Vinnies Deli

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Vinnies Deli

JohannesJ86 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Leuk tentje! vriendelijke bediening. Lekker en gezond eten. De inrichting is simpel en je hebt een beetje het gevoel alsof je bij iemand thuis zit, vooral als je boven zit!
Desirée M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Heerlijke brunch genoten. Gezellige tent, alleen het bankje achterin zit niet heel lekker. Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Eten kwam vlotjes. Qua zoetigheden zou ik nog wel wat meer keuze verwachten. Nu de carrotcake geproefd, deze was lekker maar niet bijzonder excentriek.
De scrambles eggs waren heerlijk, er zaten ook lekkere kruiden doorheen.
Leuk dat de kok het eten zelf komt brengen!
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Lekker, voedzaam, niet-alledaagse-smaakcombinaties en volgens mij ook nog eens gezond en zelfgemaakt. Dat is een boel eetgeluk op de vierkantemeter, want groot is Vinnies Deli niet. Bij drukte is het een kruipdoor-sluipdoor avontuur, maar tot nu toe is die tocht altijd nog beloond met een plekje! De vintage meubeltjes en de frutsels aan de muur (die overigens ook te koop zijn) maken de boel huiselijk. Hoewel sommige toch erg slecht zitten. De bediening is vriendelijk en soms een beetje verstrooid.
AWE W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
Vinnies: een beetje alternatief, een beetje hip en heeeel lekkere boterhammen. Aanrader: de boterhammen met humus en avocado. Echt erg lekker.
Marene A.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Het is prijzig, maar zo lekker!!! De boterhammen met baba ghanoush bijvoorbeeld, of de geitenkaas met peer. Of de salades... verrukkelijk. Supergoed brood ook. Enige nadeel vind ik dat je na 2 van die boterhammen nog net niet vol zit. Het zou net iets meer mogen zijn.
Jeannette H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Leuk geluncht op de Haarlemmerstraat bij Vinnie's Deli. De gerechten zijn volgens Ottolenghi klaargemaakt, bijvoorbeeld de geroosterde aubergine met granaatappel. Humus en Baba Anoush was prima, niet erg spectaculair gekruid. De pastinaak soep is ultiem lekker, goed gekruid en romig, echt een fijne herfstsoep.
De bediening is allervriendelijkst!
Mira S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Met een vriendin geluncht bij Vinnies Deli op een zondag. We waren er iets na 12.00 uur, daarna stroomde de zaal vol. We hadden allebei het broodje met baba ganoush genomen en een kleine salade gedeeld. De baba ganoush had wat mij betreft iets meer gekruid mogen worden. Er zat niet zoveel smaak aan. Dit kwam misschien ook doordat er weinig op het broodje was gesmeerd. Het brood zelf was erg lekker en stevig. Daar houd ik van! Bij de kleine salade hadden ze een combinatie gemaakt van de verschillende salades die ze hadden gemaakt, zodat we van alles wat konden proeven.
De bediening vond ik wat afstandelijk. Ook was het ons niet duidelijk dat we aan de bar moesten bestellen. Het meisje dat bediende is meerdere keren langs ons gelopen, maar heeft dit niet tegen ons verteld. Toen we eenmaal de gelegenheid kregen om haar aan te spreken, zei ze enigszins nors dat we beneden moesten bestellen. Wat mij betreft mogen ze dit duidelijker aangeven, zodat je niet een eeuwigheid zit te wachten voordat er iemand je bestelling komt opnemen.
Lettie H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Nee dit was niet best. Overpriced, twee ieniemienie (droge)huisgemaakte briocheboterhammen met waterige gepocheerde eieren, koffie zonder behoorlijk melkschuim in kleine glaasjes, oncomfortabel zitten. Meer een touristtrap lijkt het. Jammer, ik had me erop verheugd
Beste Ladylovesalot,

Tot onze grote spijt en verbazing ben je niet tevreden over onze kwaliteit en service. Onze welgemeende excuses hiervoor. Wij krijgen doorgaans veel positieve reacties op zowel de koffie, als de gepocheerde eieren.

We zouden graag in contact komen met jou om te kijken of we kunnen laten zien waar Vinnies voor staat. Dat is namelijk om voor iedereen, zowel Amsterdammers als toeristen als zakelijke gasten klaar te staan.

Bel of mail ons alsjeblieft, bedankt Vinnie

Niki V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Met een vriendin voor de lunch deze hippe locatie uitgeprobeerd. We zaten boven waar op dat moment (12.00 uur) nog net een tafeltje voor 2 vrij was. Ik was vooral erg benieuwd naar het broodje aubergine kaviaar met karnemelksaus naar recept van Ottolenghi. Mijn vriendin koos voor een lentesalade met o.a. linzen die er smakelijk uitzag. Meerdere Citron presse erbij die een fijne frisse aanvulling waren. Cappuccino was geweldig en duidelijk gemaakt door iemand die er verstand van had. De aubergine kaviaar kwam als twee helften aubergine met wat veel sla en 2 kleine sneetjes (zuurdesem) brood. Het was lekker maar misschien had ik teveel verwachtingen. Het geheel was wat flauw. Volgens het recept gaat er za'ar (arabische kruidenmix) overheen en de smaak daarvan mistte ik. Verder leek de bediening wat nors maar dat kan ook als oorzaak hebben dat we boven zaten en er boven geen bediening was. Nier helemaal duidelijk en ook niets over gezegd overigens. Ik ga er zeker nog een keer terug voor de citron presse en de geweldige koffie en om een ander gerecht te proberen. In de hoop dat de bediening dan of wat duidelijker communiceert wat de (huis) regels zijn of wat vrolijker kijkt.
Louise M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2014
A good selection of vegetarian options, all of which are delicious. I had the hummus sandwich, it's on great bread and freshly made. Salads are fresh made and delicious - and not boring standards. I've also had the lentil salad on another day. Plus there's good coffee and free wifi.

