Vino e Pane

Piazza 80 3995 XL Houten Nederland Kaart

Over het restaurant Vino e Pane

Griekse specialiteiten en eindeloze gastvrijheid

Een avond vol Griekse gezelligheid is gegarandeerd als je gaat eten bij Vino e Pane in Houten. Dit restaurant ademt de mediterrane gastvrijheid zoals je hem gewend bent van vakanties rondom de Middellandse Zee. Daarnaast bieden ze een kaart met fantastische gerechten en buiten de kaart om nog een aantal smaakmakende specialiteiten. Waan je voor eventjes in een echte Griekse taverna!

Meer informatie over restaurant Vino e Pane

Treinstation Houten-Castellum is op 50 meter loopafstand. Vanaf Utrecht-Centraal bent u met 11 minuten op Houten-Castellum.
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag : 15:00 uur - 22:00 uur

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Annemarie S.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten voor een heel redelijke prijs. Het personeel was buitengewoon vriendelijk. Een kunnen dit restaurant van harte aanbevelen.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Hier gegeten ter gelegenheid van mijn 60e verjaardag. Mijn dochter had telefonisch geinformeerd of zij iets speciaals konden doen. Dat zou geregeld worden en was absoluut geen probleem. Jammer dat dit toch niet gebeurde.
Levon V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Erg lekker gegeten en gedronken! De barman heeft ons verrast met lekkere cocktails. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Gezellige sfeer en mooie inrichting. Met de laatste trein terug naar huis! Wij komen zeker terug. Bedankt voor de geslaagde avond!
Esther T.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Gezellig uit eten ga je bij Vino E Pane! Altijd allemaal even vriendelijk en beleefd.
Ook altijd enthousiast over reacties van klanten en doen iets met de negatieve ( al heb ik deze nooit)
Marc F.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Opzich lekker gegeten, maar bij de rekening vielen toch een paar vreemde dingen op. De ouzo was op de kaart 3 euro, op de rekening 4 euro. Bij navraag was dit omdat we ijs erbij hadden en dus een groter glas. Erg vreemd!! En de wijn stond op de kaart voor 4,,10, op de rekening voor 4,30. Ze heeft met 6 wijn er dus 1,20 afgehaald. Zonder excuse of wat. Echt schandalig dat op de rekening hogere prijzen staan dan op de kaart. Wees dus gewaarschuwd!
Beste,

Allereerst bedankt voor uw woorden over het eten.

M.b.t. de prijzen, het volgende;
Wij hebben ieder jaar te maken met verhoogde inkoopprijzen. Ondanks dit houden wij vast aan de vermelde prijzen.

Wel wijzigen wij om de zoveel tijd onze menukaarten en wordt alles keurig aangepast. Op dit moment zijn onze nieuwe kaarten bij de drukkerij.

In de maanden nov-dec-jan hebben wij al onze gasten keurig op de hoogte gesteld m.b.t. de nieuwe kaarten en prijzen. Dit is op locatie gebeurd en via vermelding op onze website. Wij weten enkel niet welke gasten de nodige informatie niet hebben doorgekregen.

Zoals u het ervaren heeft komt het wellicht over alsof wij onze gasten voorliegen of bestelen, wat ZEKER NIET het geval, laat staan onze bedoeling, is!

Excuses voor het ongemak in uw geval! Wij proberen namelijk zo eerlijk mogelijk te werk te gaan met een zo eerlijk mogelijk product.

Hierbij hoop ik u van genoeg informatie te hebben voorzien en hopelijk tot ziens.

