VinPearl Vietnamese Cuisine

Stationsplein 117 5211 BM Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant VinPearl Vietnamese Cuisine

Gezond, rijk, lekker

De grote foto achterin de zaak van de baai van Na Trangh brengt je een moment van herkenning of een moment van afgunst. Deze authentiek Vietnamese keuken maakt van dit restaurant een parel in Den Bosch. Een rijke keuze uit bijvoorbeeld de hotpot, verse loempia's of een pho (bouillon) vult de kaart. Gezond eten is hier niet hip, maar echt.

Meer informatie over restaurant VinPearl Vietnamese Cuisine

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 22:00

7,1
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Apart vonden we de verse kruiden bij het gerecht: munt, koriander, echt lekker! Volgens ons kunnen ze het wel gezelliger maken, met planten buiten enzo. Dan valt het restaurant ook vast meer op. Wij scharen het niveau van het restaurant in het rijtje griek-mexicaan. Niet te hoogdravend; gewoon lekker. Leuk voor ouders dat kinderen van binnen naar buiten mogen rennen. Geen zorgen dat ze op het stationsplein onder een auto komen of dat de bediening hen tot stiltte maant. In de bediening liep iemand met gescheurde spijkerbroek.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Op stationsplein gelegen, dus niet rustig, maar dat geeft niet. Interessante Vietnamese gerechten, ik raad de Pho soep zeker aan!! Wordt geserveerd met verse kruiden, en het is een maaltijd op zich. Wij komen zeker vaker terug!
Vi C.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het eten was lekker, maar niet zo bijzonder dat we ervoor terug komen. We bestelden o.a. pho en de portie was kleiner dan we gewend waren. Verder leken de bedieners nog geen routine gevonden te hebben, omdat we door minstens 4 verschillende personen werden bediend en ze kort achter elkaar vroegen of we al een keuze hadden gemaakt, terwijl we nog aan het kijken waren. Ze waren wel allemaal erg aardig.
Anne-Marie K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Bediening was aardig, om positief te beginnen. De vele magnetron piepjes waren een onheilspellende voorbode van het smakeloze eten. De 9 slakken van de foto waren in stukjes gesneden en was niet veel meer van over. De garnalen op de gewokte groente waren uit de frituur ipv zoals op de foto vers. En dat ondanks de vraag; glutenvrij eten. Niet voor herhaling vatbaar, helaas
Robbie P.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Smakeloze bocht, ongeïnteresseerde bediening, de uitservering van de gerechten klopte van geen kanten. De een was al klaar met eten en de andere kreeg toen zijn gerecht pas. Kortom wat een slecht restaurant!
Heleen J.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Lekker gegeten ,maar de krokante pannenkoek was erg matig gevuld, ik had voor de garnalen- beef vulling gekozen en had er welgeteld 2 garnalen in zitten en drie stukjes vlees. De overtollige munt en koriander bij ieder gerecht mag echter wel wat minder.
Het meisje wat ons geholpen heeft verdiend een pluim, ze heeft ons zeer vriendelijk geholpen!
Floris J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eten was erg goed, maar de bediening was nogal onprofessioneel en had weinig manieren. De inrichting is niet erg sfeervol.
Eva K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Vietnamees eten is een van de lekkerste keukens ter wereld, als het goed en op authentieke wijze wordt bereid. Gelukkig is dat bij Vin Pearl het geval!
Je moet daarvoor eerst wel even het wat kille en ongezellige interieur door de vingers zien (een authentiekere inrichting en het veranderen van het tl-achtige licht zou al heel wat schelen imo), maar het lekkere en gezonde eten is dat wel waard!
We komen hier vaker terug (om af te halen;)).
coen J.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Lekkere gerechten. Absolute aanrader echter wel prijzig voor hetgeen je krijgt. Hadden drie gerechten besteld om thuis op te eten. Smaak was goed en bediening erg enthousiast. Twijfel of ik vaker kom ivm de prijs.
Elfystiani S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Normaal nemen we altijd de banh xeo en pho, echt aanraders! Vandaag hebben we de noodles met saté en gegrilde spek gegeten en dit is ook echt super lekker! Het is gezond en niet vet
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Ik deel niet snel een 10 uit maar dit restaurant is echt de moeite waard. Het bleek een handige meetingpoint voor mij en een vriendin. Op station. Bij binnenkomst hartelijke ontvangst door gastvrouw en later bleek dit de kokkin. En wat voor 1. Topper. De Vietnamese pannenkoek is aanrader. Daarna hadden we beefsate met verse groenten en noodles. Met liefde bereidt. Dat proef je. De ambiance doet er niet toe als je zo lekker eet en ook nog eens vriendelijk wordt toegesproken. Ik ga dit restaurant als favo ontmoetingsplek inzetten. Oh ja houd je van pittig? Vraag dan naar de vissaus met pepertjes en knoflook. Pittige tip ????
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten in dit restaurant. Verse kruiden en groente. Heerlijke pure en authentieke Vietnamese smaak. De bediening is heel vriendelijk.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Ik heb nog nooit Vietnamees gegeten. Maar na vandaag gaat dat veranderen want het is hier niet alleen lekker eten. je bent dan ook nog gezond bezig ook.
Marciano J.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk wezen eten met mij vriendin bij vinpearl. Als eerste pakte ik de Bon Bo heu dat is een heerlijke pittige soep echt een aanrader als je van pittig eten houdt. De Bun Thit Nuong Dac Biet is ook heel erg lekker. Als laast probeerde we de Banh Xeo die smaakte fantatisch en wastafel heerlijk bereid. Het vietnamees bier sluiten goed aan bij de lekkere gerechten

