Over het restaurant VINEUM

VINEUM name comes from Latin and could be translated as the vineyard. The name indicates their love for wine, but it also refers to the beautiful fresh green accents in their city garden and the color of the device. The kitchen at VINEUM combines a high level with attractive prices. They are working with fresh- and seasonal products from the best suppliers.

Halve fles mineraalwater

Zaterdag 18:00 - 23:30
Zondag Gesloten

sasm .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Bij vineum zijn we verwend met mooie wijnen, lekkere gerechten en vriendelijke bediening!
Het kaasplankje toe met de rode gekoelde dessertwijn was zo lekker dat we een flesje wijn mee naar huis hebben genomen.
Het tempo van serveren lag wat hoog, maar toen we aangaven nog even te willen wachten met het dessert werd daar goed rekening mee gehouden!
Wij zijn fan!
Michael K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk eten en goede wijnen in een perfecte ambiance. Fijne service en goede uitleg.
Niet goedkoop maar dat mag voor dit nivo !
B P.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten en het personeel was zeer vriendelijk. De wijnen erg lekker. Dit restaurant is een aanrader!
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Voor het eerst bij Vineum geweest omdat er op maandagavond weinig keuze in restaurants is. Aangenaam verrast door de ruime tafels, de prettige bediening en de sommelier. Ook de keuken beviel. Wij komen zeker terug.
Martha V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Gisteren heerlijk geluncht bij Vineum.
Eerst een heerlijke amuse.
Voorgerecht : Gebakken kwartelborst met eendenleverfondant ,een salade van witlof, gezoete & gezouten walnoten en Granny Smith appel.
Hoofdgerecht : Gebraden eendenborst met een bitterbal van de bout, shiitake paddenstoelen en Hoisin jus.
Tenslotte: Diverse Europese kazen met garnituur.
Vineum doet zijn naam eer aan. De wijnen bij de lunch geserveerd, hadden een heerlijke geur en smaakten super! Geen wonder, als je bedenkt dat de vroegere sommelier van Amarone deze zaak drijft.
De prijs - kwaliteit verhouding was in orde. Je krijgt waar voor je geld.
Fijne sfeer.
Een aanrader!�
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. 35 Euro voor een 3-gangen menu met amuse. Porties zijn klein, maar dat hoort bij de verwachting. Smaak combinaties waren succesvol. Personeel was zeer bekwaam en wijn arrangement was erg goed gekozen. Dat mag uiteraard ook wel als je Vineum heet. Zeer grote keuze in wijn. Sfeer is zakelijk en rustig.
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Eerste bezoek op Valentijn dag, prettig ontvangst, open en ongedwongen. Sfeervol restaurant, alle tafels bezet, levendige omgeving. Diner kwalitatief en kwantitatief uitstekend, dito het wijnarrangement. Niet goedkoop, maar prijs kwaliteit prima in balans. Een aanrader en wij komen zeker terug!
Eric
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Erg lekker gegeten met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Goede wijn/spijs combinatie en fijne bediening. We komen zeker nog een keer terug.
F. D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Voor ons was het de eerste keer in dit restaurant. Het eten was verrassend lekker en werd mooi opgediend. Goede huiswijnen en een uiterst vriendelijke en deskundige bediening. Daarnaast een prima prijs-kwaliteitverhouding. Kortom, een restaurant om te onthouden.
Comensales .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Voor een familieverjaardag naar Vineum gegaan, en volop genoten van een culinaire avond. De porties zijn, zoals bijna altijd in dit soort restaurants, niet echt groot, maar daar kom je hier niet voor. Het eten was voortreffelijk, en met name de tagliatelle met Parmezaanse kaas en truffel waren hemels! Een menu met een wijnarrangement is zeer aan te bevelen, want voor een redelijke prijs krijg je verschillende, passende wijnen bij elk gerecht, en een uitleg over de wijn, dat maakt de gehele beleving nog mooier. Iemand in onze gezelschap heeft last van intoleranties, en daar hielden ze in de keuken geweldig rekening mee, en boden ze lekkere alternatieven aan die ook superlekker waren. Dikke pluim hiervoor!
Juliette B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Een heerlijke avond in een mooie ambiance waar wij als gasten zeer warm onthaald zijn, zeker de aandacht voor de heerlijke wijn was een mooie aanvulling. gaan daar zeker nog een keer naar toe.
Martine D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijke gerechten en wijnen, vriendelijke service en mooie ambiance. Top!
Ellen Z.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Weer fantastische goed gegeten in dit aangename restaurant en voor een schappelijke prijs, gezien de kwaliteit. Onze gasten waren ook erg onder de indruk. Wij komen terug!
Rolf V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten in goede ambiance
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Mooi gerechten en fantastische wijnkaart. Bediening is prettig en netjes. Zakelijk diner is goed mogelijk, voldoende ruimte tussen tafels.
Marina L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Mooie kaart. Uitstekende verzorging van ons als gasten. Wat een aanrader. Het zelfgemaakte karnemelkijs moet je proeven!
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijke rustige lunch gehad bij Vineum. Gekozen voor het lunchmenu met bijpassend wijnarrangement.
Eten perfect, zeer goed bijpassende wijnen. Dit is het duidelijke bewijs als je je de kunstenaar de ruimte geeft het mooiste naar boven komt. Een hele dikke 9.
Fons B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Geweldig een hard core wijnrestaurant met ook keus voor de niet alcoholgebruikers. Een heerlijke spumante, witte en rode wijn allen 0.0 %
Krijn V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijke, mooi uitziende, gerechten in 4 gangen menu met lekkere bijpassende (aparte) wijnen.
Geschikt voor zakelijk en privé.
Karel B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Mooi restaurant op de eerste verdieping, Vineum is sfeervol, stijlvol en ontspannen. Het personeel is vriendelijk en attent de sommelier heeft een uitstekende wijnkeuze per gerecht.