Vino e Pane
Maarten W.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Let op de drankprijzen. Je wordt belazerd. Op de kaart een andere prijs dan dat ze afrekenen. Het kassasysteem is hier blijkbaar ook zo op geprogrammeerd. Personeel aanspgreken levert een retourbedrag op maar geen excuses. Gewoonweg associaal en niet te tolereren.
Trilce R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Uitgebreid menu met vele klassieke gerechten. Vlot personeel, heel vriendelijke eigenaar. Fris en schoon uiterlijk
Rietje D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Perfect restaurant, goed eten, fijne bediening. Helemaal goede locatie.
farido .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Eten was heerlijk en ook meer dan genoeg! Personeel was erg vriendelijk en prettig om bediend door te worden.
wij komen zeker terug!!
Alessia B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
leuk restaurant. lekker gegeten, alles vers en zeer goed! attent bediening. we komen zeker terug!
melanie V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten & top service !!
Aya H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Lekker gegeten wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht precies goed. Ruime keuze overzichtelijk gerangschikt.
Een aanrader!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Vleesgerecht goed gebraden; tjaitsiki heel goed, rest beetje fantasieloos
Koffie achteraf kwam niet door de drukte. Jammer
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Na een valse start met een bedorven vat dubbel, een vallend spuitend flesje cola en een voorgerecht wat te vroeg werd uitgeruimd wisten we ineens waarom. Enthousiast en gemotiveerd personeel. Hier weten ze nog wat hard werken en aandachtig is. Toen iemand in ons gezelschap zich verslikte en even niet lekker was ontpopte de eigenaar zich als redder in nood. Water, ouzo, hulp en advies. En hij stelde het hoofdgerecht in de keuken net zolang uit totdat we weer compleet waren. Zo werd het alsnog een geweldige avond!
Het eten is goed. Misschien leuk om op de kaart de landen te vermelden waar de gerechten vandaan komen.
Kortom goed gedreven plaatselijk restaurant!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Goed eten. Er ging wat mis met het voorgerecht, maar dat was snel opgelost. Prima locatie.
Tassos S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Bij aankomst word u opgevangen door de gastheren Dimitri en Jiannis Karafillakis. Het uitzonderlijk vriendelijk personeel begeleid u naar de tafel in het mooie trendy restaurant. U krijgt een menukaart waarin zowel de vleesgerechten als de traditionele Griekse gerechten te zien zijn. Ook kunt kiezen uit de meest uitlopen Griekse, Spaanse of Italiaanse wijnen.
De gerechten worden in de keuken voorbereid en op de oer traditionele Griekse wijze gekruid. De smaakexplosies die in je mond vrijkomen waan je in de Griekse sferen. Mocht u een gaatje vrij hebben kunt u kiezen tussen de tientallen liquers of heerlijke nagerechten die om de zoveel tijd worden vervangen door nieuwe ideeën. De standaard Griekse nagerechten zijn ten alle tijden aanwezig.
Despina T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Op het prachtige terras zitten, warme cappuccino smullen van 1 (of alle..zooo lekker) verrukkelijke, huis gemaakte gebakjes. Prachtige locatie, waar kinderen kunnen spelen, gratis parkeren en vrij uitzicht. Griekse keuken in een modern jasje, daar moet je van houden. Ben je klassieker en wil je pilaren en zuilens...dan ben je op verkeerd adres. Dat alleen ontbreekt, al het andere is meer dan aanwezig: gastvrijheid, lekker eten, mooie muziek (niet alleen Sirtaki enz) en vaak live muziek
Costa N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Iets met een heerlijke maaltijd gecombineerd met een goed glas wijn zijn mijn herinneringen van die avond. Mooie elegante inrichting gecombineerd met een uitdagende scherpe bediening, hier hou ik van. Absolute aanrader voor een heerlijk Grieks avondje.
Mitchell V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heel sfeervol mooi restaurant met heerlijk eten wat er top uitzag. We hadden allemaal kleine gerechtjes die super lekker waren! De bediening was goed, verzorgt en heel vriendelijk. Heb echt een top avond gehad en we gaan er zeker vaker heen in de toekomst!
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Regelmatige bezoeker van dit restaurant. Enthousiaste en zeer vriendelijke gastheer. Afgelopen zaterdag 4-gangen menu gekozen waarbij je een proeverij krijgt van een groot deel van de kaart. Allemaal even lekker, goede wijn erbij. Leuke sfeer, top Griek!