Vincents bed & bistro

• Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Vincents bed & bistro

Tanja P.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Zoals de andere keren was het eten heerlijk maar wat de drank betreft was het niks..Eerst een whiskey waar maar 1 slok inzat..Daarna een cocktail maar ook daar leek het alsof er geen alcohol inzat of gemengd met water,dat was wel jammer want je betaald er genoeg voor..Sws weerhoudt dat ons er niet van om terug te komen want de service en het eten zijn altijd heerlijk,we drinken voortaan gewoon een wijntje????
Amber V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
We zijn met een groep van 8 personen bij Vincents gaan eten. Het restaurant is hier prima op ingespeeld: we zaten gezellig en konden elkaar goed verstaan. Bij het kiezen van de gerechten heb ik gevraagd om kleinere porties, hier werd keurig op gereageerd, alle gerechten waren heel mooi aangepast. Het eten is echt heerlijk, vooral de risotto, een echte aanrader.
Joke T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Heel gezellig zitten in een zeer mooi ingericht restaurant waar het goed vertoeven is en een fijne bediening van hele vriendelijke meisjes en jongens.
f.a.biemans B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Prijs t.o.v. levering matig. Mistte de salade compleet. Of frites of wat groente hoort niet bij deze prijs. Dan is het te duur. En-en hoort er meer bij en doet recht aan de prijs!
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Lekker gegeten en vriendelijke bediening.
Eelko N.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Heerlijk gegeten met onze kinderen. Fijn dat ze ook kindergerechten hebben voor een leuke prijs. De XL Carpaccio was echt zijn geld waard en super lekker.
Addy V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Eten was prima ????
Het was druk zodat we te lang moesten wachten tussen de gangen door en dat was jammer. We waren met 6 personen

Gr Addy
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Bij binnenkomst uiterst vriendelijk ontvangen en na enig zoeken naar de tafel gebracht. We hadden de keus uit hoog of laag zitten. Gezien de handicap van 3 personen was laag het best en dat gaf ook geen enkel probleem. Na de ontvangst werd de consumptie opgenomen. Pas daarna de menukaart met een extra kaart wegens 1-jarig bestaan. Veel gerechten zowel vlees, vis als vegetarisch om uit te kiezen. Ook 3-gangen menu waarvan we alle 4 gebruik hebben gemaakt Hierbij gekozen voor diverse gerechten, dia allen smakelijk en goed verzorgd op tafel kwamen.
Glynn S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Ze hadden een paar keer de bestelling verkeerd opgenomen,daarna wel goede bestelling gegeven.
Joyce Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
We hebben het 5 gangen menu genomen ter ere van het 1 jarige bestaan. Alles was zeer goed! Heerlijk gegeten. We komen zeker terug!
Nicole A.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Met een groepje van 10 waarvan 6 het januari sharing menu, 3 het 3 gangen maandmenu en de vegetariër a la carte. Geen probleem voor de kok. Dat is al fijn, dat je niet met de hele tafel hetzelfde hoeft te eten! 5 gangen sharing super voor die prijs! Smaakvol, mooi opgemaakt en een leuke ervaring. Voor hoofdgerecht keuze uit vis of vlees (beiden prima, risotto onder de zeebaars echt heerlijk). Hoogtepunt tijdens de sharing: carpaccio en de cheesecake. 3 gangen perfect, uitgebreide keuze, kipcocktail fantastisch, brasvarken bij ons gewoon goed. Borden koelen wel snel af, en een tip voor de bediening: vraag de klant hoe hij de biefstukspies gebakken wil, was nu medium rare...niet iedereen houdt daarvan! Wijnkeuze tof, en karafjes water extra service! Fijne bediening van Tim&Alex!
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
een tip voor de eigenaar. gratis glaasje water serveren als de klant daar om vraagt en niet zeggen wij hebben geen kraanwater. Komen er toch meer mensen in de zaak als je de klant tegemoet komt.
Bedankt voor je recensie!
We hebben het opgenomen in ons management team, wij schenken het nu ook.

Hopen je snel weer te zien.

Groetjes,
Vincents
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Soep was flauw, smakeloos zelfs met peper en zout (eigen toevoeging) maak ik een betere soep. Salade en friet wat bij het hoofdgerecht geserveerd wordt, is geen salade maar sla met hier en daar een stukje ui of tomaat. De friet was aan de slappe kant, maar dat zal een kwestie van smaak zijn.
De huisgemaakte brownie had warm mogen zijn. Hopelijk kan het restaurant de verbeteringen doorvoeren zodat nieuwe klanten wel kunnen genieten van een smaakvolle avond
Rien S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
fijne, rustige omgeving op een dinsdagavond voor een zakelijk diner.
Fam S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten en niet te dicht op elkaar zitten is ook fijn en een leuk frisse inrichting. anders dan we gewend zijn in Etten-Leur. prijs kwaliteit prima!
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Super gegeten hier! Het vlees (en overigens ook de vis) van de prachtige Josper waren heerlijk! Supermals en rijk van smaak bereid door de chef Roeland. Personeel is behulpzaam en zeer vriendelijk en als het even kan mag je in de keuken kijken en leggen de koks alles uit! De “dry age” kast bij de ingang is echt supergaaf en bij het zien van de stukken vlees die ze daar drogen loopt het water je al in de mond. Zeker een aanrader!
Alice D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het eten was vers en goed bereid, Bediening was heel vriendelijk en lieten je niet onnodig wachten. Muziek was op de achtergrond wat fijn is als je zit te eten met elkaar. Leuke originele inrichting.
Gina F.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Vincents bied het allemaal! Lekker een burgertje omdat je geen zin hebt om te koken of heerlijk dineren met oesters,kreeft of het malste stuk vlees ooit gegeten... noem het maar op! Echt een aanwinst voor Etten-Leur.
Morris F.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij het nieuwste concept in Etten-Leur, Vincents voegt een hoop kwaliteit toe aan het bruisende centrum
Morris F.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Het nieuwe concept "Vincents" is een aanvulling voor wat altijd al een gezellig plein was. De gerechten die geserveerd worden zijn simpel, herkenbaar maar er is duidelijk te merken dat hier wordt gewerkt met eerlijke dagverse producten. De kok vertelden ons met een brede glimlach dat er bij Vincent's geen E nummers in het eten verwerkt zitten en dat proef je.