VinPearl Vietnamese Cuisine

Stationsplein 117 5211 BM Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant VinPearl Vietnamese Cuisine

Gezond, rijk, lekker

De grote foto achterin de zaak van de baai van Na Trangh brengt je een moment van herkenning of een moment van afgunst. Deze authentiek Vietnamese keuken maakt van dit restaurant een parel in Den Bosch. Een rijke keuze uit bijvoorbeeld de hotpot, verse loempia's of een pho (bouillon) vult de kaart. Gezond eten is hier niet hip, maar echt.

Meer informatie over restaurant VinPearl Vietnamese Cuisine

Marciano J.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het was heerlijk om te eten vooral nummer 10 en 27 waren lekkere gerechten!
De bier uit Vietnam was ook erg lekker om te drinken.
De gastvrijheid was ook goed!
SusanneW .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Meerdere malen gegeten en afgehaald inmiddels. Heerlijk vers en puur eten, met de pho met ossenhaas als persoonlijke favoriet. Tot snel weer!
Emdd .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Vooral het menu is verassend lekker! Jammer van het decor. Terras zou stuk gezellig kunnen zijn met meer aankleding. Hierdoor vinden we het minder geschikt voor een gezellig avondje tafelen wat erg jammer is gezien de kwaliteit en smaak van het eten.
Bediening mag beter, er wordt niet goed opgelet, borden blijven lang leeg op tafel staan. Daarentegen is iedereen wel vriendelijk.
Super gegeten, we komen zeker snel terug.

Peerensass .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij fijne mensen, ze komen zelf ook uit Vietnam en dat proef je. We kwamen zelf net terug uit Vietnam na een vakantie hebben hier zelfs nog lekkerder gegeten dan daar lokaal. Het lekkerste gerecht was waar wij zelf springrolls konden maken. Uitstekende bediening en goede prijzen.
Silvana M.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het is niet de meest gezellige romantische of knusse omgeving, maar je kan hier fantastisch lekker eten! Zeer vriendelijke bediening ook. En zeer betaalbaar.

