Vintage Tapasbar & Wijn

Zaterdag en Zondag vanaf 16:00

• Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Marian L.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.
Jeanette D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Super eten voor een mooie prijs! Het is heel sfeervol. Ik vond persoonlijke de witte wijn, wat een Vintage Special was, niet te drinken maar het kan zijn dat dan aan mij ligt. Er was keurig aangeboden om het eerst te proeven maar dat had ik zelf afgewezen omdat ik dit eigenlijk nooit doe.
Marisa K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het eten was echt uitstekend. Het enige (kleine) minpuntje aan de kaart, was dat er geen bijzondere koffie's op stonden. In andere tapasrestaurants waar ik gegeten heb, stonden op de kaart een stuk of 5 koffie's met likeurtjes erin als Amaretto of Tia Maria e.d. en met slagroom, maar dat miste ik dus op jullie kaart. Er stonden ook vrij weinig nagerechten op. De sfeer van het restaurant was heel gezellig, alleen was het wel heel erg rumoerig, waardoor je constant moest schreeuwen om je verstaanbaar te maken. Voor de rest was dus alles zeer positief.
Wouter N.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
wij hebben verschillende plateau's besteld alleen deze lijken redelijk veel op elkaar, en daarom hadden wij een aantal dezelfde gerechten. Verder prima
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijk gegeten maar de volgorde waarbij de tapas werden geserveerd kan beter. In ieder geval er naar vragen. Het ging niet gelijk op. De één had 3 schaaltjes staan en de ander één. Eerst kwam warm en daarna koud.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Heerlijke vintage plateau's gecombineerd met een lichtere huiswijn en later een merlot encabernet sauvignon. dessert: warme chocolade taart (heerlijk) en roodfruit parfait. deze laatste viel wat tegen (bevroren). vriendelijke bediening en leuke locatie in het centrum van Utrecht.
Carola B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Wel wat rumoerig. Niet geschikt dus voor een "romantische date". Verder van harte aan te bevelen. We komen zeker nog een keer terug.
Andrew S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Mooi restaurant maar veel te veel lawaai. Het was onmogelijk om elkaar te horen. Na een gerechtje hebben wij het restaurant verlaten. Ik vind het heel jammer omdat de eten leek wel lekker.
Giovanni C.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Heerlijk gegeten en wat een lekkere gerechten op de kaart! Porties perfect, garnering helemaal top. Service ook voortreffelijk. Ondanks dat het op dinsdag erg druk was, was er voldoende personeel aanwezig. De gerechten werden ook snel op tafel gezet. Telefoon opladen achter de bar was ook geen probleem. Dit soort dingen geven net dat beetje extra. Bedankt voor een fijne avond, wij komen zeker terug.
Sharon S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Leuke hippe tent met heerlijke gerechtjes ook geschikt voor de kleine eter en heel gezond.
Ik heb heerlijk gegeten met het gezin.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Gekozen voor een plateau met vleesgerechtjes om te delen,prima om mee te beginnen. Daarna nog wat extra losse tapa's gekozen (met name de runderhaas met truffelgratin en portjus was heerlijk!!) Hele lekkere wijnen op de kaart die goed bij de gerechtjes passen. Afgesloten met een chocoladebrownie en cheesecake met frambozenijs waarbij we onze vingers net niet opgegeten hebben.
Yacintha T.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Helaas was het eten minder dan wij verwacht hadden. Personeel was aardig, maar niet heel oplettend. Moesten 20 minuten wachten totdat we onze tweede tapas konden bestellen omdat ze ons steeds vergaten.
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Bediening was vriendelijk maar als het rustig is komen ze iets te vaak en als het drukker wordt weer iets te weinig. Nog niet super ervaren hadden wij het idee. Eten is prima, middelmatig maar lekker. Acoustic is echt een dingetje, aan het einde van je avond moet je echt meer je best doen om je gesprekspartners te kunnen verstaan; jammer! Al met al, best aardig maar niet perse voor herhaling vatbaar.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Super leuk, hip restaurant! Prepare for some extensive choice of wijn. Heel leuk om met een partner te doen; lekker gerechtjes delen.
Anne-Marie W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Achterin is het bij drukte heel lawaaierig, dit kan bij reservering worden aangegeven.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Hoge verwachtingen maar door vrij smakeloos eten niet waargemaakt. Soort van kant en klare happen van de Sligro. Voor ons niet voor herhaling.
Ingrid F.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Op woesdagavond hier met 4 meiden gegeten. Het was erg druk dus was blij dat ik een reservering had gemaakt. de ontvangst was wat slordig: ik moest een paar minuten wachten en had het idee dat er weinig serveersters waren. Het eten daarentegen was echt top! Wij hadden een tapasplankje en een toetje en hadden hier eigenlijk genoeg aan. Ik zou dit zeker aanbevelen en nog een keer terug gaan!
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Super leuk restaurant, relaxte sfeer, gezellig en heerlijke tapas gerechtjes. Kom hier zeker nog een keertje terug!
Larissa G.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Super leuke sfeer in het restaurant, met een snelle en vriendelijke service. De gerechtjes waren allemaal heel lekker, daarnaast serveren ze ook lekkere wijnen.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Eten was lekker. Veel beter dan bij de gemiddelde tapasbar. Dit waren eerder kleine gerechten doe stik voor stik mooi opgemaakt waren.