Vino e Cucina

Parkstraat 37 2514 JD Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Vino e Cucina

Heb je behoeft aan wat zonneschijn? Kom dan naar Vino e Cucino. De zuidelijke warmte is gastvrij en stilt de stevige trek. Vino e Cucino is al meerdere malen uitgeroepen tot het beste Italiaanse restaurant, waarbij de ambassadeur van Italië hoogstpersoonlijk de prijs uitreikte. Hier zit je dus goed als je op zoek bent naar authentieke Italiaanse smaken. Maak gebruik van een van de arrangementen of kies à la carte je favoriete gerechten. Catering op locatie is ook mogelijk.

Meer informatie over restaurant Vino e Cucina

Maandag t/m vrijdag 12.00 - 22.30 uur
Zaterdag 17.30 - 22.30 uur
Zondag gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi
Voordelig
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Zeer vriendelijk en attent personeel.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Gisteravond weer genoten! Weer die heerlijke spumante van de Montepulciano druif om mee te beginnen. De dame is er bij gebleven :-) Ik had als voorgerecht de gegrilde groenten (mijn favoriet) met lekkere kruiden en olie. Francesco deed het net even anders dan Ambra qua opmaak en dit was ook erg lekker. De dame had de tartaar van verse tonijn, avocado en croutons geserveerd met een creme van dragon en was zeer tevreden. Heel mooi opgemaakt ook! Daarna had zij parelhoen, heerlijk mals met groenten en opgemaakt in prachtige herfstkleuren. Een plaatje weer. Ik had de risotto ai funghi en die smaakte fantastisch! Wij hadden al een keer een heerlijk nagerecht van Francesco geproefd, maar vanavond werd ons goed duidelijk dat hij met de andere gangen ook goed raad weet! Grazie mille Francesco (en de rest van het team ook natuurlijk!). Alla prossima! Domani? Hahaha.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Persoonlijke service was en is hier altijd de kern van een heerlijke avond uit. Echt uniek en natuurlijk is het intenser als je vaker komt en weet iedereen wat je lekker vindt en wat niet. Kwestie van investeren zullen we maar zeggen, hahaha. We begonnen met een heerlijke spumante van Montepulciano. Wat een heerlijke volle smaak! Natuurlijk gelijk brood, grissini, tapenade en olie op tafel. Italiaanse gastvrijheid zoals het hoort, maar niet overal is dat zo. Daarna de voorgerechten van de dag met een prachtig opgediend geheel met vis en ik had een linzensoep met daaronder bruschetta waarop Italiaanse Cavolo Nero. Heerlijk! Een Michelin ster waardig en dat zeg ik echt niet snel. Ook het hoofdgerecht van zeewolffilet in een saus van anijs en witte wijn kan als elegant, lekker en bijzonder worden genoteerd. Ik had zelf verse huisgemaakte tagliatelle met verse porcini. Dat was ook heerlijk. Bij de nagerechten trok Ambra in haar keuken weer alle registers open met een prachtig kunstwerk van chocolade en pruimen en ik had peer in een heerlijke saus. We dronken er prima wijnen bij en hebben afgesloten met een heerlijk likeurtje. Limoncello en Averna. Heerlijk eten op hoog niveau met zeer persoonlijke bediening. Wat wil een mens nog meer?
