Villa Zuid Oost

Arnhemsebovenweg 46 3971 MK Driebergen-Rijsenburg Nederland Kaart

Over restaurant Villa Zuid Oost

Best of both worlds

Villa Zuid Oost, waar zou die naam vandaan komen? Wij kunnen het je vertellen! De gerechten op de kaart zijn namelijk een combinatie van de spicy Oosterse keuken en de mediterrane Zuidelijke keuken. Nergens gaan die smaken zo mooi hand in hand als bij dit restaurant. De chef heeft een eindeloze passie voor zijn vak en dat proef je terug in de zorgvuldig bereide gerechten. Hier komen twee werelden op smaakmakende wijze samen en jij bent de gelukkige die aan mag schuiven!

Meer informatie over restaurant Villa Zuid Oost

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:30

Duur
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Chardonnay en Shiraz ok! Tonijn in de vitello tonato net ontdooid! En dus te koud! Roodbaars goed! Tournedos in eigen jus een mooi stuk vlees maar hoeft niet in een zwembad te drijven. Dessert wappel ok! Kaasjes niet bijzonder! Bediening voorkomend en ambiace goed!
A G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het voorgerecht was goed; tonijn, avocado op een crispy pannenkoekje en een carpaccio. Aangenaam verrast keken we uit naar het hoofdgerecht; tournedos en de chef special, kabeljauw met kreeftsaus. Helaas viel het hoofdgerecht ons beide tegen. Voor de tournedos gold dat er ten eerste niet gevraagd werd naar de cuisson (was medium). Daarna viel direct op hoe karig het hoofdgerecht was aangekleed; een stuk vlees geserveerd in verbrande jus, met vier halve plakjes brood zonder korst. Naast de kleur van de jus smaakte deze ook naar verbrande croma. Gelukkig dat we bij het hoofdgerecht nog een salade hadden besteld, welke simpel maar oké was. Toen het personeel kwam vragen of alles naar wens was en door ons aangegeven werd dat het tegen viel kwam de manager/eigenaar? na tien minuten om te vertellen dat ze het vlees al vijf jaar zo maken en zo serveren. Ons werd een drankje van het huis aangeboden als compensatie. Even verderop werd dezelfde klacht uitgesproken over twee tournedos. Ook daar was de boodschap dat ze het al jaren zo serveren en dat ze het zelf geproefd hebben en het wel goed vonden smaken. Niet echt een klantvriendelijke reactie. De chef special viel tegen, maar dat was misschien meer een kwestie van smaak; te zout en de smaak teveel als bij de chinees. Niet restaurant waardig in onze optiek. Proefde ook geen kreeft in de saus. Bestelde karaf water is niet gekomen. De desserts waren oké; de 'wappel' was lekker, maar de tiramisu erg simpel. De lange vingers nog erg hard en de mascarpone niet opgeklopt o.i.d. Vervolgens thee en koffie van het huis. Moesten we zelf naar vragen, terwijl het personeel zich bezig hield met het opnieuw indekken van de tafels voor de volgende dag. Totaal geen oog meer voor de klanten die nog zaten te tafelen. Bij het afrekenen stonden de thee en koffie alsnog op de rekening en moesten we dus aangeven dat we deze van het huis kregen. Beetje ongemakkelijk. Al met al voor ons niet voor herhaling vatbaar vanwege kwaliteit van het eten, maar zeker ook door verdedigende houding van het personeel en de desinteresse. Jammer!
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
We hebben prima gegeten. Met de iens-bonnen kreeg je de keuze uit een menu met 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 2 nagerechten. De keuze is daardoor beperkt, maar het was wel lekker.
De bediening was attent. Er is een schitterend terras met heaters, waar wij onder gezeten hebben. Helaas is het terras aan een drukke kruising gelegen. Over de binnenzijde van het restaurant kunnen we niet oordelen.
Coenenbronzwaer .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Ik vond voorgerecht (Chinese appetizers) en hoofdgerecht (Peking eend) allebei erg lekker! Goede en aardige bediening. Top restaurant!
A.th.huiberts .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Het welkom was prima,ook het interieur zag er verzorgt uit. De kaart is niet al te groot dat beperkt de keuze,maar het eten was bijzonder lekker,de bediening vlot netjes en behulpzaam.
Al met al een aanrader,ik zal het zeker bij mijn familie aan bevelen.
Willem M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Eten: zuid en oost. Het was allebei matig. Ook de vullen de zuidelijke en oostelijke gerechten elkaar niet aan.
Service: netjes en attent.
Decor: wij hebben buiten gegeten en daar is het decor matig. Uitzicht op een kruispunt en een garage.
Pescadore .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Bij Villa Zuid Oost heerst een fijne ongedwongen sfeer met een vlotte attente bediening. Via een Shell actie zijn we bij Zuid Oost terechtgekomen en dat was een heerlijke culinaire verrassing met de mix van Zuid Europese en Aziatische gerechten. Locatie is mooi gelegen met een ruim buitenterras.
