VinPearl Vietnamese Cuisine

Stationsplein 117 5211 BM Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant VinPearl Vietnamese Cuisine

Gezond, rijk, lekker

De grote foto achterin de zaak van de baai van Na Trangh brengt je een moment van herkenning of een moment van afgunst. Deze authentiek Vietnamese keuken maakt van dit restaurant een parel in Den Bosch. Een rijke keuze uit bijvoorbeeld de hotpot, verse loempia's of een pho (bouillon) vult de kaart. Gezond eten is hier niet hip, maar echt.

Meer informatie over restaurant VinPearl Vietnamese Cuisine

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 22:00

Eva K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Vietnamees eten is een van de lekkerste keukens ter wereld, als het goed en op authentieke wijze wordt bereid. Gelukkig is dat bij Vin Pearl het geval!
Je moet daarvoor eerst wel even het wat kille en ongezellige interieur door de vingers zien (een authentiekere inrichting en het veranderen van het tl-achtige licht zou al heel wat schelen imo), maar het lekkere en gezonde eten is dat wel waard!
We komen hier vaker terug (om af te halen;)).
coen J.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Lekkere gerechten. Absolute aanrader echter wel prijzig voor hetgeen je krijgt. Hadden drie gerechten besteld om thuis op te eten. Smaak was goed en bediening erg enthousiast. Twijfel of ik vaker kom ivm de prijs.
Elfystiani S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Normaal nemen we altijd de banh xeo en pho, echt aanraders! Vandaag hebben we de noodles met saté en gegrilde spek gegeten en dit is ook echt super lekker! Het is gezond en niet vet
Nathaly V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Ik deel niet snel een 10 uit maar dit restaurant is echt de moeite waard. Het bleek een handige meetingpoint voor mij en een vriendin. Op station. Bij binnenkomst hartelijke ontvangst door gastvrouw en later bleek dit de kokkin. En wat voor 1. Topper. De Vietnamese pannenkoek is aanrader. Daarna hadden we beefsate met verse groenten en noodles. Met liefde bereidt. Dat proef je. De ambiance doet er niet toe als je zo lekker eet en ook nog eens vriendelijk wordt toegesproken. Ik ga dit restaurant als favo ontmoetingsplek inzetten. Oh ja houd je van pittig? Vraag dan naar de vissaus met pepertjes en knoflook. Pittige tip ????
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten in dit restaurant. Verse kruiden en groente. Heerlijke pure en authentieke Vietnamese smaak. De bediening is heel vriendelijk.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Ik heb nog nooit Vietnamees gegeten. Maar na vandaag gaat dat veranderen want het is hier niet alleen lekker eten. je bent dan ook nog gezond bezig ook.
Marciano J.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk wezen eten met mij vriendin bij vinpearl. Als eerste pakte ik de Bon Bo heu dat is een heerlijke pittige soep echt een aanrader als je van pittig eten houdt. De Bun Thit Nuong Dac Biet is ook heel erg lekker. Als laast probeerde we de Banh Xeo die smaakte fantatisch en wastafel heerlijk bereid. Het vietnamees bier sluiten goed aan bij de lekkere gerechten

Wel komen zeker vaker terug
Marciano J.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ik ben vandaag gezellig gaan eten samen met mijn vriendin
. Er hadden allebei eerst de pittige soup genomen bun Bo hue, echt aan aanrader als je van pittig eten houdt. Daarna hadden we ook de Vietnamese pannenkoek gegeten Banh Xeo. Die is ook erg lekker. De service is harstike vriendelijk, en het vietnamees bier smaakt erg lekker.

We komen zeker terug.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het was heerlijk om te eten vooral nummer 10 en 27 waren lekkere gerechten!
De bier uit Vietnam was ook erg lekker om te drinken.
De gastvrijheid was ook goed!
SusanneW .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Meerdere malen gegeten en afgehaald inmiddels. Heerlijk vers en puur eten, met de pho met ossenhaas als persoonlijke favoriet. Tot snel weer!
emdd .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Vooral het menu is verassend lekker! Jammer van het decor. Terras zou stuk gezellig kunnen zijn met meer aankleding. Hierdoor vinden we het minder geschikt voor een gezellig avondje tafelen wat erg jammer is gezien de kwaliteit en smaak van het eten.
Bediening mag beter, er wordt niet goed opgelet, borden blijven lang leeg op tafel staan. Daarentegen is iedereen wel vriendelijk.
Super gegeten, we komen zeker snel terug.

peerensass .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij fijne mensen, ze komen zelf ook uit Vietnam en dat proef je. We kwamen zelf net terug uit Vietnam na een vakantie hebben hier zelfs nog lekkerder gegeten dan daar lokaal. Het lekkerste gerecht was waar wij zelf springrolls konden maken. Uitstekende bediening en goede prijzen.
Silvana M.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het is niet de meest gezellige romantische of knusse omgeving, maar je kan hier fantastisch lekker eten! Zeer vriendelijke bediening ook. En zeer betaalbaar.

