Vino e Cucina

Parkstraat 37 2514 JD Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Vino e Cucina

Heb je behoeft aan wat zonneschijn? Kom dan naar Vino e Cucino. De zuidelijke warmte is gastvrij en stilt de stevige trek. Vino e Cucino is al meerdere malen uitgeroepen tot het beste Italiaanse restaurant, waarbij de ambassadeur van Italië hoogstpersoonlijk de prijs uitreikte. Hier zit je dus goed als je op zoek bent naar authentieke Italiaanse smaken. Maak gebruik van een van de arrangementen of kies à la carte je favoriete gerechten. Catering op locatie is ook mogelijk.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Vino e Cucina

Maandag t/m vrijdag 12.00 - 22.30 uur
Zaterdag 17.30 - 22.30 uur
Zondag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Vino e Cucina

Dick F.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant. Huiswijn is eigen merk. Prima allemansvriend die ook lekker is voor thuis dus zeker een aanrader!
Lia R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
lange wachttijd met eten we hadden een bon van groupon en kregen wat zij uitgzocht hadden dus niks van de kaart wel 4 gangen maar de eerste gang mistte ik al van alles de tweede gang een bergje pasta met pesto op je bord geen verfijnde culinaire opbouw derde gang miniem stukje vlees met een lapje spek erop koude champignons koude broccoli geen aardappeltjes of gebakken aardappeltjes niks en op het toetje moesten we bijna anderhalf uur wachten 2 balletjes ijs met een klein bolletje slagroom niks tiramisu of ander lekkers hier gaan we nooit meer heen en trouwens erg dure wijn zelfgemaakt
Lia R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
wij gaan hier niet meer naartoe
het was een tegenvaller, nadat we al die mooie recensies gelezen hadden
alles viel wel een beetje tegen dat vonden we erg jammer we haden ons hierop verheugd
de verhouding van prijzen en eten klopt niet dit restaurant loopt niet lekker lange wachttijden de bekende klanten zijn koning en worden op hun wenken bedient door de man in het restaurant de rest moet gewoon lang wachten
Esteemed Patron, greetings
Wowowow you have just left an extremely negative review but we unquestionably appreciate it nevertheless. First of all, we have reviewed our agenda and noticed that you came in with a Groupon voucher and for a 4 course menu you only paid 25 Euros so we have to apologize to you if you thought the price was to unreasonably high. We are highly rated, respected and well known to serve fresh, tasty and niche products to our esteemed clients.
Morover, we are very gratified of being followers of the well-known “Golden Rule.” This has aided us to be supremely aware of the fact that each human being has as much worth as we do, and that we should treat each person/client with the same admiration and dignity that we ourselves would like to be treated.
Kindest Regards
Maurizio & Mercedes
F. M.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
De service was super fijn. Heel persoonlijk. Echte Italianen, wat mij altijd veel vertrouwen geeft als de mensen die in een restaurant werken ook uit het land komen in de stijl waarin ze koken. Het eten was echt heel lekker alsmede de wijn die ze zelf laten verbouwen/maken in Italië. Een echte aanrader.
Steffart B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
We waren met een groep van 10. Het eten was geweldig. Goede service, uitstekende sfeer, echt Italiaans. In één woord TOP
Marlous J.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Zoals altijd heerlijk, fijne bediening en gezellig! Het voel alsof je op vakantie bent, Snel weer terug in dit fijne restaurant!
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
We hebben hier voor de eerste keer gegeten en we kunnen alleen maar zeggen dat we met open armen zijn ontvangen. De service was werkelijk zijn vriendelijk en professioneel tegelijk. Je voelde je hier helemaal thuis en dat is een verdienste van de gastheer en gastvrouw. Als je speciale wensen hebt doen ze er alles aan om dit in orde te maken. De gerechten worden met verse ingrediënten gemaakt en zijn erg lekker.
Dit restaurant is een echte aanrader voor iedereen die van goed eten houdt in een ontspannen sfeer met zeer goede service.
FANTASTISCH.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Authentieke Italiaanse keuken! Weer fantastisch gegeten Ambra! Grazie mille! Eerst een heerlijk Spumante, daarna een salade van seizoensgroenten en als klapstuk Polenta ai funghi. Hmmmm, heerlijk! Een Trebbiano d'Abruzzo erbij en het was weer helemaal af. Ik vergat de nieuwe Amaro als digestief. Maurizio, een goede vondst. Heel elegant en zacht! Tot snel.
