Vino e Cucina

Parkstraat 37 2514 JD Den Haag Nederland Kaart
Italië in Den Haag, dat is waar naar wordt gestreefd bij Vino e Cucina. Een Italiaanse eigenaar die zijn eigen wijn verbouwt en schenkt in dit fijne Haagse Italië. Combineer dat met een Italiaanse chef met familieroots in Sardinië en Sicilië en je weet dat je hier de Italiaanse keuken proeft zoals ‘ie hoort.
Een groot deel van de ingrediënten komt rechtstreeks uit Italië en wordt ter plaatse gecombineerd met dagverse producten. De gerechten op de kaart zijn bekende klassiekers, maar met een geheel eigen twist van de charmante jonge cheffin.

Tekst: Susan Aretz – Smulpaapje.nl
Fotografie: Ashkan Mortezapour – Dishtales.com

INSIDER tip

Tip: de tonijntartaar was een onverwachte maar zeer smakelijke verrassing met een opbouw in het gerecht die je niet verwacht, maar waar je ontzettend blij van wordt.

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Zuppa del Giorno
      Caprese
      Affettati Misti
  • Hoofdgerechten
    • Scaloppine di Pesce Spada con Salsa al Vino Bianco
      Entrecote con un Dressing di Balsamico
      Pesce del Giono (Vis van de Dag)
      Carne del Giorno (Vlees van de Dag)
  • Nagerecht
    • Mixed Ice Cream
      Tiramisu
      Panna Cotta

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Vino e Cucina

Heb je behoeft aan wat zonneschijn? Kom dan naar Vino e Cucino. De zuidelijke warmte is gastvrij en stilt de stevige trek. Vino e Cucino is al meerdere malen uitgeroepen tot het beste Italiaanse restaurant, waarbij de ambassadeur van Italië hoogstpersoonlijk de prijs uitreikte. Hier zit je dus goed als je op zoek bent naar authentieke Italiaanse smaken. Maak gebruik van een van de arrangementen of kies à la carte je favoriete gerechten. Catering op locatie is ook mogelijk.

Halve fles mineraalwater

• Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Koken op topnivo...voortreffelijk. Erg gastvrij
Dorota K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
De ober was erg chaotisch en kwam er gehaast over terwijl het restaurant helemaal niet vol zat. Het eten scoorde onder de maat; de burrata was geen echte buffelmozarella, leen wel een mozzarella uit de supermarkt. De zwaardvis was doorbakken en droop van het vet en het ijs was niet vers naar gewoon uit pak. Erg jammer, ik had er veel meer van verwacht.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Gebruik gemaakt van de AH-actie, en dat is zeker goed bevallen! Nu was het zeer rustig, ben benieuwd hoe het is we er weer zijn en het drukker zal zijn. Maar het eten was gewoon geweldig!
Nicole E.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken! Graag tot een volgende keer, met of zonder actiemenu!!
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke bediening, ligt net iets uit de looproute vanaf het Haagsche centrum.
Carla A.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Gastvrije, vriendelijke, persoonlijke ontvangst. Echt Italiaans! Het was deze avond (toevallig?) niet druk. Heerlijk gedineerd, afsluiting met de huisgemaakte scroppino (aan tafel!) is een aanrader. Misschien een van de vele aanraders? Alles lijkt heerlijk. Als we weer in Den Haag zijn, komen we terug!
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heerlijk gegeten, fijne bediening! We komen graag terug :)
Max B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Een knus écht Italiaans restaurant met heerlijke gerechten en wijnen. Sympathieke bediening met persoonlijke aandacht. De tiramisu maakte het diner af!
Nora V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
In eerste instantie vond ik de Italiaans sprekende ober grappig, maar al gauw merkte ik dat hij het als enige ober niet aan kon. Hij praatte te hard en was chaotisch. Wij waren met een spaarkaart van AH en al snel liet hij weten dat dat niet bij zijn restaurant paste. De Caprese vooraf was okay, niets bijzonders. Het hoofdgerecht (keuze uit vlees of vis) was duidelijk: ieder een halve portie! We hebben er maar om gelachen. Wel hebben we extra brood en gebakken aardappeltjes gevraagd. Het nagerecht was prima, we waren verrast! Koffie en nog een glaasje wijn zijn we ergens anders gaan gebruiken. In een wat relaxtere sfeer.
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Goede Italiaanse keuken, vriendelijke bediening (altijd jammer dat ik geen Italiaans spreek), lokatie was niet heel bijzonder.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Altijd weer een feest om verwend te worden. Na de voortreffelijke courgettesoep gingen we voor een heerlijke doradefilet met een saus van doperwten en broccoli en een uitstekende pasta aioli met peper en cherrytomaten. De witte wijn uit Campanië ( een Golpe?) was een uitstekende combinatie! Tot snel!
Michel N.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Ben hier al een keer eerder geweest. Vino e Cucina behoort tot de top van Italiaanse restaurants in Den Haag. De pasta’s zijn echt fantastisch van smaak!
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Aardige. Vriendelijke bediening, prima orijs kwaliteit verhouding, smaakvol eten
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Heel lekker en verrassend gegeten en gedronken.
Mariella K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
ik kreeg sterk de indruk dat het voedsel niet vers is bereid, maar opgewarmd en opgebakken.
Sobere presentatie op de borden, totaal geen creativiteit.
daarom prijs kwaliteit echt niet op orde. Sjofele en smoezelige indruk.
Personeel vriendelijk. Wijn en koffie zeker goed. Maar ja, dat is niet waar ik specifiek voor ben gekomen.
ik ga niet weer terug en beveel het restaurant niet aan.
Dear Esteemed Mrs. Kleywegt, good evening
If you are truly mindful that our 100% genuine Italian food gave off the wrong impression and want to change how people perceive realistically your review, there are some guidelines you would like to take into consideration:
Judging food entails preparation, experience, and a trained palate. It requires a knowledge and understanding of basic food principles, believe us we do own these requirements; we happily grew up around our delicious grandmother’s Italian dishes, that is what we call culinary culture.
Judging and reviewing food are terms that infer to an experienced person making decisions based on principles of food quality.
Kindest Regards
M&M
Lidwien O.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Heerlijk eten...mooi voorgerecht, zeker de antipasti van verschillende voorgerechten was verrassend. De paste waren heerlijk en ruim voldoende. Dus we lieten de secunde maar even zitten. We komen zeker terug... hopelijk met een wat minder luidruchtige groep... dat beinvloedt toch het genot van lekker rustig eten met elkaar.
Mario C.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Wederom heerlijk gegeten bij Vino e Cucina. Een authentiek Italiaans restaurant in het centrum van Den Haag.
Marianne J.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Erg lekker gegeten. Verfijnde gerechten en goede wijn. Wij komen zeker terug!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
authentiek, vriendelijk, smakelijk
Isabelle K.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Wij waren hier met een goede korting van IENS. Leuk ingericht, lekker eten en aardige ober die met iedereen een praatje maakt. Hij sprak ook Spaans. Het enige wat ik minder vond is dat mijn bord al ongevraagd weg werd gehaald terwijl ik het nog niet op had. Ik ben tevreden over het restaurant.