VinPearl Vietnamese Cuisine

-50% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant VinPearl Vietnamese Cuisine

Gezond, rijk, lekker

De grote foto achterin de zaak van de baai van Na Trangh brengt je een moment van herkenning of een moment van afgunst. Deze authentiek Vietnamese keuken maakt van dit restaurant een parel in Den Bosch. Een rijke keuze uit bijvoorbeeld de hotpot, verse loempia's of een pho (bouillon) vult de kaart. Gezond eten is hier niet hip, maar echt.

Meer informatie over restaurant VinPearl Vietnamese Cuisine

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant VinPearl Vietnamese Cuisine

Arnaud D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We werden vriendelijk ontvangen in het nog lege restaurant, maar we waren ook redelijk vroeg: 17:30. Restaurant is wellicht een wat groot woord: Het zit een beetje tussen een cafetaria & eethuis in qua inrichting.
Als voorgerecht hebben we de wan tans (lekker) en loempia's (OK) op. Vrij snel daarna kwamen de hoofdgerechten op tafel:

* Bun Thit Nuong, gegrilde spek met noodles.
* Bun Thit Bo Xiem Que, beefsate met noodles
* Gewokte ossenhaas met rijst

Hier krijg je een dressing bij om overheen te gooien en daarna te mengen. Hierdoor hebben de gerechten wel allemaal een soort van zelfde basis smaak, waarbij het (lekker gemarineerde vlees) voor het verschil zorgt.
Alles is klaargemaakt met veel verse groenten.
Met zijn 3-en waren we (na korting via boeken) nog geen 50 euro kwijt en we hebben prima gegeten. Ze hebben ook nog verschillende soepen en zelf te maken dumplings op het menu staan, dus we hebben ook nog reden om eens terug te gaan.
Wilco S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Onze eerste kennismaking met de vietnamese keuken, smaakt naar meer! Alles vers en goed op smaak, heerlijk! Eigenaar erg vriendelijk. Door het "lichte" karakter van de gerechten (wat juist een verademing is t.o.v. de enkel vlees formules in veel restaurants) mogen de porties, voor mij persoonlijk, wat groter zijn. Tevens mag er wat mij betreft (tegen betaling) kraanwater geschonken worden. Dit is een stuk duurzamer dan het plastic flessenwater wat nu voor 7€ (75cl) geserveerd wordt.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Dit was de tweede keer dat ik hier at, nu met mijn zoon en partner. We bestelden alle drie verschillende dingen en konden dus elkaar mee laten genieten van alle variaties. Alle schotels waren leuk opgemaakt en smaakten uitstekend met veel verse groenten en kruiden. Na afloop hadden we de neiging om weer in het menu te kijken op zoek naar nog meer lekker avontuur. Dus binnenkort kom ik daar wel weer op terug. Ben nieuwsgierig naar Pho(maaltijd)soep.
Melanie B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het eten was heerlijk en het personeel aardig en gastvrij. De inrichting was echter wat kil. Het was erg rustig voor een vrijdagavond.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Lekker eten, met persoonlijke wensen wordt rekening gehouden. Wat mij betreft staat de specialiteit niet op de menukaart; verschillende soorten vlees, noodles, salade en munt en koriander waar je rijstvellen mee vult. Leuk, lekker en gezond!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
We hadden gereserveerd en werden vriendelijk verwelkomd. Het eten was prima verzorgd, zag er goed uit ,met veel verse groenten, mals vlees en het smaakte prima. We hadden geen ervaring met de Vietnamese keuken maar gaan hier zeker terugkomen. Genoeg leuke dingen op het menu aangetroffen om nieuwsgierig te zijn naar de rest van de kaart.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Apart vonden we de verse kruiden bij het gerecht: munt, koriander, echt lekker! Volgens ons kunnen ze het wel gezelliger maken, met planten buiten enzo. Dan valt het restaurant ook vast meer op. Wij scharen het niveau van het restaurant in het rijtje griek-mexicaan. Niet te hoogdravend; gewoon lekker. Leuk voor ouders dat kinderen van binnen naar buiten mogen rennen. Geen zorgen dat ze op het stationsplein onder een auto komen of dat de bediening hen tot stiltte maant. In de bediening liep iemand met gescheurde spijkerbroek.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Op stationsplein gelegen, dus niet rustig, maar dat geeft niet. Interessante Vietnamese gerechten, ik raad de Pho soep zeker aan!! Wordt geserveerd met verse kruiden, en het is een maaltijd op zich. Wij komen zeker vaker terug!
