Vintage Tapasbar & Wijn

• Airconditioning , Terras

Jouw recensie over het restaurant Vintage Tapasbar & Wijn

Wero .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk eten, onderscheid zich duidelijk van andere tapas restaurants, verrassende tapas, goede service, prima prijs kwaliteitsverhouding, gezellig ingericht!
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten, mooie wijnen, goede gerechtjes en een vriendelijke, attente bediening.
Een plek om terug te keren!
Ineke L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gezellige tent met originele kaart, heerlijk gegeten met lekker wijntje erbij!
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Zeer vriendelijke bediening, snelle service. Lekkere gerechten met prima wijnen. Een aanrader!
12345_ .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
De jongere bediening was nog beter dan de oude, namelijk erg onvriendelijk, ongeduldig en je werd niet goed door haar geholpen. De 2 jongere meiden deden dit wel. Verder wel prima gegeten, alleen jammer van de kleine tafeltjes en inrichting.
Nielsgierig .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk eten en een goede ambiance. Echter blijft de akoestiek in mijn optiek erg slecht. Je kunt elkaar amper horen. Daarnaast konden de dames de drukte gisterenavond niet echt aan. Jammer, want doorgaans zijn we erg gecharmeerd van dit restaurant. Zeker het eten is aanrader!
Eva L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
We zijn hier gaan eten na een borrel. Gezellig restaurant met lekkere hapjes. Aanrader voor een borrel of lichte maaltijd.
Renske P.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijke ontspannen sfeer, leuke bediening en goed eten. Samen met mijn zoon en dochter gegeten maar leeftijd maakt hier niet uit.
Patty K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Lekker eten, goede sfeer en prettig personeel
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Vooraf werd verteld om vooral niet te veel gerechtjes in 1 keer te bestellen. Dank daarvoor want de porties zijn groot ( in vergelijking met andere tapasrestaurants). Perfecte bediening die goed in de gaten had wanneer ze de volgende gang uit kon serveren. Bovendien duidelijk in de uitleg.
Dit restaurant is een aanrader. Wel even reserveren.
We komen vanuit Groningen zeker een keer terug.
Maxie H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Ontzettend lekker eten met een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Een beetje rumoerig, maar met vriendelijk personeel en een lekkere prosseco nemen we dat voor lief! Genoten!
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Een leuk en gezellig plekje waar we heerlijk hebben gegeten. Gekozen voor een vintage tapas plankje. Alles was heerlijk, behalve de zalm. Die vonden we alle 3 niet lekker. Misschien een tip om hem toch warm te serveren i.p.v. koud. Verder een goede afsluiter met de cheesecake frambozenijs. Jammie
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Zeer slechte akoestiek. Kwaliteit van de tapas is niet erg verfijnd. Bediening was daar en tegen zeer vriendelijk en behulpzaam.
Carlijn V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heel erg leuk restaurant, met een ruime keuze aan tapas. Wij kozen voor het tapas plateau van 9,75. Dit was echter toch wel een beetje weinig, terwijl wel werd gezegd dat dit genoeg was als hoofdgerecht. We hebben hierna nog alle vier 1 extra tapas erbij besteld en een heerlijk dessert op. De cheesecake is een aanrader!
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Mooie tent met lekkere tapas, niet specifieke "echte Spaanse" tapas maar wel lekker. Bedoening was snel, vriendelijk en gastvrij. Duidelijke & goede uitleg over de verschillende wijnen. Kortom voor een gezellige & leuke avond met goed eten kun je hier goed terecht
marijkezzz .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Niet bekend in Utrecht en op de gok bij Vintage gereserveerd. Dat was een goede gok! We hebben echt heerlijk gegeten en vooral de tapas plateaus zijn een aanrader, we hebben zowel vis als gemengd genomen.
Goede sfeer en fijne bediening.
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijke tapas gegeten! De kaart is niet heel uitgebreid, maar elk gerecht is wel bijzonder lekker! De locatie van het restaurant is natuurlijk ook fantastisch!
Guido en Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken. Bediening heeft voldoende aandacht zonder opdringerig te zijn. Tafels staan wat dicht op elkaar maar is eigenlijk niet anders dan wat je verwacht in een (wijn) bar. Eten is van goed niveau. Ik zou het niet direct tapas noemen maar meer kleine porties waardoor je in plaats van 3 gerechten er een stuk of 5 eet. Zeker een aanrader.
Lidewij K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Voor het eerst hier gegeten. Het eten was heerlijk en de bediening was top. Mijn verjaardag was geslaagd! Hier ga ik vaker komen.
Mark uit Utrecht ..
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Tapasbar Vintage is hip. Maar we hebben geluk, op deze zomerse zondagmiddag hebben we met reserveren binnen 3 kwartier een plekje. We kiezen een tweetje vlak bij de deur met uitzicht op het terras en de rest van het restaurant.

De keuze aan vlees, vis en vega tapas op de kaart is ruim voldoende. Als "starter" gaan we voor het plateau met "van alles wat". Naast de wijn en de cola ook kraanwater in een trendy fles. De waterglazen passen hier niet helemaal bij en zijn wat gewoontjes.

Het plateau laat nog ruimte voor Patatas bravas, Risotto en Fruit de mer. Onze eerste kennismaking met dit restaurant is een hele aangename!

Tip voor de bedrijfsleider: het servies is van aardewerk in plaats van porselein en daar springen heel snel stukjes van de rand; zo ook hier. Veel borden en schaaltjes met chipping. #please, haal dit uit de roulatie, het staat zo cheapy.

Verder prima tent!