Vincent City Lounge

Binnenburg 8 1791 CG Den Burg (Texel) Nederland Kaart
31-222320240

Over restaurant Vincent City Lounge

Texel's culinaire hotspot

Altijd al een keer hebben willen eten op Texel? Ga naar Vincent City Lounge! De gerechten zijn klassiek, maar met een originele twist. De combinatie van streekproducten en culinair inzicht zorgen voor een unieke eetervaring. Een aanrader in het centrum van Den Burg.

Meer informatie over restaurant Vincent City Lounge

Cathy M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Helena D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten, ook met glutenvrij dieet kun je hier goed terecht..
Leuk gezellig restaurant met open keuken. Echt een aanrader
Wies R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Een goed restaurant, goede keuken, geweldige bediening. Geen spart menu voor " de zegeltjes klanten " , zeker een restaurant om vaker naar toe te gaan!
Leuke locatie. Leuk eiland.
Tim G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Werkelijk fenomenaal gegeten. De gerechten die wij kregen (verrassingsmenu) benaderde m.i. het niveau van Michelin. Prachtige presentatie van de gerechten en een open keuken in de zaak. Complimenten voor de koks en voor de bediening, die was ook erg goed verzorgd. Wij komen hier zeker een keer terug!!
Leona H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Andries D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Mooi ingericht, wat opvalt is her bijzondere plafondornament. Boven is nog een lounge gedeelte. Het eten is prima en een redelijke wijnkaart. prima service! Leuke avond gehad.
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Genoten van begin tot het hemelse nagerecht . Geen achteraf tafeltje! Complimenten voor de kok maar ook zeker voor de serveersters
Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk bereid staartstuk gegeten. Langzame garing via green egg en zeer mals vlees. Helaas zaten we achterin de zaak en daar zaten we op een koude plek waar een koude stroom voelbaar was in de nek.
Ans-hendrikx .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Zeer goed gegeten. Wij hadden een ah restaurantbon en kregen een verrassingsmenu. We hebben alleen 1 opmerking en dat was het tafeltje dat we kregen toegewezen dat was achterin naast de trap en daar was het erg koud je voelde een hele tocht en dat was zeer onaangenaam. We wilde zo snel mogelijk weg, toen de serveerster vroeg of we nog wat wilde drinken zeiden we dat we niets wilde en dat we snel het dessert wilde omdat we het erg koud hadden (meerdere mensen achter in de zaak hadden het koud). Toen kregen we een ander tafeltje om ons dessert op te eten en dat was heel fijn, toen hebben we ook nog koffie genomen. Achteraf heb ik wel spijt dat ik het niet meteen had gezegd dan hadden we misschien eerder een ander tafeltje gekregen en was ons avondje gezellig uiteten warmer verlopen. We komen zeker terug maar geven dan wel aan niet achterin te willen zitten.
Wgfokkema .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Prima eten en zeer vriendelijke ontvangst. Open keuken, zag er zeer netjes uit. Aten op donderdag via AH menu net als de meeste gasten. Je krijgt een verrassingsmenu en daarbij wordt keurig gevraagd of er dingen zijn waar men rekening mee moet houden. Het diner kon uitgebreid worden met een 4 de gang voor € 7,50 p.p. Betrof in ons geval warm voorgerechtje met piepkuiken. Leuke sfeer in restaurant , aanrader.
Ted C.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Dit is nu zo'n restaurant waar je nadat je naar huis gaat je voor jezelf besluit dat je hier terug gaat komen. Het eten was voortreffelijk en erg verrassend. De open keuken maakte ook dat je kon volgen wat er gebeurde. Leuke vlotte bediening en goede koks. Prima dus.
Martien D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Bij het entree kregen wij een goede indruk van het restaurant. Een tafel voor 2 personen. We kregen er een 3-gangenmenu. Als entree een voortreffelijk gerookte zalm met dunne strookjes saus en verse kruiden. Het hoofdgerecht bestond uit goed klaargemaakte kabeljauw, kleine gebakken aardappeltjes, een lekkere groente (soort vergeten} met erbij salade. Nagerecht ijs met erbij een stoofpeer, die wat beter had gekund. De witte wijn die we erbij bestelden was prima. Erna thee en koffie.
L. T.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Wij hadden een AH actie kaart, maar hebben geen verschil gemerkt met een a la carte menu.
Wij kregen een verrassingsmenu wat verrukkelijk was. Alle complimenten en we zullen er zeker nog een keer naar toe gaan.
Fanne P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Niets dan goeds. Het was heerlijk, gezellig, fijne bediening en leuke locatie. Ik kom zeker nog eens terug. Wij waren er via de AH actie. Dat hield in, dat je het verrassing menu krijgt. Maar dit hield hier zeker niet in, dat je een b-menu kreeg. Echt topkwaliteit.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Aardige ontvangst en bediening. Heerlijk gegeten via de AH restaurantactie. Driegangenmenu was uit te breiden met 1 of 2 gangen voor de prijs van 7,50 euro per gang wat absoluut niet duur is voor hetgeen je krijgt. Driegangen was meer dan voldoende !
Rozhoog .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Wij hebben via AH geboekt en genoten van het menu, een culinair genot. Mooie huiswijn en vriendelijk bediend. We komen graag terug.
Ph15 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het eten bij Vincent City Lounge is van hoge kwaliteit. De Vitello Tonato als voorgerecht was fantastisch, heel smaakvol, de ingrediënten waren heel vers en precies in juiste verhouding. Het hoofdgerecht was in plakken gesneden super malse biefstuk op een puree van knolselderij en spruitjes. De smaken waren heerlijk, ook een mooie jus erbij.De gebakken aardappels erbij waren ook heerlijk gekruid. Apart werd een salade en couscous geserveerd, deze voegden aan het geheel niets toe, wat mij betreft hadden deze weggelaten kunnen worden.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Drie gangen menu met Albert Heijn. Best goed, jammer genoeg bij en het voor en het hoofdgerecht (varkens)vlees. Zeer goede bediening, zelfs de kok kwam vragen of het naar wens was.
Hanneke L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het verrassingsmenu was wel erg spannend! De bediening was vlot en attent. Vincent stond zelf in de keuken en had heerlijk gekookt.
Anneke.kint .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
We aten de AH actie, top, top, top. Het was n verrassingsmenu dus daar laat ik niets over los. Heerlijke wijn, voor herhaling zeer vatbaar. Maar helaas zijn we nu weer weg van heerlijk Texel. Vincent zeker tot n volgende keer.
Top.