Vino e Cucina

Parkstraat 37 2514 JD Den Haag Nederland Kaart
Italië in Den Haag, dat is waar naar wordt gestreefd bij Vino e Cucina. Een Italiaanse eigenaar die zijn eigen wijn verbouwt en schenkt in dit fijne Haagse Italië. Combineer dat met een Italiaanse chef met familieroots in Sardinië en Sicilië en je weet dat je hier de Italiaanse keuken proeft zoals ‘ie hoort.
Een groot deel van de ingrediënten komt rechtstreeks uit Italië en wordt ter plaatse gecombineerd met dagverse producten. De gerechten op de kaart zijn bekende klassiekers, maar met een geheel eigen twist van de charmante jonge cheffin.

Tekst: Susan Aretz – Smulpaapje.nl
Fotografie: Ashkan Mortezapour – Dishtales.com

INSIDER tip

Tip: de tonijntartaar was een onverwachte maar zeer smakelijke verrassing met een opbouw in het gerecht die je niet verwacht, maar waar je ontzettend blij van wordt.

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Vino e Cucina

Heb je behoeft aan wat zonneschijn? Kom dan naar Vino e Cucino. De zuidelijke warmte is gastvrij en stilt de stevige trek. Vino e Cucino is al meerdere malen uitgeroepen tot het beste Italiaanse restaurant, waarbij de ambassadeur van Italië hoogstpersoonlijk de prijs uitreikte. Hier zit je dus goed als je op zoek bent naar authentieke Italiaanse smaken. Maak gebruik van een van de arrangementen of kies à la carte je favoriete gerechten. Catering op locatie is ook mogelijk.

Halve fles mineraalwater

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Vino e Cucina

Hella S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Altijd lekker en vriendelijke service
Gosia S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Wij waren met z'n tweeën met AH actie bij Vino en Cucina,het hoofdgerecht van mijn vriendin was heel erg klein, mijn hoofdgerecht was ondergedompeld in zout. Wat wij uiteindelijk voor moeten betalen was helemaal niet wat wij dachten dat je zou moten betalen voor een gratis 2de drie gangen menu..Wij komen zeker nooit meer terug.
Milena F.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Italiaans keuken is meer dan pizza en pasta. En dit restaurant bevestigd dat.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Heerlijk eten zonder poespas
Angela D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Dit restaurant maakt de hoge verwachtingen allesbehalve waar. Het menu van de AH actie is anders en kariger dan op de actiesite wordt vermeld. Het aanbod, de uitvoering en de smaak van de gerechten is erg simpel.
Dear Esteemed Signora Angela de Fretes,
Many offenses are unintentional, some are intentional, some are fair or unfair. This is not a review but what we consider an intentional, angry, unfair offense from somebody who totally disrespects our 100% genuine Italian food and wine. As soon as you commented ignorantly and incorrectly about the wine we were serving you we realized what sort of guest we had in our restaurant. To have a profound understanding of what Italian food is and what makes it authentic and simple it is not easy; our free and heartfelt suggestion to you is a consistent palate-development exercise. Food and wine represent an important part of our culture. Our traditional cuisine is passed down from one generation to the next and we at Vino Cucina are extremely proud of it.
Cheers
M&M
Gisela S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Bijzonder gastvrije bediening , echter echte Italiaanse touch moet weer terug komen. Was er met de AH aanbieding, en er had nog iets meer verrassing bij het menu mogen zitten. Dit restaurant was een begrip voor de Italiaanse keuken in Den-Haag. Moet zorgen dat het zo blijft. Ga het nog een keer proberen!
Annika S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Zeer goed eten, prettige sfeer, vriendelijke bediening.
P.H. V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
We hebben met 7 personen mijn verjaardag gevierd en uitstekend gegeten en gedronken in een goede sfeer. Het
3 a 4 gangen menu klopte. Opname van de keuzes ging wat moeizaam maar het kwam allemaal goed.
Aanrader, ik kom terug .
Hella S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Delicious
Dick F.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Eten was prima. Goede prijs / kwaliteit verhouding. We moesten soms vrij lang wachten tot er weer iemand langskwam. Ik vermoed dat er een personeelslid ziek was oid.
Hannie B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Gastheer prima! Te weinig bediening tov aantal gasten. Vrouwelijke bediening onervaren.
Romy J.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Lekker gegeten, heerlijke wijnen en enthousiaste bediening
Inez J.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Goede service, zeer vriendelijke bediening. We hadden het Ah-menu waarbij er keuze was uit 3 voor-, 2 hoofd- (2x vis of 2x vlees) en 3 nagerechten. We hebben lekker gegeten, vooraf vissoep met gemarineerde tonijn, daarna entrecote met balsamico dressing en tiramisu als toetje, vooral de laatste is een aanrader (home made). Ook het zelfgemaakte brood met olie was heerlijk.
Margot L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Koken op topnivo...voortreffelijk. Erg gastvrij
Dorota K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
De ober was erg chaotisch en kwam er gehaast over terwijl het restaurant helemaal niet vol zat. Het eten scoorde onder de maat; de burrata was geen echte buffelmozarella, leen wel een mozzarella uit de supermarkt. De zwaardvis was doorbakken en droop van het vet en het ijs was niet vers naar gewoon uit pak. Erg jammer, ik had er veel meer van verwacht.
Gentiissima Signora Dorota Kepinski,
With all the media we have available today it is very easy to learn and fill the ignorance we have on a given topic; burrata and mozzarella di bufala are two different things. However, out of laziness, sometimes we tend to walk the easy way, avoiding making the effort to learn something.
The Latins you used say:
Ars non habet inimicum nisi ignorantem
Cordiali Saluti
M&M
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Gebruik gemaakt van de AH-actie, en dat is zeker goed bevallen! Nu was het zeer rustig, ben benieuwd hoe het is we er weer zijn en het drukker zal zijn. Maar het eten was gewoon geweldig!
Nicole E.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken! Graag tot een volgende keer, met of zonder actiemenu!!
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke bediening, ligt net iets uit de looproute vanaf het Haagsche centrum.
Carla A.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Gastvrije, vriendelijke, persoonlijke ontvangst. Echt Italiaans! Het was deze avond (toevallig?) niet druk. Heerlijk gedineerd, afsluiting met de huisgemaakte scroppino (aan tafel!) is een aanrader. Misschien een van de vele aanraders? Alles lijkt heerlijk. Als we weer in Den Haag zijn, komen we terug!
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heerlijk gegeten, fijne bediening! We komen graag terug :)