VinPearl Vietnamese Cuisine

Stationsplein 117 5211 BM Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant VinPearl Vietnamese Cuisine

Gezond, rijk, lekker

De grote foto achterin de zaak van de baai van Na Trangh brengt je een moment van herkenning of een moment van afgunst. Deze authentiek Vietnamese keuken maakt van dit restaurant een parel in Den Bosch. Een rijke keuze uit bijvoorbeeld de hotpot, verse loempia's of een pho (bouillon) vult de kaart. Gezond eten is hier niet hip, maar echt.

Meer informatie over restaurant VinPearl Vietnamese Cuisine

Rob A.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Pieter M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Het is lelijk zaakje. Bediening is vriendelijk maar spreekt voornamelijk engels. Vooraf hadden we soep. Deze was lekker, er zaten verse kruiden en groenten bij. Als hoofdgerecht hadden we sate’s, beefreepjes en spek. Smaakten prima, vooral de sate’s waren lekker. Muziek stond iets te hard en ook hoorde je geluiden van de tablet waar een kindje (horende bij de zaak) op zat te spelen.
Katja G.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Ik had gereserveerd om 13u en kwam volgens afspraak naar het restaurant. Vervolgens werd er tegen mij gezegd dat ik maar later terug morst komen om 14:30u om precies te zijn. Ik zou dan korting krijgen. Ik kwam terug en bestelde een Bun Bo Hue soep, maar ik kreeg echt iets anders. De soep was niet pittig zo als omschreven en ipv beef reepjes zaten er soort balletjes in ( denk varken). De soep smaakte werkelijk naar niks :( Eigelijk wou ik iets zeggen maar het personeel was niet aanspreekbaar ivm dat ze aan het telefoon zat :(. Niet best dit!
Jolijn W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Het is een klein restaurant, wat uiteraard niet erg is. Echter kreeg de bediening het niet voor elkaar te begrijpen wat we wilde. En een karaf kraanwater (wat gewoon is om te vragen in Den Bosch) ging niet. Dan maar een fles. De Hotpot was oke, maar de producten om in de Hotpot te doen kan ik ook prima zelf bij de toko halen. Ze waren ook nog bevroren, dus zij halen het waarschijnlijk ook bij een toko. Jammer, want daar kun je jezelf echt heel erg onderscheiden. De lente rollen lijken vers, maar er zit weinig smaak aan, weinig verse kruiden en ook de saus had weinig smaak, al voegde deze wel het missende zout toe. Al met al, wij gaan hier niet meer terug komen. Alles wat ze maken, kan ik thuis ook.
Wilmie V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Het eten was goed en de bediening in het begin ook, later kwam er andere bediening die alleen Engels sprak maar de helft niet kon verstaan, dat was minder! We hebben met Iens dinnerdeal gegeyen voor de helft van de prijs en de volle prijs had ik ook niet betaald........
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Hartelijk ontvangen en heerlijk gegeten!
Het eten is vers en de bediening neemt alle tijd voor je.
Even door het wat kille interieur heen kijken want het eten is echt top.
jan S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk eten, porties mogen iets groter :-)
Herlinde G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Weinig vegetarische opties. Sommige gerechten wat arm aan smaak. Beetje leeg/kil.
Rikie M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijke smaken. Voor niet al te grote eters zijn de porties prima. Jammer dat de prijzen voor de hoofdgerechten een beetje aan de dure kant zijn. Door de actie van Iens kregen we gelukkig 50% korting, waardoor het nu heel voordelig was.
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het restaurantje bestaat hier al twee jaar en ik had er nog nooit iets over gehoord.
Heel erg lekker gegeten, voorgerecht, hoofdgerecht, toet en koffie, erg smakelijk bereid. Zeer aardig, attent personeel die graag een praatje met je maken. Ik kom hier zeker nog een keer eten!
Hay P.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Het eten was prima, wij hebben lekker gegeten. De Vietnamese pannenkoek was erg lekker en de springrolls ook, maar ook erg gewoontjes. Verder was de biefsate erg lekker gemarineerd en het gegrilde spek ook, maar dat laatste was qua hoeveelheid een beetje weinig.
Als we hier de normale prijs voor hadden moeten betalen dan was het naar onze mening wel aan de prijs geweest. Dan kun je beter all-you-can eat gaan eten bij een Japanner voor ong. 27,50 want dan kun je bijna alles wat hier op de kaart staat ook eten en zoveel als je wil.
Het Vietnamese biertje was goed van smaak, maar voor 4,50 te duur. Dan kun je beter een gewoon biertje nemen.
Al met al wel heerlijk gegeten, maar voor de normale prijs was het te duur geweest.
monique S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Voorgerechten uit diepvries. Hoofdgerechten veel ijsbergsla komkommer en geraspte wortel,witte rijst en verder paprika lente ui en ui, heel weinig vlees. De ossehaas was taai, hebben we aangegeven maar werd niets mee gedaan. De satë was vrij hard gebakken, de garnalen ging wel. Gelukkig dat we 50% korting hebben gehad anders hadden we meer dan 80 euro moeten betalen voor 2 personen. Jammer, we hadden er zeker meer van verwacht.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Het eten was super! Ook zeer vriendelijke bediening. De ruimte is echter erg simpel ingericht en doet een beetje snackbarachtig aan. Hier valt veel winst te behalen.
Nico S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijke maaltijd gehad met garnalen, loempia's, biefstuk-stukjes en noodles. Vlotte en vriendelijke bediening. Gewoon goed en ongedwongen. Zeker een aanrader voor niet al te uitgebreid tafelen!
Rik B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Erg lekker gegeten en ontzettend vriendelijk personeel. Omdat we niet konden kiezen werd er voor ons een maaltijd samengesteld. Heerlijk!
ad D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Zeer verrassend. Vriendelijke bediening en goede uitleg over het eten.
Gaan er zeker terug toe
Arnaud D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We werden vriendelijk ontvangen in het nog lege restaurant, maar we waren ook redelijk vroeg: 17:30. Restaurant is wellicht een wat groot woord: Het zit een beetje tussen een cafetaria & eethuis in qua inrichting.
Als voorgerecht hebben we de wan tans (lekker) en loempia's (OK) op. Vrij snel daarna kwamen de hoofdgerechten op tafel:

