Vincenzo

Marsmanplein 218 2025 DV Haarlem Nederland Kaart

Over restaurant Vincenzo

Geheime familierecepten & zuidelijke gastvrijheid

Proef de authentieke gerechten uit de Italiaanse keuken, bereid volgens familierecept. Je voelt je als een lang verloren vriend, het personeel is ontzettend vriendelijk en geeft je een warm welkom.

Meer informatie over restaurant Vincenzo

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00

7,2
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Echt n restaurant met n sociale sfeer en heerlijk eten. Staat standaard in ons lijstje. En een bediening die weten wat hostmanship is!
Astrid J.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Wederom een prima avond bij jullie genoten met uitstekende service!
Weer prettig meegedacht met mijn lactose allergie en een aangepast toetje gekregen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
We hebben duivelse kip gegeten erg lekker en als toetje tiramisu niet te versmaden vriendelijk personeel kortom een gezellig restaurant
Melissa_van_der_laan .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Lekker gegeten en vriendelijk personeel. Alleen ik had de hete kip besteld, het was mij van te voren niet heel duidelijk dat het om 'hete' kip ging.. De kip was dus net even te heet voor mij...
Lcg.redeker .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Het was een leuke actie met de zegels van AH. We hebben ook best lekker gegeten, maar als we 2x het 3-gangen menu hadden moeten betalen zou ik het niet doen. Voor die prijs zijn er betere restaurants in de stad te vinden. Het voorgerecht, canneloni was lekker. De kip was goed, lekker mals en niet droog, wel behoorlijk pittig, maar dat was gezegd. Lekkere groente erbij en het zag er heel mooi uit, maar helaas dreef het in de olie. Dat was jammer. De tiramisu vond ik niet bijzonder lekker, wel redelijk. De bediening was heel erg aardig en we werden ook snel geholpen. De locatie is prima! Je kan er goed parkeren, maar erg gezellig aangekleed vond ik het niet.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Afgelopen zaterdag heb ik voor het eerst bij Vincenzo gegeten met 2 kinderen en een vriendin. Wat direct opviel, was de hartelijke ontvangst. We hebben erg lekker gegeten: cannelloni met spinazie en gehakt; zalm met gebakken aardappeltjes en crème brûllée. Bediening was persoonlijk/vriendelijk. Prijs/kwaliteit was goed en de aankleding van het restaurant sfeervol. Wij komen zeker nog een keer terug.
Hélène L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het voor en hoofdgerecht vond ik het allerlekkerst, het dessert minder waarschijnlijk omdat ik vol zat. De bediening was uitstekend, heel vriendelijk!! Het decor was een beetje gewoon maar wel gezellig!
Jarisalem .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het eten was goed van smaak wij hadden de kip en onze vrienden de zeebaars ook heerlijk en het contact met het personeel was vriendelijk waardoor wij het erg gezellig hadden wij komen zeker terug.
Wimherkemij .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
het eten was goed, maar niet byzonder
de bediening was vriendelijk, een beetje onzeker
het decor eenvoudig, weinig prive, tafeltjes dicht bij elkaar. beetje lawaai.
Ikke47 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
We waren met de AH bon en ik wist niet(heb ik niet gezien op de site, maar wellicht daar over heen gelezen) dat je vast zat aan een bepaald menu, waar ik de prijs niet van te horen kreeg van te voren. Op zich prima eten, maar niet voor vegetariërs en een kind. De tafels staan erg dicht tegen elkaar aan, maar de bediening was wel uitmuntend.
Idekkers .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Eten was goed. Een van ons was vegetariër en daar werd een goed alternatief voor gemaakt. Bediening erg aardig en persoonlijk.
Helaas een paar dames van middelbare leeftijd die zichzelf erg belangrijk vonden, omdat ze een recensie zouden schrijven voor een tijdschrift (met 2 flessen wijn achter de kiezen wellicht niet helemaal professioneel/geloofwaardig) die op ongehoorde manier commentaar gaf die bovendien onzinnig was. Hier kon het hele restaurant van meegenieten. Personeel heeft ons inziens deze situatie en deze omhooggevallen dames op een correcte wijze aangepakt.
Vibeke .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
De keuze was nihil, (plof)kip of zalm, kleine porties en grote pauzes voor de volgende gang.
Het voorgerecht, slechts 1 calonirolletje, de zalm was lekker en het toetje was tiramisou,
ik bestelde expresso, lekker, met een italiaans citroenlikeurtje en dat was vies!
De ligging van het restaurant, midden op een plein, een soort van glazen doos, absoluut
gèèn aanrader, ik ga daar nooit meer eten.
Info587 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Gisteravond heerlijk met 7 personen gegeten. We begonnen met stokbrood met pestoboter. Als voorgerecht cannelloni met spinazieroomkaas ( zalig). Voor het hoofdgerecht kon je kiezen uit duivelse kip en zalm beide waren zeer goed bereid.
Het toetje was tiramusi of een proeferijtje van 3 ( panna cotta, cheesecake en chocolademouse .
De bediening was zeer flot en onze glazen werden constant bijgevuld.
Wij komen hier zeker nog een keer terug!!
Lucpodt .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Er kon geen keuze gemaakt worden voor het voorgerecht of dessert. Het hoofdgerecht was of kip of zalm. De tafeltjes staan dicht op elkaar welke weinig privacy geven. De eigenaar is vriendelijk en probeerde er nog wat van te maken.
Het voorgerecht was lekker (vegetarisch), het hoofdgerecht was ook goed, het dessert was verdrietig: de slechtste tiramisu die ik ooit gegeten heb...
Ik zou Vincenco eerder typeren als Franse keuken ipv Italiaanse.
Menno-mirjam .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
We worden heel hartijk onthaald en geholpen. Ook de vraag: "wilt u nog even wachten voor het hoofdgerecht?", is iets wat ik erg kan waarderen! We hadden met onze AH-bon de keuze uit twee voor en twee nagerechten. We kozen voor de zalm en de tiramisu. Beiden waren fantastisch! Ik ben geen toetjesmens, maar dit was érg lekker. Niet te zoet met een mooie balans tussen de drank en de chocolade.. fantastisch! Ook fijn zijn de heerlijke stoelen. Met mijn twee meter lenge en akelige rug heb ik uitstekend gezeten. Puntje van aandacht is wat mij betreft de TV die aanstaat (met gezellige sfeerbeelden van t restaurant en zijn bezoekers).. Dat hoeft voor mij niet zo s avonds.. t leidt net even iets teveel af van t heerlijke eten.. ;-) we komen zeker terug!!!
Gwida .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Vincenzo is een restaurant dat we vaker bezoeken, eigenlijk altijd om er hun excellente pizza's te eten. Echter deze keer was de oven kapot en konden we andere gerechten proeven, zonder spijt. Cannelloni als voorgerecht, in heerlijk verse tomatensaus, zalm op een bedje van groente als hoofdgerecht en tiramisu na. Net als de pizza's, rijk van smaak en prachtig opgemaakt. Geen wonder dat het restaurant nagenoeg vol zat op een dinsdagavond.
Anoniem16 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Heerlijk gegeten. Uiterst prettige bediening, met warme aandacht voor hun gasten. Chapeau voor je jonge serveerster die heel goed om wist te gaan met de negatieve feedback van een oudere dame aan het tafeltje naast ons!
B.j.sierink .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Met de voordeelkaart van A.H. afgelopen zaterdagavond 23-01-2015, bijzonder gezellig en goed gegeten. De ontvangst was erg klantvriendelijk, welkom geheten, de jassen werden aangepakt en daarna werd ons een tafeltje toegewezen.
Heerlijk glas wijn en daarna elk een cannelloni met spinazie en ricotta, als hoofdgerecht voor mijn partner kabeljauw en voor ondergetekende en duivelse kip. Alles heerlijk van smaak. Als dessert een chocolademousse. Een bijzondere ervaring. De bediening was erg attent en klantvriendelijk, we voelden ons echt gasten. Als we in de omgeving zijn komen we beslist terug.

