Vis en Meer

Drieharingstraat 4 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart
31-302000188

Over het restaurant Vis en Meer

Het bourgondische van de mediterrane kuststreken

Gelegen aan de Drieharingstraat, kan het nog toepasselijker? Maar zoals de naam al doet vermoeden, hebben ze hier meer te bieden dan perfect bereide vis. Spannende combinaties van vlees en vis, een grote open keuken in een industriële, robuuste ruimte met uitmuntende, gastvrije service. Bij mooi weer is een plekje op het terras aan te raden!

Meer informatie over restaurant Vis en Meer

Maandag t/m zondag 17:00 - 22:00
Lunch: zaterdag-zondag 12:00

Wouter W.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
We hadden het verrassingsmenu dat inderdaad verrassend was en vooral heerlijk. Mooie inrichting ook en uitstekende bediening. Niet het goedkoopste restaurant, maar dat is het zeker waard.
Hannie D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk gegeten, we hebben ons laten verrassen!
Als voorgerecht kregen we drie verschillende zalmbereidingen. Erg lekker!
Het hoofdgerecht was heilbot en als dessert appel/rozijnencrumble met ijs.
De ontvangt was heel prettig. We kregen zoals gevraagd een tafel in een rustig hoekje.
We komen vast terug!
Koela C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Hier afgelopen vrijdag gegeten met de AH actiebonnen en ik moet u zeggen dat het werkelijk voortreffelijk was!
Voorgerecht een trio van diverse koude bereiding van Vis, zalmtartaartje, een mouse van zalm (en het derde ben ik even kwijt, sorry). Dan als hoofdgerecht hadden we Heilbot met daar bovenop een soort van Pesto-prutje, super goed klaargemaakt !! gewokte groenten erbij.. heerlijk was het. Als dessert een appel-crumble die ook voortreffelijk was!
Dit is echt een aanrader hoor!
Mivonha .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met AH restaurantactiebon gereserveerd, hierdoor kan je niet kiezen van de menukaart. Je krijgt een 3gangen-verrassingsmenu geserveerd. Er wordt gevraagd of je ergens allergisch voor bent of iets niet lust, supergoed. Het menu verdient zeer zeker de naam verrassing. Zalmtartaar, geroosterde tonijn (perfect) en zalmmousse was het voorgerecht. Heilbot met een plak (ja een plak, geen idee hoe het bewerkt is maar het was heerlijk) groene pesto op een bedje van o.a. zeekraal. Mangoijs met warme appelcrumble het dessert. Alles was superlekker, we hebben genoten, zeker een aanrader **** De bediening vriendelijk, alert en geruisloos. Mariska bedankt voor het meedenken en het vertrouwen waardoor we toch naar huis mochten ????
Jennifer Y.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten en gezellige avond gehad
floor F.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Erg lekker gegeten met het verrassingsmenu van de AH en vriendelijk geholpen ook. Er zijn glazen kraanwater wat altijd een pluspunt is. De gerechten lieten wel even op zich wachten maar ik vond dat eigenlijk wel fijn dat gaf gelegenheid om ook even bij te kletsen. Ze houden ook goed rekening met allergien.
JBenBe .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Zondag 8 januari hier met vrienden via de AH-restaurantactie gegeten. We kregen een heerlijk 3-gangen menu. Omdat een van ons 3 gangen iets te veel vond, dus besloot het voorgerecht over te slaan, kreeg een heel klein kopje Bouillabaisse, terwijl de anderen genoten van hun voorgerecht. Daarna volgde een heerlijk hoofdgerecht, de vis was om te smulen evenals het bijbehorende garnituur, en ook het nagerecht was toppie. Afsluitend een kopje koffie, dat werd vergezeld met diverse bonbonnetjes. De bediening was zeer attent, heel vriendelijk en had kennis van de diverse gerechten die geserveerd werden. Kortom: we hebben ontzettend genoten en hier gaan we zeker nog eens terugkomen. Echt een aanrader!
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Na ruim een jaar hier weer geweest . Met zakelijk , bevriende partner. Top eten, mooie porties, goede prijs, bediening enigszins nonchalant