Wij hadden de zelfgemaakte vega loempia's. De vietnamese loempia's en de papayasalade vooraf. Allemaal heerlijk.
Mijn partner had rundergehakt in piperblaadjes en ik garnalen beignet als hoofdgerecht. De garnalen beignet zou ik n volgende keer zeker niet nemen. Verder dus echt prima en heerlijk Vietnamees bier!!
Fiya .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Na alle lovende recensies gelezen te hebben, waren onze verwachtingen wellicht te hoog gespannen. De smaak van de gerechten, we hebben onder andere de verse loempia's en de papayasalade gegeten, viel erg tegen. Zo waren de loempias wel erg rijkelijk gevuld met ijsbergsla. De papayasalade was niet knappering, en was erg laf van smaak. Voor ons helaas geen aanrader.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
We waren in de vakantieperiode en daarom was het nog rustig.
De menukaart is overzichtelijk en laat een gevarieerd aanbod zien en niet zoals bij een gemiddeld chinees-indisch restaurant waar je door de bomen het bos niet ziet. We besloten om als voorgerecht een Banh Xeo te delen. Het is een knapperige pannenkoek, gevuld met groenten, vlees en garnalen. Deze was erg lekker. Als hoofdgerecht noodles met spek en rijst met gewokte ossenhaas. De gerechten zijn - zoals gebruikelijk in ZO Azië- met verse ingredienten, niet te complexe kruiden, relatief snel klaar en erg lekker. Porties zijn ook voldoende.
Het restaurant is wel even zoeken, het lijkt verstopt in de hoek naast het Centraal Station van 's-Hertogenbosch, maar ligt wel mooi centraal.
Toonin .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij VinPearl! Even moeten zoeken waar hij precies zat, maar eenmaal gevonden erg genoten. Samen hebben we een aantal gerechten gedeeld: vers gerolde loempia's, banh xeo (krokante pannenkoek), beef salade en rundergehakt in piperblaadjes. vergezeld van een lekker koel Vietnamees biertje (Saigon). De ontvangst was zeer gastvrij - het restaurant wordt gerund door een Vietnamees echtpaar - en de prijs-kwaliteit verhouding is prima. Echt een aanrader!
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Oprecht een pareltje dit restaurant! Makkelijke locatie voor ons - 1 van ons kwam uit Tilburg, de ander uit Utrecht - maar niet heel sfeervol. Niet alleen de locatie ook het decor is weinig sfeervol. Desondanks hebben we hier een hele avond plezierig gezeten en fantastisch gegeten! Authentieke verse Vietnamese loempia's (met rundvlees is een absolute aanrader!) en super lekkere Pho (runderstoofvlees was onze favoriet). Huiswijn was prima (je komt immers niet voor een wijnproeverij) en de Vietnamese koffie toe was ook erg lekker! Nog leuker als dit met Kopi Loewak (civetkoffie van de servetkat) gemaakt zou worden. Jongen van de bediening was vriendelijk en attent dus al met al kan ik niet anders zeggen dan dat het een hele goede ervaring was! Wellicht dat ze het restaurant wat 'warmer' in kunnen richten, maar laat dat je vooral niet weerhouden!
Giel H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Heerlijk Vietnamees gegeten bij Vinpearl. Authentieke Vietnamese gerechten in een niet al te gezelllige, maar typisch Vietnamese, setting. Ook de service was een beetje amateuristisch maar dat past bij de sfeer en was voor ons daarom niet storend. Wij waande ons in ieder geval weer even terug in Vietnam! Kortom eindelijk weer eens een onderscheidend restaurant gevonden in Den Bosch dat goedkoop is en waar we zeker terug naar toe gaan.
Lauren T.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Toevallig in Den Bosch dit restaurant gevonden, zit aan het station, dus je moet goed zoeken om deze te vinden. Het is zelfdzaam maar dit is echt een authentiek Vietnamees restaurant in Brabant. Om te beginnen is het onthaal zeer vriendelijk en aangenaam. Het restaurant is nieuw en zeer schoon. Als voorgerecht hadden wij eerste de koude springrolls met scampi's en de warme Vietnamese loempia's. De koude rolletjes waren heel vers, flink van formaat en heerlijk van smaak. De warme loempia's waren huisgemaakt en precies goed qua hoeveelheid. Als hoofdgerecht hadden wij een maaltijdsoep met rundsvlees en ossenhaasstukjes. Alles was wederom knapperig en vers, lekker verse groenten, bijgerechten en saus.
Het is een simpele maar geode keuken met verfijnde smaken.
Zeker een aanrader!
WoB .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Afgelopen vrijdag hebben we bij Vin Pearl gegeten, in een woord heerlijk!! We hadden de aanbieding genomen met nog een aantal bijgerechten, lekker gekruid, goed van smaak. Er werd zeer vriendelijk uitleg gegeven hoe het een en ander werkt. Een verzoek om extra komkommer en loempiabladen werd meteen gebracht.
Enthousiaste vriendelijke bediening. Ze kwamen met enige regelmaat even vragen of alles nog naar wens was.
Geert D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Vandaag gingen we met ons gezin uit eten om de verjaardag van mijn vrouw te vieren. De keuze viel op Vinpearl in Den Bosch.
Het restaurant is goed bereikbaar en parkeren is goed geregeld door de parkeergarage onder het station.
Er is een ruim terras, maar het regende, dus namen we binnen plaats.
Het is een nieuwe zaak met een geweldige inrichting.
De bediening is snel een vriendelijk. De manager had voor elke gast een persoonlijk woord.
Uit de ruime keuze koos ik rijstvloei-loempias vooraf. De bijbehorende vissaus zal ik niet snel vergeten. Alsof er een engeltje over je tong ...
Het hoofdgerecht was een rijkgevulde Aziatische maaltijdsoep met een mix van spek en rundvlees. De noedels waren perfect van beet en de kruiden pikant maar heel gebalanceerd.
Het eten wordt niet met vet bereid en daarom is het supergezond.
Ik kan dit restaurant van harte aanbevelen. Dit is niet zomaar eten, maar dit is een delicate culinaire beleving van hoog niveau.
De prijs is concurrerend. Met vier personen betaalden we E 120 en dat was inclusief de drankjes.
Er is ook een afhaalmogelijkheid.
KimvdS .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Gezellige en aardige bediening!
2 Goi Cuon Bo en 12 Banh Xeo vinden wij het lekkerst!
11 Goi Du Du vinden wij niet zo geslaagd.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Ik heb gisteravond mijn vriendin meegenomen naar het restaurant, ik had geen verwachtingen over de vietnamese keuken, echter heeft deze mij erg verrast! Niet alleen de gastvrijheid van de bediening die mijn oordeel veilde ook het lekkere eten.
Ik kan de knapperige pannenkoek met tauge, garnalen en varkensvlees en de papaya salade erg aanraden, ondanks de drukte ontvingen we het eten sneller dan verwacht. Verder kan ik de gewokte ossenhaas erg aanraden, maar ook de gegrilde rundergehakt! Na enige research kwam ik erachter dat ze in de vietnamese keuken veel bewuste en verse producten consumeren, dit komt zeker terug in het eten!
Ik heb erg genoten van het eten en zal het met een dikke 10 belonen!
En we komen zeker terug!!!!!
Erwin.zoer .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Gisteravond hebben mijn vrouw en ik gegeten bij VinPearl en waren beiden aangenaam verrast door de kwaliteit van het eten. VinPearl bevindt zich centraal gelegen bij het station en is snel te bereiken vanaf de snelweg A2. (< 5 minuten)
Wat prettig ik prettig vind aan de Vietnamese keuken is de goede balans tussen groenten en vlees. De maaltijden zijn daardoor licht verteerbaar maar vanwege de gebruikte kruiden in de maaltijden, lekker op smaak. Een goed voorbeeld ervan is de Goi Cuon Bo, pasteitjes met rundvlees. Je verwacht eigenlijk een zwaar voorgerecht maar door de combinatie met groenten, is het voorgerecht verrassend licht.
Verfrissend is het gebruik van verse munt in de salade die bij mijn hoofdgerecht, Banh Xeo (knapperige pannenkoek), zat. Mijn vrouw had gekozen voor Bun Chao Tom, een gerecht waarbij garnalen om suikerriet (lekker om bij het eten van de garnalen uit te zuigen) geplaatst worden. Al met al hebben we genoten van de voorgeschotelde maaltijden en kunnen het restaurant zeker aanbevelen.
Maarten T.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Aangenaam verrast. Kende de Vietnamese keuken niet goed, maar wil nu meer! Kwaliteit van de producten zeer goed, smaken fantastisch, aanrader! Decor passend voor wat het is. Aanrader!