Vincents bed & bistro

• Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Vincents bed & bistro

Finn V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Aangenaam verrast, goed geholpen en lekker gegeten.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Gezellig buiten gezeten, prachtige mozaïek. Heerlijk weer.
Veronique V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Gezellig en lekker gegeten.
Tanja P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk zoals altijd!
Corne V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Wij waren hier met de paasbrunch....

kwaliteit was mwoi en ondanks dat het in buffetvorm was, werd er minimaal door het personeel opgeschept. Heel rommelig, eten stond opgesteld in de keuken. Blijkbaar moest het eten opgesteld worden in het restaurant, maar door een fout waren die tafels uitgedeeld aan restaurant bezoekers.

Weinig borden, schaaltjes etc... maar om je ijsje te scheppen uit een gietijzeren bakje ?!?.... borden waren vies, gietijzeren bakjes ook....

Geen kaartjes bij de buffetschalen, gebroken colaglas (waarvan men niet wist, wat er mee moest gebeuren, nadat ik er wat van zei) gesmolten ijs en de koffiebavois kun je beter koffievla noemen.

De kosten bedroegen 20 euro pp exclusief de drank.... 105 euro voor 4 personen

Bij betaling heb ik eea ook aangegeven, maar daar werd niet echt passend op gereageerd. De man voor mij, deed ook zijn beklag, maar kreeg “dezelfde klachtafhandeling”.

Jammer.... gemiste kans, ik kom hier niet meer
Eelko N.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Weer heerlijk gegeten. De carpaccio en spareribs zijn echte aanraders.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Wij waren er op woensdag en het was erg rustig op de sparerib avond.
Goed maar niet geweldig. M vr gr Carla
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Gewoon erg lekker gegeten in een gezellig restaurant. Mooie gerechten, lekker vlees, goede ruime porties, vriendelijke bediening en een leuke inrichting!
Tanja P.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Zoals de andere keren was het eten heerlijk maar wat de drank betreft was het niks..Eerst een whiskey waar maar 1 slok inzat..Daarna een cocktail maar ook daar leek het alsof er geen alcohol inzat of gemengd met water,dat was wel jammer want je betaald er genoeg voor..Sws weerhoudt dat ons er niet van om terug te komen want de service en het eten zijn altijd heerlijk,we drinken voortaan gewoon een wijntje????
Amber V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
We zijn met een groep van 8 personen bij Vincents gaan eten. Het restaurant is hier prima op ingespeeld: we zaten gezellig en konden elkaar goed verstaan. Bij het kiezen van de gerechten heb ik gevraagd om kleinere porties, hier werd keurig op gereageerd, alle gerechten waren heel mooi aangepast. Het eten is echt heerlijk, vooral de risotto, een echte aanrader.
Joke T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Heel gezellig zitten in een zeer mooi ingericht restaurant waar het goed vertoeven is en een fijne bediening van hele vriendelijke meisjes en jongens.
f.a.biemans B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Prijs t.o.v. levering matig. Mistte de salade compleet. Of frites of wat groente hoort niet bij deze prijs. Dan is het te duur. En-en hoort er meer bij en doet recht aan de prijs!
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Lekker gegeten en vriendelijke bediening.
Eelko N.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Heerlijk gegeten met onze kinderen. Fijn dat ze ook kindergerechten hebben voor een leuke prijs. De XL Carpaccio was echt zijn geld waard en super lekker.
Addy V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Eten was prima ????
Het was druk zodat we te lang moesten wachten tussen de gangen door en dat was jammer. We waren met 6 personen

Gr Addy
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Bij binnenkomst uiterst vriendelijk ontvangen en na enig zoeken naar de tafel gebracht. We hadden de keus uit hoog of laag zitten. Gezien de handicap van 3 personen was laag het best en dat gaf ook geen enkel probleem. Na de ontvangst werd de consumptie opgenomen. Pas daarna de menukaart met een extra kaart wegens 1-jarig bestaan. Veel gerechten zowel vlees, vis als vegetarisch om uit te kiezen. Ook 3-gangen menu waarvan we alle 4 gebruik hebben gemaakt Hierbij gekozen voor diverse gerechten, dia allen smakelijk en goed verzorgd op tafel kwamen.
Glynn S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Ze hadden een paar keer de bestelling verkeerd opgenomen,daarna wel goede bestelling gegeven.
Joyce Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
We hebben het 5 gangen menu genomen ter ere van het 1 jarige bestaan. Alles was zeer goed! Heerlijk gegeten. We komen zeker terug!
Nicole A.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Met een groepje van 10 waarvan 6 het januari sharing menu, 3 het 3 gangen maandmenu en de vegetariër a la carte. Geen probleem voor de kok. Dat is al fijn, dat je niet met de hele tafel hetzelfde hoeft te eten! 5 gangen sharing super voor die prijs! Smaakvol, mooi opgemaakt en een leuke ervaring. Voor hoofdgerecht keuze uit vis of vlees (beiden prima, risotto onder de zeebaars echt heerlijk). Hoogtepunt tijdens de sharing: carpaccio en de cheesecake. 3 gangen perfect, uitgebreide keuze, kipcocktail fantastisch, brasvarken bij ons gewoon goed. Borden koelen wel snel af, en een tip voor de bediening: vraag de klant hoe hij de biefstukspies gebakken wil, was nu medium rare...niet iedereen houdt daarvan! Wijnkeuze tof, en karafjes water extra service! Fijne bediening van Tim&Alex!
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
een tip voor de eigenaar. gratis glaasje water serveren als de klant daar om vraagt en niet zeggen wij hebben geen kraanwater. Komen er toch meer mensen in de zaak als je de klant tegemoet komt.
Bedankt voor je recensie!
We hebben het opgenomen in ons management team, wij schenken het nu ook.

Hopen je snel weer te zien.

Groetjes,
Vincents