Vis en Meer

Drieharingstraat 4 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart
31-302000188

Over restaurant Vis en Meer

Het bourgondische van de mediterrane kuststreken

Gelegen aan de Drieharingstraat, kan het nog toepasselijker? Maar zoals de naam al doet vermoeden, hebben ze hier meer te bieden dan perfect bereide vis. Spannende combinaties van vlees en vis, een grote open keuken in een industriële, robuuste ruimte met uitmuntende, gastvrije service. Bij mooi weer is een plekje op het terras aan te raden!

Meer informatie over restaurant Vis en Meer

Maandag t/m zondag 17:00 - 22:00
Lunch: zaterdag-zondag 12:00

Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Vis & Meer maakt mooie gerechten. Goede vis en zeevruchten, prettige wijnen en een prima presentatie. Klein aandachtspuntje: de inrichting van het pand is smaakvol, maar eenmaal aan (een ronde) tafel, zit het erg krap en is het al snel gehannes met bord, bestek en eigen ruimte.
Derk B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Goed lekker eten
Goede bediening
Mooie ambiance
Zeker een aanrader
Mooie uitleg bij alle gerechten en de wijn keuzen
Kom hier zeker een tweede keer
Niki W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk met vriendinnen gegeten, fijne bediening en heerlijk eten. Dit is ons favo restaurant in Utrecht! Ik kom hier vaker ook mijn mijn vader. Hij wil altijd graag terug hierheen! AANRADER...
Leendert G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Betrof de AH restaurant actie en was helemaal af! Was een lunch met als voorgerecht op de huid gebakken zeebaars en als hoofdgerecht kabeljouw en beide waren super lekker. Ook werd ons gevraagd of we het hoofdgerecht meteen of wat later wilden; helemaal top. Dus uitstekend eten en een heel prettige service.
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Mooie kaart, heerlijk gegeten Mosselen waren prima. Aardig personeel. Kortom ik heb me uitstekend vermaakt en vooral de adequate en toch terughoudende bediening draagt daar prima aan bij.
JoyEva .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Erg lekker gegeten, snel geholpen, vriendelijke bediening. Alles is wel wat aan de dure kant maar de gerechten waren wel super lekker en voldoende en de wijnen zijn ook heerlijk! Zeker eens langs gaan!
L1anne .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hebben echt heerlijk gegeten! En echte aanrader voor iedereen die van vis houd! Het personeel bestond uit nonchalante mannen. Was iets minder. Maar de sfeer en inrichting was helemaal naar onze smaak!
Elsje D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wederom goed en gezellig gegeten met vrienden die er hier nog niet eerder waren geweest en zeer verrast waren.
Vooraf zalm op 3 manieren, erg lekker, gevolgd door supermalse kabeljauw en voor een vleesliefhebber eendenborst; (geen punt dus om af te wijken van het AH-menu, dat 'tussen haakjes' verschilde van 2 maanden geleden!) het toetje heerlijke ouderwetse mini wentelteefjes met ijs en stoofpeer! Met lekkere bijpassende wijnen.... genieten dus weer!
O ja, vooraf kwam gelijk heerlijk brood met lekkere olijfolie op tafel, om de eerste trek/honger alvast te stillen.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Mooie avond gehad bij V&M. Eten was prima, sfeer - ook dankzij tafelgenoot natuurlijk - uitstekend. Echt minpuntje: bij het hoofdgerecht werd friet geserveerd. Nu ja, friet... MacDonalds doet het nog beter. Slap, bleek, machinaal. In deze tijd waarin allerlei frietspeciaalzaken het licht zien, moet het beter. Zonde van het verder heerlijke gerecht.
Hendrine .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Vis en Meer is altijd goed. Je wordt nooit teleurgesteld. Dat geldt voor de ontvangst, bediening, kwaliteit maaltijd, ambiance, service.
Mirjamdijkhorst .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Aardige bediening, heerlijk voor- en nagerecht. Hoofdgerecht beetje saai. Kabeljauw op groente en aardappelschijfjes. Bordjes waren mooi opgemaakt. Met A.H aktie gegeten. Druk, en dat op een maandagavond!
Natalie V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
We hebben een hele leuke avond gehad bij Vis en meer. Het verrassingsmenu was erg lekker en de bediening erg snel en vriendelijk.
H.tenhoven .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Super gegeten met AH restaurant actie bon. 3-gangen menu fantastisch met ruime porties. Moesten op tijd zijn voor THE BODEGUARD. Ook dit was goed geregeld. Komen zeker terug zonder actie bon.
Gilbertvdbroek .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Ik heb echt genoten bij dit visrestsurant. Zelde heb ik zo'n oprecht en vriendelijke service gehad van een lieve dame. Ze haalde letterlijk alles uit de kast om ons de beste bijhorend wijntje te laten proeven. Het eten is daarnaast super en heb ondanks de AH bonnnen een culinair hoogstandje toegediend gekregen. Een echte aanrader met super persoonlijke bediening! Kom snel terug, dit smaakt naar meer :-)
Hebbelinck .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Echt een enorme aanwinst voor Utrecht. Personeel is zeer aardig en service gericht. Mijn vrouw eet zoutloos, hier werd direct in geanticipeerd. Ga hier zeker terug !
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Ah restaurantactie dus surprise menu: zalm op 3 verschillende wijzen, Heekfilet met geroosterde groenten en een appel-pompoen crumble met ijs, alles even lekker en fijn dat we zelf het tempo van bedienen mochten aangeven.
Carmelita D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gegeten met de AH restaurant actie, verrassingsmenu gekregen, super goed verzorgd,smaakvol eten en vers. Service perfect. Wijnen ook heerlijk. Echt een aanrader!
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Lekker gegeten bij vis & meer, het ah drie gangen menu, goede wijnen, gastvrij ontvangen, gezellige ambiance. Voor herhaling vatbaar.
Heleen M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Mijn dochter en ik hebben heerlijk gegeten. Hoog kwaliteitsniveau en snelle service, vlotte en erg aardige bediening. Al voor de 3 e keer gegeten en nu met de AH-actie. Een prima 3 gangenmenu van verse vis als voorgerecht en heerlijke talbot en warme crumbletoetje met verse appelstukje en vanilleijs. Zeker een aanrader!!
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het was een zeer verrassend,en heerlijk menu.
Personeel was erg klantvriendelijk.Ook wisten zij veel over de gerechten.
Je kon ook goed je vragen stellen,en kreeg ook een goed bevredigend antwoord.
De smaken bij elkaar waren zeer verrassend.