Vino e Cucina

Parkstraat 37 2514 JD Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Vino e Cucina

Heb je behoeft aan wat zonneschijn? Kom dan naar Vino e Cucino. De zuidelijke warmte is gastvrij en stilt de stevige trek. Vino e Cucino is al meerdere malen uitgeroepen tot het beste Italiaanse restaurant, waarbij de ambassadeur van Italië hoogstpersoonlijk de prijs uitreikte. Hier zit je dus goed als je op zoek bent naar authentieke Italiaanse smaken. Maak gebruik van een van de arrangementen of kies à la carte je favoriete gerechten. Catering op locatie is ook mogelijk.

Meer informatie over restaurant Vino e Cucina

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi
9,2
Martijn A.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Vriendelijke gastheer, heerlijk gegeten en goede wijn gedronken, die hij zelf in Italië maakt.
Pauline K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Wij aten hier met ons gezin. Hebben heerlijk gegeten, met uitstekende wijn! Een aantal van ons namen het dagmenu. De prijs werd hier niet bij verteld en stond ook niet op de kaart. Is wel netjes omdat wel te noemen/te beschrijven vind ik.
Piet Hein S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een rustige setting aan de rand van het centrum van Den Haag. Auto voor de deur geparkeerd. Zeer vrolijke en gastvrije eigenaar en simpelweg heerlijk gegeten voor een prima prijs!
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Vanavond met mijn bijna 85 jarige moeder bij Vino e Cucina wezen eten. Het was weer heerlijk! Ik schrijf niet elke keer een recensie, maar ik kom hier toch zeker eens per drie weken. En met een goede reden! Ambra die elke keer weer iets moois bedenkt. Francesco en Veronika die helpen het allemaal te laten gebeuren. Christiano en natuurlijk Maurizio die aan de voorkant zorgen dat alles goed loopt. Voor mij/ons 1 van de beste Italiaanse restaurants van de Randstad. De gastvrijheid in super. Ook gelijk heerlijk brood met tapenade en olijfolie op tafel. Mijn moeder had heerlijke frisse carpaccio van zwaardvis (spada) en ik een salade . Een overheerlijke combinatie van spelt, zwarte olijven, romatomaatjes, tuinerwtjes, rode sla ( ben even de naam kwijt) met daarna voor la mama verse huisgemaakte ravioli met groene asperges en burata en ik een heerlijke risotto met ook groene asperges en nog veel meer heerlijks. Spumante vooraf en lekkere witte wijn daarna en mijn favoriete digestif de amaro di capo, hmmm. Een perfect etentje!
Job B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Op aanraden hier gaan eten en de verwachtingen werden helemaal waargemaakt. Het menu van de dag klopte helemaal, smaakvolle gerechten door een vakkundige bereiding, mooi gepresenteerd door een vriendelijke Italiaanse bediening. Goed eten voor een goede prijs, hier kom ik snel weer!
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk Italiaans eten dat duidelijk met zorg wordt bereid. Wij vonden vooral de pasta Norma en de Saltimbocca erg lekker, met bijzondere, zeker niet alledaagse smaken. Het was gezellig druk op woensdagavond. De tafels staan inderdaad dicht op elkaar, maar als het niet helemaal vol zit heb je daar geen last van. Vriendelijke bediening.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Eigenlijk alles wat in de eerdere recensies is geschreven klopt. Verdiende hoge rating! De chef heeft veel gevoel voor goede ingrediënten en het goed bereiden van de verschillende gangen. Alles was heerlijk. Ook de zelfgemaakte wijn van de eigenaar!
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Prettige, informele ontvangst en bediening. Mooie kaart waarvan we zes lekkere tot heerlijke gerechten hebben gegeten. Probeer bijvoorbeeld de scalopine van zwaardvis met een sinaasappelsaus.
Robert F.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heerlijke Italiaanse lunch op 2e Paasdag met de familie! Frisse, smaakvoille gerechten, een goede witte huiswijn uit eigen wijngaard (Abruzzen) en een enthousiaste gastheer Maurizio. Zo moet een lunch zijn. Grazie!
