Vintage Tapasbar & Wijn

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning , Terras
Familie S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We wilden vroeg (rond 17:00) eten met onze studerende dochter om daarna door te gaan naar Schiphol. In anderhalf uur hebben we heerlijk gegeten.
Elvi K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
De bediening was erg goed: mijn complimenten voor hen. Het eten zelf was echter ronduit vies en vet. Absoluut niet verfijnd en heel vet dus. De bloemkool werd bijvoorbeeld volledig doorkookt en smaakloos met heel veel mayonaise geserveerd maar dan wel voor 6 euro voor drie muizenhapjes. Eigenlijk dus snackbar materiaal voor restaurant prijzen
myrthee .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Lekkere tapas, ruime keuze. Ondanks dat het druk was kwam de bestelling erg snel. Enige minpunt vonden wij dat het in het hoekje achterin erg rumoerig was waardoor we elkaar moeilijk konden verstaan. Komen zeker nog een keertje terug.
Isabelle S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Toppie
Arie O.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Elk gerecht levert opnieuw een smaak sensatie! Zowel de koude als ook de warme tapas komen aan tafel op de juiste temperatuur waardoor smaak van de producten goed tot zijn recht komen. De zaak zat bommetje vol waardoor het behoorlijk rumoerig is en je moeite moet doen om je tafelpartner te kunnen verstaan. De bediening rent zijn/haar benen uit het lijf om iedereen het naar de zin te maken met een vrolijke glimlach.

Wij hebben genoten en komen zeker terug!
Patrick F.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Vintage is een echte aanrader. Het eten was heel lekker en de service was top!! Ik zou er graag nog keer willen eten. Iedereen was heel erg vriendelijk en het eten was snel geserveerd. Goede kwaliteit wijn maakte het af!
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
merkwaardige keuze wat betreft tapas (carpaccio????), geheel afgestemd op nederlandse smaak, heeft met tapas niets te maken
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Gebruik gemaakt van de gelegenheid om hier te eten. Verschillende gerechten uitgeprobeerd. die allen goed smaakten. Redelijke portie, de variatie is goed. We hebben met name de visgerechten uitgekozen. Door van elkaars gerechten te proeven heb je nog meer kans het te proberen.
Attente bediening en goede service.
Narska .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Jammer dat de porties zo groot zijn. Na 4-5 gerechtjes zit je al redelijk vol, maar je wil het liefst zo veel mogelijk uitproberen. Want het eten is heerlijk.
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten, mooie porties, lekkere wijn en prima bediening.
Martha T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Voor de 2e keer bij Vintage geweest en opnieuw een heerlijke avond gehad. Het Plateau Vintage is een aanrader! Bediening denkt goed mee. Top!
Romy B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Altijd goed en lekker eten! Plateau is ruim voldoende als maaltijd en de toetjes heerlijk. Zeker een aanrader om met vrienden heen te gaan en te starten aan een gezellig avondje uit.
Christian B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We komen hier graag. Altijd goed. Volgende keer maar eens een plateau proberen, die zagen er goed uit.
sulzlep .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Een zeer levendig restaurant. Aan de gerechten, wijn en bediening mankeert niets. Wel een punt van zorg: het geluidsniveau. Het kostte mij en mijn tafelgenoten erg veel moeite om elkaar te verstaan. Hierdoor gaat het volume omhoog, maar dat zorgde ervoor dat de andere gasten dat ook doen. Uiteindelijk ontstond een kakefonie van harde gesprekken door de gehele zaak. Uiteindelijk blijft dit in de beleving hangen, wat erg jammer is. Het is zeer aan te raden de akoustiek van de ruimte aan te pakken met dempend materiaal. Dan komt de nadruk van de beleving weer terug waar die hoort: eten, drinken en gezelligheid.
P.L.M. B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Koude voorgerechten waren erg lekker. Warme gerechten met name het vlees waren wat aan de droge kant.
Wijn lekker en prima prijs/ kwaliteit. Wat erg storend is, is de slechte akoestiek. Het is zeker als de zaak vol is een enorme klankkast.....Reden voor ons om niet meer terug te komen.
Bram B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Super leuke zaak! Erg lekker gegeven en top bediening.
S. A.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
De tapas zijn lekker. Ruim aanbod. Service houding in niet vriendelijk, maar ook niet onbeleefd.De tafels staan erg dicht bij elkaar. Wat je besteld komt ook allemaal tegelijkertijd en past dus uiteindelijk niet de op kleine tafeltjes.
Je bent hier dus snel klaar en het accent ligt hier te liggen op een hoge "turn over" en zoveel mogelijk eetgasten per oppervlak.
Als je zoekt naar een snelle hap voor de film of theater dan is het ok. Voor een gezellige avond met vrienden is het niet geschikt. Te gehaast, te vol, meer een Fast Food tempo.
Janiek B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten, leuke service. Echt waar voor je geld. Leuke varianten op tapas, ik ga nu nooit meer naar die cliché varianten ;)
Eline-93 B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Prima gegeten en een leuke avond gehad afgelopen vrijdag bij Vintage. Een goede sfeer, leuk ingericht en lekkere wijnen. Wel jammer dat bij het schenken van de wijn (we hadden een fles van de kaart besteld) er niet werd aangeboden om te proeven. Ook was er bij sommige bordjes/schaaltjes een stukje af, net zonde. Verder prima prijs, lekkere tapas en goede service. Lamskoteletjes waren bijvoorbeeld heerlijk, net als de gemarineerde zalm en vergeet vooral de yummie toetjes niet! Een hele leuke en gezellige avond gehad!
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Kwaliteit van het eten en de wijn is erg goed. Vlotte bediening, gezellige sfeer. Het enige minpunt is dat het wel heel rumoerig was.