Vineyard Food & Drinks

Atoomweg 63 3542 AA Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Vineyard Food & Drinks

Laat je verrassen door wat het seizoen biedt

Een ideale locatie voor zowel de zakelijke gast als de alledaagse bezoeker. Vineyard bruist van de energie door iedereen die gulzig in en uit loopt. Er wordt gewerkt met onbewerkte en pure ingrediënten die je door de open keuken kunt volgen van basisproduct tot prachtig opgemaakt bordje. Laat je tijdens een heerlijke lunch of uitgebreid diner verrassen door de culinaire smaken van het seizoen.

Meer informatie over restaurant Vineyard Food & Drinks

Maandag t/m Vrijdag vanaf 08:00
- Lunch vanaf 11:00
Zaterdag en Zondag Gesloten

Eelkje N.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Mooi ingerichte locatie, open keuken, genoeg zitruimte en hogere tafels om aan te borrelen. Inrichting industrieel en daar houd ik wel van.

We kwam voor een snelle hap voordat we naar de bioscoop zouden gaan, dus we bestelden een Ceasar Salad, een Tom kah kai soep en een burrata. De Ceasar salad was ok, maar er zat geen anjovis op en was redelijk karig gevuld voor €13.50 De Tom Kah Kai soep was echt heerlijk, maar €9 voor een simpel kopje soep (niet eens brood erbij of iets dergelijks) vind ik wel erg aan de prijs.

De burrata werd geserveerd "en voor wie is de mozarella?"......Mozarella lijkt erop, maar burrata is toch echt wat anders. De melanzane die bij de burrata geserveerd werd was gewoon echt niet lekker. Sowieso koud geserveerd, wat al jammer is maar er was ook geen tomaatje in te bekennen. Het was gewoon een koud aubergine taartje en dan helaas ook nog niets eens lekker.

Toen de bediening vroeg of alles smaakte gaf ik aan dat de melanzane echt niet lekker was. Nou toen kreeg ik gelijk hoofd bediening aan mijn tafel die mij ging uitleggen wat melanzane is. Vriendelijk bedoeld, maar het maakte het er niet lekker door. Toen ik aangaf dat ik het niet meer wilde en ook niet van plan was om ervoor te betalen, nou toen werd ze behoorlijk onvriendelijk. De klant is niet altijd koning, maar een beetje normaal gedrag kan echt geen kwaad.

Kortom geen aanrader voor diner. Ik denk dat je er leuk kan lunchen of borrelen, maar de keuken moet wel even beter zijn best gaan doen en de bediening helemaal.
11Astrid .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
De bediening was wat slordig. Drankje vergeten en later ook vergeten de bestelde maaltijden in te voeren in de computer. Dit was meer iets persoonlijks van die dame, want andere keren fantastische service en lekker gegeten.
D.claessens .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het eten was erg lekker: Seafood fetuccini en de burger. De wijn was erg duur, voor 1 glas Chardonnay betaalde ik ruim 7 euro en een glas verse jus d'orange 4.50 euro. We hadden brood met kruidenboter vooraf besteld maar dat was er nog niet toen het hoofdgerecht kwam dus hebben we die maar geskipt. bediening was wel vriendelijk!
Bouwhuizen .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Super lekker gegeten en gezeten op het terras bij Vineyard. Fijn dat je daar nog even kan genieten van de laatste avond zonnestralen. Bediening en eten was top. De tonijn en steak tartaar zijn zeker een aanraden. Wij zullen zeker vaker terug komen.
Dirk-jan1963 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Vandaag gegeten bij Vineyard. Ik kom er wel vaker en men heeft vaak een nieuwe verrassende kaart. Ik heb de mosselen op die gekookt worden in bruin bier. Mij vrouw nam de scholfilet met beurre blanc saus. Het was heerlijk. Bediening gaf duidelijk uitleg over de nieuwe kaart en staat open voor een praatje. Wij komen zeker terug naar dit mooi ingerichte industriële restaurant.
DS71 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Fantastisch, zo'n restaurant in deze industriele en kantooromgeving. Prima kaart, lekker eten en het pand ziet er heel leuk uit, maar man, man, man wat moet je hier lang op je eten wachten.
Ik heb hier nu twee maal geluncht en beide keren duurt het gewoon veel te lang. Voor zo'n restaurant op deze lokatie verwacht je (in elk geval voor de lunch), binnenkomen, meteen een kaart, bestellen en snel je eten krijgen.
De eerste keer (laatste week voor de kerst) was het heel druk, maar ook toen ik er recent was duurt het gewoon allemaal te lang.
Echt een gemiste kans, want als je hier snel en lekker kan eten op zo'n locatie, zou ik hier vaker komen voor de lunch. Worden nu toch weer broodjes van de lidl...
Daan A.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
We komen hier regelmatig eten of borrelen met werk. Op zich een aardige tent, ziet er ook gezellig uit, zeker gezien de omgeving van industrie. Jammer is dat regelmatig zaken misgaan, vooral als het druk is, wat het nou eenmaal is rond lunchtijd. Vandaag lunch met 7 collega's. Het duurt uiteindelijk een uur voordat het eten komt. Eén collega moet op een gegeven moment weg, dus hij vraagt of het eten nog lang duurt; ze geven hem vast zijn club sandwich. Een kwartier later komt de rest, maar de andere club sandwiches lijken niet op de eerste, ze zijn minder goed belegd, niet geroosterd, eigenlijk gewoon een beetje in elkaar geflanst. Een andere collega krijgt een hamburger die we al een kwartier onder de warmhoudlamp hebben zien liggen. De bijbehorende friet is keihard en lijkt opgewarmd. Andere dingen zijn wel prima, maar dit is gewoon niet waar je op hoopt. De bediening erkent uiteindelijk de fouten, maar biedt niets aan waar we wat aan hebben: we mogen nog een extra gerecht uitkiezen, maar iedereen moet aan het werk, en koffie wordt niet voorgesteld, compensatie ook niet. Al met al balen we gewoon.