Marina H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Voor zover wij konden beoordelen/inschatten is Vincenzo een koffiebar/lunchroom. Mooie ambitie om er ook een restaurant van te willen maken, maar die capaciteiten kent de zaak nog niet. (Te) kleine keuken en jonge leerlingkoks. Daarom erg lang moeten wachten op het voor- en hoofdgerecht, toen maar een broodje gevraagd want het was inmiddels al een uur verder (we zaten om 1915 aan tafel). Bediening vriendelijk, kok kwam aan tafel AH menu uitleggen (leuk!), maar we hadden deze mensen vaker aan tafel willen zien!

Als voorgerecht rolletje pasta (ben even de naam kwijt) met ricotta, spinazie en tomatensaus. Was erg lekker!
Als hoofdgerecht varkenshaas en kabeljauw met een sausje, aardappels en groenten. Vis en vlees iets aan de droge kant, rest was prima.
Na hoofdgerecht zelf om dessert gevraagd want het was inmiddels al 2115! Toen stond het erg snel op tafel.

Persoonlijk denken wij dat Vincenzo zich moet blijven focussen op lunch, koffie en ijs en het diner gedeelte moet laten zitten want het was het net niet!
Liesbethjannie1 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Bij binnenkomst was men erg gastvrij. Maar na anderhalf uur te hebben gezeten nog geen maaltijd. Het voorgerecht salade was ronduit slecht. Alleen wat sla en een halve tomaat met wat dressing. Het hoofdgerecht was lekker maar erg weinig. Het bier wat op de kaart stond was uitverkocht. De varkenshaas was ook op. Dit was de reden dat 4 personen aan een andere tafel boos vertrokken. Problemen werden niet ondervangen men vond dat wij maar begrip moesten hebben voor de drukte van de avond. We voelden ons bekocht toen wij naar huis gingen na een avond vol ergernissen. Ik kan dit restaurant niemand aanraden.