Villeneuve

Meer informatie over restaurant Villeneuve

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Villeneuve

Bert W.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Er zijn weinig restaurants waar het áltijd lekker is en waar álles lekker is. Dit is er zo een. En waar kun je nou naast een close-up van Jackie Stewart of Graham Hill dineren?
Marcoen V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Gisteravond hier per toeval terecht gekomen. Een leuk laagdrempelig en pretentieloos tentje. Vooraf gekozen voor de huisgemaakte garnalen kroketjes met salade. Als hoofdgerecht gekozen voor de biefstuk met eveneens huisgemaakte friet. Beide gerechten waren niet super bijzonder, maar prima van smaak. Vlotte en aardige bediening, die er tevens rekening mee hield dat we weinig tijd hadden om te eten zonder het gevoel te geven dat we gehaast moesten eten.
Daan5353 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Mijn favoriete restaurant van Maastricht. Kom hier zeer regelmatig, mede dankzij de eerdere bezoekjes met mijn ouders. Ik zou dit dan ook aan iedereen aanbevelen!
de genieter D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Beste risotto in de buurt en een fantastische sfeer mede dankzij de gastvrouw! Ook om je vingers af te likken: huisgemaakte cheesecake! Dit is een van de favorieten!
Hannie H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Op advies van onze B&B eigenaren gingen we naar Villeneuve. Vooraf heerlijke tapas schotel met van alles en nog wat waar duidelijk zorg aan was besteed. De gehaktballetjes waren vooral heel lekker. Mijn man nam steak, prima verzorgd, precies goed met heerlijke frietjes erbij. Ikzelf had gegrilde tonijn met risotto. De tonijn kwam behoorlijk zwart aan en smaakte verbrand en niet lekker. Na een hap de bediening erbij die een ander gerecht aanbood. Als troost kreeg ik nog een glas wijn aangeboden, goed opgelost. Zelfde risotto besteld maar dan met zeewolf. Helaas, deze was echt niet lekker, compleet rauw en glazig van binnen. De bediening had er duidelijk genoeg van. Tja, ik ook, want ik had nog trek terwijl we wel alles moesten afrekenen.
Sabine K.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Gisteren met vrienden hier gegeten. De kaart is niet uitgebreid maar mooi opgebouwd. Er is ook een dagmenu en het lonkte allemaal . Het was dus moeilijk kiezen. Als voorgerecht garnaalkroketjes en hoofdgerecht lamskoteletjes met risotto. Nog nooit zo lekker risotto gehad. Heerlijke rioja erbij en super ontspannen sfeer!
pianova .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Naar aanleiding van een aantal tips hebben we een tafel gereserveerd in dit restaurant. Bij binnenkomst zeer vriendelijk personeel, het was er nog zeer rustig om 18:30 uur. We hebben een salade Neptune en huisgemaakte garnalenkroketjes als voorgerecht besteld. Daarbij ieder een glas Pinot Blanc en Spa Rood. De salade Neptune was heerlijk, de garnalen kroketjes zagen er zeer donker uit, wat ook een bittere smaak gaf, maar waren goed gevuld met garnalen! Per abuis heeft de bediening ons een fles wijn gebracht en slechts 1 flesje spa rood. Natuurlijk geen probleem, die fles werd weer meegenomen, het andere flesje Spa Rood is niet meer gebracht. Het restaurant begint om 19:15 uur wel vol te lopen met vaste klanten en daarmee neemt de aandacht voor de zittende gasten merkbaar af. Als hoofdgerecht nemen wij de Tajine en biefstuk met pepersaus met daarbij een glas rode wijn en natuurlijk weer (2x) spa rood daarbij. De Tajine is matig- vlees is hard en taai en ook de biefstuk is matig (niet rood gebakken zoals gevraagd) maar tegen het doorbakken aan. Heerlijke frieten dat wel! De rode wijn ook goed. Maar de gerechten zijn matig. Wat ons zeer heeft gestoord is de bediening die niet goed luistert en je na je hoofdgerecht ook selectief negeert. Andere gasten die later kwamen en ook een voor- en hoofdgerecht hebben genomen, zaten al aan een kopje koffie, terwijl wij zeker een half uur aan tafel hebben gezeten met de resten van een hoofdmaaltijd, die wij niet zo lekker vonden. Het afruimen van de tafel om nog een dessert te nemen, hebben we niet meer afgewacht en we zijn van tafel gegaan om vervolgens € 81,- af te rekenen. Wij hadden geen fijn einde van een avondje uiteten gaan. Gelukkig zijn er vele andere eetlocaties in Maastricht die wel goed zijn!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2014
Heerlijke gegeten en een prima service.
De risotto bij het hoofdgerecht en het bananen chocolade dessert zijn een aanrader.
Heerlijke huiswijnen
Guido L.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Met 6 man a la carte gegeten dus veel geproefd. Allemaal overheerlijk en de eetcafekwaliteit ruim overstegenDe bediening is attent en gezellig. Van mij zal je geen wanklank horen.
Stijn V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
Relaxte sfeer, eerder eetcafe dan restaurant, goede keuken, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. 3 gangen week zeer aan te raden
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2013
Aardig eten voor een redelijke prijs. Het voorgerecht, salade met warme geitenkaas, was smakelijk maar niet bijzonder. Het hoofdgerecht, biefstuk met blauwe kaas met daarbij pasta met spinazie, was lekker maar een beetje rommelig door elkaar heen. De biefstuk was zeer mals, een compliment waard. Het nagerecht, een tompouce met chocolademousse, was niet gemakkelijk te eten, en het dakje van bladerdeeg was een beetje droog. De ambiance was OK. Er was weinig ruimte om de tafel. Een eng loszittend stopcontact op de wc, dat hoort niet. De bediening had wel even mogen vragen of ik nog een glaasje wijn wou toen mijn glas halverwege het hoofdgerecht leeg was. Al met al hadden we het wel naar ons zin.
hoirick .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2013
Nu een keer of drie bij Villeneuve gegeten. Eten van vrijwel constante kwaliteit. Je hoeft nog geen minuut binnen te zijn, om te zien en voelen dat hier mensen werken die weten waar ze mee bezig zijn. Een kaart met beperkte keuze uit mooie verse gerechten van kwalitatief goede ingrediënten, geserveerd door kundig en betrokken personeel, dat goed inspeelt op de wens van de klant. Prima voordelig menu dat ook geschikt is voor mensen die niet altijd een nagerecht wensen. Sfeervolle zaak. Aanrader
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2013
Met een paar mensen hier gegeten nav de zeer goede recenties.
Het is een gewoon restaurant met geen capsones. Een echte Maastrichtse bediening. Het eten was niet slecht maar zeker niet goed. Wat ons opviel was dat de gangen te snel achter elkaar kwamen. Je bent vrij snel klaar met eten. Iets meer tijd tussen de gangen was wat aangenamer geweest. Zou niet meteen teruggaan met onze groep.