Vincenzo's

• internationale keuken
  • Zeehelden- kwartier
  • ...

Meer informatie over restaurant Vincenzo's

Jouw recensie over het restaurant Vincenzo's

Katja V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijke pizza’s (parmaham met truffelolie en artisjok met olijven), lekkere wijn, vriendelijke personeel en gezellig van binnen.
Marietta W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Na vele keren te zijn langsgelopen en de levendigheid te hebben aanschouwd, besloten we hier zondag een pizza te gaan eten. Aardige ontvangst, vriendelijk. Kozen tafeltje aan de voorkant bij de deur. Gedurende de maaltijd liepen er steeds Deliveroo- personen langs met hun dikke draagtassen op de rug. Soms wel 3 tegelijk, storend. Vandaar ook dat het lang duurde voor onze pizza’s kwamen. Ik begrijp nu dat het meer een afhaalrestaurant is.
Geen probleem ware het niet dat de pizza’s, weliswaar goed belegd, maar erg zacht en taai waren. Zelfs de korst was taai en nat. Jammer! Wat mij ook stoorde was de prijs van de vino frizzante. Er bleek weinig frizzante in te zitten, ook bij navraag kregen we te horen dat dit normaal was, het was geen prosecco. Deze wijn was niet naar behoren qua smaak en bubbels maar de prijs kon écht niet: 6,50 euro!! Niet eens een mooi glas.
Jammer, maar we komen niet meer ondanks de levendigheid en de aardige bediening!
Marietta W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Komen net terug van en bezoek aan Vincenzo’s. Veel over gehoord en gelezen maar het viel ons tegen. Het ziet er leuk en ontspannen uit zodra je binnenkomt, het ruikt goed. We kregen een tafeltje bij de ingang hetgeen geen goede keuze was aangezien er voortdurend pizzabezorgers binnenkomen met dikke rugtassen.
De bediening was vriendelijk maar wat nonchalant; het duurde lang voor we bediend werden door de vele bestellingen vanuit huis.
Ik bestelde een vino frizzante, aardig meer ook niet, weinig frizzante. De prijs: 6,5 euro! Veel te duur voor zo’n matig glas wijn in zo’n omgeving en in zo’n weinig byzonder glas.
De pizza’s waren zacht, goed belegd maar ook taai. Geen krokant stukje te bekennen. Jammer.
AzzurroDiamanti .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Beste pizza's van Den Haag!
Sfeer is top! Erg gezellig en die bediening is vrolijk en vlot.
Antipasti vooraf mag je zeker niet overslaan!
Lekker speciaal bieren en heerlijke wijnen!
En als kers op de taart schenken ze een bijzonder lekkere limoncello(Diamanti). Nog nooit zo'n lekkere zachte limoncello gedronken! Heerlijk!
Ilka T.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk hier! Behalve de beste mozzarella die ik (als liefhebber) ooit gegeten heb is alles eigenlijk heerlijk. Dat ik niet van pizza's hou, behalve als ze heel dun en heel krokant zijn zoals in Zuid-Italië. Nou dat zijn ze hier dus en nu is het bijna ons tweede huis.
De huisgemaakte limoncello is volgens mijn partner (ook een liefhebber) niet te versmaden en daarom is het fijn dat je hier gewoon een klein of groot flesje kunt kopen. Alle ingrediënten zijn vers en dat proef je, net zoals je hier de altijd gezellige sfeer goed proeft.
We komen hier misschien iets te vaak maar iedere keer is het weer een feestje! Op de stoep eten: er is van alles te zien! Leuk publiek ook, en veel Italianen ook, wat altijd een goed teken is!
boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Ik heb hier mijn vriendin gegeten. Wat mij betreft de beste pizza die ik sinds tijden heb gegeten. Wanneer je binnen komt lijkt het echt puur een afhaal pizzaria, maar achterin blijkt nog een heel gezelig klein restaurantje zitten. Super lekker en een top sfeer!
Nienke112 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Met stip op nr1. De beste pizza's van Den Haag. Goede service, duidelijke kaart. Mooie wijnen, lekkere bieren, keuze uit 3 voor-en nagerechten en voor de rest gewoon goede pizza uit houtoven. Het is er altijd druk dus reserveren is noodzakelijk.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Onze buren hadden een heerlijk borrel plateau, onze vraag was of dit ook zonder vlees kon. Dit was prima en het was heerlijk! De buffel mozzarella met tomaat/basilicum, parmezaan, gemarineerde uien en artisjokken werden leuk op een olijfhouten plankje geserveerd. De funghi pizza was smakelijk, de tomaten saus was erg basic en er hadden naar onze smaak wat meer kruiden aan toegevoegd kunnen worden.
Wij stoorden ons zelf een beetje aan het popi jopi gedrag van de ober.