S.H. B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Mauririzio is een zeer voorkomend gastheer. De bediening is allerliefst. Het eten is perfect. Alles wordt op smaakvolle wijze geserveerd.
Tina K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Was voor het eerst sinds jaren weer eens bij V&C gaan eten en ik was zeer tevreden. Heerlijk gegeten (vooral de huisgemaakte ravioli en tagliatelle met schelpdieren!), gezellige sfeer, hartelijke bediening. Voor 2 pasta's, 2 hoofdgerechten en 4 wijn rekenden we €90 af (excl fooi). Wij komen snel weer terug!
Minette V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Vino e Cucina. We zijn hartelijk ontvangen.
De Scroppino die aan tafel gemaakt werd was erg lekker!
Colijn V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijke gerechten, bediening is erg vriendelijk. Aanrader!
Noa G.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Geweldig eten. Iedere keer weer onder de indruk van de smaken en het gastvrije personeel! De tonijntartaar als voorgerecht is een echte aanrader
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Warme, sfeervolle inrichting kenmerkt dit beknopte restaurant. Tafels staan vrij dicht bij elkaar. Het eten: puur, simpel, smakelijk. In de bediening gingen n paar dingen mis. Met name met de wijn. De serveerster moest even vragen of de gewenste merlot uit Alto Adige voorradig was. "Ja", luidde het antwoord. Zonder omhalen werd ons een fles gepresenteerd als "Uw wijn". Maar: van een andere producent en daar werd mistig over gedaan. "Het is ook merlot en ook uit Alto Adige", probeerde de ober nog. Ja: het was merlot en het huis, La Vis, is betrouwbaar, maar uit Trentino; dus niet Alto Adige...... Jammer en n beetje dom ook, want t vertrouwen in de zaak is dan wel weg...... Natuurlijk kan t zijn dat n wijn uitverkocht is en vervangen door n andere. Maar wees daar dan gewoon open over: daar kom je n stuk verder mee!
theo B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Merkwaardigerwijs vind ik het toch prettiger als de prijs van het speciale menu van de dag erbij wordt vermeld zonder dat ik er om hoef te vragen.
José B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Hartelijke ontvangst. Prettige bediening.
Goed gegeten, de tonijn was perfect. Ook de andere gerechten (vis) waren prima.
Zeker waard om nog eens terug te keren.
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Genoten van een voortreffelijke lunch. Verrassende smaakcreaties. Prima prijs/kwaliteitsvehouding.
Kortom: een aanrader.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Om de twee of drie weken ben ik hier te gast. Soms met mijn vrouw, soms met mijn moeder en soms met zijn drietjes. De verzorging is top. Persoonlijk en er op gericht het je naar de zin te maken. Christina en Maurizio deden dat gisteravond ook weer perfect. Van de heerlijke spumante van de Montepulciano druif tot de Averna en de limoncello toe. En dan het eten! Ik eet zelf geen vlees en vis en probeer dan ook minimaal een dag vooraf te reserveren. Maar dan krijgen wij ook altijd iets bijzonders. Ik zie nooit een kaart :-) want wat ik dan aan tafel te horen krijg is zo lekker en bijzonder dat ik altijd datgene neem wat Ambra in de keuken heeft bedacht. Mijn moeder had een heerlijke salade met tonijn en ik een soort Siciliaanse Caponata van gegrilde groente in een heerlijke dressing. En prachtig opgemaakt. Kon ik hier maar een foto toevoegen! Tip voor Iens? Daarna had mijn moeder een entrecote met porcini (!). Maurizio is echt op zoek naar kwaliteit en bijzondere dingen. En ik had heerlijke tortini met warme gegrilde groenten. Heel erg lekker. Met een prima Montepulciano erbij. Helemaal af! Ambra is voor ons een top kokkin, maar ze doet het natuurlijk niet alleen. Ook dank aan Veronica en Francesco! Tot snel!
JasperDijsel .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
We hebben hier met onze familie een hele fijne avond gehad. Smaakvolle gerechten die met gevoel zijn klaargemaakt. Hartelijke bediening. En mooie prachtige wijnen. Onze avond was erg plezierig. Hier komen wij terug.