Vino e Cucina

Parkstraat 37 2514 JD Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Vino e Cucina

Heb je behoeft aan wat zonneschijn? Kom dan naar Vino e Cucino. De zuidelijke warmte is gastvrij en stilt de stevige trek. Vino e Cucino is al meerdere malen uitgeroepen tot het beste Italiaanse restaurant, waarbij de ambassadeur van Italië hoogstpersoonlijk de prijs uitreikte. Hier zit je dus goed als je op zoek bent naar authentieke Italiaanse smaken. Maak gebruik van een van de arrangementen of kies à la carte je favoriete gerechten. Catering op locatie is ook mogelijk.

Meer informatie over restaurant Vino e Cucina

Eten8,5/10
Service8,6/10
Decor8/10
Paul R. Gastronoom (26 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Altijd weer fantastisch! De persoonlijke benadering van Roberto, de goede kwaliteit van alles dat ook deels door hemzelf wordt uitgezocht en ingekocht en dan natuurlijk Ambra die in de keuken daar iets heerlijks van staat te maken. Gelijk heerlijk brood met tapenade op tafel bij het aperitief en daarna buiten de kaart om heerlijke krokante bruschette met tomaat en paddenstoelen. Heerlijk! Daarna risotto al dente met funghi porcini Secchi. Ook hele erg lekker met een fruitige Siciiaanse witte wijn erbij (Grillo). Daarna waren de dames wat vol en sloten af met een lekker digestief (Ramazotti Amaro) en een ristretto. Ik ook, maar ik had ook nog een viertal kleine overheerlijke canoli. Hmmm, Ambra grazie mille!
Dankuwel voor deze fantastische recensie! Wij kijken uit naar uw volgende bezoek.
Cervantesjjcsterk . Bourgondiër (2 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Voldeed aan alle verwachtingen. Zeer gastvrije ontvangst. Prima eten. Wij hadden de driegangen menusuggestie. Vooral het tweede gerecht- de pasta- vonden wij erg smaakvol.
Gehele ambiance werkte mee aan een gezellig avondje uit.
Dankuwel voor uw bezoek aan Vino e Cucina en voor de mooie recensie. Wij zijn blij dat u heeft genoten!
Lidy V. Bourgondiër (4 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
We hebben genoten van een heerlijk 3 gangen menu (vis) De ham vooraf was weer voortreffelijk. Vooral de ravioli gevuld met kabeljauw was perfect.
We komen echt nog een keer terug.
Dank voor uw bezoek aan ons restaurant. Wat fijn dat u genoten heeft van het driegangen menu. Wij zien u graag weer terug!

Douglas B. Fijnproever (7 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Heerlijk gegeten, echt Italiaans met prettige, warme service.

Genoten van caprese zoals het hoort en vervolgens een royale entrecote.

