Vino e Cucina

Parkstraat 37 2514 JD Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Vino e Cucina

Heb je behoeft aan wat zonneschijn? Kom dan naar Vino e Cucino. De zuidelijke warmte is gastvrij en stilt de stevige trek. Vino e Cucino is al meerdere malen uitgeroepen tot het beste Italiaanse restaurant, waarbij de ambassadeur van Italië hoogstpersoonlijk de prijs uitreikte. Hier zit je dus goed als je op zoek bent naar authentieke Italiaanse smaken. Maak gebruik van een van de arrangementen of kies à la carte je favoriete gerechten. Catering op locatie is ook mogelijk.

Meer informatie over restaurant Vino e Cucina

Maandag t/m vrijdag 12.00 - 22.30 uur
Zaterdag 17.30 - 22.30 uur
Zondag gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi
JasperDijsel .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
We hebben hier met onze familie een hele fijne avond gehad. Smaakvolle gerechten die met gevoel zijn klaargemaakt. Hartelijke bediening. En mooie prachtige wijnen. Onze avond was erg plezierig. Hier komen wij terug.
Terry V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Wij hebben ontzettend lekker gegeten bij Vino e Cucina. Het eten was heerlijk en de verhouding prijs/kwaliteit was echt top. Daarnaast wordt je ook nog geholpen door een ontzettend lieve en grappige bediening, die ook nog echt Italiaans zijn. Wij gaan zeker terug en het is echt een enorme aanrader voor iedereen.

Van dit fijne restaurant kan menig ander restaurant nog heel wat van leren. Echt top!
Ernst H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Bijzonder goed eten, de beste ingrediënten, rasechte Italiaanse bediening.
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Voortreffelijk gegeten, heerlijke wijnen, attente en snelle bediening. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding en vriendelijk personeel. Aanrader voor ieder die van de Italiaanse keuken houdt.
Almarus N.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Eten was uitstekend. Bediening liet in het begin een paar steekjes vallen maar dat werd meer dan goed gemaakt door de hartelijke en persoonlijke aandacht. We komen zeker terug
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vanavond met 6 personen heerlijk hier gegeten. Gerechten zijn met zeer veel zorg bereid en de bediening is helemaal top. Je krijgt echt waar voor je geld!! Met een zalig gevoel op huis aan gegaan. Hopenlijk snel weer!!
sylvied .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We vroegen vooraf 1 schaal anti-pasti voor 4 en zeiden daarbij dat de kok er maar iets moois van moest maken met van alles wat. Helaas was dat niet goed begrepen en kregen we 4 dezelfde bordjes met 3 kleine voorafjes. Dat was jammer ondanks dat de smaak verder goed was. Het zal de taalbarriere geweest zijn. Verder is het behoorlijk aan de prijs.
Marko K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Bijzonder vriendelijk personeel.
Remco H.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Op een hele rustige maandag heel gastvrij ontvangen in een klein maar gezellig restaurant. De vriendelijke gastheer spreekt geen Nederlands en je merkt dat alles met zorg wordt gedaan. Dat geeft je het gevoel dat je bij de echte Italiaan bent. Wij kozen voor het 3 gangen menu van de chef. Heerlijke pasta, vis en hoen met nog een gevarieerd dessert toe. De zelf gemaakte Italiaanse wijn smaakte er heerlijk bij. Dat allemaal voor een eerlijke prijs.
Annemieke D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten, de ravioli was echt zalig! We hebben een heerlijke avond gehad. Dank!
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Het echte Italiaanse eten met producten waar de kwaliteit vanaf spat.
Jolanda G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Een heerlijke Italiaanse avond. Echt een avondje uit.
Remco D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het eten werd per gang beter, met als hoogtepunt een heerlijk stukje ossenhaas. Was m'n 2e keer en kom graag weer terug!
theo B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
prima en intiem
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Zeer vriendelijk en attent personeel.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Gisteravond weer genoten! Weer die heerlijke spumante van de Montepulciano druif om mee te beginnen. De dame is er bij gebleven :-) Ik had als voorgerecht de gegrilde groenten (mijn favoriet) met lekkere kruiden en olie. Francesco deed het net even anders dan Ambra qua opmaak en dit was ook erg lekker. De dame had de tartaar van verse tonijn, avocado en croutons geserveerd met een creme van dragon en was zeer tevreden. Heel mooi opgemaakt ook! Daarna had zij parelhoen, heerlijk mals met groenten en opgemaakt in prachtige herfstkleuren. Een plaatje weer. Ik had de risotto ai funghi en die smaakte fantastisch! Wij hadden al een keer een heerlijk nagerecht van Francesco geproefd, maar vanavond werd ons goed duidelijk dat hij met de andere gangen ook goed raad weet! Grazie mille Francesco (en de rest van het team ook natuurlijk!). Alla prossima! Domani? Hahaha.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Persoonlijke service was en is hier altijd de kern van een heerlijke avond uit. Echt uniek en natuurlijk is het intenser als je vaker komt en weet iedereen wat je lekker vindt en wat niet. Kwestie van investeren zullen we maar zeggen, hahaha. We begonnen met een heerlijke spumante van Montepulciano. Wat een heerlijke volle smaak! Natuurlijk gelijk brood, grissini, tapenade en olie op tafel. Italiaanse gastvrijheid zoals het hoort, maar niet overal is dat zo. Daarna de voorgerechten van de dag met een prachtig opgediend geheel met vis en ik had een linzensoep met daaronder bruschetta waarop Italiaanse Cavolo Nero. Heerlijk! Een Michelin ster waardig en dat zeg ik echt niet snel. Ook het hoofdgerecht van zeewolffilet in een saus van anijs en witte wijn kan als elegant, lekker en bijzonder worden genoteerd. Ik had zelf verse huisgemaakte tagliatelle met verse porcini. Dat was ook heerlijk. Bij de nagerechten trok Ambra in haar keuken weer alle registers open met een prachtig kunstwerk van chocolade en pruimen en ik had peer in een heerlijke saus. We dronken er prima wijnen bij en hebben afgesloten met een heerlijk likeurtje. Limoncello en Averna. Heerlijk eten op hoog niveau met zeer persoonlijke bediening. Wat wil een mens nog meer?
Bastiaan H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk en gezellig gegeten met een lekere bijpassende wijn van eigen wijngaard. Betrokken , vriendelijke eigenaaar. Smaakvolle gerechten en precies juiste proporties. Komen zeker nog een keer terug.
Kitty G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Een nieuwe eigenaar maar hetzelfde personeel.
Ook nu weer heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en aandacht voor de klant.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Nieuwe elementen in het interieur. Houten panelen. Erg smaakvol, elegant en warm. Ambra had in de keuken voor verrassingen gezorgd. Pompoensoep, tagliatelle met porcini en polenta met linzen en porcini! Heerlijk allemaal! Lekkere Valpolicella erbij en een Averna na. De bediening is zoals altijd erg persoonlijk. We komen er dan ook graag en dat zal op deze manier niet veranderen ook!