Over het restaurant Vino e Pane

Griekse specialiteiten en eindeloze gastvrijheid

Een avond vol Griekse gezelligheid is gegarandeerd als je gaat eten bij Vino e Pane in Houten. Dit restaurant ademt de mediterrane gastvrijheid zoals je hem gewend bent van vakanties rondom de Middellandse Zee. Daarnaast bieden ze een kaart met fantastische gerechten en buiten de kaart om nog een aantal smaakmakende specialiteiten. Waan je voor eventjes in een echte Griekse taverna!

Meer informatie over restaurant Vino e Pane

Treinstation Houten-Castellum is op 50 meter loopafstand. Vanaf Utrecht-Centraal bent u met 11 minuten op Houten-Castellum.
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag : 15:00 uur - 22:00 uur
Dinsdag: Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Vino e Pane

S.W. V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Adrienne V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
De lamskoteletjes zijn hier super lekker
Cees L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
super gegeten en zeer vriendelijk personeel, maar dat wisten wij al vanuit Bilthoven waar Dimitri met zijn mensen ook altijd zeer gast vrij was en zeer klant gericht
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening. Men hield er rekening mee dat we om 21.00 uur weg moesten voor de film.
Jan C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Doorsnee Griek niks speciaal maar ook niet slecht
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Zeer goed restaurant met zeer lekker eten. Restaurant in weekend bezocht en dan is het druk..en ja, wat meer gepraat dus rumoeriger dan anders. Doordeweeks is het rustiger, maar zeker niet minder gezellig. Kijk op hun site al je ook van Griekse muziek houdt, want er is soms ook livemuziek aanwezig.
gabrielawh H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een fijne gemoedelijke Zuid- Europese sfeer.
Peggy D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gezellig gastvrij. Goed eten ruime plaatsen. Tafels staan ruim van elkaar. Zeker de moeite waard om hier te gaan eten.
Ed W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
de inrichting van het restaurant is zeer gezellig, doordat de oorspronkelijk Italiaanse stijl is aangehouden. De ontvangst, bediening en niet te vergeten het eten waren volkomen Grieks!. Een aanrader en zeker voor ons voor vele herhalingen vatbaar.
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Dank, het is een tijd gelden dat we deze smaken heb geproefd, gewoon heerlijk en niet met een pen te omschrijven, je moet dit gewoon zelf gaan proeven.
ευχαριστίες
Rob en Monique
Aya H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
lekker gegeten vriendelijke bediening prijsniveau goed
Dik K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We komen hier zeer regelmatig en inmiddels is bekend hoe ik mijn gerecht wil hebben. Het voorafje wordt zelfs al standaard gebracht.

Kind aan huis zoals we hier in Rotterdam zeggen.

Eten is goed, bediening is goed. Prijzen zijn ook goed.
Annemarie S.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten voor een heel redelijke prijs. Het personeel was buitengewoon vriendelijk. Een kunnen dit restaurant van harte aanbevelen.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Hier gegeten ter gelegenheid van mijn 60e verjaardag. Mijn dochter had telefonisch geinformeerd of zij iets speciaals konden doen. Dat zou geregeld worden en was absoluut geen probleem. Jammer dat dit toch niet gebeurde.
Levon V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Erg lekker gegeten en gedronken! De barman heeft ons verrast met lekkere cocktails. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Gezellige sfeer en mooie inrichting. Met de laatste trein terug naar huis! Wij komen zeker terug. Bedankt voor de geslaagde avond!
Esther T.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Gezellig uit eten ga je bij Vino E Pane! Altijd allemaal even vriendelijk en beleefd.
Ook altijd enthousiast over reacties van klanten en doen iets met de negatieve ( al heb ik deze nooit)
Marc F.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Opzich lekker gegeten, maar bij de rekening vielen toch een paar vreemde dingen op. De ouzo was op de kaart 3 euro, op de rekening 4 euro. Bij navraag was dit omdat we ijs erbij hadden en dus een groter glas. Erg vreemd!! En de wijn stond op de kaart voor 4,,10, op de rekening voor 4,30. Ze heeft met 6 wijn er dus 1,20 afgehaald. Zonder excuse of wat. Echt schandalig dat op de rekening hogere prijzen staan dan op de kaart. Wees dus gewaarschuwd!
Beste,

Allereerst bedankt voor uw woorden over het eten.

M.b.t. de prijzen, het volgende;
Wij hebben ieder jaar te maken met verhoogde inkoopprijzen. Ondanks dit houden wij vast aan de vermelde prijzen.

Wel wijzigen wij om de zoveel tijd onze menukaarten en wordt alles keurig aangepast. Op dit moment zijn onze nieuwe kaarten bij de drukkerij.

In de maanden nov-dec-jan hebben wij al onze gasten keurig op de hoogte gesteld m.b.t. de nieuwe kaarten en prijzen. Dit is op locatie gebeurd en via vermelding op onze website. Wij weten enkel niet welke gasten de nodige informatie niet hebben doorgekregen.

Zoals u het ervaren heeft komt het wellicht over alsof wij onze gasten voorliegen of bestelen, wat ZEKER NIET het geval, laat staan onze bedoeling, is!

Excuses voor het ongemak in uw geval! Wij proberen namelijk zo eerlijk mogelijk te werk te gaan met een zo eerlijk mogelijk product.

Hierbij hoop ik u van genoeg informatie te hebben voorzien en hopelijk tot ziens.

Vino e Pane
Maarten W.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Let op de drankprijzen. Je wordt belazerd. Op de kaart een andere prijs dan dat ze afrekenen. Het kassasysteem is hier blijkbaar ook zo op geprogrammeerd. Personeel aanspgreken levert een retourbedrag op maar geen excuses. Gewoonweg associaal en niet te tolereren.
Trilce R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Uitgebreid menu met vele klassieke gerechten. Vlot personeel, heel vriendelijke eigenaar. Fris en schoon uiterlijk
Rietje D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Perfect restaurant, goed eten, fijne bediening. Helemaal goede locatie.