Vintage Coffee

Erg rustig

Jouw recensie over het restaurant Vintage Coffee

Uitetenmetkidsz .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Samen met 4 familieleden hebben we hier een high tea. Wat heerlijk. We werden erg verwend. We waren allen enthousiast en komen zeker terug. De hightea is echt een aanrader hier. Heerlijke koekjes, soepje en sandwiches. Verbeterpuntje; we kregen maar 1 keer kruiden voor de thee maar wel steeds nieuw heet water. Op een gegeven moment was er bij de kruiden de smaak eruit. We hadden graag ook een ander smaakje willen proeven.
Heine .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Een keer elders lunchen dan bij een van de meer gerenommeerdere lunchrooms van Drachten.
Wat bij binnenkomst direct opvalt is de enigszins rommelige aankleding van deze zaak.
Er staat een hoop 2e hands spul in deze zaak maar dat heeft weinig samenhang met de muren en het (systeem)plafond.
De spijkers aan onze tafelblad staken vervaarlijk uit en liet ons meerdere malen haken met onze kleding.
Tevens was het tafelblad niet vlak en huppelde het bord soms van voor naar achter en van links naar rechts.
Er werd een verkeerde (soort) cola gebracht en de bestelde melk was overgestroomd.
De hamburger en de boterhammen met filet american waren niet bijzonder van aankleding en smaak.
Voor iets meer dan €20,00 vond ik het allemaal erg magertjes.
Het jonge personeel is nog niet helemaal op elkaar ingespeeld en laat met regelmaat steekjes vallen.
Kortom, niet slecht maar dat was het dan ook.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Zeer leuk koffie en lunchadres! Een aanwinst voor Drachten. Lekkere koffie, heerlijke lemoncake met eigengemaakte slagroom en prima lunchkaart met heerlijke gerechten. Superaardig personeel.
Meubilair is te koop.