Hier kom je om lekker te eten!
Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons restaurant en voor deze mooie recensie. Fijn om te horen dat u heerlijk heeft gegeten en echt Italiaans. Hopelijk tot een volgende keer. Grazie e a la prossima!
JLJB . 1e beoordeling (1 recensie) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
eten viel tegen. vooraf de Burrata; koud (gebakken gemengde groente)en saai, en ravioli qua smaak prima maar het deeg was aan de zijkanten opgedroogd en hard. we kregen een nieuw portie na eerlijk te hebben verteld dat het niet goed was en de tweede was uitstekend.
hoofdgerecht: kalfs escalope, was te droog. en de Ossehaas helaas met te veel truffel olie.
Beide porties waren voor ons ook te groot. liever wat minder maar dan met een plakje echte truffel. De wijn was prima. zowel de witte als de (open) rode Barolo.
Jammer, Den Haag heeft echt behoefte aan een goede Italiaan. Als de baas z'n lat ietsje hoger legt, zou dat moeten lukken.
Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons restaurant en voor uw opmerkingen. Gelukkig was de ravioli de tweede keer naar wens en heeft u genoten van de wijn. Uiteraard hebben wij uw bevindingen binnen ons team besproken om te kijken wat wij verder kunnen verbeteren.
Margo B. 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Wij zijn liefhebbers van de Italiaanse keuken en gisterenavond hebben we heerlijk gegeten. Van het menu van de dag was de zelfgemaakte pasta, ravioli met geitenkaas en pistachenoten, de topper van de avond. Als goede tweede de canoli, lekkerder dan op Sicilië zelf, in mijn geheugen. Bij het voorgerecht hadden we met een strakke witte wijn (Zimbani?) een geweldige match. Zelf zouden we bij de pasta een steviger witte wijn hebben gekozen, maar al met al pakte het wijn arrangement prima uit. De bediening was vriendelijk en attent. Wij vonden de inrichting en verlichting wel erg strak, de grote foto's aan de muur waren wel weer sfeervol. Binnenkort hebben we weer een verjaardag te vieren en dan komen we zeker terug. Margo en René
Hartelijk dank voor deze mooie recensie. Wij zijn blij dat u heerlijk heeft gegeten en willen u ook danken voor uw opmerkingen over de inrichting. Wij gaan ermee aan de slag. Hopelijk tot de volgende keer!
Marieke V. 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Fiets er al jaren voorbij en telkens denk ik .... daar wil ik eens eten.... Vandaag eindelijk gedaan. Had ik veeeeeeel eerder moeten doen! Alle gerechten vol van smaak en ingrediënten goed op elkaar afgestemd. Heerlijke wijn erbij. Twijfel niet.... Gewoon gaan!
Beste Marieke,
Wat leuk om te horen dat je al jaren voorbij fietst en nu de keuze hebt gemaakt om bij ons te eten. Wij zijn heel blij dat dit goed bevallen is. A la prossima volta! Tot de volgende keer?!
Isabella1962 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Super gezellig restaurant met heerlijke wijn en keuken. Vriendelijke bediening, maar niet overdreven. Wij hebben zowel het dagmenu als van de kaart besteld. Prima op smaak en mooie afwisselingen. Aanrader!
Wij willen u graag bedanken voor uw bezoek aan ons restaurant en voor deze prachtige recensie. Graag tot een volgende keer!
Sjaak A. Bourgondiër (3 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Heerlijk gegeten! Hebben het viergangen menu gekozen. Mooie opmaak. Goeie porties Prima wijn en goeie sfeer. Komen zeker nog een keer terug.
Hartelijk dank voor uw enthousiaste recensie. Fijn om deze te lezen en wij kijken uit naar uw volgende bezoek. Grazie!
Bruinder1 D. Bourgondiër (2 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Warme ontvangst, heerlijke gerechten, gecombineerd met prima wijnen, met passie gepresenteerd. Smakelijk dessert, warm chocoladetaartje, met een bijzondere rode dessertwijn vol kersen. Niet te vergeten een goed gezelschap. Kortom een fijne avond, zeer voor herhaling vatbaar!
Dankuwel voor uw bezoek aan Vino e Cucina. Wij zijn heel blij dat u heeft genoten van alle gerechten, de wijnen en natuurlijk het dessert. Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen!
Grazie!
Zaza1 . 1e beoordeling (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Eten steekt iets boven de middelmaat uit maar niet alles was goed. Ook niets uitmuntend of verrassend. Jammer dat achterin de tafels uitzicht bieden op rommelige bar en keuken, maar dat kan ook niet anders omdat de zaak zo klein is.
Hartelijk dank voor uw recensie. Wij vinden het jammer dat u de avond niet als uitmuntend of verrassend heeft ervaren, misschien kunt ons mailen over wat u precies als niet goed heeft ervaren. Wij horen dit graag zodat wij dit binnen ons team kunnen bespreken en verbeteren. Onze zaak is inderdaad helaas klein, we gaan uiteraard wel kijken hoe wij het zo netjes mogelijk kunnen houden! Nogmaals hartelijk dank voor uw bevindingen.
Bram H. Bourgondiër (2 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Gezellig restaurant met heel attente en vriendelijke bediening. Het eten was gewoon goed en past bij de prijs. Een dikke 8 waard.
Dankuwel voor uw recensie. Hopelijk tot een volgende keer!
Patricia C. 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Puur zoals Italiaans eten moet zijn. Tagliatelle met truffel was heerlijk. Roodbaars heerlijk. Kalfsvlees ook zoals t moet zijn. Ik zeg , wij hebben ons restaurantje gevonden. Decor vind ik niet gezellig, maar de vriendelijke heren en mijn gezelschap doen dat snel vergeten :-)
Hartelijk dank voor uw mooie recensie, fijn dat u heerlijk gegeten heeft. Wij zijn blij dat wij u een gezellige avond hebben bezorgd en wij gaan kijken hoe wij het decor nog wat gezelliger kunnen maken. A presto?!
Manar . Bourgondiër (3 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Wij komen regelmatig naar Vino e Cucina en het is altijd heerlijk daar!
Vorige maandag wij hadden kleine pasta met verse truffels als voorgerecht en kabeljauw met paddelstoelen als hoofgerecht. Alles vers en lekker!
Frangelico en koffie waren een perfecte afsluit van onze avond!
Bediening was heel aardig en professioneel.
Wij komen zeker terug ! Ciao!
Hartelijk dank weer voor uw bezoek aan Vino e Cucina! Fijn dat u wederom genoten heeft en wij zijn heel blij met deze mooie recensie. Wij kijken uit naar uw volgende bezoek!

