VILLA WESTEND

Romy V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Lekker gegeten. Deze acties zijn leuk
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Afgelopen zaterdag hebben wij weer eens geluncht bij Villa Westend. De locatie is mooi en het eten is altijd goed.

De nieuwe kaart is wel even wennen. Deze is niet heel overzichtelijk omdat er met steekwoorden gewerkt wordt, waardoor je pas na meerdere woorden doorhebt of het bijvoorbeeld om een broodje, een salade of een soep gaat.

Het eten was weer heerlijk. Het broodje geitenkaas, de clubsandwich, de hamburger en het kindermenu vielen prima in de smaak.

Wat echter iedere keer weer opvalt, is dat we altijd lang moeten wachten op de bediening. Nu duurde het heel lang voor er iemand bij ons kwam om alvast de drankjes op te nemen en een kaart te brengen. Ook na het eten duurde het heel lang voor iemand kwam vragen of we nog koffie/thee wilde en daarna kwam er niemand meer voor de betaling. Dat is zeker een verbeterpunt!
Steven S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Geslaagd verjaarskado voor oma met kinderen en kleinkinderen.
Iedereen heeft erg lekker gegeten en de bediening was zeer vriendelijk.
Cc221 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Ik had een vegetarische proeverij besteld. Leuke combinatie van roti met vegetarische kip, kaasfondue en bruschetta. Bij de roti zat geen roti, "want de kip was op". Als vervanging van de kip (vegetarisch??!) kreeg ik wat geitenkaas, want "wij serveren hier alleen de vulling van de roti........." Later zag ik bij een andere tafel wel roti op het bord geserveerd. Roti vega kip, zonder roti en kip........
Poilk .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Vanmiddag een high tea met zijn tweeën gedaan.
Viel erg tegen. Erg lang moeten wachten.Er was doorgegeven geen zalm. Wat zat er op de sandwiches........ Scones en quiche waren koud. Chocoladesoesje was nog bevroren van binnen.
Bij het afrekenen werd er nog gevraagd of alles naar wens was geweest. Werd niks meegedaan alleen dat ze het zouden doorgeven aan de keuken. Erg jammer.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Prima carpaccio vooraf, daarna Runder Tournedos.
Het eten is prima en de locatie geweldig.
Een aanrader om hier ook bij mooi weer te komen eten, met je blote voeten in het zand.
Martha S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Een aantal jaren eten wij regelmatig bij Villa Westend. Wij hebben ervaren dat de kwaliteit/prijsverhouding erg achteruit gaat. Heel veel is er veranderd. De menukaart, servies, wijnsoorten en het bedienend personeel.
Voorheen was er heerlijk brood met tapenade en aiola, maar nu een andere kwaliteit en uiterlijk. Niet aantrekkelijk! Eten van een houten plank is niet prettig doet wat cafetaria-achtig aan.
Het heeft er alle schijn van dat het restaurant of een andere leiding heeft of gewoon en andere status heeft gekregen zoals een eetcafé.
Wij hebben besloten niet meer bij Westend te eten.
Kvic .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Gisteren sinds enige tijd weer eens gegeten bij 'villa'. Het blijft een mooie lokatie aan de plas met een sfeervol interieur. De bediening is attent. We hadden sate van de haas. Deze was weer heerlijk mals. We komen zeker weer eens terug.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
De sfeer is erg fijn, maar de prijzen zijn belachelijk hoog! € 24 voor een hoofdgerecht is "normaal".
Ik verwacht voor die prijs een drie-gangen menu. Ik kan niet zeggen dat de kwaliteit er dan ook naar is. De saté kip is met € 17 het laagst geprijsd. Ook een 12-uurtje voor ruim € 12,- is gewoon te veel. Ik zou zeggen haal minimaal 30% van de prijs.
Druif61 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Wij waren al een paar keer eerder bij Villa Westend en je zit er fantastisch. Ook op moederdag was de tafel die wij kregen goed. Aan het water op het strand.
Helaas de combinatie die ze hadden voor alle moeders, eten, drinken, make up, kleding was erg rommelig. Het personeel vriendelijk maar niet de inzicht die je bij een drukke horecagelegenheid moet hebben liep wat chaotisch te bedienen en op te nemen.
Het eten weer een vette voldoende, wij hebben er geluncht met 5 personen.
Tip zorg dat een iemand iedereen aanstuurt, wij konden er geen structuur in ontdekken.
Kleding, make up en andere toebehoren bij het moederdag arrangement voortaan op een rustiger plaats. Niet waar personeel in en uit loopt en er weinig ruimte overblijft. En iemand extra voor de vaat, glaswerk want die bar leek een beetje ontploft.
Voor de rest, geen klagen wij komen zeker terug, zelfs met een groep van 30 man om te lunchen.
Die was eerder 2013 perfect.
En om de zon in de broek te zien zakken zit je op een hele mooie locatie met altijd vriendelijk personeel die als het niet zo druk is je op je wenken bediend.
Promes .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
De bediening was waardeloos, lang wachten terwijl er gereserveerd was. Servies bleef staan na de gang(en)zodat de volgende gang niet eens neergezet kon worden op tafel.high tea was eerder low tea!! Zoete kleine hapjes solden waar je bij stond.verder niets gekregen. Weer lang wachten en niet gebracht waar om gevraagd werd.de wijn was niet echt goed geregeld. De hapjes weinig gesorteerd.daar heb ik mij zelfs niet aan gewaagd. Bediening van de tafel dame al even beroerd. En 27.50 pp was het absoluut niet waard!
