VINDOM - Wine Bar & Great Food

St. Plechelmusplein 14-16 Oldenzaal Nederland Kaart

Over het restaurant VINDOM - Wine Bar & Great Food

Wijn is water gevuld met zon

In deze wijnzaak staan de wijnen uitgestald in grote vitrine kasten. De kunst is om een glas wijn te schenken dat past bij het moment, de sfeer en bij jou. Hier ben je om te ontspannen, te genieten, te vieren. Uit de kleine keuken wordt een beetje gourmet, een beetje bistro, maar vooral lekker gekookt. Denk aan vers brood, huisgemaakte tapenades en charcuterie.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant VINDOM - Wine Bar & Great Food

• Kom je met de auto?
    Gelegen direct voor de St. Plechelmus Baseliek.
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

9,3

Jouw recensie over het restaurant VINDOM - Wine Bar & Great Food

Marion V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Aandacht, heerlijk eten en drinken
Dank je Marion! Leuk dat jullie in Twente waren en tot snel!

Benjamin S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Wat was het een mooie avond: goede. persoonlijk service, super wijnen, mooie bites! Patrick en Nathalie bedankt!
Dank je wel, Benjamin. Leuk dat je de zondag bij ons hebt vertoeft. Wij hopen tot snel!

H G.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Veel kennis is er. Uitstekende en ook aparte wijnen zijn er. Mooie ambiance in een klein oud pandje. Veel persoonlijke aandacht. Mooie bijpassende gerechtjes zijn er ook. Uitstekende prijs/kwaliteits verhouding
Beste Hans,

Dank je voor je mooie woorden.

Tot snel en groeten aan Anita!

Berthe V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Voor ons het gezelligste restaurant van Oldenzaal. Hier kun je lekker genieten van een hapje met bijpassende wijn in een sfeervolle omgeving. Een Topper!
Lieve Berthe,

Wat mooi dat jullie Oldenzaal weer hebben opgenomen in jullie reisplannen. Gezellig dat jullie er weer waren.

Groeten naar Groningen!

geertsoes1982 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Ik heb wel eens lopen dagdromen met mijn vrouw over wat als ik financieel onafhankelijk was !
Mijn droom is dat een klein wijnbarretje te beginnen met uiteraard de bijpassende bites , en dan alleen maar het beste te serveren .
Dan komt Vindom heel erg in mijn straatje !
Heerlijk klein maar dan weer precies goed, super gastvrij personeel maar dan ook weer precies goed .
Ga dan ook niet verder want laat uw gedachte er zelf maar op los.
Hier moet je geweest zijn mocht er ook maar 1 druppel Bourgondisch bloed in je aders stromen .
Heerlijk
Beste Geert,

Soms lezen wij zelf de recensies en krijgen wij kippenvel van de prachtige woorden over de beleving in onze huiskamer. Jouw resensie was er zo eentje welke ons Bourgondisch bloed door onze aderen laat razen.

Dank je wel voor je verwoording en hopelijk tot snel!

Hans V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Unieke en heel plezierige belevenis!
Dank je Hans, het was een leuke belevenis jullie bij ons te gast te mogen hebben!
Berry B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Weer een heerlijke avond gehad in Vindom. Patrick en Natalie verwelkomen je in hun 'huiskamer' en laten je genieten van speciale wijnen en bijzondere hapjes. Tot de volgende keer!
Dank je Berry,
Gezellig dat jullie er waren!

hengelotje .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Heerlijke wijnbar! Lieve mensen met passie voor hun vak! Vooral de charcuterie is subliem! We gaan er altijd met een goed gevoel weg!
Dank je wel! Leuk dat julie er waren en tot snel!

Magda B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Wijn erg duur. Eten eigenlijk geen volledige maaltijd te bestellen.
Beste Magda,

Jammer dat jullie niet in onze huiskamer konden genieten.

Martin A.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Gezellige wijnbar met lekkere hapjes, Endstra nota bene in Oldenzaal ;-) We komen zeker een keer terug.
Dank je Martin, er aardig van je!

Tot Gauw!

Nienke K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in Vindom! Geweldige sfeer, leuke opmaak. Eten ook nog eens top! In het restaurant werkt een stel waarvan de een kookt en de ander bediend, erg leuk. Zeker een aanrader om een keer te proberen.
Lieve Nienke,

Wat leuk, dat jullie er waren. Bedankt en tot snel!

