Vineyard Food & Drinks

Atoomweg 63 3542 AA Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Vineyard Food & Drinks

Laat je verrassen door wat het seizoen biedt

Een ideale locatie voor zowel de zakelijke gast als de alledaagse bezoeker. Vineyard bruist van de energie door iedereen die gulzig in en uit loopt. Er wordt gewerkt met onbewerkte en pure ingrediënten die je door de open keuken kunt volgen van basisproduct tot prachtig opgemaakt bordje. Laat je tijdens een heerlijke lunch of uitgebreid diner verrassen door de culinaire smaken van het seizoen.

Meer informatie over restaurant Vineyard Food & Drinks

Maandag t/m Vrijdag vanaf 08:00
- Lunch vanaf 11:00
Zaterdag en Zondag Gesloten

7,1

Jouw recensie over het restaurant Vineyard Food & Drinks

Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
De thaise soep was heerlijk. De kip die erin zat, leek alleen op in reepjes gesneden boterhambeleg. De pizza was erg lekker. Deze werd in stukken gesneden geserveerd op een mooi plank, waardoor we deze makkelijk samen konden delen: super handig! Het restaurant is sfeervol ingericht, je kunt zelf kiezen wat voor soort plek je het fijnste vindt. Banken, stoelen, terras, lange tafel, kleine tafel etc. Geschikt voor elk formaat gezelschap en je zit lekker ruim van de andere gasten af zodat je elkaars gesprekken niet kunt horen. Parkeren is erg makkelijk. We kregen van de bediening onze eerste drankje gratis, omdat er de vorige keer iets mis was gegaan. Fijn dat deze belofte zo vriendelijk ingelost werd. We komen weer terug!
Deirdre G.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Het eten was lekker. De sfeer was fijn. Maar daar was alles wel mee gezegd. Lang wachten op drankje en bestellen. 1 gerecht bleek op.En de keuken bleek om 20u dicht te gaan. Dus geen dessert. Dit stond nergens vermeld. Teleurstellend.
Fieke V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Weer een uitstekende burger gegeten. Alles was qua kwaliteit en hoeveelheid goed.
Lekker in de zon op het terras gezeten en toen naar binnen om de hoofdmaaltijd te nuttigen.
Vriendelijke, snelle en adequate bediening.
Kom graag terug!
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Prettige omgeving, leuk ingericht. Wel erg rumoerig. Doordat er een grote groep zat moesten we lang op ons dessert wachten maar dat werd goed gemaakt met een gratis kopje thee.
Dichtbij de A2, veel (gratis) parkeerplaats, dus ideaal om af te spreken met een mensen die van verschillende plaatsen komen.
John C.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
leuke inrichting aanrader
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Mooie open keuken met eerlijke gerechten. Veel tafeltjes, zonder dat het druk voelt. Het eten (club sandwich de luxe) was royaal en lekker.
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Bediening onprofessioneel, keuken een beetje apart (zwarte thee als groene thee serveren, mayo serveren bij brood, medium gebakken burger die volledig rood is), zag er verder leuk en gezellig uit.
Kevintje .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Een fraai restaurant en erg modern ingericht. De prijzen zijn aan de hoge kant maar op zich wel waard voor wat je krijgt. De service verliep helaas érg stroef en was teleurstellend. Koffie stond niet op de kaart en toen we vroegen wat ze hadden, kregen we als antwoord "we hebben alles". Kwam ongeïnteresseerd en lui over. Vervolgens werd een broodje zonder bacon besteld, maar deze kwam tóch met bacon aan. Erg vervelend als derest kan beginnen te eten. Ook een glaasje kraanwater kwam niet aan. De absolute redding in de branding was een Aziatisch meisje met een wonderschone glimlach die het oprecht vervelend vond en daarom een gratis drankje aanbood. Zij heeft de verdere service recht weten te trekken. Daar kunnen de anderen nog wat van leren...
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Heerlijk gegeten
Liesbeth T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Verrassende locatie, goed eten, maar niet meer voor de avond.. om 20 uur waren we de laatste gasten, niet sfeervol. Er werd al volop opgeruimd en schoongemaakt. Aantal gerechten was al op. Beperkte keus voor vegetariers.
Dorine S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Zeer klantvriendelijke medewerkers die naast een gulle lach en vrolijke blik ook creatief meedenken bij ingewikkelde keuzes. De enige keuze die niet moeilijk was: waar gaan we de volgende keer eten? ????
J.D. K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Lunch met collega's. Kwaliteit van de broodjes (Broodje Zalm, Club Sandwich Deluxe) was goed, rijkelijk belegd en smaaktem goed.
Hebben buiten gezeten. Beoordeling van Inrichting en sfeer is op basis van wat ik binnen heb gezien. Beoordeling van geluidsniveau is "levendig", omdat we buiten zaten, en je dan relatief dicht aan de drukke Atoomweg zit. Dat is wat minder aan de locatie. Het brengen van de bestellingen duurde naar gevoel wat te lang, maar bediening was vriendelijk. Aanrader.
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Super locatie, lekker centraal. mooie zaak. met goede service, attente bediening en open keuken met zeer goede gerechten, hier meerdere keren gegeten zowel lunch als diner, kaart wisselt vaak en alle gerechten zijn heerlijk. een absolute aanrader!
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
snelle service, goed eten, had een bijzonder goede club sandwich (chips mag je wel weglaten) Hete kip van collega was OK maar niet heel heet.
Rvv .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Vandaag heb ik hier geluncht. Dit restaurant uitgezocht op glutenvrij aanbod in verband met mijn glutenallergie. Ik heb een broodje pulled pork besteld.
De serveerster gaf aan dat het broodje erg klein is en ik dus beter iets anders kon bestellen zonder broodje. Omdat ik juist graag een broodje pulled pork wilde, en de overige gerechten mij niet aanspraken, was mijn vraag of ik dan niet gewoon twee broodjes kon krijgen. Het antwoord was dat dat niet mogelijk was. Wel kon ik extra broodjes ad € 6,- euro per stuk bij bestellen.
Dit antwoord vond ik echt belachelijk! Tegenwoordig is in iedere supermarkt in Nederland een goed aanbod van (soms zelfs verse) glutenvrije broodjes te koop. Deze zijn wel duurder dan andere broodjes, maar zeker niet van dit tarief. In normale restaurants wordt serieus rekening gehouden met mensen met glutenallergie dan wel intolerantie zonder hen hiervoor extra 'aan te slaan' op de rekening.
De pulled pork heb ik uiteindelijk met patat genomen. Helaas was de smaak niet fantastisch en de patatjes waren koud. Ik had dus beter echt voor iets anders kunnen gaan. Het mogen afrekenen duurde uiteindelijk ook nog eens erg lang.
Een mooie zaak (interieur), maar voor mij was dit eens en nooit meer in Vineyard Food & Drinks.
Jeannette J.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Zakelijk prettige omgeving, goede sfeer.
Eelkje N.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Mooi ingerichte locatie, open keuken, genoeg zitruimte en hogere tafels om aan te borrelen. Inrichting industrieel en daar houd ik wel van.

