VILLA WESTEND

Jouw recensie over het restaurant VILLA WESTEND

bosviool .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Opgelet !
Op de kaart staat "limonade € 1,25"en "limonade 0,5 liter € 2,50". Wij bestellen de laatste met 2 glazen en krijgen een karaf met limonade op tafel. Op de inhoud van deze karaf letten wij eigenlijk niet. Bij het afrekenen moeten wij echter niet € 2,50 betalen maar € 7,50. Wij hebben nl. een literkan gekregen en "die hebt u helemaal opgedronken". Maar een literkan staat helemaal niet op de kaart en waarom moeten we dan niet 2 x 2,50 + € 5,-- betalen maar € 7,50 . De serveerster komt er niet uit en dus lopen we naar de (gestresste) manager en stellen hem dezelfde vraag. Zijn antwoord: "maar u heeft de karaf helemaal opgedronken"en over de prijs "het gaat ons niet om die drie euro maar een literkan kost nu eenmaal € 7,50". Uiteindelijk betalen we toch nog € 4,50 voor de limonade en lopen verbijsterd en met een gevoel behoorlijk opgelicht te zijn (zonder kassabon !) de zaak uit.
U bent gewaarschuwd !!
Ben L.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Eten viel erg tegen kipsate wat een vette bende zat geen gewoon stukje vlees aan. Salade had ook een vreemde smaak. Al met al was alleen de patat Lekker. Duur bordje voor 17.50. Kom hier echt niet meer terug. Dit was niet de eerste keer dat het niet Lekker was.
Vriendinnen G.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
helaas een grote teleurstelling. Van tevoren de kaart bekeken en hier stond op dat veel gerechten vegetarisch geserveerd konden worden. Gevraagd welke maar dit bleek bij navraag toch niet mogelijk! Terwijl dit nog expliciet op de kaart staat vermeld! Na navraag zou er eventueel een salade gemaakt kunnen worden met geitenkaas Deze bestond uit gespriette sla en enkele stukjes geitenkaas. Dessert Banaan caramel met popcorn. zaten vol met ongepofte popcorn wat we niet gelijk zagen dus behoorlijke kiespijn! Bij het afrekening stond een gerecht dubbel op de rekening.
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Westend heeft de afgelopen jaren vele ups en downs gekend, maar zit zeker het laatste jaar in een flinke dip. Afgelopen week hebben we weer een poging gewaagd en zijn we er gaan lunchen met een zakenrelatie. De keuze op de lunchkaart is niet al te uitgebreid wat ik op zich een plus vind. Toch kwamen we op een bijna eensgezinde bestelling van 3 club-sandwiches en een kip saté. Het eten werd op tijd gebracht, en de bediening was correct. Helaas was het gebruikte brood van de clubsandwiches waarschijnlijk in een andere tijdzone besteld, want er was geen doorkomen aan. Over de samenstelling geen klachten. De kipsate zag er naar mijn mening wat glazig uit. Dus we laten Westend voorlopig maar weer voor wat het is, in de hoop dat de eigenaar weer eens bij zinnen komt en zich gaat richten op de kwaliteit ipv te cashen op basis van locatie
Mike U.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Dinsdag 29 augustus gereserveerd voor 9 personen. Het was druk. We moesten dan ook veel te lang wachten op het opnemen van onze bestelling en daarna nog langer voordat drankjes, voorgercht (en later) hoofdgerechten kwamen. Oké. druk dus we passen ons aan. Maar de kwaliteit van de hoofdgerechten was om te huilen. Kipsaté was bij drie bestellers veel te rauw. klagen hielp in zoverre dat de kip even werd weggehaald en daarna weer terugkwam.... nog te rauw. De T-bonesteek was "well done" besteld maar vrijwel rood en bloederig. Ook hier hielp weghalen niet. De paëlla was ook geen succes. Met grote garnalen geheel in de schil, mosselen in de schelp (en dat in de rijst...) en de doperwten taai en ongaar. Tja, het was druk.... . Maar dat ontslaat de kok niet om zijn producten goed te bereiden. Kortom we waren zeer ontevreden. Er ging wat af van de prijs..... Maar daarvoor waren we niet gekomen.
Lekkerbikken W.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Vorige week met vrienden gegeten. Ben wel wat gewend om geld uit te geven voor een goede lunch maar 13,50 voor een club sandwich? 3 geroosterde witte sneetjes met beleg en chips uit een zak! dat is wel erg duur. Dan is de beleving wel een beetje weg! . Broodje carpaccio en steak tartaar waren oké. Caesar salade daarintegen had veel te veel mayonaise dressing in plaats van ansjovis dressing met Parmezaanse kaas. Jammer.!! Kan beter voor deze leuke locatie
steven E.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
De locatie is top. Het eten smaakt ook goed. De club sandwich was heerlijk. De bediening daarentegen is wel heel erg onervaren. Dit merk je aan alles. Je moet constant de bediening aanroepen. Er wordt niet gevraagd of het heeft gesmaakt, lege glazen en borden worden niet gezien en niet uitgehaald. Bij het serveren van nieuwe drankjes worden de oude glazen niet weggehaald. Er wordt niet proactief gevraagd of men nog iets te drinken of te eten wilt. De menukaart vragen levert niks op. Voor elke seconde aandacht van de bediening, zal je moeten vechten. Ik heb nooit zo goed begrepen waarom je dit als manager / teamleider niet doorhebt. Maakt het je niks meer uit of is het aanbod te groot?
H H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Zaterdag avond 22 april met vier personen gegeten. Prijs kwaliteit verhouding niet altijd in balans . BV stokbrood vooraf kostte 5,50€, en waren maar zes halve stukjes. Gerecht met gamba, weinig gamba's in gerecht,
Erg dij voor wat je kreeg
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk genoten van shared dining. Wat een beleving van verse producten, pure smaken en verrassende combinaties. Een echte aanrader als je relaxed wil genieten van top gerechten in een gezellige ambiance.
Lenny F.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Mooi concept met 7 gangen. Fijne bediening . Goed rekening gehouden met gluten en lactose intolerantie.
Mathilde D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Een hightea gebruikt op uitnodiging. Niet de klassieke maar in een modern jasje.
Lekker soepje van tomaat. Broodjes met biet en geitenkaas, carpaccio, gerookte zalm zeer goed brood. Goede theesoorten. Alleen vond ik het zoetegedeelte niet echt goed. Was veel van het zelfde, geen zelf gemaakte patisserie. Leuke bediening.
Romy V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wat een fantastisch concept op deze prachtige locatie! Shareddining 7-gerechten perfect op elkaar afgestemd, die smaken naar meer! Dit zou ik iedereen willen aanraden!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Lekker gegeten. Deze acties zijn leuk
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Afgelopen zaterdag hebben wij weer eens geluncht bij Villa Westend. De locatie is mooi en het eten is altijd goed.

