VIPZ

Rosestraat 1099 3071 AL Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant VIPZ

Een wijze horeca les geleerd!

Restaurant VIPZ is onderdeel van het Albeda college in Rotterdam. Horeca studenten kunnen hier praktisch inzicht krijgen in de lessen die zij overdag hebben geleerd. En hun opgedane kennis, dat merk je! Deze studenten staan meer dan klaar om je een middag of een avond vol culinaire hoogstandjes en gastvrijheid te bezorgen!

Meer informatie over restaurant VIPZ

Maandag t/m Donderdag
Vrijdag 12:00 - 13:30
Zaterdag en Zondag Gesloten

Erg rumoerig
Dick E.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Goed dat jullie nog een herinneringsmail naar ons hebben gestuurd, heel attent hoewel............. Wij kwamen precies om 17.30 u aan in het restaurant en men was zeer verbaasd hierover aangezien de zaak compleet vol met een of ander feestje. Na zo'n 10 minuten uitzoeken etc kwam met het voorstel om voor een andere dag te boeken nou ja , nog geen kop koffie werd aangeboden. Men had niets doorgekregen ??? Lijkt me sterk, lijkt me meer iets van niet in het computersysteem kijken danwel iets niet invoeren bijv. de zaak is vol op donderdag.
Johannes D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Geluncht. Prettige ontvangst, sfeervolle herfsttafel, rust. Zeer vriendelijke bediening, eten wordt snel uitgeserveerd. Ceasar Salade was prima.
Carla C.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Op aanraden van een vriendin haar zoon leert voor kok naar VIPZ een mooi restaurant leuk en sjiek in gericht. We werden door een gastvrouw ontvangen we wilden even wachten op de vrienden, we bestelden een corenwijn prima barman zeer beleefd toen iedereen aanwezig was gingen we aan tafel we kregen een meisje die de tafel de hele avond bedienden ze vroeg of we een keuze gemaakt hadden we hadden een 4 gangen menu en brood met Himalaya zout/olie heerlijk we kregen een karaf water op tafel en een lekker wijntje.
Het voorgerecht zag er prachtig uit paling met courgettes chips zilveruitje mayonaise in een krans gedrapeerd op een zwarte tegel perfect daarna een venkelsoep in een champagneglas de keuken brigade zetten het glas met Zeeuwse mosselen neer de ander kwam met een (thee)pot inschenken en de laatste deed er schuim op prachtig chapo (het zijn allemaal studenten die leren voor het vak knap gedaan).We kregen een tussen gerecht Ravioli van Opperdoes ronde schapenkaas met schuim van ontbijtspek citroentijmolie
Het hoofdgerecht was voor mij regenboog forel goed gebakken op de huid met parelgort en paarse kool rabi saus groen gebakken koolrabi met dragon erg lekker de ander had lamsfillet van de green egg gekonfijte aardappel gepofte tomaat Crazy pea en een jus van tijm
allemaal perfect uitgevoerd.
We wilde kaas als dessert maar die was helaas op namen we sorbet van witte perzik mousse van frambozen nectarine-perziken compote vanille hangop.
enig minpuntje ze vergaten de gerechten uit te leggen en vertellen wat er op het bord lag.
wij zijn erg trot op Luuk met zijn collega`s ga zo door wij komen wel wat vaker allemaal een pluim.

