Vinnies - restaurant/bar

Lucasbolwerk 1 3512 EG Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Vinnies - restaurant/bar

Horeca met een ziel

Vinnies zit direct naast de Stadsschouwburg van Utrecht, mocht je ook nog cultureel willen doen. Muziek, gastvrijheid en aandacht voor Frans eten: daar draait het allemaal om. En om te zorgen dat je helemaal jezelf kunt zijn, hebben ze het idee genaamd 'Zee van gedachten'. Boven de bar hangen ze jouw hersenspinsels op zodat je ze los kunt laten. De beleving van de sixties en seventies in een decor van rariteiten helpt daarbij!

Meer informatie over restaurant Vinnies - restaurant/bar

Dinsdag t/m zondag van 16.00 tot 01.00 uur.
Op Maandag gesloten.

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Lang
Graciëlla R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Freek S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
heerlijk gegeten, ze hadden het wel druk met "twee" man in de bediening, gevraagd of een half kaasplankje ook kon, even vragen ...geen problem.
kom zeker terug
Tia S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Enigszins eenvoudig ogend café bracht ons heerlijke bistrogerechten: genoten van de kalfswang met eendenlever en côte de boeuf met zalige bearnaisesaus! Aan ons verzoek of de muziek iets zachter kon, werd direct gehoor gegeven. Prima avond gehad!
Constance V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Heerenplein heet nu Vinnies en dat blijkt een succes. Onlangs heerlijk gegeten met vrienden op het terras. Erg vriendelijke bediening en zowel de vlees- als de visgerechten waren smakelijk en creatief. Alleen die hele dikke patat vonden we geen succes. Die was wat zompig.