De nieuwe kaart is wel even wennen. Deze is niet heel overzichtelijk omdat er met steekwoorden gewerkt wordt, waardoor je pas na meerdere woorden doorhebt of het bijvoorbeeld om een broodje, een salade of een soep gaat.

Het eten was weer heerlijk. Het broodje geitenkaas, de clubsandwich, de hamburger en het kindermenu vielen prima in de smaak.

Wat echter iedere keer weer opvalt, is dat we altijd lang moeten wachten op de bediening. Nu duurde het heel lang voor er iemand bij ons kwam om alvast de drankjes op te nemen en een kaart te brengen. Ook na het eten duurde het heel lang voor iemand kwam vragen of we nog koffie/thee wilde en daarna kwam er niemand meer voor de betaling. Dat is zeker een verbeterpunt!
steven S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Geslaagd verjaarskado voor oma met kinderen en kleinkinderen.
Iedereen heeft erg lekker gegeten en de bediening was zeer vriendelijk.
Cc221 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Ik had een vegetarische proeverij besteld. Leuke combinatie van roti met vegetarische kip, kaasfondue en bruschetta. Bij de roti zat geen roti, "want de kip was op". Als vervanging van de kip (vegetarisch??!) kreeg ik wat geitenkaas, want "wij serveren hier alleen de vulling van de roti........." Later zag ik bij een andere tafel wel roti op het bord geserveerd. Roti vega kip, zonder roti en kip........
poilk .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Vanmiddag een high tea met zijn tweeën gedaan.
Viel erg tegen. Erg lang moeten wachten.Er was doorgegeven geen zalm. Wat zat er op de sandwiches........ Scones en quiche waren koud. Chocoladesoesje was nog bevroren van binnen.
Bij het afrekenen werd er nog gevraagd of alles naar wens was geweest. Werd niks meegedaan alleen dat ze het zouden doorgeven aan de keuken. Erg jammer.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Prima carpaccio vooraf, daarna Runder Tournedos.
Het eten is prima en de locatie geweldig.
Een aanrader om hier ook bij mooi weer te komen eten, met je blote voeten in het zand.
Martha S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Een aantal jaren eten wij regelmatig bij Villa Westend. Wij hebben ervaren dat de kwaliteit/prijsverhouding erg achteruit gaat. Heel veel is er veranderd. De menukaart, servies, wijnsoorten en het bedienend personeel.
Voorheen was er heerlijk brood met tapenade en aiola, maar nu een andere kwaliteit en uiterlijk. Niet aantrekkelijk! Eten van een houten plank is niet prettig doet wat cafetaria-achtig aan.
Het heeft er alle schijn van dat het restaurant of een andere leiding heeft of gewoon en andere status heeft gekregen zoals een eetcafé.
Wij hebben besloten niet meer bij Westend te eten.
Kvic .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Gisteren sinds enige tijd weer eens gegeten bij 'villa'. Het blijft een mooie lokatie aan de plas met een sfeervol interieur. De bediening is attent. We hadden sate van de haas. Deze was weer heerlijk mals. We komen zeker weer eens terug.