Jammer, zo'n zaak kan wel beter. Ze zijn de enige in de omgeving op loopafstand, misschien zijn ze te gemakzuchtig geworden.
Beste DaanAlberga,
Bedankt voor de moeite van het schrijven van de inhoudelijke recensie over de negatieve ervaring bij Vineyard van u en uw collega's. Heel vervelend voor u.
Alhoewel zeer kritisch, zijn wij blij met uw feedback. Graag hebben wij hier persoonlijk contact over en vragen u daarom om uw contactgegevens naar s.russchen@vineyardcompany.com te mailen.
Bij voorbaat dank voor de moeite.
Met vriendelijke groet,
Sven Russchen
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Wat een super locatie, dicht bij de A2. Goede service, flex werkplekken, fantastisch eten! Kom hier regelmatig om te werken. Eten is altijd goed. Attente bediening. Kan dit zeker aanraden. Vooral de vis gerechten zijn mijn persoonlijke favoriet.
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Regelmatig schuif ik aan bij Vineyard, het is een makkelijk toegankelijk restaurant perfect voor zakelijke doeleinden. Het eten is er echt smakelijk en vers, de kaart veranderd op een leuke manier, variatie volop. Wel moet ik zeggen dat een lunch niet altijd voldoende is. Voor 12 euro voor een lunch gerecht zou dat mijnsinziens wel zo moeten zijn. De prijzen zijn ook wel naar "goed spul" dus verwacht niet een 5 euro burger.
De salades zijn mooi gebalanceerd, de pizza's krokant en de wijnen passen in de formule. Je kan merken dat de moeder van Vineyard een ervaren is in de horeca :-)

Ook vindt ik dat sommige gerechten gewoon compleet geleverd moeten worden. Een burger daar horen gewoon frietjes bij, niet als een extra gerecht, dat voelt gewoon niet goed en als "upselling", zeker bij de titel "Angus".

Het personeel is aardig en toegankelijk, staan open voor suggesties en doen hun werk goed. Puntje van aandacht is wel dat je soms erg duidelijk moet laten zien dat je aandacht (bestellen) wilt.

Kortom: zeker voor herhaling vatbaar, prijzen mogen scherper, eten is goed maar mag completer, service wat alerter. Maar ik blijf zeker komen :-)
LianJ .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Handige plek voor een zakelijke afspraak. Ondanks het vele vrachtverkeer dat voorbijkomt toch fijn om op het terras te kunnen zitten.
Mooie lunchkaart en de geserveerde gerechten zagen er goed uit.
Enige tip: tonijnwrap was echt overladen met ui. Laat die eruit of verminder aanzienlijk dan is de tonijn weer te proeven.
Richardnobel .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Bij Vineyard als lunch een smakelijke Club Sandwich gegeten. Drie gestapelde boterhammen met daartussen kerriemayonaise, tomaat, ei, oude kaas (ik bestelde 'm zonder bacon). De garnering bestond uit zoute chips.
Er staat helaas geen foto van deze sandwich op de website, maar het was een mooi geheel. Smaakte prima en was, voor mij althans, qua hoeveelheid genoeg voor een lunch-maaltijd.

