Vino e Cucina

Meer informatie over restaurant Vino e Cucina

Jouw recensie over het restaurant Vino e Cucina

Elly V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Fijne sfeer, vriendelijk personeel . Erg lekker gegeten, echte Italianen in de keuken. Toetjes overdadig , groot dus! Als we weer in de buurt zijn gaan we er zeker weer eten.
BosBoonstra B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Dit restaurant heeft verschillende ruimten in gebruik. Je zit dus nooit in een grote ruimte. Het is er zeer druk, dus reserveren kan geen kwaad. Wij zijn hier na onze eerste ervaring nog eens teruggekomen, omdat we het zeer lekker vonden. Wat we hier het lekkerst vonden is de pizza taco met gehakt en ijsbergsla en de penne al forno uit de oven. Het personeel is aardig, behulpzaam en met gevoel voor humor. Als er dan toch iets aangemerkt moet worden, dan is het dat één wc voor elk geslacht wel wat weinig is.
Irina T.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Prima eten! Vooraf hadden wij gebakken champignons en carpaccio en als hoofdgerecht pizza Margarita en entrecote met gorgonzolasaus. Er loopt veel bediening rond dus zonder drinken kom je niet snel te zitten. De pizza heeft een dikke bodem en is vers bereid. Zelf houdt mijn vriendin van een flinterdunne bodem maarja dat is voor een ieder anders. Verder was het eten oké. Niet heel speciaal maar gewoon leuk om eens naar toe te gaan.