Vino e Cucina

Parkstraat 37 2514 JD Den Haag Nederland Kaart
Italië in Den Haag, dat is waar naar wordt gestreefd bij Vino e Cucina. Een Italiaanse eigenaar die zijn eigen wijn verbouwt en schenkt in dit fijne Haagse Italië. Combineer dat met een Italiaanse chef met familieroots in Sardinië en Sicilië en je weet dat je hier de Italiaanse keuken proeft zoals ‘ie hoort.
Een groot deel van de ingrediënten komt rechtstreeks uit Italië en wordt ter plaatse gecombineerd met dagverse producten. De gerechten op de kaart zijn bekende klassiekers, maar met een geheel eigen twist van de charmante jonge cheffin.

Tekst: Susan Aretz – Smulpaapje.nl
Fotografie: Ashkan Mortezapour – Dishtales.com

INSIDER tip

Tip: de tonijntartaar was een onverwachte maar zeer smakelijke verrassing met een opbouw in het gerecht die je niet verwacht, maar waar je ontzettend blij van wordt.

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Vino e Cucina

Heb je behoeft aan wat zonneschijn? Kom dan naar Vino e Cucino. De zuidelijke warmte is gastvrij en stilt de stevige trek. Vino e Cucino is al meerdere malen uitgeroepen tot het beste Italiaanse restaurant, waarbij de ambassadeur van Italië hoogstpersoonlijk de prijs uitreikte. Hier zit je dus goed als je op zoek bent naar authentieke Italiaanse smaken. Maak gebruik van een van de arrangementen of kies à la carte je favoriete gerechten. Catering op locatie is ook mogelijk.

Halve fles mineraalwater

• Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Gewoon goed!
Frank O.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Weer heerlijk authentiek Italiaans gegeten. De gegrilde tonijn was perfect klaar gemaakt en ook nog een forse portie????????
Constant G.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Voor een beter eetcafe is de kwaliteit wel aardig. De sfeer is erg hektisch en de bediening erg luidruchtig.Geen plaats om rustig te tafelen
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Echt heerlijk gegeten. Klein communicatiesysteem tijdens de bestelling. Werd wel goed opgelost. Misschien is het een goed idee als de medewerker met een Italiaanse achtergrond de bestelling voor de klant herhaalt voor hij die aan de keuken doorgeeft.
C. D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Een genoegelijke avond doorgebracht met de inmiddels ruimschoots volwassen kinderen.
Marjolein N.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Authentiek Italiaans restaurant. Eigenaar spreekt Italiaans en Engels, zeer vriendelijk. Meteen een goede sfeer.
Agnes M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk eten, gastvrije en hartelijke bediening! Goede prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader dus!
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Spontaanaanbieding genomen.
De gerechten waren wel oké, op de zwaardvis na, die was matig. De porties waren erg klein!!
Het gevraagde water is nooit gekomen.
Wfdegooijer D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Service was goed. Fijne avond aan tafel gehad.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Met de AH actie zalig gegeten. Vaak zijn de aangepaste menu’s niet representatief voor het restaurant en kwalitatief beduidend minder maar hier was alles even lekker. Heerlijk witte wijn van de eigen wijnboerderij van de eigenaar gedronken.
Zeker een grote aanrader!
Hella S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Altijd lekker en vriendelijke service
Gosia S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Wij waren met z'n tweeën met AH actie bij Vino en Cucina,het hoofdgerecht van mijn vriendin was heel erg klein, mijn hoofdgerecht was ondergedompeld in zout. Wat wij uiteindelijk voor moeten betalen was helemaal niet wat wij dachten dat je zou moten betalen voor een gratis 2de drie gangen menu..Wij komen zeker nooit meer terug.
Milena F.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Italiaans keuken is meer dan pizza en pasta. En dit restaurant bevestigd dat.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Heerlijk eten zonder poespas
Angela D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Dit restaurant maakt de hoge verwachtingen allesbehalve waar. Het menu van de AH actie is anders en kariger dan op de actiesite wordt vermeld. Het aanbod, de uitvoering en de smaak van de gerechten is erg simpel.
Dear Esteemed Signora Angela de Fretes,
Many offenses are unintentional, some are intentional, some are fair or unfair. This is not a review but what we consider an intentional, angry, unfair offense from somebody who totally disrespects our 100% genuine Italian food and wine. As soon as you commented ignorantly and incorrectly about the wine we were serving you we realized what sort of guest we had in our restaurant. To have a profound understanding of what Italian food is and what makes it authentic and simple it is not easy; our free and heartfelt suggestion to you is a consistent palate-development exercise. Food and wine represent an important part of our culture. Our traditional cuisine is passed down from one generation to the next and we at Vino Cucina are extremely proud of it.
Cheers
M&M
Gisela S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Bijzonder gastvrije bediening , echter echte Italiaanse touch moet weer terug komen. Was er met de AH aanbieding, en er had nog iets meer verrassing bij het menu mogen zitten. Dit restaurant was een begrip voor de Italiaanse keuken in Den-Haag. Moet zorgen dat het zo blijft. Ga het nog een keer proberen!
Annika S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Zeer goed eten, prettige sfeer, vriendelijke bediening.
P.H. V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
We hebben met 7 personen mijn verjaardag gevierd en uitstekend gegeten en gedronken in een goede sfeer. Het
3 a 4 gangen menu klopte. Opname van de keuzes ging wat moeizaam maar het kwam allemaal goed.
Aanrader, ik kom terug .
Hella S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Delicious
Dick F.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Eten was prima. Goede prijs / kwaliteit verhouding. We moesten soms vrij lang wachten tot er weer iemand langskwam. Ik vermoed dat er een personeelslid ziek was oid.