Vinnies Deli

• Amex , Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
JohannesJ86 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Leuk tentje! vriendelijke bediening. Lekker en gezond eten. De inrichting is simpel en je hebt een beetje het gevoel alsof je bij iemand thuis zit, vooral als je boven zit!
Desirée M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Heerlijke brunch genoten. Gezellige tent, alleen het bankje achterin zit niet heel lekker. Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Eten kwam vlotjes. Qua zoetigheden zou ik nog wel wat meer keuze verwachten. Nu de carrotcake geproefd, deze was lekker maar niet bijzonder excentriek.
De scrambles eggs waren heerlijk, er zaten ook lekkere kruiden doorheen.
Leuk dat de kok het eten zelf komt brengen!
KraakENsmaak .
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Lekker, voedzaam, niet-alledaagse-smaakcombinaties en volgens mij ook nog eens gezond en zelfgemaakt. Dat is een boel eetgeluk op de vierkantemeter, want groot is Vinnies Deli niet. Bij drukte is het een kruipdoor-sluipdoor avontuur, maar tot nu toe is die tocht altijd nog beloond met een plekje! De vintage meubeltjes en de frutsels aan de muur (die overigens ook te koop zijn) maken de boel huiselijk. Hoewel sommige toch erg slecht zitten. De bediening is vriendelijk en soms een beetje verstrooid.
AWE .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
Vinnies: een beetje alternatief, een beetje hip en heeeel lekkere boterhammen. Aanrader: de boterhammen met humus en avocado. Echt erg lekker.
Marni .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Het is prijzig, maar zo lekker!!! De boterhammen met baba ghanoush bijvoorbeeld, of de geitenkaas met peer. Of de salades... verrukkelijk. Supergoed brood ook. Enige nadeel vind ik dat je na 2 van die boterhammen nog net niet vol zit. Het zou net iets meer mogen zijn.
Jeannette H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Leuk geluncht op de Haarlemmerstraat bij Vinnie's Deli. De gerechten zijn volgens Ottolenghi klaargemaakt, bijvoorbeeld de geroosterde aubergine met granaatappel. Humus en Baba Anoush was prima, niet erg spectaculair gekruid. De pastinaak soep is ultiem lekker, goed gekruid en romig, echt een fijne herfstsoep.
De bediening is allervriendelijkst!
Mira S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Met een vriendin geluncht bij Vinnies Deli op een zondag. We waren er iets na 12.00 uur, daarna stroomde de zaal vol. We hadden allebei het broodje met baba ganoush genomen en een kleine salade gedeeld. De baba ganoush had wat mij betreft iets meer gekruid mogen worden. Er zat niet zoveel smaak aan. Dit kwam misschien ook doordat er weinig op het broodje was gesmeerd. Het brood zelf was erg lekker en stevig. Daar houd ik van! Bij de kleine salade hadden ze een combinatie gemaakt van de verschillende salades die ze hadden gemaakt, zodat we van alles wat konden proeven.
De bediening vond ik wat afstandelijk. Ook was het ons niet duidelijk dat we aan de bar moesten bestellen. Het meisje dat bediende is meerdere keren langs ons gelopen, maar heeft dit niet tegen ons verteld. Toen we eenmaal de gelegenheid kregen om haar aan te spreken, zei ze enigszins nors dat we beneden moesten bestellen. Wat mij betreft mogen ze dit duidelijker aangeven, zodat je niet een eeuwigheid zit te wachten voordat er iemand je bestelling komt opnemen.
Lettie H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Nee dit was niet best. Overpriced, twee ieniemienie (droge)huisgemaakte briocheboterhammen met waterige gepocheerde eieren, koffie zonder behoorlijk melkschuim in kleine glaasjes, oncomfortabel zitten. Meer een touristtrap lijkt het. Jammer, ik had me erop verheugd
Beste Ladylovesalot,

Tot onze grote spijt en verbazing ben je niet tevreden over onze kwaliteit en service. Onze welgemeende excuses hiervoor. Wij krijgen doorgaans veel positieve reacties op zowel de koffie, als de gepocheerde eieren.

We zouden graag in contact komen met jou om te kijken of we kunnen laten zien waar Vinnies voor staat. Dat is namelijk om voor iedereen, zowel Amsterdammers als toeristen als zakelijke gasten klaar te staan.

Bel of mail ons alsjeblieft, bedankt Vinnie

Niki V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Met een vriendin voor de lunch deze hippe locatie uitgeprobeerd. We zaten boven waar op dat moment (12.00 uur) nog net een tafeltje voor 2 vrij was. Ik was vooral erg benieuwd naar het broodje aubergine kaviaar met karnemelksaus naar recept van Ottolenghi. Mijn vriendin koos voor een lentesalade met o.a. linzen die er smakelijk uitzag. Meerdere Citron presse erbij die een fijne frisse aanvulling waren. Cappuccino was geweldig en duidelijk gemaakt door iemand die er verstand van had. De aubergine kaviaar kwam als twee helften aubergine met wat veel sla en 2 kleine sneetjes (zuurdesem) brood. Het was lekker maar misschien had ik teveel verwachtingen. Het geheel was wat flauw. Volgens het recept gaat er za'ar (arabische kruidenmix) overheen en de smaak daarvan mistte ik. Verder leek de bediening wat nors maar dat kan ook als oorzaak hebben dat we boven zaten en er boven geen bediening was. Nier helemaal duidelijk en ook niets over gezegd overigens. Ik ga er zeker nog een keer terug voor de citron presse en de geweldige koffie en om een ander gerecht te proberen. In de hoop dat de bediening dan of wat duidelijker communiceert wat de (huis) regels zijn of wat vrolijker kijkt.
Louise M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2014
A good selection of vegetarian options, all of which are delicious. I had the hummus sandwich, it's on great bread and freshly made. Salads are fresh made and delicious - and not boring standards. I've also had the lentil salad on another day. Plus there's good coffee and free wifi.