Debeste .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Helaas door het weer binnen moeten zitten .Ongezellige inrichting,op de tafels nog veel vuil serviesgoed.Bediening ongeïnteresseerd. Broodje gebakken kipfilet en een geitenkaassalde besteld . Duurde VEERTIG minuten . Kipfilet was koud,maar misschien hoorde dat? Bij het afrekenen ( zelf naar de kassa gegaan ) wordt er automatisch gevraagd of alles naar wens was geweest ....nou nee dus .Lang moeten wachten en kipfilet koud. Antwoord : jammer ! Was eenmalig bezoek .
Pvdlhaarlem .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Jammer! Ik was hier altijd tevreden over het lekkere eten en de goede bediening, het eten is meestal snel op tafel en ziet er mooi uit. Vandaag was hier helaas weinig van te merken. Wij bestelden tweemaal de clubsandwich, die we eigenlijk altijd eten, niet wetende dat er een nieuwe kaart in is gegaan 2 dagen geleden, hier werd ook geen melding van gemaakt door de serveerster in kwestie. Bij het arriveren van het broodje zag het er mooi genoeg uit om het een kans te geven, maar na een paar happen bleek er niet meer op de clubsandwich te zitten dan een berg gefrituurd varkensvlees, nare verassing als je kip en kaas verwacht. Toen de bediening vroeg of alles naar wens was gaf ik aan dat dit niet was wat we verwacht hadden, haar reactie hierop was "helaas" En liep toen snel weg. Dit is echt de meest kansloze reactie die ik ooit mee heb gemaakt in de horeca, en ik ben al heel wat jaar werkzaam in deze sector. Ons zie je hier niet meer terug.
Nicole T.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Gegeten bij westend ik woon al behoorlijk lang in Velserbroek en kom dan ook regelmatig hier.Vooral met een mooie zomerdag voor het terras/strandje voor koffie of om een sate'tje te eten.Ik vind de kwaliteit van de sate erg achteruit gegaan.De kruidenboter niet lekker.De bediening rommelig, studenten en jongeren die niet goed weten wat ze er allemaal mee aanmoeten? En soms ook moeite hebben een zin fatsoenlijk te formuleren.Zo vroeg het meisje ons na het hoofdgerecht of we nog iets na hadden gelus?! Dat kan toch echt niet.....
Jacinta N.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Een lunch met collega's gehad. Een lunchkaart met veel gerechten en voor ieder wat wils. De gerechten zien er goed uit en de smaak is goed.
Je zit in een gezellige omgeving met een mooi uitzicht. De service zou beter kunnen.
Wel een plek waar ik in de zomer graag nog een keer kom en dan lekker op het terras ga zitten.
Frans R.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Waren met 11 personen met enkele specifieke dieetwensen, vooraf aangegeven. Werkelijk prima op geacteerd. Attentiewaarde en vriendelijkheid bediening meer dan goed. Prijs kwaliteit lunch uitstekend. Goede porties van mooie kwaliteit, behorend bij een etablissement als dit. Ingesteld op kinderen. Komen weer terug.
LoeSje H.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Villa Westend is een van mijn favoriete plekken van Haarlem en omstreken. Alles klopt daar: de sfeer, de bediening, het eten, de aankleding en de ligging. Aan het water met een aangelegd strandje. In elk seizoen voel ik daar een warm welkom. Valt er iets te vieren dan maken zij het compleet met heerlijke hapjes en drankjes. Het eten is heel goed en iedere maand een broodje van de maand. elke keer anders en elke keer net even anders. Zou je aan mij vragen weet je een leuke tent, dan komt als eerste in mij op: Villa Westend!!
Floor R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Prachtig weer, een prima wijnkaart, hoofdgerecht prima, maar een tournedos met wat verlepte groenten erbij is geen 27.00 euro waard. Service is echt beneden alle peil - (2x rose van een andere tafel op onze bon, vergeten water te bezorgen, en toen we om de frietjes vroegen werd er gezegd "die komen er straks aan" wanneer dan? bij het dessert)? Het allerergst was de onbeschoftheid en domheid omtrent het verschaffen van allergie-info. Soja saus bevat tenzij anders vermeld altijd tarwe en dus gluten: maar: "nee, de soja saus komt niet uit een potje, we maken alles zelf". Oh, dus jullie fermenteren al 10 jaar de soja bonen voor de saus? daar moesten we nog een keer voor naar de keuken om dit te dubbelchecken bij de kok die nog steeds het potje kikkoman niet wilde laten zien. De aankleding is tacky en bestek moet je zelf bij elkaar scharrelen. Het is net de voormalig Belgische luchtvaartmaatschappij Sabena: Such A Bloody Experience Never Again.
Juud83 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Vandaag heb ik hier een high tea gehad met een aantal collega's. We werden vriendelijk ontvangen met een glaasje prosecco/jus d'orange. Daarna kregen we een soepje, sandwiches, groentequiches en scones. Als afsluiter werden er bonbons/koekjes/soesjes/brownies/muffins en cheese cake geserveerd. Alles was heerlijk! En het was meer dan genoeg! Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen. Enige minpunt vond ik dat we niet buiten konden zitten. De high tea werd namelijk alleen binnen geserveerd. Hierdoor konden we niet genieten van het mooie weer.