Vintage Tapasbar & Wijn

Zaterdag en Zondag vanaf 16:00

• Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Anne-Marie W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Achterin is het bij drukte heel lawaaierig, dit kan bij reservering worden aangegeven.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Ingrid F.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Op woesdagavond hier met 4 meiden gegeten. Het was erg druk dus was blij dat ik een reservering had gemaakt. de ontvangst was wat slordig: ik moest een paar minuten wachten en had het idee dat er weinig serveersters waren. Het eten daarentegen was echt top! Wij hadden een tapasplankje en een toetje en hadden hier eigenlijk genoeg aan. Ik zou dit zeker aanbevelen en nog een keer terug gaan!
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Super leuk restaurant, relaxte sfeer, gezellig en heerlijke tapas gerechtjes. Kom hier zeker nog een keertje terug!
Larissa G.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Super leuke sfeer in het restaurant, met een snelle en vriendelijke service. De gerechtjes waren allemaal heel lekker, daarnaast serveren ze ook lekkere wijnen.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Eten was lekker. Veel beter dan bij de gemiddelde tapasbar. Dit waren eerder kleine gerechten doe stik voor stik mooi opgemaakt waren.
dirkpvandenbergh .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Heerlijk gegeten , goede vriendelijke bediening en adviesen en voor een nette prijs.
Af en toe ging het geluidsniveau van de naast ons bezette tafels wel erg omhoog.
Tafels en stoelen (waarwij zaten) waren wat hoger , wat wij prettig vonden, maar misschien daardoor dat alles wat harder klonk.
Dit restaurant zullen we graag nog eens bezoeken.
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Leuke tent. Leuke sfeer en mooie aankleding. Leuke kaart met ook aparte gerechtjes. Alleen bij binnenkomst niet direct personeel aanwezig en na tafel hebben gekregen hebben we zeker 15 min moeten wachten voor het ontvangen van de kaart en opnemen van de bestelling. En later op de avond 3x moeten vragen naar m'n glas bestelde prosecco en een biertje. Na de 3e keer kwam hij snel en was van het huis dus netjes opgelost. Aangegeven op tijd weg te moeten ivm een optreden en werd wel goed rekening mee gehouden bij het dessert. Gerechten mooi opgemaakt en ook erg smaakvol. Alleen de bediening was dus jammer.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
gelukkig weer gereserveerd want werd snel druk. Plateau was gevarieerd met lekkere gerechten vooral de zalm en de hamburger. Met lekkere rose en witte wijn (grune veldliner). De tiramisu was iets minder, de tussenlaag had weinig smaak dus moest je echt per hap nemen met bovenste en onderste laag erbij.
Inge R.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Leuke, sfeervolle eetgelegenheid. Ligt super centraal. Ideaal voor combinatie shoppen en/of bezoek Vredenburg. Plateau is aanbevelenswaardig.
Stefan T.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
We hebben gereserveerd en konden flexibel een plek zitten, onze voorkeur ging uit naar de bar.
Rumoerig, maar gezellig. Het eten smaakte goed en werd vlot geserveerd. De bediening is zeer vriendelijk en netjes.
Top, aanrader!
Rick T.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Uitstekende bediening en zeer gastvrij. Heel goed eten! Kwaliteit goed. Creativiteit op het bord met name dessert erg goed. Al met al blij verrast. Reserveren is een must. Zaterdagavond afgeladen vol en lawaaiig. Enig minpunt is de oncomfortabele kruk die bijgezet wordt als je met 5 aan een 4-persoonstafel zit.
tessa v V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Leuke inrichting aardige mensen in de bediening. Maar het eten was het echt niet waard de inktvisringetjes waren totaal niet lekker zoals ik ze ken. Erg jammer vond bijna niks lekker.
M_uit_Utrecht .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Vriendelijke en correcte ontvangst en bediening. Smaak van de meeste tapas is erg goed, evenals de presentatie. Aanrader is het plateau (vlees, vis of vega). Wij hadden er een heerlijke pinot noir en pinot grigio bij.
pvk_86 .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Lekker gegeten, goede service en leuke afwisseling van gerechten op de kaart.................................................
Francine V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Prima restaurant, lekker gegeten , fijne bediening enige grote nadeel is het lawaai. Muziek staat zeer luid en dan met zoveel mensen is het moeilijk een gesprek te voeren aan tafel.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gewoon heerlijk!
DvB81 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Tapas in gezellig straatje midden in het centrum van Utrecht. Eten was echter matig, weinig smaak en slechte combinaties; "krokante inktvisringen" gewoon gefrituurd diepvriesspul, tonijntartaar smaak noch kraak, eendenborstfilet taai en (naar mijn mening) niet lekker gecombineerd met linzen, burgertje van krab waar het brood te veel van de smaak wegneemt en het een droge hap maakt. Niet echt de moeite waard...
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ik heb hier vaker gegeten, maar ook nu weer was ik erg tevreden en met name over de bediening. Water bij de wijn wordt gewoon geregeld (zoals het hoort) en de service was snel en met een glimlach. Ook het eten (de plateaus) smaakte weer erg goed en dat voor een prima prijs. Dit restaurant is een goede aanrader voor als je even een keer geen zin hebt in weer een burger bij een van de vele tenten met een 'industriële vt-wonen inrichting' in Utrecht.
Leoni C.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijke gegeten, was gezellig druk en vriendelijk personeel. Bruschetta's waren verrassend heerlijk!
Personeel kwam alleen ietwat vaak vragen of alles naar wens was, dat is enige minpuntje.