The staff are friendly and helpful, the decor is simple. (if you really like your chair it may be for sale)
Natalie S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Over het concept is veel geschreven en daar sluit ik mij helemaal bij aan. Beneden zit je relaxter dan boven, maar wel wat onhandig om te eten... Toch maar verhuisd. Wel enigszins irri dat ze boven eigenlijk niet drinken opnemen en dat je dan dus een verdieping lager moet bestellen. Ik vond de akoestiek trouwens waardeloos: veel hout en 'harde' meubels maken dat het galmt. Goed, het eten en de drankjes waren heerlijk en daar kom je uiteindelijk voor ;-)
jeedecee .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2014
Weer heerlijk gegeten bij Vinnies. Samen alle vier de "specials" geproefd met vers grapefruitsap en heerlijke koffie. Alles super vers en met zorg klaargemaakt. Tel daarbij op de bijzonder vriendelijke bediening van Freek en de gezellige sfeer en onze middag kon niet meer stuk.
JJ E.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Weer bij vinnies deli geweest.

Erg leuk om te zien dat het steeds drukker en levendiger wordt. Inmiddels weer allerlei nieuwe meubels te koop. Dat maakt de ervaring erg leuk. Tijdens Elle Inside design een aantal meubelontwerpers die exposeerden gezien. Goed initiatief.

Ik had een broodje geitenkaas creme met verse vijg. Mooi seizoensgerecht, mijn vriendin had wederom haar favoriet. De chicken curry masala.

Aangenaam en vriendelijke zaak. Ga zo door.
Kyra M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
Het concept achter dit tentje met meubilair wat je kan kopen is erg leuk bedacht en omdat ze ook nog eens biologische ingrediënten gebruiken ben ik helemaal verkocht.
Ik heb het echt super gezellig gehad bij Vinnies Deli. De bediening was vriendelijk en behulpzaam en gaf goede tips.
We hebben heerlijke koffie gedronken met carrot cake en een brownie overgoten met caramel. De carrot cake was net even anders dan de meeste carrot cakes en de smaak was interessant maar net niet zoet genoeg naar mijn smaak. De brownie was daarentegen geweldig zowel met als zonder de caramelsaus.
Ik zal zeker terug gaan om de rest eens te proberen.
jeedecee .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Heerlijk gegeten. Alles lekker vers en verantwoord en heerlijke espresso.
Gezellig en ongedwongen. Echt de moeite waard.
Arina V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Heerlijke lunch op zaterdag. Wat een enig plek. Goed eten en prijskwaliteit is prima. Koffie goed ook met Soja verkrijgbaar. Let op, je kunt er niet cash betalen.
CheehanSeriousEater .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Ja Vinnies is top! Ze doen me erg denken aan de coffeeshops in Londen: leuk gezellig decor, relaxte sfeer, goede koffie, eten op hoge kwaliteit. Apple crumble is verrukkelijk! Koffies zijn wel wat aan de dure kant, vooral de flat white. Maar voor de rest helemaal okay.
Marlous V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
Laatst hier heerlijk geluncht. We kwamen er pas wat later achter dat je beneden aan de bar moest bestellen, wat jammer is. Echter, de bediening was erg vriendelijk. De kaart gaat eindelijk eens wat verder dan de standaard broodjes kaas, zalm en tonijnsalade. Ik en een vriendin hadden beiden de zwarte bonen humus en het was werkelijk heerlijk. Vond de prijzen ook netjes. De volgende keer kom ik terug met meer honger, zodat ik er ook nog een stuk taart achteraan kan nemen ;)
David R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2012
Afgelopen zaterdag hier gegeten. Het zag er bij binnenkomst best leuk uit echter viel meteen op dat er weinig te kiezen viel en alles best prijzig was. Op zich is dat nog niet erg, echter dan verwacht je wel een lekker broodje. Ik had zelf de merguez worstjes, op een bruine pita enmijn vriendin een broodje aubergine kaviaar met granaatappel.

Het pita brood met de merguez (12,50) bestond uit drie door de midden gesneden merguez worstjes met een paar takjes rucola en heel klein bakje mayonaise en oud bruin pita brood. Echt een aanfluiting. Ik kan me niet herinneren dat ik zon slecht bereid broodje heb ontvangen en al helemaal voor die prijs.

Het broodje van mijn vriendin was ook een teleurstelling, een simpel broodje met aubergine puree met wat yoghurt en granaatappel. Een simpel aftreksel van het yotam ottolenghi gerecht voor de kenners onder ons. Kortom ook dit sloeg kant noch wal.

Samenvattend: het ziet er leuk uit, maar echt zonde van je geld en kan het zeker niet aanraden. Ik snap werkelijk niet waar de goede recensies vandaan komen.
anna C.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2012
Deze onderneming herstelt mijn teleurstelling in de Amsterdamse horeca! Goed verzorgd en sfeervol ingericht, vriendelijke bediening en smaakvol eten. Heerlijke milde koffie en lekkere koek. Dit was mijn tweede keer hier en ik ging voor de gepocheerde eieren op getoaste brioche met zalm. Deze mensen weten wat ze doen en ze doen het echt goed.