Ron H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Fantastische kennismaking met dit heerlijke restaurant. We zijn gegaan voor het driegangen verrassingsmenu. Vooraf mousse van makreel en een stukje gegrilde zwaardvisfilet, begeleid met diverse groenten. Heerlijke combinatie van zuurtje en zoetjes. Hoofdgerecht heekfilet met diverse soorten aardappel en groenten. Nagerecht dadelcake met ijs, en malagasmaak. Heerlijk flesje chardonnay wijn erbij maakte het geheel af. Keurige en attente bediening. Mooie setting met zicht op open keuken. Wij komen zeker terug!
jnijboer1 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Een goed restaurant met snele vriendelijke bediening. Het voorgerecht super lekker het hoofdgerecht goed en het nagerecht lekker. Wat wil je nog meer vis gerechten van kwaliteit tegen een redelijke prijs. Een aanrader om er snel weer na toe te gaan.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wat hebben we weer heerlijk gegeten . Samen met een vriendin. Bediening was geweldig, vriendelijk en hadden er echt zin in.
Wij hebben met de bon van de ah actie gegeten. Alles zo mooi gepresenteerd op het bord. Alle drie de gangen waren heerlijk. Je kan van te voren aangeven wat je niet list. Heel fijn is dat. Wijk komen zeker terug!
hvaleton .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijk gegeten ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vrouw.
We maakten gebruik van de AH restaurantactie waardoor we voor ruim vijftig euro klaar waren. Wellicht had ik anders het driegangenmenu ad 38,50 wat prijzig gevonden.
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wij hadden het vaststaande driegangenmenu omdat we via de AH restaurant actie kwamen.
Het voorgerecht met tonijn, zalm en garnalen was erg lekker. De garnituur erbij was aan de zure kant: ik vond dat wel lekker, mijn partner minder. Het hoofdgerecht was griet, op de huid gebakken. Met garnituur, Verrassend lekker. Tot hiertoe zeker voor herhaling vatbaar.
Het dessert vond ik veel minder: lekker bolletje ijs, maar een driehoekje wat op ongare boterkoek leek en een matig soort pudding met lekkere verse aalbessen en een keihard amandelkoekje.
Ge B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
2e kerstdag met 12 personen daar gegeten, het kerstmenu genomen, fantastisch, tevens de mogelijkheid om van de kaart te bestellen, bediening was weer top, ondanks dat het restaurant helemaal volgeboekt was, totaal geen minpuntjes, bedankt!
Senol S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het was voor ons een teleurstelling omdat er voor AH klanten geen menu wordt gegeven. vaste menu.
Tocht het gevoel gehad dat we anders werden benaderd.
AM87 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Erg lekker gegeten. Leuk restaurant, wat van binnen groter is dan je van buiten zou denken. Personeel weet goed wat ze serveren en geven duidelijke uitleg. Het opnemen van de bestelling en logistiek zou wel iets beter kunnen. Dat ging niet in één keer goed en de hoofdgerechten kwamen daardoor niet tegelijk.
annetwp .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Het AH verassing menu was geweldig goed.
Aanbevelenswaardige dit restaurant en zeer vriendelijk personeel
We gaan zeker vaker hier eten
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Lekker gegeten met de AH-actie. Gerechten zien er goed uit en verrassend lekker. Enig minpuntje is de min of meer verplichte bijdrage aan een goed doel (van 1 euro). Doel is prima, maar ik ben niet van de verplichte solidariteit, je moet daarin ergens een keuze vooraf hebben, al is het streven om er aan bij te dragen prima. Ik zou zeggen: kondig vooraf aan dat het bedrijf het doel steunt en dat voor elke bijdrage die een gast levert, het restaurant een zelfde bijdrage bijlegt, of zoiets.
lies.vogten .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Het eten was heerlijk. Goede uitleg over alle ingrediënten die in de gerechten verwerkt en toegevoegd zijn.
Attente en efficiënte bediening.
marilouml .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Samen met 4 personen met de AH actie gegeten. Heerlijk verrassingsmenu, wel keuze uit vlees of vis. Leuke sfeer, vriendelijke professionele bediening.