The staff are friendly and helpful, the decor is simple. (if you really like your chair it may be for sale)
Natalie S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Over het concept is veel geschreven en daar sluit ik mij helemaal bij aan. Beneden zit je relaxter dan boven, maar wel wat onhandig om te eten... Toch maar verhuisd. Wel enigszins irri dat ze boven eigenlijk niet drinken opnemen en dat je dan dus een verdieping lager moet bestellen. Ik vond de akoestiek trouwens waardeloos: veel hout en 'harde' meubels maken dat het galmt. Goed, het eten en de drankjes waren heerlijk en daar kom je uiteindelijk voor ;-)
Jeedecee .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2014
Weer heerlijk gegeten bij Vinnies. Samen alle vier de "specials" geproefd met vers grapefruitsap en heerlijke koffie. Alles super vers en met zorg klaargemaakt. Tel daarbij op de bijzonder vriendelijke bediening van Freek en de gezellige sfeer en onze middag kon niet meer stuk.
JJ E.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Weer bij vinnies deli geweest.

Erg leuk om te zien dat het steeds drukker en levendiger wordt. Inmiddels weer allerlei nieuwe meubels te koop. Dat maakt de ervaring erg leuk. Tijdens Elle Inside design een aantal meubelontwerpers die exposeerden gezien. Goed initiatief.

Ik had een broodje geitenkaas creme met verse vijg. Mooi seizoensgerecht, mijn vriendin had wederom haar favoriet. De chicken curry masala.

Aangenaam en vriendelijke zaak. Ga zo door.
Odet V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2013
Schandalig duur! Twee boterhammen voo 8 euro met curry chicken bleken geen kip te bevatten (na navraag was die zgn door de curry gemalen). Fles bubbelwater 0,5 liter word 4,25 euro voor gerekend!

Totaal overrated and ovepiced!

Niet naar toegaan, je kan veel beter en lekkerder eten in de buurt voor minder dan de helft van wat men hier vraagt voor een zeer karige lunch die niet eens goed smaakt!
Kyra M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
Het concept achter dit tentje met meubilair wat je kan kopen is erg leuk bedacht en omdat ze ook nog eens biologische ingrediënten gebruiken ben ik helemaal verkocht.
Ik heb het echt super gezellig gehad bij Vinnies Deli. De bediening was vriendelijk en behulpzaam en gaf goede tips.
We hebben heerlijke koffie gedronken met carrot cake en een brownie overgoten met caramel. De carrot cake was net even anders dan de meeste carrot cakes en de smaak was interessant maar net niet zoet genoeg naar mijn smaak. De brownie was daarentegen geweldig zowel met als zonder de caramelsaus.
Ik zal zeker terug gaan om de rest eens te proberen.
Siang-Lan G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2013
Ik kom vaker in dit koffie/lunchtentje. Altijd superleuke en attente bediening, weten precies wat voor koffie je drinkt. Daar hou ik van!

Deze keer kwamen we voor een ontbijt. Een eggs benedict gegeten, kreeg ook wat extra vervangende groenten ipv de toast. Gewoon goed. Koffie (Bocca) ook altijd goed.

Vinnies ziet er heel leuk uit, hoewel modern door de opgeknapte vintage meubels een retro huiselijk gevoel. Beneden wat gezelliger dan boven, maar minder actief zitten om te eten. Boven wat rechter zitten, maar iets minder knus. De eenvoud van het strakke wit met de houten meubels maken het mooi.

Al met al een goede klassieker!
Jeedecee .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Heerlijk gegeten. Alles lekker vers en verantwoord en heerlijke espresso.
Gezellig en ongedwongen. Echt de moeite waard.
Arina V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Heerlijke lunch op zaterdag. Wat een enig plek. Goed eten en prijskwaliteit is prima. Koffie goed ook met Soja verkrijgbaar. Let op, je kunt er niet cash betalen.
Trak .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2013
Topkoffie gedronken in een van de hipste tentjes in Amsterdam. Een heerlijk licht interieur, waardoor het een perfect beginpunt van de dag is waar je goed wakker wordt.
De bediening is zeer aardig en het blijkt ook zeer kundig als het gaat om het maken van koffies.
Het fruit met yoghurt en huisgemaakte yoghurt mist voor mij nog een potje honing/siroop. En een flessenlikker;)
Raaij84 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2013
Ik ga hier vaak eten of loop even naar binnen voor een lekker kopje koffie. De bediening is super. Net als het interieur, mooi stijltje. Geweldige counter als je binnenkomt. Ben zelf vaak in New York geweest, en daar doet deze Deli me wel aan denken. Bovendien kun je je stoel mee naar huis nemen als je hem echt mooi vindt. Het is allemaal te koop! Het eten is geweldig en het feit dat het organic is doet me deugd. Een echte aanrader, in een van de leukste stukjes Amsterdam. tip: Carrot Cake!