Vintage Tapasbar & Wijn

Peter W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Erickvandeberg .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Hier op een zaterdag gegeten, bij het begin zag het er leuk uit maar ik merkte al gauw dat het heel erg chaotisch was binnen. Het lijkt meer op een studentencafé dan een tapas restaurant. heel erg remoerig binnen. Het eten was oké nogal hollands als je het mij vraagt. en daar binnen was niks spaans te bekennen. Helaas niet voor herhaling vatbaar.
Estella B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Het eten bij Vintage is keer op keer weer erg gezellig. Het eten is van goede kwaliteit en mooi gepresenteerd. De bediendes zijn erg vriendelijk. Dit is al mijn vierde keer bij Vintage en ik kom zeker nog vaker terug. Familie en vrienden die ik Vintage aanraad zijn ook steeds erg te spreken over het eten en de sfeer. Kortom een erg goed en gezellig restaurant om lekker een avond door te brengen!
Lara E.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Goed wijnadvies gekregen bij heerlijke tapas. We zaten aan de (kleine) ronde tafels. De stoelen zijn een beetje spartaans, van die oude houten recht-toe-recht-aan stoelen. Maar ja, het heet ook niet voor niets Vintage. Verder prima restaurant, gezellige sfeer. Lekker eten. Ik ga nog een keer terug.
E. K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Vintage tapas plateau genomen, is zeker een aanrader, lekkere combinatie van vlees, vis en vega. Nog 2 extra tapas ernaast genomen en een toetje paste er ook nog bij. Gezellige sfeer en de prijs viel ontzettend mee, ga zeker nog ees terug
Sue-Yin V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk eten!! Echt verrukkelijk! Service was matig. Serveerster sprak onduidelijk, begreep ons niet en visa versa. Veelal ook aan de langdurige kant voordat eten geserveerd werd. Maar echt goed en lekker eten en dan valt de rest in het niets.
Anke A.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Ontzettend goede bediening en eten van hoge kwaliteit. Soms nogal rumoerig, waren n paar luidruchtige gasten en het gangpad is vrij smal dus er lopen vaak mensen langs je tafel.
Maya B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening; helaas rumoerig en warm in restaurant. Dat zijn de enige minpuntjes. Gerechten zijn nog steeds top!
Rick B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Fijn gegeten voor een keurige prijs. Goede wijnen ook. Vriendelijk personeel. Menukaart is nogal van formaat, dus wat onhandig aan tafel.
Jetteke P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Sfeervol restaurant met heerlijke tapas voor een goede prijs. Erg vriendelijke service van alle medewerkers die ons hebbem bediend. Aanrader!
Annemijn V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zoals altijd is alles dat je besteld erg lekker. Goede en vriendelijke bediening, het is wel wat rumoerig en druk. Ik neem er vaak mensen mee naartoe die er nog niet eerder geweest zijn, en die zijn echt elke keer enthousiast.
Caroline F.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Lekker eten in gezellige omgeving. Het zat vol en was daarom wat rumoerig maar zeker een plek om terug te komen. Wijn was lekker maar wat prijzig. Gerechtjes waren erg lekker. Lekker in fases bestellen. Dan kan je erg lekkere dingen dubbel bestellen maar ook steeds wat nieuws proberen. Kortom, een aanrader.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Geweldige services, veel verstand van de gerechten en een uitstekend advies gegeven voor te drinken wijn. Eten was smaakvol. Aanrader de cheesecake met frambozen ijs, die was te lekker!
Sabrina M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Rumoerig druk en kleine tafels. Gerechten waren prima, de gekozen wjjntjes idem. Best veel keuze op het menu, aardig personeel. Je kon ze helaas amper verstaan in de drukte, msar ze deden hun best.
Sabrina M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Gezellig een avondje tapas gegeten in een bomvolle 'Vintage' Personeel is vriendelijk, wijn is prima en eten redelijk. Niet echt een hoogstandje, maar werd vrij snel uitgeserveerd, dus prima als je niet te lang wilt zitten op de toch al niet zulke comfortabele harde stoelen. Crumble met amarenen is een aanrader, voor de rest niet echt spectaculair.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Kundig, vriendelijk en enthousiast personeel, prettige ambiance en heerlijk eten... echt een aanrader!
Laat je verrassen en kies een van de plateaus i.p.v. de losse gerechtjes!
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Het eten is lekker en wordt mooi opgediend. Er hangt een gezellige ontspannen sfeer en de bediening is erg vriendelijk. Voor 2 pers. kun je een gezamenlijk plateau met verschillende tapas bestellen waardoor je maar een 10-tje p.p. voor je eten betaald.
David A.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Vriendelijke bediening, gezellige hippe sfeer en heerlijke tapas en wijn voor een goede prijs. Wij hadden 8 koud en wRme tapas besteld en alles was lekker. Geen een stelde teleur. De smaken waren zeer goed en het was niet van die vettige hapjes dienjenzo vaak bij tapas restaurants ziet. Deze is echt een aanrader!
IrisUtrecht .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Erg gezellig restaurant met goede bediening. Het eten is niet heel gecompliceerd, en absoluut heel lekker. Perfect voor een gezellig avondje uit.
Hyelle M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Lekkere tapas, heerlijke wijn en goede bediening. We hebben een gezellig avond gehad!
Het enige wat ik aan te merken heb, is de rumoerigheid.