joopjjanssen J.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Het viergangen diner was niet bepaald om over naar huis te schrijven. De entrecote was taai en niet smakelijk, kortom niet bijzonder en voor herhaling vatbaar! De bediening was vriendelijk en gastvrij.
Dear Patron,
thanks a lot for taking time to review our 100 % Italian restaurant. Your feedback and the one from all our valued customers, negative or positive, is vitally paramount to us; we always wish that our guests’ expectations must be met upon arrival. However, my wife and myself are a little muddled because before you left we asked you if everything went well and you positively answered “Yes.” Furthermore, I checked your order and was for a well done “entrecote;" very lean (and thus usually very expensive) red meat is often made tough by cooking it till well done, meat needs fat to keep it moist and tender.
Thanks again for your review and hopefully next time we will be able to indulge yourself
Kindest Regards
Maurizio & Mercedes
Alexander M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Recensies op iens waren veel belovend, maar vond het daarom tegenvallen. Voorgerecht met tonijn en sesam was bijzonder lekker, echter pasta, rib eye en kaasplank vielen tegen. In mijn ogen niet meer dan een 'standaard' Italiaans restaurant.
Martijn A.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Vriendelijke gastheer, heerlijk gegeten en goede wijn gedronken, die hij zelf in Italië maakt.
Pauline K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Wij aten hier met ons gezin. Hebben heerlijk gegeten, met uitstekende wijn! Een aantal van ons namen het dagmenu. De prijs werd hier niet bij verteld en stond ook niet op de kaart. Is wel netjes omdat wel te noemen/te beschrijven vind ik.
Piet Hein S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een rustige setting aan de rand van het centrum van Den Haag. Auto voor de deur geparkeerd. Zeer vrolijke en gastvrije eigenaar en simpelweg heerlijk gegeten voor een prima prijs!
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Vanavond met mijn bijna 85 jarige moeder bij Vino e Cucina wezen eten. Het was weer heerlijk! Ik schrijf niet elke keer een recensie, maar ik kom hier toch zeker eens per drie weken. En met een goede reden! Ambra die elke keer weer iets moois bedenkt. Francesco en Veronika die helpen het allemaal te laten gebeuren. Christiano en natuurlijk Maurizio die aan de voorkant zorgen dat alles goed loopt. Voor mij/ons 1 van de beste Italiaanse restaurants van de Randstad. De gastvrijheid in super. Ook gelijk heerlijk brood met tapenade en olijfolie op tafel. Mijn moeder had heerlijke frisse carpaccio van zwaardvis (spada) en ik een salade . Een overheerlijke combinatie van spelt, zwarte olijven, romatomaatjes, tuinerwtjes, rode sla ( ben even de naam kwijt) met daarna voor la mama verse huisgemaakte ravioli met groene asperges en burata en ik een heerlijke risotto met ook groene asperges en nog veel meer heerlijks. Spumante vooraf en lekkere witte wijn daarna en mijn favoriete digestif de amaro di capo, hmmm. Een perfect etentje!
Job B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Op aanraden hier gaan eten en de verwachtingen werden helemaal waargemaakt. Het menu van de dag klopte helemaal, smaakvolle gerechten door een vakkundige bereiding, mooi gepresenteerd door een vriendelijke Italiaanse bediening. Goed eten voor een goede prijs, hier kom ik snel weer!
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk Italiaans eten dat duidelijk met zorg wordt bereid. Wij vonden vooral de pasta Norma en de Saltimbocca erg lekker, met bijzondere, zeker niet alledaagse smaken. Het was gezellig druk op woensdagavond. De tafels staan inderdaad dicht op elkaar, maar als het niet helemaal vol zit heb je daar geen last van. Vriendelijke bediening.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Eigenlijk alles wat in de eerdere recensies is geschreven klopt. Verdiende hoge rating! De chef heeft veel gevoel voor goede ingrediënten en het goed bereiden van de verschillende gangen. Alles was heerlijk. Ook de zelfgemaakte wijn van de eigenaar!
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Prettige, informele ontvangst en bediening. Mooie kaart waarvan we zes lekkere tot heerlijke gerechten hebben gegeten. Probeer bijvoorbeeld de scalopine van zwaardvis met een sinaasappelsaus.
Robert F.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heerlijke Italiaanse lunch op 2e Paasdag met de familie! Frisse, smaakvoille gerechten, een goede witte huiswijn uit eigen wijngaard (Abruzzen) en een enthousiaste gastheer Maurizio. Zo moet een lunch zijn. Grazie!
S.H. B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Mauririzio is een zeer voorkomend gastheer. De bediening is allerliefst. Het eten is perfect. Alles wordt op smaakvolle wijze geserveerd.