Vintage Tapasbar & Wijn

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Romy B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Altijd goed en lekker eten! Plateau is ruim voldoende als maaltijd en de toetjes heerlijk. Zeker een aanrader om met vrienden heen te gaan en te starten aan een gezellig avondje uit.
Christian B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We komen hier graag. Altijd goed. Volgende keer maar eens een plateau proberen, die zagen er goed uit.
sulzlep .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Een zeer levendig restaurant. Aan de gerechten, wijn en bediening mankeert niets. Wel een punt van zorg: het geluidsniveau. Het kostte mij en mijn tafelgenoten erg veel moeite om elkaar te verstaan. Hierdoor gaat het volume omhoog, maar dat zorgde ervoor dat de andere gasten dat ook doen. Uiteindelijk ontstond een kakefonie van harde gesprekken door de gehele zaak. Uiteindelijk blijft dit in de beleving hangen, wat erg jammer is. Het is zeer aan te raden de akoustiek van de ruimte aan te pakken met dempend materiaal. Dan komt de nadruk van de beleving weer terug waar die hoort: eten, drinken en gezelligheid.
P.L.M. B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Koude voorgerechten waren erg lekker. Warme gerechten met name het vlees waren wat aan de droge kant.
Wijn lekker en prima prijs/ kwaliteit. Wat erg storend is, is de slechte akoestiek. Het is zeker als de zaak vol is een enorme klankkast.....Reden voor ons om niet meer terug te komen.
Bram B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Super leuke zaak! Erg lekker gegeven en top bediening.
S. A.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
De tapas zijn lekker. Ruim aanbod. Service houding in niet vriendelijk, maar ook niet onbeleefd.De tafels staan erg dicht bij elkaar. Wat je besteld komt ook allemaal tegelijkertijd en past dus uiteindelijk niet de op kleine tafeltjes.
Je bent hier dus snel klaar en het accent ligt hier te liggen op een hoge "turn over" en zoveel mogelijk eetgasten per oppervlak.
Als je zoekt naar een snelle hap voor de film of theater dan is het ok. Voor een gezellige avond met vrienden is het niet geschikt. Te gehaast, te vol, meer een Fast Food tempo.
Janiek B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten, leuke service. Echt waar voor je geld. Leuke varianten op tapas, ik ga nu nooit meer naar die cliché varianten ;)
Eline-93 B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Prima gegeten en een leuke avond gehad afgelopen vrijdag bij Vintage. Een goede sfeer, leuk ingericht en lekkere wijnen. Wel jammer dat bij het schenken van de wijn (we hadden een fles van de kaart besteld) er niet werd aangeboden om te proeven. Ook was er bij sommige bordjes/schaaltjes een stukje af, net zonde. Verder prima prijs, lekkere tapas en goede service. Lamskoteletjes waren bijvoorbeeld heerlijk, net als de gemarineerde zalm en vergeet vooral de yummie toetjes niet! Een hele leuke en gezellige avond gehad!
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Kwaliteit van het eten en de wijn is erg goed. Vlotte bediening, gezellige sfeer. Het enige minpunt is dat het wel heel rumoerig was.
Tonneke V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk op het terras met lekker eten, een heerlijk wijntje zomaar op een donderdagavond. Super. Zowel de vleesgerechten als de vis was echt lekker. Verassende smaken.
De bediening was ook fijn. Er is duidelijk op onze wensen ingegaan.
Wij raden jullie aan bij familie, vrienden en bekenden.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Super slechte service Er wordt door de bediening alleen gekeken naar de "jonge chickies" Voor 4 fingerfoods met wijn 120 euro voor de laatste 30 minuten moeten wachten Excuus en je krijgt koffie van het huis ............. nimmer gezien Wij zeggen niet naar toe gaan!!!!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Moet erg lang wachten op je fingerfood bediening heeft alleen oog voor "jonge chickies" moet een half uur wachten Krijg je sorry en een koffie aangeboden Dat laatste is nimmer gearriveerd Kortom Slecht
Marian L.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.
Marisa K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het eten was echt uitstekend. Het enige (kleine) minpuntje aan de kaart, was dat er geen bijzondere koffie's op stonden. In andere tapasrestaurants waar ik gegeten heb, stonden op de kaart een stuk of 5 koffie's met likeurtjes erin als Amaretto of Tia Maria e.d. en met slagroom, maar dat miste ik dus op jullie kaart. Er stonden ook vrij weinig nagerechten op. De sfeer van het restaurant was heel gezellig, alleen was het wel heel erg rumoerig, waardoor je constant moest schreeuwen om je verstaanbaar te maken. Voor de rest was dus alles zeer positief.
Jeanette D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Super eten voor een mooie prijs! Het is heel sfeervol. Ik vond persoonlijke de witte wijn, wat een Vintage Special was, niet te drinken maar het kan zijn dat dan aan mij ligt. Er was keurig aangeboden om het eerst te proeven maar dat had ik zelf afgewezen omdat ik dit eigenlijk nooit doe.
Wouter N.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
wij hebben verschillende plateau's besteld alleen deze lijken redelijk veel op elkaar, en daarom hadden wij een aantal dezelfde gerechten. Verder prima
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijk gegeten maar de volgorde waarbij de tapas werden geserveerd kan beter. In ieder geval er naar vragen. Het ging niet gelijk op. De één had 3 schaaltjes staan en de ander één. Eerst kwam warm en daarna koud.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Heerlijke vintage plateau's gecombineerd met een lichtere huiswijn en later een merlot encabernet sauvignon. dessert: warme chocolade taart (heerlijk) en roodfruit parfait. deze laatste viel wat tegen (bevroren). vriendelijke bediening en leuke locatie in het centrum van Utrecht.
Carola B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Wel wat rumoerig. Niet geschikt dus voor een "romantische date". Verder van harte aan te bevelen. We komen zeker nog een keer terug.
Andrew S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Mooi restaurant maar veel te veel lawaai. Het was onmogelijk om elkaar te horen. Na een gerechtje hebben wij het restaurant verlaten. Ik vind het heel jammer omdat de eten leek wel lekker.