Bastiaan H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk en gezellig gegeten met een lekere bijpassende wijn van eigen wijngaard. Betrokken , vriendelijke eigenaaar. Smaakvolle gerechten en precies juiste proporties. Komen zeker nog een keer terug.
Kitty G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Een nieuwe eigenaar maar hetzelfde personeel.
Ook nu weer heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en aandacht voor de klant.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Nieuwe elementen in het interieur. Houten panelen. Erg smaakvol, elegant en warm. Ambra had in de keuken voor verrassingen gezorgd. Pompoensoep, tagliatelle met porcini en polenta met linzen en porcini! Heerlijk allemaal! Lekkere Valpolicella erbij en een Averna na. De bediening is zoals altijd erg persoonlijk. We komen er dan ook graag en dat zal op deze manier niet veranderen ook!
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Altijd weer fantastisch! De persoonlijke benadering van Roberto, de goede kwaliteit van alles dat ook deels door hemzelf wordt uitgezocht en ingekocht en dan natuurlijk Ambra die in de keuken daar iets heerlijks van staat te maken. Gelijk heerlijk brood met tapenade op tafel bij het aperitief en daarna buiten de kaart om heerlijke krokante bruschette met tomaat en paddenstoelen. Heerlijk! Daarna risotto al dente met funghi porcini Secchi. Ook hele erg lekker met een fruitige Siciiaanse witte wijn erbij (Grillo). Daarna waren de dames wat vol en sloten af met een lekker digestief (Ramazotti Amaro) en een ristretto. Ik ook, maar ik had ook nog een viertal kleine overheerlijke canoli. Hmmm, Ambra grazie mille!
Dankuwel voor deze fantastische recensie! Wij kijken uit naar uw volgende bezoek.
Cervantesjjcsterk .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Voldeed aan alle verwachtingen. Zeer gastvrije ontvangst. Prima eten. Wij hadden de driegangen menusuggestie. Vooral het tweede gerecht- de pasta- vonden wij erg smaakvol.
Gehele ambiance werkte mee aan een gezellig avondje uit.
Dankuwel voor uw bezoek aan Vino e Cucina en voor de mooie recensie. Wij zijn blij dat u heeft genoten!
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
We hadden een beetje haast vanwege een voorstelling, maar toch heerlijk gegeten. Service was goed en attentvol. Komen graag terug voor een meer uitgebreid etentje.
Wij zijn blij dat u heerlijk heeft gegeten ondanks de haast vanwege de voorstelling. Hartelijk dank voor uw positieve woorden! Uiteraard bent u van harte welkom voor een volgend etentje bij ons. Op onze Facebook pagina kunt u overigens ons nieuws volgens en hier posten wij ook leuke evenementen/menu-avonden als wij die gaan organiseren.
Lidy V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
We hebben genoten van een heerlijk 3 gangen menu (vis) De ham vooraf was weer voortreffelijk. Vooral de ravioli gevuld met kabeljauw was perfect.
We komen echt nog een keer terug.
Dank voor uw bezoek aan ons restaurant. Wat fijn dat u genoten heeft van het driegangen menu. Wij zien u graag weer terug!