Rolf D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Heerlijke kerstdiner met dans performance zeer geslaagde avond. En dat allemaal door studenten bereid en uitgevoerd. In een verzorgt restaurant.
Loura C.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Vierde mijn verjaardag in het restaurant en het is een echt feestje geworden. De omgeving is modern maar gezellig en de stoelen zijn zo comfortabel dat je rustig de hele avond kunt blijven zitten. De gevulde kwartel, huisgemaakte linguini en een verrassende zeebaars met een laagje van garnalen zorgden ervoor dat we geen keuzemenu misten... Al was men graag bereid om een alternatief voor de niet-vis eters te maken. De sauvignon blanc/albarinjo/chardonnay Clamor was verrassend lekker en had de juiste temperatuur. De bediening is netjes en vriendelijk. Kortom, ik kijk uit naar mijn volgende verjaardag!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2014
Vanmiddag 29 oktober geluncht met 4 volwassenen en een tweeling van 7 jaar die vonden het super helemaal geen school maar een mooi restaurant volgens de tweeling want er stonden geen schoolbanken en tafeltjes Lunch was uitstekend Kerrie soep vooral en kipsate met friet en voor de tweeling een hamburger maar volgens de tweeling een uitsmijter friet en een broodje hamburger hadden ze nog nooit meegemaakt en dat allemaal op 1 bord Lunch en Bediening uitstekend waren de laatste na 14.00 uur maar werden niet weggekeken Voor herhaling vatbaar en zeker om het diner te proberen binnenkort 2x thema diners
Arthur M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2014
Het kwartel was goed bereid met de ratatouille was een goede combinatie ook zeebaars op de huid gebakken met garnalen pasta was ook goed bereid en ook het nagerecht zag er zeer verzorgd uit en lekker er werd ook rekening gehouden met de gene die geen suiker mocht goede alternatief geboden.
en complimenten aan de keuken zitten goede kook talenten bij.
Ook de bediening was goed met wat tips van ons maar al doende leert men.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2014
De gerechten zijn altijd geweldig van smaak. Ook zijn ze een lust voor het oog. Altijd weer een surprise en af.

De bediening geweldig, vriendelijk en begrip vol.

Echt een aanrader.
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2014
Vanmiddag een heerlijke lunch gehad met mijn dochter, uiensoep, brood met tapenade, broodje hamburger en boerenbrood met gebakken ham alle was perfect op smaak. Zeer vriendelijk personeel en heel snel geholpen.
Hedy49 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Heerlijk gegeten. Vergat bijna dat dit een school is. Lekkere gerechten voor een mooie prijs.Een aanrader. De vernieuwde inrichting is een aanwinst hetgeen bijdraagt aan een prima sfeer. Tijdens kerst worden de gasten vermaakt door dansgroepen van de dansafdeling van de opleiding.
Witwil .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Ik ben al vele jaren gast bij VIPZ, heb de prachtige verbouwing meegemaakt.
Het eten is van hoge kwaliteit, de bediening is super, de kennis van wijn is ook aanwezig, de vriendelijkheid van het personeel is geweldig.
Menig restaurant kan hier jalours op zijn. In een woord het is af.
Echt een aanrader.
Scottslinger .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2014
Supermooi school restaurant!
Service is beter dan ik gewend ben in een gemiddeld restaurant, ziet er goed verzorgd uit en het eten was heerlijk.
Echt een aanrader!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2014
Zijn regelmatige bezoekers van themadagen, kerstdiners, lunch en zomaar een keer.
Goede kwaliteit en ook de service. Je kunt niet verwachten zoals die in een toprestaurant is ( laat ook vaak te wensen over is mijn ervaring .
Dus prima !
Maddy D.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Prachtig mooi restaurant met heerlijke gerechten op de menukaart.
Het is alleen jammer dat er tegenwoordig een vast menu is en niet meer a la carte gegeten kan worden. Daardoor komen we er ook weinig meer, want er zit altijd wel iets bij dat een van ons niet lust. Mijn inziens ook geen goede training voor de werkelijkheid als ze in een restaurant gaan werken.
Beste Maddy,

Tot onze grote spijt kan er inderdaad niet meer a la carte gegeten worden.
Het liefst zouden wij dit inderdaad willen blijven doen om onze studenten een zo goed mogelijk beeld te gevn van de toekomst.
Helaas is dit niet mogelijk aangezien we met een onregelmatige bezetting in het restaurant zitten waardoor inkoop voor een a la carte menu lastig wordt.
Wij hopen u in de toekomst weer een a la carte menu aan te kunnen bieden!

Met vriendelijke groet,

Manager Banqueting & Sales

Reactie van proever:

Bedankt voor uw reactie, maar ik denk dat juist doordat er niet meer a la carte gegeten kan worden, de gasten wegblijven.
Probeer het weer eens voor een poosje, maak het wijd en zijd bekend van te voren en wij zullen dan zeker weer komen eten!