Wij hadden de zelfgemaakte vega loempia's. De vietnamese loempia's en de papayasalade vooraf. Allemaal heerlijk.
Mijn partner had rundergehakt in piperblaadjes en ik garnalen beignet als hoofdgerecht. De garnalen beignet zou ik n volgende keer zeker niet nemen. Verder dus echt prima en heerlijk Vietnamees bier!!
Fiya .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Na alle lovende recensies gelezen te hebben, waren onze verwachtingen wellicht te hoog gespannen. De smaak van de gerechten, we hebben onder andere de verse loempia's en de papayasalade gegeten, viel erg tegen. Zo waren de loempias wel erg rijkelijk gevuld met ijsbergsla. De papayasalade was niet knappering, en was erg laf van smaak. Voor ons helaas geen aanrader.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
We waren in de vakantieperiode en daarom was het nog rustig.
De menukaart is overzichtelijk en laat een gevarieerd aanbod zien en niet zoals bij een gemiddeld chinees-indisch restaurant waar je door de bomen het bos niet ziet. We besloten om als voorgerecht een Banh Xeo te delen. Het is een knapperige pannenkoek, gevuld met groenten, vlees en garnalen. Deze was erg lekker. Als hoofdgerecht noodles met spek en rijst met gewokte ossenhaas. De gerechten zijn - zoals gebruikelijk in ZO Azië- met verse ingredienten, niet te complexe kruiden, relatief snel klaar en erg lekker. Porties zijn ook voldoende.
Het restaurant is wel even zoeken, het lijkt verstopt in de hoek naast het Centraal Station van 's-Hertogenbosch, maar ligt wel mooi centraal.
toonin .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij VinPearl! Even moeten zoeken waar hij precies zat, maar eenmaal gevonden erg genoten. Samen hebben we een aantal gerechten gedeeld: vers gerolde loempia's, banh xeo (krokante pannenkoek), beef salade en rundergehakt in piperblaadjes. vergezeld van een lekker koel Vietnamees biertje (Saigon). De ontvangst was zeer gastvrij - het restaurant wordt gerund door een Vietnamees echtpaar - en de prijs-kwaliteit verhouding is prima. Echt een aanrader!
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Oprecht een pareltje dit restaurant! Makkelijke locatie voor ons - 1 van ons kwam uit Tilburg, de ander uit Utrecht - maar niet heel sfeervol. Niet alleen de locatie ook het decor is weinig sfeervol. Desondanks hebben we hier een hele avond plezierig gezeten en fantastisch gegeten! Authentieke verse Vietnamese loempia's (met rundvlees is een absolute aanrader!) en super lekkere Pho (runderstoofvlees was onze favoriet). Huiswijn was prima (je komt immers niet voor een wijnproeverij) en de Vietnamese koffie toe was ook erg lekker! Nog leuker als dit met Kopi Loewak (civetkoffie van de servetkat) gemaakt zou worden. Jongen van de bediening was vriendelijk en attent dus al met al kan ik niet anders zeggen dan dat het een hele goede ervaring was! Wellicht dat ze het restaurant wat 'warmer' in kunnen richten, maar laat dat je vooral niet weerhouden!
Giel H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Heerlijk Vietnamees gegeten bij Vinpearl. Authentieke Vietnamese gerechten in een niet al te gezelllige, maar typisch Vietnamese, setting. Ook de service was een beetje amateuristisch maar dat past bij de sfeer en was voor ons daarom niet storend. Wij waande ons in ieder geval weer even terug in Vietnam! Kortom eindelijk weer eens een onderscheidend restaurant gevonden in Den Bosch dat goedkoop is en waar we zeker terug naar toe gaan.
Lauren T.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Toevallig in Den Bosch dit restaurant gevonden, zit aan het station, dus je moet goed zoeken om deze te vinden. Het is zelfdzaam maar dit is echt een authentiek Vietnamees restaurant in Brabant. Om te beginnen is het onthaal zeer vriendelijk en aangenaam. Het restaurant is nieuw en zeer schoon. Als voorgerecht hadden wij eerste de koude springrolls met scampi's en de warme Vietnamese loempia's. De koude rolletjes waren heel vers, flink van formaat en heerlijk van smaak. De warme loempia's waren huisgemaakt en precies goed qua hoeveelheid. Als hoofdgerecht hadden wij een maaltijdsoep met rundsvlees en ossenhaasstukjes. Alles was wederom knapperig en vers, lekker verse groenten, bijgerechten en saus.
Het is een simpele maar geode keuken met verfijnde smaken.
Zeker een aanrader!
WoB .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Afgelopen vrijdag hebben we bij Vin Pearl gegeten, in een woord heerlijk!! We hadden de aanbieding genomen met nog een aantal bijgerechten, lekker gekruid, goed van smaak. Er werd zeer vriendelijk uitleg gegeven hoe het een en ander werkt. Een verzoek om extra komkommer en loempiabladen werd meteen gebracht.
Enthousiaste vriendelijke bediening. Ze kwamen met enige regelmaat even vragen of alles nog naar wens was.