Menukaarten bevestigd op een houten snijplank wat een leuk effect geeft. Service: gewoon goed en netjes, niets op aan te merken.

Het gebouw en de omgeving, op bedrijventerrein Lage Weide in Utrecht, zijn niet zo bijzonder. Maar toch zou je er gezellig op het terras kunnen zitten. En binnen is het heel leuk ingericht. Warme kleuren en sfeervolle verlichting. Verschillende soorten zitplaatsen, van lange tafels met lage stoelen tot hoge tafels met krukken. Zodat er voor elk (zakelijk) gezelschap een geschikte plek is. Zoals men zelf op de website aangeeft "wordt alles live en voor de schermen bereid". Letterlijk een kijkje in de keuken dus ;-)

Verder zijn er voor zakelijke bezoekers ook werkplekken aanwezig die kosteloos te gebruiken zijn. En wanneer je die kant op loopt staat er voor liefhebbers ook een mooie collectie wijnen in het zicht.

Ik ga zeker terug naar Vineyard Food & Drinks. Probeer het ook eens, wil ik u graag aanraden.
Kaas88 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Het eten was goed, de sfeer was goed en in eerste instantie was de service ook goed. Wat ons bevreemde op het einde van de avond was dat ons koffie geweigerd werd "omdat de machine al schoon was". Niemand had even gecheckt of we misschien nog koffie wilde. Ook werden we om half 10 weggekeken, want toen was alles schoon en gesloten rondom de keuken (daar waren ze dan ook heel driftig mee bezig vanaf half 9). Op de website heb ik geen openingstijd zien staan. Vind het ook niet bepaald een gezellige afsluiting van ons etentje. Dus helaas!
Johan L.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Wat een geweldige plek aan de A2 om te kunnen netwerken en te kunnen eten. Ik heb genoten van de Angus burger en het kaasplanken. Hele originele Side Dishes. De bediening was geweldig en ik kom hier zeker nog wel een keertje!
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
12 Feb onverwacht een lunch gedaan met zakenrelaties. In dit stampvolle mooi aangeklede restaurant was nog net 1 hoge tafel voor 4 beschikbaar waar we plaats mochten nemen.
Enigszins gehouden aan tijd kozen we gezamenlijk voor de Black Angus burger. Deze overheerlijke traktatie werd vergezeld door lekkere oma frieten. Allemaal lekker.
De ambiance is warm maar op sommige plekken industrieel. Strak maar informeel.
Zeer nette tent waar je prima kan lunchen. Het personeel is vriendelijk en zeer gastvrij.

aanrader!

Joost M.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Leuk tent voor een lunch als je onderweg bent, om af te spreken met collega's, of om paar uur te werken onder genot van een goede koffie of lekker broodje. Mooie open keuken, gezellige drukte rond lunchtijd.
Broodje pulled pork is echt een aanrader, met de pompoen als side-dish.

Al met al de moeite waarde om even de A2 voor af te gaan!
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
- lekker gegeten!
Vooraf tonijn
Hoofd de stoof
Achteraf de noten tartetin

Wat een heerlijke tent!
Erg rustig in de avond door zijn ligging. Ideaal om lekker rustig en goed te eten!
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Lekkere burger gegeten, zo van de barbecue. Mooi dat ze ook in de winter binnen barbecu'en. Hippe leuke tent, temperatuur binnen had misschien wel iets warmer gemogen.
Mathijs V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Enigszins afgelegen van de stad. Mooie inrichting, aantal geechten niet op kaart waardoor we niet konden eten wat we hadden bedacht. Dat hoorden we pas bij bestelling. Daardoor iets anders moeten kiezen op de kaart die sowieso erg smal was (nog keuze uit drie hoofdgerechten). Vriendelijke bediening.
Erwin K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Moderne inrichting niet echt knus. Zakelijk en strak, prima voor een snelle lunch maar niet voor een avond gezellig uit. Bestelling verkeerd opgenomen/geserveerd. Wel hersteld. Hetgeen we graag wilde was niet op voorraad omdat de visboer niet langs geweest zou zijn. Hier heb je dan toch de hele dag de tijd voor gehad om dit te herstellen. Er was geen vis-alternatief voorhanden.
Uiteindelijk de burger gekozen. Op zich prima, iets rauw van binnen. vers gesneden patat veel te hard doorbakken.
Kaasenbrood .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Lekker gegeten! Voor- en hoofdgerechten heerlijk, nagerechten wat minder. Locatie makkelijk te bereiken met de auto en gratis parkeren. Hele vriendelijke en behulpzame bediening. Leuk decor met open keuken. We komen zeker terug.