Village Bagels

Maandag t/m Vrijdag 07:30 - 18:00
Zaterdag en Zondag 09:00 - 18:00

Yvonne Z.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2015
Heel bijzonder tentje dit. Ik had weleens eerder wat van Village Bagels gehoord en we waren in de buurt, dus hadden wel zin in een lekkere bagel! Het is dat we allebei zo'n honger hadden en geen zin hadden om verder te zoeken, anders waren we ergens anders naartoe gegaan, want zo kil zag het er van binnen uit. Leken wel schooltafels met stoelen, krap op elkaar en totaal sfeerloos. Toen we aan de kassa onze bagel wilde bestellen, en vroegen naar wat voor soort bagels zij hadden (want de soorten stonden niet op de menukaart) werden we schapig aangekeken en er kwam bijzonder weinig uit. De meiden achter de toonbank waren ook echt niet vriendelijk en behulpzaam! Toen mijn vriendin vroeg of ze nog iets aan konden raden, kregen we weer zo'n glazige blik. Dan zelf maar iets verzinnen. Mijn vriendin had de alles-bagel met mozzarella en een latte, ik had de alles-bagel special met serrano ham, vijgen jam en rucola met een cappucino besteld. We kregen de bagels en koffies op een dienblad voor ons neus gezet, maar er werd niet bij verteld wat nu de cappucino en de latte was, want ze leken verkeerd om te staan. En inderdaad. Maar toen we dat vroegen kregen we glazige blik nummer 6. Maar goed, na dat alles hebben we allebei intens genoten van onze bagels, want er valt veel te zeggen, maar de bagels waren LEKKER!!! Voor de bagel zou ik dus wel terug komen :-)
Erna H .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
Ook met Grouponvoucher in de van Woustraat geluncht. Alles wordt in 1x op een dienblaadje gelegd, geen bord en alleen een mes, maar meer heb je niet nodig. Ovenverse croissant, goede bagel (vrije keus uit alle bagels, ook de special), groot glas thee, lekkere verse jus en brownie en cranberrymuffin toe. Smaakte allemaal prima, zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Was niet heel druk, maar dames namen geen initiatief te vragen of we nog iets wilden bestellen. Misschien is dat ook niet het concept en moet je zelf bij de counter bestellen, maar is wel klantvriendelijker en beter voor de omzet.
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Gezellig op een zaterdag wezen lunchen met een Groupon-voucher. We kregen per persoon een bagel, een brownie, een croissant met jam, verse jus en thee.
Bagel met hummus was lekker, croissant kwam net uit de oven en met de jam erbij smolt het op je tong en de brownie was ook erg lekker.
Na deze stevige lunch konden we er weer tegenaan.
Vriendelijke dames, goede locatie (vlakbij de Albert Cuypmarkt) en knusse inrichting.
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2013
VB ziet er knus uit vanaf de buitenkant, dus tijd om een keer naar binnen te gaan. Nu 3 keer geweest. De bagels waren prima, heb ze weleens beter gehad. De koffie vonden we goed. Personeel is een beetje stug, maar wel vriendelijk. Prettig dat het op tijd open is voor een ontbijt (vanaf 7.30u), en een plek waar je ook prima een uurtje kunt zitten.