Vi C.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het eten was lekker, maar niet zo bijzonder dat we ervoor terug komen. We bestelden o.a. pho en de portie was kleiner dan we gewend waren. Verder leken de bedieners nog geen routine gevonden te hebben, omdat we door minstens 4 verschillende personen werden bediend en ze kort achter elkaar vroegen of we al een keuze hadden gemaakt, terwijl we nog aan het kijken waren. Ze waren wel allemaal erg aardig.
Anne-Marie K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Bediening was aardig, om positief te beginnen. De vele magnetron piepjes waren een onheilspellende voorbode van het smakeloze eten. De 9 slakken van de foto waren in stukjes gesneden en was niet veel meer van over. De garnalen op de gewokte groente waren uit de frituur ipv zoals op de foto vers. En dat ondanks de vraag; glutenvrij eten. Niet voor herhaling vatbaar, helaas
Robbie P.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Smakeloze bocht, ongeïnteresseerde bediening, de uitservering van de gerechten klopte van geen kanten. De een was al klaar met eten en de andere kreeg toen zijn gerecht pas. Kortom wat een slecht restaurant!
Heleen J.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Lekker gegeten ,maar de krokante pannenkoek was erg matig gevuld, ik had voor de garnalen- beef vulling gekozen en had er welgeteld 2 garnalen in zitten en drie stukjes vlees. De overtollige munt en koriander bij ieder gerecht mag echter wel wat minder.
Het meisje wat ons geholpen heeft verdiend een pluim, ze heeft ons zeer vriendelijk geholpen!
Floris J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eten was erg goed, maar de bediening was nogal onprofessioneel en had weinig manieren. De inrichting is niet erg sfeervol.
Eva K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Vietnamees eten is een van de lekkerste keukens ter wereld, als het goed en op authentieke wijze wordt bereid. Gelukkig is dat bij Vin Pearl het geval!
Je moet daarvoor eerst wel even het wat kille en ongezellige interieur door de vingers zien (een authentiekere inrichting en het veranderen van het tl-achtige licht zou al heel wat schelen imo), maar het lekkere en gezonde eten is dat wel waard!
We komen hier vaker terug (om af te halen;)).
coen J.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Lekkere gerechten. Absolute aanrader echter wel prijzig voor hetgeen je krijgt. Hadden drie gerechten besteld om thuis op te eten. Smaak was goed en bediening erg enthousiast. Twijfel of ik vaker kom ivm de prijs.
Elfystiani S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Normaal nemen we altijd de banh xeo en pho, echt aanraders! Vandaag hebben we de noodles met saté en gegrilde spek gegeten en dit is ook echt super lekker! Het is gezond en niet vet
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Ik deel niet snel een 10 uit maar dit restaurant is echt de moeite waard. Het bleek een handige meetingpoint voor mij en een vriendin. Op station. Bij binnenkomst hartelijke ontvangst door gastvrouw en later bleek dit de kokkin. En wat voor 1. Topper. De Vietnamese pannenkoek is aanrader. Daarna hadden we beefsate met verse groenten en noodles. Met liefde bereidt. Dat proef je. De ambiance doet er niet toe als je zo lekker eet en ook nog eens vriendelijk wordt toegesproken. Ik ga dit restaurant als favo ontmoetingsplek inzetten. Oh ja houd je van pittig? Vraag dan naar de vissaus met pepertjes en knoflook. Pittige tip ????
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten in dit restaurant. Verse kruiden en groente. Heerlijke pure en authentieke Vietnamese smaak. De bediening is heel vriendelijk.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Ik heb nog nooit Vietnamees gegeten. Maar na vandaag gaat dat veranderen want het is hier niet alleen lekker eten. je bent dan ook nog gezond bezig ook.
Marciano J.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk wezen eten met mij vriendin bij vinpearl. Als eerste pakte ik de Bon Bo heu dat is een heerlijke pittige soep echt een aanrader als je van pittig eten houdt. De Bun Thit Nuong Dac Biet is ook heel erg lekker. Als laast probeerde we de Banh Xeo die smaakte fantatisch en wastafel heerlijk bereid. Het vietnamees bier sluiten goed aan bij de lekkere gerechten

Wel komen zeker vaker terug