Over het restaurant VINEUM

VINEUM name comes from Latin and could be translated as the vineyard. The name indicates their love for wine, but it also refers to the beautiful fresh green accents in their city garden and the color of the device. The kitchen at VINEUM combines a high level with attractive prices. They are working with fresh- and seasonal products from the best suppliers.

Halve fles mineraalwater

Eric K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Erg lekker gegeten met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Goede wijn/spijs combinatie en fijne bediening. We komen zeker nog een keer terug.
F. D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Voor ons was het de eerste keer in dit restaurant. Het eten was verrassend lekker en werd mooi opgediend. Goede huiswijnen en een uiterst vriendelijke en deskundige bediening. Daarnaast een prima prijs-kwaliteitverhouding. Kortom, een restaurant om te onthouden.
Comensales .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Juliette B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Een heerlijke avond in een mooie ambiance waar wij als gasten zeer warm onthaald zijn, zeker de aandacht voor de heerlijke wijn was een mooie aanvulling. gaan daar zeker nog een keer naar toe.
Martine D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijke gerechten en wijnen, vriendelijke service en mooie ambiance. Top!
Ellen Z.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Weer fantastische goed gegeten in dit aangename restaurant en voor een schappelijke prijs, gezien de kwaliteit. Onze gasten waren ook erg onder de indruk. Wij komen terug!
Rolf V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten in goede ambiance
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Mooi gerechten en fantastische wijnkaart. Bediening is prettig en netjes. Zakelijk diner is goed mogelijk, voldoende ruimte tussen tafels.
Marina L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Mooie kaart. Uitstekende verzorging van ons als gasten. Wat een aanrader. Het zelfgemaakte karnemelkijs moet je proeven!
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijke rustige lunch gehad bij Vineum. Gekozen voor het lunchmenu met bijpassend wijnarrangement.
Eten perfect, zeer goed bijpassende wijnen. Dit is het duidelijke bewijs als je je de kunstenaar de ruimte geeft het mooiste naar boven komt. Een hele dikke 9.
Fons B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Geweldig een hard core wijnrestaurant met ook keus voor de niet alcoholgebruikers. Een heerlijke spumante, witte en rode wijn allen 0.0 %
Krijn V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijke, mooi uitziende, gerechten in 4 gangen menu met lekkere bijpassende (aparte) wijnen.
Geschikt voor zakelijk en privé.
Karel B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Mooi restaurant op de eerste verdieping, Vineum is sfeervol, stijlvol en ontspannen. Het personeel is vriendelijk en attent de sommelier heeft een uitstekende wijnkeuze per gerecht.
Lenia Lotte .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Een zeer smakelijke driegangenlunch met mooie bijpassende wijnen. En dat voor een goede prijs. Alleen moeilijk bereikbaar voor gasten die slecht ter been zijn: voor hen kan de trap naar de eerste verdieping waar al dat lekkers word geserveerd een behoorlijke hindernis zijn.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
prachtig restaurant, goede ontvangst en heerlijk gegeten. Vineum zit duidelijkheid aan de bovenkant van de markt en maken dat absoluut waar. alle waar naar zijn geld
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We namen het 5 gangen menu, mooi opgemaakte borden met lekkere gerechtjes, daarbij heerlijke, bijpassende wijnen. De gerechtjes vond ik wat aan de kleine kant en het hert van het hoofdgerecht had hoger op smaak gekund. Bediening prima en vakkundig. Wijnen heerlijk maar prijzig. Al met al een geslaagde avond.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Helaas weet zakelijk Rotterdam dit restaurant niet te vinden voor lunches, wederom erg stil tijdens de lunch hetgeen geen recht doet aan de kwaliteit van de gerechten en de service, prachtige wijnkaart en een flexibele service wat betreft de mogelijkheden om een aantal wijnen te proeven passend bij de gerechten. Binnenkort weer een nieuwe kaart, ik kijk er naar uit!
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gisteravond wederom een geweldige diner bij Vineum. Wat een top tent. Fijn dat een heleboel wijnen gewoon per glas te krijgen zijn Alles is een ervaring op hoog niveau, de ontvangst, het eten, de wijnen enfin waar blijft de M-ster? Een aanrader als je in Rotterdam bent.
mm-proever H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Met 4 personen hier gegeten. We hebben allemaal genoten van deze avond met heerlijke gerechten en mooie bijpassende wijnen.
Fijn personeel en geen " opgeklopte " sfeer, daar houden wij rotterdammers van. Prachtige zaak en hele goede keuken. Een aanrader, hier kan je gerust iemand mee naar toe nemen.