Vintage Tapasbar & Wijn

Aileen N.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Super gezellig restaurant, mooie inrichting, vriendelijk personeel, lekker gegeten, mooie lange bar, fijne stoelen. Zonde dat er niet meer plek is voor tafeltjes, want er zijn veel klanten weer moeten omdraaien, omdat het vol was.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Een erg gezellig restaurant met heerlijk eten. Helaas konden we elkaar nauwelijks verstaan omdat het erg rumoerig was. We gaan zeker nog eens terug maar dan wel op een rustiger moment.
Roy D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijke restaurant met uitstekende gerechten, alles is vers en van heel goede kwaliteit. Ook de huiswijnen zijn heerlijk! Verder is rekening heel schappelijk.. Vooraf reserveren is aan te raden.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gezellig avondje met vrienden gehad. Aardige bediening. Het eten was lekker, niet heel bijzonder, maar daar is de kaart ook niet naar. Al met al dik in orde!
Marit S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Samen met een vriendin lekker gegeten, om ons heen werden veel gemengde plateaus besteld. Daar werd goed van gesmuld. Zelf zijn we voor 3 losse visgerechten per persoon gegaan. In tegenstelling dat wat we verwacht hadden was dit voldoende.
We hadden gelijk bij opening om 17:00 uur gereserveerd toen werden we snel geholpen. Niet veel later zat het helemaal vol en moesten we aanzienlijk meer moeite doen om bediend te worden. De bediening was verder wel vriendelijk en bekwaam. Al met al een aanrader.
Charlotte G.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Super kwaliteit prijs verhouding! Eet er vaker en vind het eten erg goed. De bediening is ook super vriendelijk. Enige minpuntje dat ik kan bedenken: het is er erg gehorig dus verstaat elkaar niet heel goed.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We zijn zaterdag bij Vintage Tapasbar & wijn gaan eten en dat was een culinair feest voor ons. De uitleg over de gerechten was een sterrenrestaurant waardig, de bediening vriendelijk en vakkundig, de sfeer was goed. Ik wil een ieder Vintage aanbevelen. De gerechten waren heerlijk en er was werk van gemaakt. Heel bijzonder was ook het nagerecht. Wij komen zeker retour. En....de rekening viel mee.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Mijn ervaring bij Vintage zaterdagavond was een relevatie. Een overzichtelijke Menukaart, vakkundige uitleg van de gerechten en de gerechten die wij besteld hadden, en redelijk snel op tafel stonden, was bijzonder. De uitleg over ieder gerecht was een sterrenrestaurant waardig. De wijn was een voltreffer. Het eten was zeer smakelijk en een sterrenrestaurant waardig, de bediening erg prettig en er was een goede interactie met het personeel. Ik wil dit voor mij unieke restaurant aan een ieder aanbevelen. Het was voor ons heerlijk genieten en wij komen zeker terug.
Dhrvisser .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Samen met partner een heerlijk avondje tapas en wijn in één van de gezelligste straten van Utrecht. Gezellige en sfeervolle inrichting. Afgeladen vol en daardoor soms wel erg rumoerig, maar dit zorgt tegelijkertijd ook wel weer voor een goede sfeer. Vriendelijke en attente bediening met een glimlach. Eten was goed, maar sommige gerechten hadden wat mij betreft nog wel iets meer op smaak gebracht mogen worden. Omdat het moeilijk kiezen was tussen al het lekkers op de kaart hebben we twee keer gekozen voor een plateau: één keer vis en één keer vlees. Ideale mogelijkheid om je te laten verrassen.
Joan D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk eten en goede wijnen. De (hoge) tafels staan wel dicht bij elkaar en waarschijnlijk net pech met een groep van 6 die achter ons zat en vrij rumoerig was. Wij waren ook met 6 maar konden elkaar moeilijk verstaan.
fred B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Hier gegeten door alle goede recensies, het is ons niet bevallen. allemaal te kleine hapjes en prijs/kwaliteit was niet goed.
Casper S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Afgelopen zondag bij Vintage Tapasbar & Wijn gegeten en kan wel zeggen dat dit een absolute aanrader is!! Heerlijke gerechten, top personeel en een gezellige sfeer!
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Top restaurant, top service, heerlijk eten, wij waren met een grote groep en hadden een groepsmenu tapas eerst een ronde koude tapas en daarna een ronde warme tapas echt heerlijk alleen als we geen toetje hadden genomen hadden wij niet vol gezeten.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het was voortreffelijk. Vriendelijke en goede bediening in een heel sfeervol restaurant. De wijn van de maand was een Negroamaro en was erg lekker. Water werd steeds aangevuld. Kortom voor herhaling vatbaar.
erickvandeberg .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Hier op een zaterdag gegeten, bij het begin zag het er leuk uit maar ik merkte al gauw dat het heel erg chaotisch was binnen. Het lijkt meer op een studentencafé dan een tapas restaurant. heel erg remoerig binnen. Het eten was oké nogal hollands als je het mij vraagt. en daar binnen was niks spaans te bekennen. Helaas niet voor herhaling vatbaar.
estella B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Het eten bij Vintage is keer op keer weer erg gezellig. Het eten is van goede kwaliteit en mooi gepresenteerd. De bediendes zijn erg vriendelijk. Dit is al mijn vierde keer bij Vintage en ik kom zeker nog vaker terug. Familie en vrienden die ik Vintage aanraad zijn ook steeds erg te spreken over het eten en de sfeer. Kortom een erg goed en gezellig restaurant om lekker een avond door te brengen!
Lara E.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Goed wijnadvies gekregen bij heerlijke tapas. We zaten aan de (kleine) ronde tafels. De stoelen zijn een beetje spartaans, van die oude houten recht-toe-recht-aan stoelen. Maar ja, het heet ook niet voor niets Vintage. Verder prima restaurant, gezellige sfeer. Lekker eten. Ik ga nog een keer terug.
E. K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Vintage tapas plateau genomen, is zeker een aanrader, lekkere combinatie van vlees, vis en vega. Nog 2 extra tapas ernaast genomen en een toetje paste er ook nog bij. Gezellige sfeer en de prijs viel ontzettend mee, ga zeker nog ees terug
Sue-Yin V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk eten!! Echt verrukkelijk! Service was matig. Serveerster sprak onduidelijk, begreep ons niet en visa versa. Veelal ook aan de langdurige kant voordat eten geserveerd werd. Maar echt goed en lekker eten en dan valt de rest in het niets.