Villacidro

Canadezenlaan 71 8923 Leeuwarden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Villacidro

Schrader .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Vandaag hier voor het eerst twee pizza's besteld. Heerlijke bodem rijkelijk gevuld met verse producten, zeker niet te zout! Vulling was sappig maar zeker niet te vochtig.
In het midden van de pizza zat een soort plastic afhouder die er voor zorgt dat de pizza niet in contact met de deksel kan komen. Oog voor detail dus.
Een aanrader. Opgenomen in mijn contract.

Robert
Hadassa G.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Wij bestellen regelmatig pizza's bij Villacidro.
Laatst waren wij met z'n 8-en en toch werden de verschillende pizza's snel en warm bezorgd.
De pizza zijn met de handgemaakt dus niet van die kant en klare bodems, dunne bodems met verse ingrediënten.
Hier in leeuwarden de beste om te bestellen!
Janvissen L.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Helaas bezorgen ze niet bij ons, maar dat weerhoud ons er niet van om de meesterlijke belegde pizza's te kunnen eten. Eigenlijk bestel ik altijd de Mori lekker gevuld maar de ene keer iets pittiger dan de andere keer. Wanner wij de pizza's ophalen is het personeel altijd vriendelijk. Ook als ik moet wachten is dit niet vervelend en ligt er een leesportefeuille.
Voor een afhaal pizzeria is dit een toppertje in Leeuwarden, en is wat ons betreft een blijvertje in de afhaal.
Jammie2 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2014
trek na fietstochtje rondom hier in buitenwijk leeuwarden-noord-oost neergestreken, authentiek italiaans tentje voor een betere pizza, ja, wel smakelijk met dunne knapperige bodem en redelijk goed belegd (alhoewel mijn anquille marinata niet goedkoper dan elders in verhouding wel erg veel paprika ui en weinig paling was..) enfin, meer afhaal en mn. bezorg, dus ondanks het terrasje voor verre van echt gesellig, service verder wel oke, prima 'bite' extra op verzoek
en heerlijke espresso na, maar schrik niet, voor glaasje gekoeld water (bron!?) moet dus wel flink betaald worden.. zo ver van huis voor een x-tje niks mis mee, en als je je ogen sloot, waande je je met dat italiaanse familie sfeertje wel ergens in die laars, maar natuurlijk absoluut geen must-go.. (en ik laat nooit pizza bezorgen, kan me gewoon niet voorstellen, dat de pizza dan nog lekker knapperig zal zijn..)
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2012
Voor authentieke pizza zul je in Leeuwarden hier naar toe moeten.. geen Prefab of namaakproducten. Vers deeg en ambachtelijke smaak.