Vintage Tapasbar & Wijn

• Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Vintage Tapasbar & Wijn

Mitchel B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Geen alledaagse tapas maar je word verrast met de gerechten. Super lekker gegeten en leuk personeel! Als we nog is in Utrecht zijn komen we hier zeker terug :)
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Vrijdagavond voor het eerst bij dit restaurant gegeten. We hadden gereserveerd en kregen een mooi tafeltje in het midden. Als eerst hadden we een plateau van vis en vegetarische tapas.

Vooral de tartaar van tonijn met gepofte quinoa en de burger van witvis waren erg lekker. Bediening is vriendelijk maar niet zo persoonlijk en we moesten een paar keer om onze drankjes vragen gezien de drukte.
colinbogaert .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Het eten was verassend lekker met zeer vriendelijk personeel!! Echt een aanrader voor iedereen die van tapas houdt!!!!!!
jolanda L.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten, het was helemaal vol en op de plek waar we eerst zaten, moesten we heel hard praten, maar we konden later naar een andere plek waar het beter ging. Prachtig restaurant.
Anna_Naya .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Vandaag geprobeerd hier te eten. Vanwege ontzettend bot en onbeleefd personeel (negeren, midden in een zin afkappen, andere mensen die later binnen komen eerder te woord staan voor een tafel) zijn we uiteindelijk vertrokken naar het restaurant ernaast, waar we wel gastvrij werden ontvangen. Eten bij een eerdere ervaring was ok maar zeker niet super.
Jalien O.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Heerlijk gegeten!
Maran D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Prima tapasbar in hartje Utrecht.
Marjolein E.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Samen met 4 vriendinnen heb ik lekker gegeten bij Vintage Tapasbar. Het was druk, en daardoor erg rumoerig (ook vanwege luidruchtige mannen achter ons) en het personeel leek niet altijd even snel en efficient te werk te gaan. Zo hebben wij 20 min. moeten wachten op onze drankjes. Het eten was lekker!
Myong V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
We zaten achterin aan de ronde tafeltjes. Met z'n 3-en is dat veel te krap om comfortabel te eten. Zeker als je 2 gerechtjes per persoon per keer besteld, wat volgens mij niet heel vreemd is. Akoestiek is niet prettig, we hadden echt het idee dat we naar elkaar moesten schreeuwen. Het was er ook erg warm! Kwaliteit eten was prima voor de prijs die ervoor berekend wordt.
Aafke M.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Omdat het rustig was ging de keuken al snel (21.00u) dicht. We konden dus maar twee rondes tapas bestellen. Er waren uiteindelijk gerechtjes die niet zijn gekomen en we hebben best lang met lege glazen gezeten. Het eten was verder wel prima.
Alexander F.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Lekker eten, goede porties en veel keuze!

Vriendelijke bediening, gezellige ambiance.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Gezellig restaurant, goede sfeer, prettige bediening, heerlijk eten! Wat wil een mens nog meer?
Hester H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Fijne avond, gezellig druk aan de bar. Ons plekje was daar gelukkig wat van verwijderd. Goede wijnen mogen proeven, lekkere tapas gedeeld.
David V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Snel gereserveerd, perfect tafeltje voor 2 stond klaar toen ik (zelfs te vroeg) aan kwam. Heerlijke croquettas en goede wijnen. Super geregeld!
Sasha P.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Alles was lekker. Serveersters gaven een goede uitleg van het menu en de wijnkaart. Ook moesten we nergens voor lang wachten
Tess R.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Ontzettend leuk tentje, heerlijk eten en goed ingericht. Wel was de keuken af en toe erg luid met de messen aan het kletteren waardoor wij elkaar niet meer konden verstaan en was niet al het personeel even vriendelijk. Door de sfeer die er hangt een leuk etentje gehad!!
Chefkim .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Per toeval hier terecht gekomen. We waren met z'n 5-ven en gelukkig vroeg. We konden nog terecht. Een vier-persoonstafel werd middels een kruk omgetoverd tot een vijf-persoonstafel. De bediening was vriendelijk en heeft ons de kaart kort uitgelicht.
Wij hebben gekozen voor de drie verschillende plateau's. Deze plateau's zijn voor twee personen. Met drie plateau's zouden we dus uitkomen op totaal een maaltijd voor zes personen. Je zou dan verwachten dat we het laatste plateau niet op zouden krijgen, zeker omdat wij geen grote eters zijn. Echter ging dit makkelijk op! Één plateau voor twee personen is echt wel wat weinig. De prijs is verder prima, maar ik zou naast het plateau ook nog wat losse tapas bestellen.
We begonnen met het plateau Vis. Hierin zaten tapas met zalm, tonijn, krab en garnaaltjes. Echt een gevarieerd plateau met stuk voor stuk heerlijke tapas. Het zelfde kan gezegd worden over het plateau Vlees. Hierbij weer verschillende soorten vlees. Biefstuk, twee soorten ham en een hamburgertje.
Ten slotte het plateau Vega. Allerlei soorten groenten op verschillende manieren klaar gemaakt. Dit was mijn persoonlijke favoriet.
Op alle plateau's waren de warme tapas warm, maar direct eetbaar.
We zijn geëindigd met toetjes. De cheesecake en panna-cotta waren erg smakelijk. De karamelnotentaart viel helaas wat tegen. Dit leek erg op een no-bake-cake. Hierdoor was hij erg zacht en smolten de smaken samen. De verschillende delen zoals de noten, de taartbodem en karamel waren slecht van elkaar te onderscheiden. Dit is erg jammer.
Desondanks wel een geslaagde avond.
Miranda O.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening! Tapas komen qua smaak en product goed samen! Anders dan alle andere standaard tapas restaurants! Komen zeker terug als wij weer in Utrecht zijn!
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Keuken sluit om 22:00 uur al. En dat terwijl je tot ruim na 21:00 uur kan reserveren.
Als je dan ook nog lang moet wachten op je 1e ronde eten en de bediening je nauwelijks ziet, eet je niet ontspannen maar gehaast. Het advies is hier dus niet na 20:30 te gaan eten.
Tonneke V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018