Connie M.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Wat een ge-wel-di-ge plek in het mooie Oldenzaal! De persoonlijke aandacht is groot, Patrick en Nathalie maken vanaf de eerste stap over de drempel er een groots welkom van. Mooie wijnen, fijne gerechten afgestemd op de behoefte en sfeer van dat moment. Echt, ongekend grootse gastvrijheid en van harte aanbevolen. Als we weer in de omgeving zijn is dit de eerste plek om te landen!
Beste Connie,

Ook voor ons was het een bijzondere avond. Dank je wel, dat wij het mochten begeleiden.

Tot gauw!

Marco S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Erg gezellig, knus en veel persoonlijke aandacht.
Prima wijnen en heerlijke kleine gerechten gedurende de hele avond.
Kortom, een leuk en bijzonder avondje uit.
Dank je wel Marco!

Ik hoop dat je jouw telefoonkabeltje toch nog hebt gevonden!

Tot snel,

Marijke P.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Relaxte avond vol gastvrijheid, lekkere wijn en heerlijk eten Hartelijke ontvangst. Je bent echt gast. Wordt even de tijd genomen om te weten in welke wijn je zin hebt, wat dan ook leidt tot een goed keuze. De avond kabbelt heerlijk voort, als je zin hebt wat te eten, kun je kiezen uit zalige kleine hapjes. ravioli braised beef was bijzonder lekker, maar ook de gesmolten gruyère op zuurdesembrood als voorafje is een vondst. Veel kwaliteit, nieuwe wijnontdekkingen, mooie verhalen, verrassende creatieve menukeuzes. Grappige wc. Kortom, een bijzonder aangename ontdekking in het -voor ons- verre Oldenzaal.
Dank je Marijke,

Mooi dat jullie hebben genoten!
<br />

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Waarschijnlijk een van Nederlands kleinste eet/wijn localen. Maar wat een fantastische avond. Mooie wijnkaart, eerlijke gerechten en een heel persoonlijke service. Het lijkt net of je thuis komt in je woonkamer. Een echte aanrader!
Dank je wel Peter! Tot gauw!

Wim D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
mind you, je komt voor de wijn en je eet er wat bij. Dat eten is in de sfeer van lekkere hapjes. Dat kunnen smeersels zijn, charcuterie, pasta, e.d. Ja, een heel menu is mogelijk en goed. Het draait om de wijn en de variatie daarin en de kennis daarover is groot. Laat je verrassen in dit knusse restaurant waar Nathalie en Patrick genieten van het aanbieden van hun kennis en kunde. Een verrassing op een mooie plek in Oldenzaal tegenover de grote basiliek.
Beste Wim,

Leuk dat juliie hebben genoten en bedankt dat jullie er waren.

Charlotte H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Echt een heel leuk tentje, gezellig, intiem, mooie wijnen en (h) eerlijk eten. Heel persoonlijk, toegankelijk, super vriendelijk
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gisteren ongelooflijk lekker ongedwongen genoten van voortreffelijke wijn en zeer smaakvol eten in een mooie huiselijke ambiance.
Dit is een pareltje voor mensen die van lekker eten met een voortreffelijk glas wijn houden,
Het is er klein en knus met geweldig vriendelijke uitbaters met eten en drinken van hoog niveau.
Wij komen zeker terug om nog eens van al dat lekkers te proeven.
Beste Rob,

Bedankt voor je euphorische reactie! Wij finden het echt fantastisch, dat jullie genoten hebben en wij verheugen ons er op jullie gauw weer te zien.

Kees V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Een bovengemiddeld restaurant in kwaliteit en vriendelijkheid.
Charcuterie was uitmuntend, eigengemaakte ravioli was vol van smaak, niet eerder zo lekker geproefd en wijnen zeer smakelijk, goede adviezen bij keuze. Wij hadden een perfecte avond!
Beste Kees,

Fijn te horen dat jullie bij ons genoten hebben. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om het in woorden uit te drukken en we hopen je graag weer te zien. Tot snel!

Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hebben genoten! Eindelijk een avond zoals een avond hoort te zijn. En dat op loopafstand van thuis! Heerlijk gegeten maar nog meer genoten van de geweldige wijnen. Het lijkt wel of je thuis bent met goede vrienden..... We hebben daarom ook al minsten 3 vrienden(stellen) bedacht die we hier zeker mee naar toe gaan nemen. Tot gauw! Nogmaals bedankt voor alles. Jullie weten wat gastvrijheid is.
Beste Marianne,

Mooi, dat jullie bij ons waren en fantastisch, dat jullie hebben genoten; bedankt en tot snel!