Restaurant_proever .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Via shell-diner actie in dit restaurant gegeten. De bediening was netjes.
Het eten bestond uit een 3 gangen menu met lekkere risotto of pittige soep vooraf. Als hoofdgerecht erg lekkere doe-het-zelf pekingeend wrap of Zalmmoot met een saus die ook erg smakelijk was. Als dessert koffie met bonbons of een "niet" dril pudding. Wel jammer dat er alleen fles water is te krijgen. Het decor is prima maar als het mooi weer is zal in liever op het grote terras gaan zitten.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Op een vrijdag middag geluncht bij Villa ZuidOost. Keuze is niet uitgebreid maar er staat voldoende lekkers op. De smaak van de Sandwich oost was goed. Presentatie ook goed. Restaurant zit in een leuk pand en interieurs is verzorgd. De bediening was redelijk, voor het feit dat het niet heel druk was had ik iets meer pro actieve aandacht verwacht. Al met al een prima lunch.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Het was een zeer fijne avond. Ondanks dat we met "Shell" bonnen kwamen werden we zeer goed, vriendelijk en professioneel geholpen. Het eten (speciaal menu) was heerlijk.
Voor een donderdagavond wat rustig, 5 tafeltjes, maar daar kan het restaurant niets aan doen.
wij hebben een heerlijke avond gehad en komen terug.
CarolineKD .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Wij kozen voor Oosters, en het het was heerlijk. Speciaal menu, omdat we restaurant coupons van Shell hadden. Dit was wel een beperkt menu, maar voor ons voldoende keuze. We kozen voor een witte huiswijn (Sauvignon) en deze was verrassend goed. Sfeer was rustig, mooie stijlvolle inrichting, aan de donkere kant.
petra B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Gegeten met de shell-diner-actie. Het eten was lekker, pittige paddestoelensoep, de heerlijke doe-het-zelf pekingeend wrap met als heerlijk slot de tiramisu. Weer erg lekker. Ook gegeten met de AH-diner-actie, jammer genoeg was toen het menu hetzelfde als deze keer. Ook toen was het erg lekker. Helaas geen standaard karaf water op tafel.
Brigittaschuering .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Het blijft vreemd om een Italiaanse keuken met een oosterse keuken te combineren. Goedkoop is het niet. Een driegangenmenu voor € 40,- is niet echt goedkoop voor wat je krijgt. Personeel blijft melden dat je frietjes of mie kunt bijbestellen. Ik denk niet dat ik het mijn vrienden aanraad.
Vl.mijer .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Gezellig restaurant. Aardige bediening. Eten prima behalve het schaaltje nasi goreng. Onbegrijpelijk, oosters restaurant dat geen goede nasi kan maken. Het was klefferig en daardoor niet smakelijk. De rest was echt lekker en goed verzorgd. Kom hier zeker weer.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Informele, relaxt en sfeervol. Hoge en lage tafels. Hoge tafels wel iets minder comfort qua zitten omdat je met je voeten moet steunen onder je bank.
Erg lekkere oosterse soep en eend, uit het zuiden hadden we de groente risotto en zalm.
Lekkere tiramisu en heerlijke bonbons. Prima !
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Met een gezelschap weer eens hier gaan eten.
De ontvangst was gastvrij en de bediening was uitermate vriendelijk.
Als voorgerecht gingen wij ZUID en kozen voor Vitello Tonato. Prima.
Als hoofdgerecht gingen wij OOST en werden wij verrast met "Peking eend". En het was ook als Peking eend bereid. Met wat groente in een wrapje oprollen en smullen maar.
De bijpassende wijn, een mooie Chardonnay smaakte prima. Enkele namen nog een kaasplankje als nagerecht, maar dat werd mij teveel. Daar had ik achteraf wel spijt van.
Wij komen terug.
Diana144 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Peking duck erg lekker, kippensoep lekker maar goed pittig, goede bediening, van binnen gezellig ingericht.
Voor herhaling vatbaar.
Brendamonique .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Gisteren met 4 personen gegeten bij Villa Zuid-Oost (AH restaurantactie)
Bij aankomst vriendelijk ontvangen, jassen werden netjes aangenomen. Zowel de Italiaanse als Oosterse gerechten waren schilderijtjes om te zien en de smaak was geweldig! Het bedienend personeel was alert en zeer vriendelijk. Wij zijn heel nieuwsgierig naar de andere gerechten op de menukaart en komen daar zeker voor terug.
Coehoorn1 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Heerlijke gerechten, gezellig gegeten en klantvriendelijk bediend, wat moet ik er nog meer van zeggen, het was een aanrader, dus we komen graag terug. DJC
Carlavandepol .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
We hadden een bon van de ah.
We vonden de keuzes wat beperkt.
Maar wat we te eten kregen was erg lekker.
Was ook gezellig sfeertje.