Vincent City Lounge

Binnenburg 8 1791 CG Den Burg (Texel) Nederland Kaart
31-222320240

Over het restaurant Vincent City Lounge

Texel's culinaire hotspot

Altijd al een keer hebben willen eten op Texel? Ga naar Vincent City Lounge! De gerechten zijn klassiek, maar met een originele twist. De combinatie van streekproducten en culinair inzicht zorgen voor een unieke eetervaring. Een aanrader in het centrum van Den Burg.

Meer informatie over restaurant Vincent City Lounge

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 12:00 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Rogier C.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Wat een leuke zaak! Werden vriendelijk ontvangen, gekozen voor het 3 gangen verrasings menu, werd ons enthousiast verteld dat er een mooi vis menu kon worden gemaakt zo dat deden we, met begeleidende wijnen, alles was zeer hoog op smaak en de bijpassende de wijnen waren uitstekend, de gastheer deelden graag zijn kennis met ons en dat was erg plezierig! Komen zeker terug. Minpuntje op Iens stond dat het restaurant dicht was maar was gewoon geopend.
Ted86 W.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Wat een verrasssing om dit restaurant aan te treffen in een dorp waar voornamelijk sate, hamburgers etc op het menu staat in het gemiddelde restaurant. We hebben hier heerlijk gegeten. De gerechtjes zijn niet alledaags, en mooi opgemaakt. De bediening was vriendelijk, de kok enthousiast over zijn eten (mag ook) en ondanks dat het erg druk was hebben we niet extreem lang hoeven wachten op de verschillende gerechten.
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Goed gegeten, maar prijs/kwaliteit verhouding o.i. toch niet helemaal in orde. Als voorgerecht coquilles op Oosterse wijze en kalfswang plakjes met bijna rauwe linzen (dacht dat misschien zo hoorde, totdat de pastinaak bij het hoofdgerecht ook bijna rauw bleek, terwijl dat beslist niet de bedoeling was). Als hoofdgerecht prima bereide hertenbiefstuk met merquez worstjes, maar dus ongare pastinaak. Een lekkere chocolade mousse met ananas, kokos & merengue... keurige service, naar onze smaak te strak, modern interieur
deposthoorn .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
vandaag heerlijk gegeten werkelijk voortreffelijk vroeger op school had je dan een 10 met een griffel nou dat was het meer dan waard
lhthkooij .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Gisteren heerlijk gegeten. Weekendje Texel, nog Ah restaurantbonnen, vandaar. Goede, eerlijke keuken, verrassende combinaties, smaakvolle huiswijn en zeer prettig personeel. Met de allergie van mijn vrouw werd goed rekening gehouden.
IngeN66 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Gegeten met AH restaurant actie. Verrassingsmenu. Smakelijke, verrassende combinaties van smaken, mooi opgediend.
Droge witte wijn (zowel de chardonay als de sauvignon blanc geprobeerd) erg aan de zoete kant.
Wachttijd tussen de gerechten was extreem lang, terwijl het toch niet mega druk was, dit was toch wel een domper op deze, verder positieve, ervaring. Heeft ons iig weerhouden om er nog een kop koffie te bestellen, uit angst dat we daar weer 30 min op zouden moeten wachten.
bert S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
reservering niet goed door gekomen, het idee dat ze niet op AH klanten te wachten zaten is later goed gekomen.
Het eten was geweldig en Vincent een goede gastheer en kok.
Troeteldier .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Lekker eten, goeie service en een vriendelijke kok. Erg leuk dat je in de keuken kan kijken. Zeker een aanrader als je op Texel bent
Jantex .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het verrassingsmenu is bijzonder inventief en van hoogwaardige kwaliteit! Een lekker knapperig piepkuiken vooraf, een heel mooi staartstuk als hoofdgerecht en toe de goede keuze. Zo komen de AH zegels wel heelt ode tot z'n recht.
marijke D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten, nette en vriendelijke bediening, ook de kok komt regelmatig vragen of alles naar smaak en of naar wens is. Goede reden om dit aan te bevelen en nog eens terug te komen.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten en gerechten die we zelf niet zo gauw besteld hadden. Maar het was fantastisch! We komen zeker nog een keer terug als we op Texel zijn en zullen het anderen ook zeker aanbevelen!
Cathy M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. Mooi voorgerecht met piepkuiken. hoofdgerecht zeer smakelijk bereid rundvlees met mooie groente garnituur. Dessert lekkere december smaken, stoofpeertje met kaneelijs en crumble.
Helena D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten, ook met glutenvrij dieet kun je hier goed terecht..
Leuk gezellig restaurant met open keuken. Echt een aanrader
Wies R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Een goed restaurant, goede keuken, geweldige bediening. Geen spart menu voor " de zegeltjes klanten " , zeker een restaurant om vaker naar toe te gaan!
Leuke locatie. Leuk eiland.
Tim G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Werkelijk fenomenaal gegeten. De gerechten die wij kregen (verrassingsmenu) benaderde m.i. het niveau van Michelin. Prachtige presentatie van de gerechten en een open keuken in de zaak. Complimenten voor de koks en voor de bediening, die was ook erg goed verzorgd. Wij komen hier zeker een keer terug!!
Leona H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Ontvangst was goed, wij zaten aan een ronde tafel (dat was leuk) dicht bij de deur (dat was minder). Iedere keer als de deur openging kreeg ik een windvlaag. We moesten anderhalf uur wachten tot we het voorgerecht kregen. De diverse salades waren erg lekker. Als hoofdgerecht hadden 3 van ons de lamsstoof. Die was ook erg lekker maar de puree was bijna niet te vinden en de salades erbij vond ik minder. Het kaasplankje was ook erg lekker. De prijs van de huiswijn was 3.50 per glas. De kaart vonden wij niet echt duidelijk en beperkt.
Andries D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Mooi ingericht, wat opvalt is her bijzondere plafondornament. Boven is nog een lounge gedeelte. Het eten is prima en een redelijke wijnkaart. prima service! Leuke avond gehad.
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Genoten van begin tot het hemelse nagerecht . Geen achteraf tafeltje! Complimenten voor de kok maar ook zeker voor de serveersters
Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk bereid staartstuk gegeten. Langzame garing via green egg en zeer mals vlees. Helaas zaten we achterin de zaak en daar zaten we op een koude plek waar een koude stroom voelbaar was in de nek.
ans-hendrikx .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Zeer goed gegeten. Wij hadden een ah restaurantbon en kregen een verrassingsmenu. We hebben alleen 1 opmerking en dat was het tafeltje dat we kregen toegewezen dat was achterin naast de trap en daar was het erg koud je voelde een hele tocht en dat was zeer onaangenaam. We wilde zo snel mogelijk weg, toen de serveerster vroeg of we nog wat wilde drinken zeiden we dat we niets wilde en dat we snel het dessert wilde omdat we het erg koud hadden (meerdere mensen achter in de zaak hadden het koud). Toen kregen we een ander tafeltje om ons dessert op te eten en dat was heel fijn, toen hebben we ook nog koffie genomen. Achteraf heb ik wel spijt dat ik het niet meteen had gezegd dan hadden we misschien eerder een ander tafeltje gekregen en was ons avondje gezellig uiteten warmer verlopen. We komen zeker terug maar geven dan wel aan niet achterin te willen zitten.