Over het restaurant VINEUM

VINEUM name comes from Latin and could be translated as the vineyard. The name indicates their love for wine, but it also refers to the beautiful fresh green accents in their city garden and the color of the device. The kitchen at VINEUM combines a high level with attractive prices. They are working with fresh- and seasonal products from the best suppliers.

Halve fles mineraalwater

Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,2
9,1

Jouw recensie over het restaurant VINEUM

Gieta J.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
In de watten gelegd door de bediening en genoten van heerlijk eten en goede wijnen.

Ontspannende avond!
johnenbianca .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Afgelopen zaterdag geweest. Men had net een nieuwe menukaart. Alles was weer heerlijk en natuurlijk de wijnen ook, maar dat kan ook niet anders, want daar hebben ze een prijs mee gewonnen.
Bediening vriendelijk en kundig. Goede uitleg van gerechten en bijpassende wijnen.

Enige minpunt: als je bij Vineum gegeten hebt, wil je snel weer terug ;-)

John van Vliet.
Felix V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Erg lekker gegeten; prettige en accurate bediening; sfeervol restaurant; goede prijs-kwaliteit verhouding. Mooie wijnkaart. Komen zeker terug!
José D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Heerlijk verwend, de juiste smaken combinaties en wijnen. Oprecht genieten! Het zelf samenstellen van je menu geeft mooie mogelijkheden en de kennis van wijn laat je weer nieuwe en heerlijke producten proeven.
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Wij hebben hier op een woensdagavond met een gezelschap van 5 personen gegeten. Het was onze eerste keer bij Vineum en zeker niet de laatste! Fijne sfeer en heerlijke gerechten op fraai opgemaakte borden. Aan ieder gerecht is aandacht besteed. Dat proef je. Heel fijn is dat je kunt kiezen voor een 1/2 of een heel bord. We hebben genoten van ieder gerecht, maar zeker ook van de mooie wijnen. Aanrader!
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wij hebben beneden gegeten omdat de bovenverdieping werd bezet door een 'groot' gezelschap. We zijn hier vooraf door Vineum over geïnformeerd. Ik vond de sfeer beneden minder aangenaam dan die van de ruimte boven. Wij waren met 4 personen. De tafelpoten zaten nogal in de weg. Verder niets dan lof.
Richard M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijke gerechten, mooie bijpassende wijnen en vriendelijke bediening. Het was alleen jammer dat er onvoldoende rekening gehouden was met de walnotenallergie van mijn partner - hierdoor zat mijn partner voor een deel van de tijd met brandende keel en maag. We kregen wel als compensatie de desertwijn van het huis.
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Sfeervolle ambiance. Uitgesproken gerechten met lef. Vlotte bediening, niet opdringerig, wel zeer attent. Kortom, een zaak om zeker terug te komen.
bart D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
heerlijke gerechten wordt duidelijk aan tafel uitgelegd waaruit ze bestaan en zeer correct uitgeserveerd goede sfeer
Jannette T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Leuke avond met overheerlijke gerechten. Jammer dat er geen alcoholvrije biertjes geserveerd konden worden. De wijnkeuze voor de rest van het gezelschap was prima! Oestergerecht zeer verrassend. Aanrader!
Jerry M.
Gewoon top.
Carlijn G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het klopt! Gerechten erg mooi, enorm genoten!
Dimitri E.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Altijd een genot om hier te eten maar zeker ook om te drinken
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Prima verzorgd en heerlijk gegeten. De wijnen zeer passend en voorzien van een professionele uitleg. Prijs kwaliteitsverhouding meer dan in orde.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Prima ambiance, heerlijke gerechten en zeldzaam adequate bediening. Wist iets te vertellen over gerechten en wijnen dat hout sneed, zonder in de gebruikelijke gaap-verwekkende cliché's te vervallen. Wat mij betreft een aanrader.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Gezellig, goed eten & heerlijk wijnen, we komen hier altijd met veel plezier eten!
Mylene W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lekker gegeten, porties goed, heerlijk kaasplankje! Mooie wijnkaart.
Edwinzuidhoorn .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
De entourage, de bediening, het eten, de wijnen: het was top! Goed om vast te stellen dat het restaurant aardig bezet was op deze regenachtige donderdagavond. Wij komen zeker een keer terug!
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk een avondje erg lekker eten en drinken. Wij hadden het 4 gangen menu (zwaardvis met gamba, mosselen / tagliatelle, piepkuiken, kaas). Er viel niets tegen. Goed bereide gerechten, zeer smaakvol. Porties voldoende, maar niet zo dat je 'vol' naar huis gaat. Bijpassende (open) wijnen waren over het algemeen goed gekozen en lekker met als topper een rode valpolicella. Leuk detail is dat ze de fles even op tafel laten staan zodat je zelf kunt lezen wat je drinkt.
De bediening is redelijk attent, maar wel druk. De sfeer is levendig - het was vol - hoewel wij aan het raam mooi uit de slagen zaten. Wat ons betreft een geslaagde avond. Wie weet komen we nog eens terug..
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Het was een perfect menu met daarbij een lekker wijn arrangement. TOP.
Samen met mijn vriendinnen heerlijk gegeten.