Hartelijke groet,
Cordiali saluti,

Roberto
Bas B. 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Echte Italiaanse sfeer in een modern jasje. Heerlijk gegeten, vooral de pasta met verse truffel.
Aanrader, van deur tot toetje!
Hartelijk dank voor uw bezoek. Fijn om te lezen dat u een fijne avond heeft gehad. Hopelijk tot een volgende keer!
Taste T. Gastronoom (42 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Wat direct opvalt is de uitermate attente bediening. Soms wat onervaren overkomend maar erg gemoedelijk. De inrichting is strak, modern en sfeervol hoewel er hier en daar wat meer aandacht kan woden besteed aan de netheid van de afwerking.
Als vooraf koos ik voor een pasta met lamsragout. Erg lekker. De ragout is echt op zijn Italiaans. Lekker gestoofd vlees. Vervolgens kwam de ossenhaasfilet met een grote hoeveelheid saus van kaas en truffel. Sommige mensen zouden de hoeveelheid saus te groot vinden maar Italianen eten pasta met weinig saus en vlees met veel saus. Zo hoort het! Kortom lekker genoeg om het nog een keer te wagen.
Wij danken u hartelijk voor uw enthousiaste recensie. Wij zijn blij dat u heeft genoten van uw diner. Ook danken wij u voor uw opmerkingen over de afwerking van het interieur. Wij gaan kijken hoe wij dit kunnen verbeteren. Hopelijk tot een volgende keer.
Koos D. Gastronoom (45 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Bij binnenkomst allerhartelijkst ontvangen en vrije tafelkeuze. Glaasje witte wijn en menukaart plus een Valentijnsmenu aangeboden. Een mix tussen Valentijnsmenu en a la carte is ook mogelijk en dat wordt het ook. Prima ossenhaas carpaccio met aan tafel geschaafde Parmezaanse kaas en truffelolie toegevoegd. Tussengerecht fantastische gevulde pasta en hoofd een parelhoenpootje met rozemarijn aardappeltjes. Alles geserveerd met een mooi glas wijn. Toe koffie met grappa. Top! Wij komen zeker (weer) eens terug.
Dank u voor uw recensie. Wij zijn blij dat u genoten heeft en wij zijn blij om te horen dat u van plan bent om een keer terug te komen. Daar kijken wij naar uit. Grazie!
Victor42 . Bourgondiër (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Verborgen pareltje aan de Parkstraat. Alles ademt hier Italiaans. Goede wijnkaart, verfijnde gerechten, prachtige lamsbout. Schappelijke prijzen. Een aanrader.
Grazie mille voor deze mooie recensie! Hopelijk a presto (tot snel).
Paul R. Gastronoom (26 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Tja, ik lees dat iemand het interieur niet mooi vond. Dat kan natuurlijk, smaken verschillen, maar ik hou er wel van. Modern, elegant, niet druk met allerlei tierelantijntjes. Wij komen er heel erg graag en we zijn bepaald niet de enigen. De service is onovertroffen. Persoonlijk en flexibel. Na een lekkere prosecco met het verse krokante brood met de verse huisgemaakte pesto had mijn dame een overheerlijke linzensoep en ik Ambra's "klassieke" (vvor mij dan!) gegrilde groenten met heerlijke olie en allerleid kruiden. Mijn favoriet, maar de door mij geproefde linzensoep was echt ook fantastisch. Daarna had mijn dame de spaghetti olio, aglio e peperoncino en ik de castarecci met de pistachesaus. Beiden waren heerlijk en al dente. Een voortreffelijke Nero d' Avola maakte het geheel af. Gelukkig hadden we nog ruimte voor het overheerlijke ijs met aardbeien waarover we de bijzondere safraanlikeur Strega kregen. Eeen heerlijke en bijzondere combinatie. Twee ristretti en alla prossima Ambra e Roberto.
Een glimlach van oor tot oor kregen wij van deze prachtige recensie. Bedankt, Grazie e a la prossima!

Vriendelijke groet,
Roberto
Barbie026 . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Dit is echt een toprestaurant met super bedoening (echt Italiaans!) en eten op een hoog niveau met culinaire verrassingen. We komen graag terug voor een mooie avond vol verwennerij.