Vis aan Zee

Erg rustig

Jouw recensie over het restaurant Vis aan Zee

Ad V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Een leuk uitziend restaurant met een heerlijke betaalbare menukaart.Bovendien heel leuk personeel met een vriendelijk woordje en glimlach (zonder het andere personeel te kort te doen speciaal voor ons als Brabanders het meiske uit Tilburg) Komen wij weer in Egmond aan Zee zullen we beslist daar weer een hapje gaan eten.Wens alle medewerkers een fijne dag toe.
viooltje12 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Wij komen hier al jaren als wij weer eens in Egmond aan zee zijn vanuit de Liemers/Achterhoek. Het is ons opgevallen dat na de verbouwing alles een stuk minder is. Het is er stil, personeel is onvriendelijk, kwaliteit is minder, assortiment is véél minder, en het is er niet meer gezellig. Kortom het was een grote afknapper toen we er afgelopen week weer eens kwamen. Bovendien bleek de zaak maandag 30 jan. om +/- 17.00u gesloten te zijn terwijl er op de deur stond dat ze op maandag tot 19.00u geopend zouden zijn. Kortom een paar jaar geleden voor de verbouwing toen het nog Vispaleis Dekker heette was alles er véél beter. Dit hoor en lees ik van veel meer vaste oude klanten. Jammer... Gelukkig zijn er nog meer viswinkels in Egmond aan zee
Lindavdsoeria .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Lekker gegeten voor een goede prijs. Ruime keus aan vis en diverse biertjes. Niks plastic glazen. Mooi texels biertje in een texel glas!
menuutjes ruim voorzien van verse salades. prima!

Als je niet te luxe wilt eten maar wel lekker, zeker een aanrader
Joris R.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Eigenlijk een snackbar op een hoger niveau, dus bestellen aan de kassa en direct afrekenen. Een ruime keus aan vis en visproducten, je kunt er prettig zitten, zowel binnen als buiten. Hier kleine lunch gehad met een portie kibbeling en portie mosselen en die waren gewoon goed. Het terras ligt leuk, veel drukte voor je neus. Aanrader voor eenvoudige hap.
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Even een visje halen aan het strand. Regelmatig rijden we naar Egmond aan Zee en traditioneel sluiten we de standwandeling af met een bezoek aan restaurant Vis aan Zee. We kiezen scholfilet, inktvis en menu Noordzee (diverse soorten vis zoals kibbeling en mozzelen). Binnen enkele minuten wordt de gefrituurde vis aan tafel geserveerd met enkele salades, sausjes en frites. De inktvis is heerlijk zacht van binnen en krokant van buiten, niet zo'n rubberen ringetje als je elders vaak krijgt. De scholfilets krijgen het compliment dat het lijkt alsof ze vanmorgen nog in zee zwommen. Het interieur is een paar jaar geleden goed opgeknapt waarbij het sanitair ook is gemoderniseerd. Van buiten lijkt het misschien op een viswinkel of cafetaria, maar eenmaal binnen ontdek je een fijn visrestaurant. Wij komen zeker weer terug!