Vintage Tapasbar & Wijn

Zaterdag en Zondag vanaf 16:00

• Airconditioning , Terras , Wi-Fi
M_uit_Utrecht .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Vriendelijke en correcte ontvangst en bediening. Smaak van de meeste tapas is erg goed, evenals de presentatie. Aanrader is het plateau (vlees, vis of vega). Wij hadden er een heerlijke pinot noir en pinot grigio bij.
pvk_86 .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Lekker gegeten, goede service en leuke afwisseling van gerechten op de kaart.................................................
Francine V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Prima restaurant, lekker gegeten , fijne bediening enige grote nadeel is het lawaai. Muziek staat zeer luid en dan met zoveel mensen is het moeilijk een gesprek te voeren aan tafel.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gewoon heerlijk!
DvB81 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Tapas in gezellig straatje midden in het centrum van Utrecht. Eten was echter matig, weinig smaak en slechte combinaties; "krokante inktvisringen" gewoon gefrituurd diepvriesspul, tonijntartaar smaak noch kraak, eendenborstfilet taai en (naar mijn mening) niet lekker gecombineerd met linzen, burgertje van krab waar het brood te veel van de smaak wegneemt en het een droge hap maakt. Niet echt de moeite waard...
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ik heb hier vaker gegeten, maar ook nu weer was ik erg tevreden en met name over de bediening. Water bij de wijn wordt gewoon geregeld (zoals het hoort) en de service was snel en met een glimlach. Ook het eten (de plateaus) smaakte weer erg goed en dat voor een prima prijs. Dit restaurant is een goede aanrader voor als je even een keer geen zin hebt in weer een burger bij een van de vele tenten met een 'industriële vt-wonen inrichting' in Utrecht.
Leoni C.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijke gegeten, was gezellig druk en vriendelijk personeel. Bruschetta's waren verrassend heerlijk!
Personeel kwam alleen ietwat vaak vragen of alles naar wens was, dat is enige minpuntje.
Aileen N.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker eten, goede bediening en heerlijke wijnen. Reserveren wel nodig, zeker in het weekend. Kaart is gevarieerd en wisselt regelmatig.
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Super gezellig restaurant, mooie inrichting, vriendelijk personeel, lekker gegeten, mooie lange bar, fijne stoelen. Zonde dat er niet meer plek is voor tafeltjes, want er zijn veel klanten weer moeten omdraaien, omdat het vol was.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Een erg gezellig restaurant met heerlijk eten. Helaas konden we elkaar nauwelijks verstaan omdat het erg rumoerig was. We gaan zeker nog eens terug maar dan wel op een rustiger moment.
Roy D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijke restaurant met uitstekende gerechten, alles is vers en van heel goede kwaliteit. Ook de huiswijnen zijn heerlijk! Verder is rekening heel schappelijk.. Vooraf reserveren is aan te raden.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gezellig avondje met vrienden gehad. Aardige bediening. Het eten was lekker, niet heel bijzonder, maar daar is de kaart ook niet naar. Al met al dik in orde!
Marit S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Samen met een vriendin lekker gegeten, om ons heen werden veel gemengde plateaus besteld. Daar werd goed van gesmuld. Zelf zijn we voor 3 losse visgerechten per persoon gegaan. In tegenstelling dat wat we verwacht hadden was dit voldoende.
We hadden gelijk bij opening om 17:00 uur gereserveerd toen werden we snel geholpen. Niet veel later zat het helemaal vol en moesten we aanzienlijk meer moeite doen om bediend te worden. De bediening was verder wel vriendelijk en bekwaam. Al met al een aanrader.
Charlotte G.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Super kwaliteit prijs verhouding! Eet er vaker en vind het eten erg goed. De bediening is ook super vriendelijk. Enige minpuntje dat ik kan bedenken: het is er erg gehorig dus verstaat elkaar niet heel goed.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We zijn zaterdag bij Vintage Tapasbar & wijn gaan eten en dat was een culinair feest voor ons. De uitleg over de gerechten was een sterrenrestaurant waardig, de bediening vriendelijk en vakkundig, de sfeer was goed. Ik wil een ieder Vintage aanbevelen. De gerechten waren heerlijk en er was werk van gemaakt. Heel bijzonder was ook het nagerecht. Wij komen zeker retour. En....de rekening viel mee.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Mijn ervaring bij Vintage zaterdagavond was een relevatie. Een overzichtelijke Menukaart, vakkundige uitleg van de gerechten en de gerechten die wij besteld hadden, en redelijk snel op tafel stonden, was bijzonder. De uitleg over ieder gerecht was een sterrenrestaurant waardig. De wijn was een voltreffer. Het eten was zeer smakelijk en een sterrenrestaurant waardig, de bediening erg prettig en er was een goede interactie met het personeel. Ik wil dit voor mij unieke restaurant aan een ieder aanbevelen. Het was voor ons heerlijk genieten en wij komen zeker terug.
Dhrvisser .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Samen met partner een heerlijk avondje tapas en wijn in één van de gezelligste straten van Utrecht. Gezellige en sfeervolle inrichting. Afgeladen vol en daardoor soms wel erg rumoerig, maar dit zorgt tegelijkertijd ook wel weer voor een goede sfeer. Vriendelijke en attente bediening met een glimlach. Eten was goed, maar sommige gerechten hadden wat mij betreft nog wel iets meer op smaak gebracht mogen worden. Omdat het moeilijk kiezen was tussen al het lekkers op de kaart hebben we twee keer gekozen voor een plateau: één keer vis en één keer vlees. Ideale mogelijkheid om je te laten verrassen.
Joan D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk eten en goede wijnen. De (hoge) tafels staan wel dicht bij elkaar en waarschijnlijk net pech met een groep van 6 die achter ons zat en vrij rumoerig was. Wij waren ook met 6 maar konden elkaar moeilijk verstaan.
fred B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Hier gegeten door alle goede recensies, het is ons niet bevallen. allemaal te kleine hapjes en prijs/kwaliteit was niet goed.
Casper S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Afgelopen zondag bij Vintage Tapasbar & Wijn gegeten en kan wel zeggen dat dit een absolute aanrader is!! Heerlijke gerechten, top personeel en een gezellige sfeer!