We kwam voor een snelle hap voordat we naar de bioscoop zouden gaan, dus we bestelden een Ceasar Salad, een Tom kah kai soep en een burrata. De Ceasar salad was ok, maar er zat geen anjovis op en was redelijk karig gevuld voor €13.50 De Tom Kah Kai soep was echt heerlijk, maar €9 voor een simpel kopje soep (niet eens brood erbij of iets dergelijks) vind ik wel erg aan de prijs.

De burrata werd geserveerd "en voor wie is de mozarella?"......Mozarella lijkt erop, maar burrata is toch echt wat anders. De melanzane die bij de burrata geserveerd werd was gewoon echt niet lekker. Sowieso koud geserveerd, wat al jammer is maar er was ook geen tomaatje in te bekennen. Het was gewoon een koud aubergine taartje en dan helaas ook nog niets eens lekker.

Toen de bediening vroeg of alles smaakte gaf ik aan dat de melanzane echt niet lekker was. Nou toen kreeg ik gelijk hoofd bediening aan mijn tafel die mij ging uitleggen wat melanzane is. Vriendelijk bedoeld, maar het maakte het er niet lekker door. Toen ik aangaf dat ik het niet meer wilde en ook niet van plan was om ervoor te betalen, nou toen werd ze behoorlijk onvriendelijk. De klant is niet altijd koning, maar een beetje normaal gedrag kan echt geen kwaad.

Kortom geen aanrader voor diner. Ik denk dat je er leuk kan lunchen of borrelen, maar de keuken moet wel even beter zijn best gaan doen en de bediening helemaal.
11Astrid .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
De bediening was wat slordig. Drankje vergeten en later ook vergeten de bestelde maaltijden in te voeren in de computer. Dit was meer iets persoonlijks van die dame, want andere keren fantastische service en lekker gegeten.
d.claessens .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het eten was erg lekker: Seafood fetuccini en de burger. De wijn was erg duur, voor 1 glas Chardonnay betaalde ik ruim 7 euro en een glas verse jus d'orange 4.50 euro. We hadden brood met kruidenboter vooraf besteld maar dat was er nog niet toen het hoofdgerecht kwam dus hebben we die maar geskipt. bediening was wel vriendelijk!
Bouwhuizen .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Super lekker gegeten en gezeten op het terras bij Vineyard. Fijn dat je daar nog even kan genieten van de laatste avond zonnestralen. Bediening en eten was top. De tonijn en steak tartaar zijn zeker een aanraden. Wij zullen zeker vaker terug komen.