Vinnies - restaurant/bar

Lucasbolwerk 3512 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Vinnies - restaurant/bar

Horeca met een ziel

Vinnies zit direct naast de Stadsschouwburg van Utrecht, mocht je ook nog cultureel willen doen. Muziek, gastvrijheid en aandacht voor Frans eten: daar draait het allemaal om. En om te zorgen dat je helemaal jezelf kunt zijn, hebben ze het idee genaamd 'Zee van gedachten'. Boven de bar hangen ze jouw hersenspinsels op zodat je ze los kunt laten. De beleving van de sixties en seventies in een decor van rariteiten helpt daarbij!

Meer informatie over restaurant Vinnies - restaurant/bar

Woensdag t/m zaterdag 16.00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Vinnies - restaurant/bar

Charlotte R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Niet heel bijzonder maar gewoon lekker eten.. goede gastheer en persoonlijke aandacht.
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
vriendelijke en behulpzame bediening !
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Beperkte kaart, 3 gerechten per gang, maar prima kwaliteit en lekker.
EHVD D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Per toeval bij Vinnies gegeten en dit was zeker de moeite waard. lekker glaasje prosecco als aperitief. de gerechten waren erg lekker (ik had lamsrollade salade) en mijn tafel gezelschap de burger en buikspek. smaakte allemaal goed (goeie prijs/kwaliteit)
Herbert Jan K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Lekker gegeten: clubsandwich en een malse tournedos.. bediend door een aardige knul.
Ron R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten!!
Greetzz Ron en Joke
Dionne M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Beste ober ooit! Gastvrij, behulpzaam, aanrader!!! Goede keuken, lekkere wijn, perfecte sfeer, leuk terras, plek genoeg!
dirk jan P.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Afgelopen vrijdag bij vinnie's gegeten.
Wij kennen dit alleen als heerenplein, maar het is super wat ze ervan gemaakt hebben een echt restaurant.
leuke betaalbare kaart en super lekker.
Bediening ook leuk en hebben verstand van zaken.
Tot volgende keer
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
We zochten een leuke goede plek om te eten voordat we naar de schouwburg gingen en we kwamen uit bij Vinnie's!
Wat een leuk en goed restaurant zeg.
Lekker eten en goede bediening.
Wij komen zeker terug.
Chiejoung P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Vinnies verjaardag en chefs schotel besteld. Goed ontvangst en service. Chefs schotel was ietwat aan de zoutekant. Daarentegen lekker mals.
Daniel L.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Dit was helaas niet best, voorgerechten ( bresaola) was ok. Hazenpeper was wat zurig qua smaak. Pompoengerecht was smakeloos. Als vervangend gerecht een totaal ongare risotto gekregen. Helaas niet nog een keer!
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Vinnies! De vegetarische bietenparade en de pompoenwafel (!) waren allebei verrukkelijk en werden schilderachtig gepresenteerd. Vinnie weet groenten tot een delicatesse te maken, en dat is opvallend en knap. Mijn tafelgenoten zijn carnivoren en genoten van bouillabaisse en hazenpeper met een goed glas wijn. Ook weer in een bijzondere presentatie (ik verklap niets!). En toen hadden we het dessert nog niet gehad....! Daarbij was de bediening vlot en leuk. Het enige minpuntje was het rumoer van een groot borrelend gezelschap, maar de sfeer in het restaurant was geweldig.
Graciëlla R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Op vrijdagavond konden we me twee terecht zonder te reserveren. In verband met een voorstelling bij de Schouwburg kozen we dit restaurant uit (zit aan de overkant). We zaten er om 18:15, het voorgerecht was er snel genoeg, maar we hebben tot 19:30 moeten wachten op het hoofdgerecht. Alle gasten die na ons binnenkwamen, konden eerder beginnen met het hoofdgerecht.
Volgens de bediening had dit te maken met het feit dat wij de "indruk" hadden gewekt dat wij geen haast hadden. Hier is niet over gecommuniceerd totdat wij aangaven kaartjes voor een voorstelling te hebben.
Wel een drankje aangeboden gekregen, maar een excuus was meer op z'n plek geweest dan een smoesje.
Het eten was erg lekker, maar de bediening mag iets professioneler.
freek S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
heerlijk gegeten, ze hadden het wel druk met "twee" man in de bediening, gevraagd of een half kaasplankje ook kon, even vragen ...geen problem.
kom zeker terug
Tia S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Enigszins eenvoudig ogend café bracht ons heerlijke bistrogerechten: genoten van de kalfswang met eendenlever en côte de boeuf met zalige bearnaisesaus! Aan ons verzoek of de muziek iets zachter kon, werd direct gehoor gegeven. Prima avond gehad!
Constance V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Heerenplein heet nu Vinnies en dat blijkt een succes. Onlangs heerlijk gegeten met vrienden op het terras. Erg vriendelijke bediening en zowel de vlees- als de visgerechten waren smakelijk en creatief. Alleen die hele dikke patat vonden we geen succes. Die was wat zompig.