Douglas B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Heerlijk gegeten, echt Italiaans met prettige, warme service.

Genoten van caprese zoals het hoort en vervolgens een royale entrecote.

Hier kom je om lekker te eten!
Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons restaurant en voor deze mooie recensie. Fijn om te horen dat u heerlijk heeft gegeten en echt Italiaans. Hopelijk tot een volgende keer. Grazie e a la prossima!
JLJB .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
eten viel tegen. vooraf de Burrata; koud (gebakken gemengde groente)en saai, en ravioli qua smaak prima maar het deeg was aan de zijkanten opgedroogd en hard. we kregen een nieuw portie na eerlijk te hebben verteld dat het niet goed was en de tweede was uitstekend.
hoofdgerecht: kalfs escalope, was te droog. en de Ossehaas helaas met te veel truffel olie.
Beide porties waren voor ons ook te groot. liever wat minder maar dan met een plakje echte truffel. De wijn was prima. zowel de witte als de (open) rode Barolo.
Jammer, Den Haag heeft echt behoefte aan een goede Italiaan. Als de baas z'n lat ietsje hoger legt, zou dat moeten lukken.
Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons restaurant en voor uw opmerkingen. Gelukkig was de ravioli de tweede keer naar wens en heeft u genoten van de wijn. Uiteraard hebben wij uw bevindingen binnen ons team besproken om te kijken wat wij verder kunnen verbeteren.
Margo B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Wij zijn liefhebbers van de Italiaanse keuken en gisterenavond hebben we heerlijk gegeten. Van het menu van de dag was de zelfgemaakte pasta, ravioli met geitenkaas en pistachenoten, de topper van de avond. Als goede tweede de canoli, lekkerder dan op Sicilië zelf, in mijn geheugen. Bij het voorgerecht hadden we met een strakke witte wijn (Zimbani?) een geweldige match. Zelf zouden we bij de pasta een steviger witte wijn hebben gekozen, maar al met al pakte het wijn arrangement prima uit. De bediening was vriendelijk en attent. Wij vonden de inrichting en verlichting wel erg strak, de grote foto's aan de muur waren wel weer sfeervol. Binnenkort hebben we weer een verjaardag te vieren en dan komen we zeker terug. Margo en René
Hartelijk dank voor deze mooie recensie. Wij zijn blij dat u heerlijk heeft gegeten en willen u ook danken voor uw opmerkingen over de inrichting. Wij gaan ermee aan de slag. Hopelijk tot de volgende keer!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Fiets er al jaren voorbij en telkens denk ik .... daar wil ik eens eten.... Vandaag eindelijk gedaan. Had ik veeeeeeel eerder moeten doen! Alle gerechten vol van smaak en ingrediënten goed op elkaar afgestemd. Heerlijke wijn erbij. Twijfel niet.... Gewoon gaan!
Beste Marieke,
Wat leuk om te horen dat je al jaren voorbij fietst en nu de keuze hebt gemaakt om bij ons te eten. Wij zijn heel blij dat dit goed bevallen is. A la prossima volta! Tot de volgende keer?!
Isabella1962 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Super gezellig restaurant met heerlijke wijn en keuken. Vriendelijke bediening, maar niet overdreven. Wij hebben zowel het dagmenu als van de kaart besteld. Prima op smaak en mooie afwisselingen. Aanrader!
Wij willen u graag bedanken voor uw bezoek aan ons restaurant en voor deze prachtige recensie. Graag tot een volgende keer!
Lisa N.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Hartelijke ontvangst. We kregen bij ons aperitief heerlijke schijfjes ham aangeboden. Daarna kozen we voor het menu. Kabeljauw was erg lekker, saus beetje waterig. Dessert heerlijk. De inrichting is erg kaal.
Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons restaurant. Wij zijn blij dat u heeft genoten van uw avond. Wij hebben binnen ons team uw opmerking over de saus bij de kabeljauw besproken en wij zijn aan het kijken hoe wij de inrichting iets warmer kunnen maken. Hopelijk tot een volgende keer!
Sjaak A.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Heerlijk gegeten! Hebben het viergangen menu gekozen. Mooie opmaak. Goeie porties Prima wijn en goeie sfeer. Komen zeker nog een keer terug.
Hartelijk dank voor uw enthousiaste recensie. Fijn om deze te lezen en wij kijken uit naar uw volgende bezoek. Grazie!
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Prima Italiaans eten met mooie wijn in een gezellige ambiance. Bediening is goed en behulpzaam om een goede keuze van het menu te maken.
Wij zijn blij om te lezen dat u heerlijk heeft gegeten en dat u heeft genoten van de wijn en de ambiance. Hartelijk dank voor uw recensie.
Bruinder1 D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Warme ontvangst, heerlijke gerechten, gecombineerd met prima wijnen, met passie gepresenteerd. Smakelijk dessert, warm chocoladetaartje, met een bijzondere rode dessertwijn vol kersen. Niet te vergeten een goed gezelschap. Kortom een fijne avond, zeer voor herhaling vatbaar!
Dankuwel voor uw bezoek aan Vino e Cucina. Wij zijn heel blij dat u heeft genoten van alle gerechten, de wijnen en natuurlijk het dessert. Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen!
Grazie!
Zaza1 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Eten steekt iets boven de middelmaat uit maar niet alles was goed. Ook niets uitmuntend of verrassend. Jammer dat achterin de tafels uitzicht bieden op rommelige bar en keuken, maar dat kan ook niet anders omdat de zaak zo klein is.
Hartelijk dank voor uw recensie. Wij vinden het jammer dat u de avond niet als uitmuntend of verrassend heeft ervaren, misschien kunt ons mailen over wat u precies als niet goed heeft ervaren. Wij horen dit graag zodat wij dit binnen ons team kunnen bespreken en verbeteren. Onze zaak is inderdaad helaas klein, we gaan uiteraard wel kijken hoe wij het zo netjes mogelijk kunnen houden! Nogmaals hartelijk dank voor uw bevindingen.