VINDOM - Wine Bar & Great Food

St. Plechelmusplein 14-16 Oldenzaal Nederland Kaart

Over restaurant VINDOM - Wine Bar & Great Food

Wijn is water gevuld met zon

In deze wijnzaak staan de wijnen uitgestald in grote vitrine kasten. De kunst is om een glas wijn te schenken dat past bij het moment, de sfeer en bij jou. Hier ben je om te ontspannen, te genieten, te vieren. Uit de kleine keuken wordt een beetje gourmet, een beetje bistro, maar vooral lekker gekookt. Denk aan vers brood, huisgemaakte tapenades en charcuterie.

Glas champagne

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi
9,1
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gisteren ongelooflijk lekker ongedwongen genoten van voortreffelijke wijn en zeer smaakvol eten in een mooie huiselijke ambiance.
Dit is een pareltje voor mensen die van lekker eten met een voortreffelijk glas wijn houden,
Het is er klein en knus met geweldig vriendelijke uitbaters met eten en drinken van hoog niveau.
Wij komen zeker terug om nog eens van al dat lekkers te proeven.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Een bovengemiddeld restaurant in kwaliteit en vriendelijkheid.
Charcuterie was uitmuntend, eigengemaakte ravioli was vol van smaak, niet eerder zo lekker geproefd en wijnen zeer smakelijk, goede adviezen bij keuze. Wij hadden een perfecte avond!
Beste Kees,

Fijn te horen dat jullie bij ons genoten hebben. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om het in woorden uit te drukken en we hopen je graag weer te zien. Tot snel!

Natalie & Patrick
Mberkhof .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hebben genoten! Eindelijk een avond zoals een avond hoort te zijn. En dat op loopafstand van thuis! Heerlijk gegeten maar nog meer genoten van de geweldige wijnen. Het lijkt wel of je thuis bent met goede vrienden..... We hebben daarom ook al minsten 3 vrienden(stellen) bedacht die we hier zeker mee naar toe gaan nemen. Tot gauw! Nogmaals bedankt voor alles. Jullie weten wat gastvrijheid is.
Beste Marianne,

Mooi, dat jullie bij ons waren en fantastisch, dat jullie hebben genoten; bedankt en tot snel!

Natalie & Patrick
Thomas .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Zeer gastvrij ontvangen door Patrick de gastheer, en van mooie wijnen, lekkere knabbels en gerechtjes mogen genieten. In tijden niet meer zo'n topavond gehad, genoten!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Geweldige High wine High beer gehad en erg gezellig.Erg gastvrij en we komen zeker terug.Bedankt voor de gezelligheid.

Anita van Breda en Ellen Veldman
Lieve Anita, lieve Ellen,
Bedankt dat jullie bij ons waren en ook voor jullie leuke recencie!
Tot gauw!

Natalie & patrick
Stephanie L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Van de week via groupon hier gegeten. De wijn en het eten waren heerlijk. We hadden een high wine de luxe: 3 glazen wijn, brood met smeersels, soep, pasta en een grand desert. Alle gerechten waren van ontzettend goede kwaliteit. Eigenlijk niet mogelijk voor de prijs die je via Groupon betaalt.
Heb de laatste tijd niet meer zo goed en gezellig gegeten. Top!
Leuk dat jullie bij ons waren en fantastisch dat jullie het geweldig vonden!
Tot gauw!

Patrick