Wel komen zeker vaker terug
Marciano J.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ik ben vandaag gezellig gaan eten samen met mijn vriendin
. Er hadden allebei eerst de pittige soup genomen bun Bo hue, echt aan aanrader als je van pittig eten houdt. Daarna hadden we ook de Vietnamese pannenkoek gegeten Banh Xeo. Die is ook erg lekker. De service is harstike vriendelijk, en het vietnamees bier smaakt erg lekker.

We komen zeker terug.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het was heerlijk om te eten vooral nummer 10 en 27 waren lekkere gerechten!
De bier uit Vietnam was ook erg lekker om te drinken.
De gastvrijheid was ook goed!
SusanneW .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Meerdere malen gegeten en afgehaald inmiddels. Heerlijk vers en puur eten, met de pho met ossenhaas als persoonlijke favoriet. Tot snel weer!
emdd .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Vooral het menu is verassend lekker! Jammer van het decor. Terras zou stuk gezellig kunnen zijn met meer aankleding. Hierdoor vinden we het minder geschikt voor een gezellig avondje tafelen wat erg jammer is gezien de kwaliteit en smaak van het eten.
Bediening mag beter, er wordt niet goed opgelet, borden blijven lang leeg op tafel staan. Daarentegen is iedereen wel vriendelijk.
Super gegeten, we komen zeker snel terug.

peerensass .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij fijne mensen, ze komen zelf ook uit Vietnam en dat proef je. We kwamen zelf net terug uit Vietnam na een vakantie hebben hier zelfs nog lekkerder gegeten dan daar lokaal. Het lekkerste gerecht was waar wij zelf springrolls konden maken. Uitstekende bediening en goede prijzen.
Silvana M.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het is niet de meest gezellige romantische of knusse omgeving, maar je kan hier fantastisch lekker eten! Zeer vriendelijke bediening ook. En zeer betaalbaar.

Wij hadden de zelfgemaakte vega loempia's. De vietnamese loempia's en de papayasalade vooraf. Allemaal heerlijk.
Mijn partner had rundergehakt in piperblaadjes en ik garnalen beignet als hoofdgerecht. De garnalen beignet zou ik n volgende keer zeker niet nemen. Verder dus echt prima en heerlijk Vietnamees bier!!