* Bun Thit Nuong, gegrilde spek met noodles.
* Bun Thit Bo Xiem Que, beefsate met noodles
* Gewokte ossenhaas met rijst

Hier krijg je een dressing bij om overheen te gooien en daarna te mengen. Hierdoor hebben de gerechten wel allemaal een soort van zelfde basis smaak, waarbij het (lekker gemarineerde vlees) voor het verschil zorgt.
Alles is klaargemaakt met veel verse groenten.
Met zijn 3-en waren we (na korting via boeken) nog geen 50 euro kwijt en we hebben prima gegeten. Ze hebben ook nog verschillende soepen en zelf te maken dumplings op het menu staan, dus we hebben ook nog reden om eens terug te gaan.
Wilco S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Onze eerste kennismaking met de vietnamese keuken, smaakt naar meer! Alles vers en goed op smaak, heerlijk! Eigenaar erg vriendelijk. Door het "lichte" karakter van de gerechten (wat juist een verademing is t.o.v. de enkel vlees formules in veel restaurants) mogen de porties, voor mij persoonlijk, wat groter zijn. Tevens mag er wat mij betreft (tegen betaling) kraanwater geschonken worden. Dit is een stuk duurzamer dan het plastic flessenwater wat nu voor 7€ (75cl) geserveerd wordt.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Dit was de tweede keer dat ik hier at, nu met mijn zoon en partner. We bestelden alle drie verschillende dingen en konden dus elkaar mee laten genieten van alle variaties. Alle schotels waren leuk opgemaakt en smaakten uitstekend met veel verse groenten en kruiden. Na afloop hadden we de neiging om weer in het menu te kijken op zoek naar nog meer lekker avontuur. Dus binnenkort kom ik daar wel weer op terug. Ben nieuwsgierig naar Pho(maaltijd)soep.