Vino e Cucina

Parkstraat 37 2514 JD Den Haag Nederland Kaart
Italië in Den Haag, dat is waar naar wordt gestreefd bij Vino e Cucina. Een Italiaanse eigenaar die zijn eigen wijn verbouwt en schenkt in dit fijne Haagse Italië. Combineer dat met een Italiaanse chef met familieroots in Sardinië en Sicilië en je weet dat je hier de Italiaanse keuken proeft zoals ‘ie hoort.
Een groot deel van de ingrediënten komt rechtstreeks uit Italië en wordt ter plaatse gecombineerd met dagverse producten. De gerechten op de kaart zijn bekende klassiekers, maar met een geheel eigen twist van de charmante jonge cheffin.

Tekst: Susan Aretz – Smulpaapje.nl
Fotografie: Ashkan Mortezapour – Dishtales.com

INSIDER tip

Tip: de tonijntartaar was een onverwachte maar zeer smakelijke verrassing met een opbouw in het gerecht die je niet verwacht, maar waar je ontzettend blij van wordt.

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Vino e Cucina

Heb je behoeft aan wat zonneschijn? Kom dan naar Vino e Cucino. De zuidelijke warmte is gastvrij en stilt de stevige trek. Vino e Cucino is al meerdere malen uitgeroepen tot het beste Italiaanse restaurant, waarbij de ambassadeur van Italië hoogstpersoonlijk de prijs uitreikte. Hier zit je dus goed als je op zoek bent naar authentieke Italiaanse smaken. Maak gebruik van een van de arrangementen of kies à la carte je favoriete gerechten. Catering op locatie is ook mogelijk.

Halve fles mineraalwater

Paul R.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Michel N.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Ben hier al een keer eerder geweest. Vino e Cucina behoort tot de top van Italiaanse restaurants in Den Haag. De pasta’s zijn echt fantastisch van smaak!
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Aardige. Vriendelijke bediening, prima orijs kwaliteit verhouding, smaakvol eten
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Heel lekker en verrassend gegeten en gedronken.
Mariella K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
ik kreeg sterk de indruk dat het voedsel niet vers is bereid, maar opgewarmd en opgebakken.
Sobere presentatie op de borden, totaal geen creativiteit.
daarom prijs kwaliteit echt niet op orde. Sjofele en smoezelige indruk.
Personeel vriendelijk. Wijn en koffie zeker goed. Maar ja, dat is niet waar ik specifiek voor ben gekomen.
ik ga niet weer terug en beveel het restaurant niet aan.
Dear Esteemed Mrs. Kleywegt, good evening
If you are truly mindful that our 100% genuine Italian food gave off the wrong impression and want to change how people perceive realistically your review, there are some guidelines you would like to take into consideration:
Judging food entails preparation, experience, and a trained palate. It requires a knowledge and understanding of basic food principles, believe us we do own these requirements; we happily grew up around our delicious grandmother’s Italian dishes, that is what we call culinary culture.
Judging and reviewing food are terms that infer to an experienced person making decisions based on principles of food quality.
Kindest Regards
M&M
Lidwien O.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Heerlijk eten...mooi voorgerecht, zeker de antipasti van verschillende voorgerechten was verrassend. De paste waren heerlijk en ruim voldoende. Dus we lieten de secunde maar even zitten. We komen zeker terug... hopelijk met een wat minder luidruchtige groep... dat beinvloedt toch het genot van lekker rustig eten met elkaar.
Mario C.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Wederom heerlijk gegeten bij Vino e Cucina. Een authentiek Italiaans restaurant in het centrum van Den Haag.
Marianne J.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Erg lekker gegeten. Verfijnde gerechten en goede wijn. Wij komen zeker terug!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
authentiek, vriendelijk, smakelijk
Isabelle K.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Wij waren hier met een goede korting van IENS. Leuk ingericht, lekker eten en aardige ober die met iedereen een praatje maakt. Hij sprak ook Spaans. Het enige wat ik minder vond is dat mijn bord al ongevraagd weg werd gehaald terwijl ik het nog niet op had. Ik ben tevreden over het restaurant.
jan S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Hebben hier een erg leuke avond gehad. Een uiterst gastvrije ontvangst & bediening door de eigenaar. Een mooie kaart met daarnaast zeer aantrekkelijke dagspecials. Wij kozen voor rosbief met avocado als voorgerecht; sloegen daarna de pasta over en namen ieder een secundo: voortreffelijke zeebaars met geroosterde paprikasaus en zwaardvis met witte wijn en sinaasappel. Begeleid door een aangename witte wijn, Talasso. Als dessert hadden we pannacotta met zabaglione en canoli met pistache/ricotta vulling - beide erg goed! We komen absoluut terug!
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Genieten van mooie, lekkere en eerlijke producten in een vriendelijke en levendige sfeer. Zeker een aanrader.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en leuke gastheer en bediening!
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. De ossenhaas was medium rare gebakken op mijn verzoek en ik heb zelden zo’n heerlijk stuk mals vlees gehad. De door mijn vriendin bestelde lamskoteletten zijn haar ook erg goed bevallen. Het decor is ok, wij vonden het prima zo.
Bediening is prima met een combinatie van Engels en Nederlands en Italiaans kom je er uit. Wij hadden het geluk met 50% korting van Iens te reserveren.
We komen zeker nog eens terug en raden het restaurant aan.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
wij maakten gebruik van de iens-korting van 50 %. het was heerlijk !!!! en mooi om te zien hoe enthousiast en trots de eigenaar en personeel zijn over hun zeer goede producten en gerechten.
Gemma B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Hartelijke ontvangst door de gastheer die echt een passie heeft voor de authentieke Italiaanse keuken. Dat blijkt wel uit het feit dat de huiswijnen echte huiswijnen zijn, dwz van eigen kweek uit abbruzzio. Maurizio weet hoe je gasten verwent met heerlijk eten en persoonlijke aandacht. Vergeet niet om de Grappa-serveerwagen uit te proberen!! Wij voelen ons hier thuis en komen er heel graag.
Elvire G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in goede sfeer. Echt Italiaans. Prima prijs/kwaliteitverhouding met de 50%-reductie. Bij de "normale" prijzen wel wat duur.
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
hele vriendelijke en snelle bediening, gastvrij, lekker eten, netjes en hartelijke mensen. Je voelt je erg welkom en alles was lekker. De inrichting en sfeer zijn een beetje saai. Lokatie is ook een beetje buiten het centrum, maar wel in een mooi stukje van de stad.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Top om in dit stukje Italië te eten, ja je zou echt denken in Rome te zijn. Vriendelijke en gastvrije bediening en een keukenbrigade die lekker Italiaans kookt. Wij aten heerlijke caprese en een nog lekkere pasta met pestosaus, waanzinnig lekker die smaken. De hoofdgerechten entrecote en kalfsvlees waren eveneens top van kwaliteit. We gaan vaker komen.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Mooie kaart, typische Italiaanse smaken. Vriendelijke eigenaar en perfecte bediening. Vriendelijk en geduldig.