zagen bij een andere tafel nog meer lekkere dingen, die met smaak werden gegeten DUS gewoon weer gaan
Marianne N.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Keuken is prima. Het hoort echter niet dat, terwijl wij nog genieten van de de gerechten, om ons heen de tafels met allerlei spuitbussen worden schoongemaakt. Dat past niet in goed restaurant.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Twee weken geleden vierde ik hier mijn 40e verjaardag. We werden zeer gastvrij ontvangen en ze hadden een gezellig plekje voor ons gereserveerd. Vanwege de AH-bonnen kregen we een verrassingsmenu. Dit menu bestond uit 3 gangen, die elk uitstekend was. Bij desert kreeg ik op eigen initiatief van de kok een Vuurwerkje. Erg attent!
Mede dankzij het personeel van Vis en Meer en het heerlijke eten heb ik een onvergetelijke verjaardag gehad! Dank daarvoor! Ik kom zeker terug!
Komeet .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Goede bediening, luistert naar je wensen en heeft een kwinkslag paraat! Eten heel goed en mooi gepresenteerd. Leuk om in de keuken te kunnen kijken! Door de hoge ruimte heb je geen last van pratende buren, het geluid vervliegt een beetje.
Jose B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Perfect restaurant om lekker vis te eten. In ons geval hebben we gekozen voor oesters vooraf, gevolgd door een mosselpannetje. Bediening flexibel en attent! Goed inspelend op de immense hoosbuien en onweer.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Ik was hier met een vriendin naar aanleiding van de AH actie, lekker gegeten, hele vriendelijke bediening, het restaurant was goed bezet.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
In de regel kun je redelijk tot goed eten bij Vis en Meer, echter gisteravond was de kwaliteit van de gerechten onvoldoende. De schol had waarschijnlijk te lang onder de warmhoudlamp gestaan, alles was veel te heet geworden, dat komt de smaak niet ten goede. Verder was de wachttijd tussen de gerechten te lang. Dat kan veel beter, weet ik uit eerdere ervaringen. Door aantal luidruchtige gezelschappen konden wij elkaar slecht verstaan. Jammer, denk dat dit de laatste keer Vis en Meer geweest is of er zal echt wat moeten veranderen.Een kopje goedmaak espresso na onze feedback kan dit niet veranderen. Succes met verbeteren!